آموزش

آموزش 3 روش ارسال پیام در توییتر

زمانی که شما برنامه توییتر را روی گوشی خود نصب کردید احتمالا از خود پرسیدید چگونه دایرکت توییتر را باز کنیم؟ 💬 در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۳ روش ارسال پیام در توییتر میپردازیم.

چگونه در توییتر پیام خصوصی بفرستیم؟

Everything You Need to Know About Twitter Direct Messages

پیش از این در لینک 2 دانلودبه آموزش تصویری نحوه ارسال و گذاشتن استوری در توییتر (Twitter) پرداختیم. گاهی شما به فرستادن پیام خصوصی در توییتر نیاز دارید. برای فرستادن پیام شخصی در توییتر هم میتوانید به وسیله گوشی خود از طریق برنامه توییتر اقدام کنید و هم میتوانید از نسخه وب آن استفاده کنید. در ادامه تک تک روش های ارسال پیام شخصی در توییتر را بررسی میکنیم. اگر با مشکل لیمیت شدن توییتر مواجه شدید میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب آموزش ۳ روش حل مشکل لیمیت شدن توییتر را مطالعه کنید.

نحوه فرستادن پیام در توییتر از طریق برنامه گوشی

برای فرستادن پیام خصوصی در توییتر از طریق برنامه گوشی ابتدا برنامه توییتر را باز کنید. اگر وارد حساب کاربری خود نیستید ایمیل خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

فرستادن پیام شخصی در توییتر

در منو پایین صفحه روی آیکن نامه در سمت راست صفحه ضربه بزنید. با این کار صندوق ورودی شما نمایش داده میشود و هر پیامی که ارسال و یا دریافت کرده اید را میتوانید ببینید.

فرستادن پیام خصوصی در توییتر

حالا بر روی آیکون آبی رنگ پیام جدید که با یک نامه که علامت به علاوه روی آن مشخص شده است ضربه بزنید. در مرحله بعد باید گیرنده پیام خود را مشخص کنید. برای این کار روی افرادی که توییتر پیشنهاد داده است ضربه بزنید و یا نام گیرنده مورد نظر خود را در قسمت جست جو وارد کنید.

چگونه در توییتر ناشناس پیام دهیم؟

روی Start a message ضربه بزنید و پیام خود را تایپ کنید. همچنین شما میتوانید برای ارسال عکس و فیلم روی آیکون عکس در سمت چپ صفحه ضربه بزنید. در آخر برای ارسال پیام روی آیکون آبی رنگ ارسال در سمت راست صفحه ضربه بزنید.

چگونه دایرکت توییتر را باز کنیم؟

دایرکت توییتر کجاست؟ استفاده از نسخه وب توییتر و ارسال پیام با کامپیوتر

همچنین شما میتوانید از نسخه وب توییتر برای فرستادن پیام خصوصی در توییتر استفاده کنید. برای این کار ابتدا در مرورگر دلخواه خود نسخه وب توییتر را باز کنید. وارد حساب کاربری خود شوید.

دایرکت توییتر کجاست

بعد از ورود به توییتر روی آیکون پاکت در سمت چپ صفحه ضربه بزنید. اگر صفحه مرورگر به اندازه کافی بزرگ باشد کنار پاکت کلمه Messages را نیز میتوانید ببینید.

نحوه فرستادن پیام در توییتر

روی دکمه بیضی شکل New message در وسط صفحه کلیک کنید.

چگونه در توییتر پیام خصوصی بفرستیم؟

حالا شما باید نام مخاطبی که میخواهید به او پیام بدهید را در قسمت جست جو وارد کنید. توییتر افرادی را که نامی مشابه آن چیزی که وارد کرده اید را داشته باشند پیدا میکند و به شما نشان میدهد. مخاطب مورد نظر خود را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. بعد از انتخاب نام مخاطب مورد نظر برای پیام دادن به او روی Next کلیک کنید.

چگونه در توییتر ناشناس پیام دهیم؟

در قسمت مشخص شده پیام خود را تایپ کنید و برای ارسال پیام روی آیکن آبی رنگ ارسال کلیک کنید.

چگونه دایرکت توییتر را باز کنیم؟

مدیریت فرستادن پیام در توییتر

توییتر یکسری تنظیمات در اختیار شما گذاشته است تا به کمک آن ها پیام های توییتر خود را مدیریت کنید. مجددا برنامه توییتر را باز کنید و روی نماد پاکت و بعد از آن روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید. در صفحه باز شده شما میتوانید گزینه های مورد نظر خود را تغییر دهید. به عنوان مثال اگر میخواهید چه کسانی که دنبال میکنید و چه کسانی که دنبال نمیکنید به شما پیام بدهند گزینه Allow message requests from everyone را فعال کنید. برای دریافت کمتر هرزنامه و اسپم گزینه Filter low-quality messages را فعال کنید.

فرستادن پیام شخصی در توییتر

اگر میخواهید زمانی که گیرنده پیام شما را میخواند وضعیت خوانده شده به شما نمایش دهد گزینه Show read receipts را فعال کنید. در آخر برای ذخیره شدن تغییرات روی Done ضربه بزنید.

سوالات متداول

چگونه در توییتر ناشناس پیام دهیم؟

امکان ارسال پیام ناشناس در توییتر وجود ندارد و به همین دلیل شخص ناشناسی نمیتواند برای شما مزاحمتی ایجاد کند. اگر کسی که شما آن را دنبال نکرده باشید به شما پیام دهد توییتر در یک جای دیگر آن را نگه میدارد تا شما آن را تایید کنید و به لیست پیام های خود اضافه کنید. اگر کسی برای شما مزاحمت ایجاد کرد شما میتوانید او را بلاک کنید. برای بلاک کردن یک شخص در توییتر میتوانید مطلب آموزش ۶ روش بلاک کردن و رفع بلاک فرد در توییتر را مطالعه کنید.

چگونه میتوان پیام ارسال شده را پاک کرد؟

برای پاک کردن پیام ارسال شده به بخش Messages بروید. پیام شخصی مورد نظر خود را انتخاب و روی آن نگه دارد. گزینه Delete for me را انتخاب کنید تا پیام شخصی با موفقیت پاک شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه ارسال پیام در توییتر صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای ارسال پیام خصوصی در توییتر استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه فرستادن پیام در توییتر در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا