آموزش

صرافی کوینکس – انزل وب

در این مقاله سعی داریم شما را با یکی از بهترین صرافی‌های بازار ارز دیجیتال یعنی صرافی کوینکس آشنا کنیم تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنید و سودهای کلان کسب نمایید.

این روزها افراد به فکر شغل دوم و درآمد دلاری افتاده‌اند. یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری سرمایه‌گذاری در بازار پرسود ارزهای دیجیتال است. حال شاید برای شما سؤال پیش بیاید برای سرمایه‌گذاری در این بازار از کجا شروع کنیم و در کدام صرافی معاملات خود را انجام دهیم. در ادامه قصد داریم بهترین صرافی برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال یعنی صرافی کوینکس را معرفی کنیم و مزایای آن را برای شما توضیح دهیم تا با خیال راحت از خدمات این صرافی استفاده کنید.

صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ در به مدیریت یانگ هایپو (Yang Haipo) فعالیت خود را آغاز کرده است و در سایت معتبر کوین مارکت کپ از بین ۳۰۷ صرافی، کوینکس رتبه ۴۵ را دارد.

چرا صرافی کوینکس در بین تریدرهای ایرانی مورد استقبال قرارگرفته است؟

یکی از دلایلی که صرافی کوینکس در بین تریدرهای ایرانی مورد استقبال قرارگرفته است، کارمزد پایین آن نسبت به صرافی‌های ایرانی است. در ضمن اگر شما ارز مختص این صرافی یعنی (cet) را در بین ارزهای خود داشته باشید حین انجام معامله ۰٫۱۴% از حجم معاملات شما برداشت می‌شود و اگر ارز cet را بین ارزهای خود نداشته باشید برای پرداخت کارمزد باید ۰٫۲۰% کارمزد پرداخت کنید.

  • ارائه خدمات ۲۴ ساعته

این صرافی به کاربران خود به‌صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌دهد؛ و این مزیت صرافی کوینکس باعث شده است که تریدرها در هر ساعت از شبانه‌روز که قصد معامله در این بازار را داشته باشند می‌توانند معاملات خود را انجام دهند و برای آن‌ها محدودیتی وجود ندارد.

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

این صرافی به‌صورت ۲۴ ساعته در سایت و تلگرام رسمی خود به سؤالات تریدرها پاسخ می‌دهد؛ که این نکته باعث شده است تریدرها هیچ‌گونه سؤال و ابهامی حین انجام معامله نداشته باشند.

  • پشتیبانی از ارزها و جفت ارزها

این صرافی طبق سایت کوین مارکت کپ از ۶۴۶ جفت ارز را پشتیبانی می‌کند؛ که این موضوع برای تریدرهای بازار ارزهای دیجیتال یک موضوع بسیار جذاب است.

  • عدم تحریم تریدرهای ایرانی

در سال‌های گذشته صرافی بایننس تصمیم گرفت به تریدرهای ایرانی خود خدمات ارائه ندهند، از آن روز تریدرها تصمیم گرفتند سرمایه خود را به کیف پول‌های شخصی و یا صرافی‌های دیگری انتقال دهند که اکثر تریدرها به خاطر عدم تحریم تریدرهای ایرانی سرمایه خود را به صرافی کوینکس انتقال دادند.

حالا شاید برای شما سؤال پیش بیاید نکنه صرافی کوینکس مانند صرافی بایننس کاربران ایرانی خود را تحریم کند و دیگر به آن‌ها خدمات ارائه ندهد در ادامه به این سؤال شما پاسخ می‌دهیم.

طبق آمار گفته‌شده صرافی کوینکس در بین تریدرهای ایرانی مورد استقبال قرارگرفته است و اگر این صرافی قصد داشته باشد به کاربران خود خدمات ارائه ندهد درآمدش به‌شدت کاهش می‌یابد.

با این فرضیه احتمال اینکه این صرافی کاربران ایرانی خود را تحریم کند بسیار کم است.

با گفتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد این صرافی، شما احتمالاً به دلیل محبوبیت این صرافی توسط تریدرهای ایرانی پی برده‌اید.

اکنون قصد داریم نحوه ثبت‌نام در سایت صرافی کوینکس را برای شما توضیح دهیم.

نحوه ثبت‌نام در صرافی کوینکس

  • ابتدا coinex.com را در مرورگر خود سرچ کنید.
  • با کلیک بر روی دکمه sign up وارد قسمت ثبت‌نام شوید.
  • در کادر اول ایمیل صحیح خود را وارد نمایید.
  • بر روی دکمه send code کلیک کرده و بعد از آن به ایمیلی که در کادر اول وارد کردید مراجعه کنید، کد دریافت شده را در قسمت email verification code وارد نمایید.
  • یک پسورد قوی شامل حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد و کاراکترها برای امنیت حساب خود انتخاب کنید.
  • در این مرحله مجدد رمزعبور خود را وارد کنید. شاید برای شما سؤال پیش بیاید دلیل اینکه مجدد باید رمز خود را وارد کنیم چیست؟ دلیل تکرار رمز این است که شما ثابت کنید ربات نیستید و دلیل دیگر آن اینکه ثابت کنید شما رمز عبور خود را به‌صورت اتفاقی وارد نکرده‌اید و از آن آگاهی کامل دارید.
  • در قسمت referral code کد ۳Kqux را وارد کنید.
  • در آخر بر روی تیک پذیرش قوانین کلیک کنید و بر روی دکمه sign up کلیک نمایید.

به همین آسانی ثبت‌نام شما انجام شد و پیغام خوش‌آمد گویی دریافت می‌کنید.

توجه داشته باشید در این صرافی امنیت حساب خود را با رمز یک‌بارمصرف (Google Authenticator) افزایش دهید تا هنگام خریدوفروش ارزها و همچنین نگه‌داری آن‌ها خیالتان راحت باشد.

سخن پایانی

ممنون که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید، توجه داشته باشید در حین ثبت‌نام کد معرف ۳Kqux را وارد کنید تا از خدمات و تخفیفات ویژه این صرافی بهره‌مند شوید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا