آرایشی

بهترین پاک کننده آرایش چشم چیست؟

[ad_1]

برای پاک کردن آرایش چشم، با توجه به حساس بودن پوست این ناحیه، لازم است حتما از پاک کننده آرایش چشم جهت جلوگیری از چروک دور چشم ها و آسیب به مژه استفاده کرد.

برای حفظ شادابی پوست اطراف چشم، نیاز به پاک کردن آرایش و میکاپ های سنگین با یک پاک کننده آرایش چشم حرفه ای وجود دارد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با بهترین پاک کننده آرایش چشم با الانزا همراه باشید.

پاک کننده آرایش چشم چیست؟

برای آنکه بدانید پاک کننده آرایش چشم چیست و کاربرد این پاک کننده های آرایش را بدانید نیاز است با انواع محصولات پاک کننده آرایش چشم و کاربردهای مختلف هر کدام به صورت مجزا آشنا شوید.

از آنجایی که پوست اطراف چشم ها معمولا بسیار آسیب پذیر و حساس هستند برای داشتن پوستی سالم و شاداب نیاز هست کمی از نکات مراقبت پوست چشم را بدانید و در هنگام لزوم از آن استفاده نمائید. پاک کردن آرایش چشم آن هم آخر شب ها از مهمترین روتین های هر روزه شما بوده و برای داشتن پوستی شاداب نیاز به رعایت کردن آن است.

به یاد داشته باشید که اگر از سیاهی دور چشم هایتان خسته شده اید می توانید با پاک کننده آرایش خوب ، آرایش چشم هایتان را بشویید و به تا حد بسیار زیادی این سیاهی ها را کاهش دهید.

پاک کننده آرایش چشم چیست

بهترین محلول پاک کننده آرایش چشم

بهترین محلول پاک کننده آرایش چشم ، برای پاک کردن مواد آرایشی مختلف به جز ضد آب، میسلار واترها هستند. پایه اصلی این محلول، آب است و بدون هرگونه آسیب به دور چشم می توانند به سادگی آرایش چشم ها را پاک کنند.

اما اگر مواد آرایشی مصرفی شما لوازم آرایش ضد آب هستند، بهتر است از محلول های پاک کننده ضد آب که بر پایه روغن تولید شده اند، استفاده کنید. اگر محلول پاک کننده آرایش ضد آب در دسترس ندارید، می توانید همانطور که پیشتر ذکر شد از محلول های خانگی نظیر گلاب و روغن نارگیل استفاده کنید.

پاک کننده آرایش چشم این لی

اگر معمولا از لوازم آرایشی ضد آب استفاده می کنید، پاک کننده آرایش چشم این لی، یک محلول دو فاز برای پاک کردن آرایش چشم ضد آب است. این محصول قادر است به خوبی تمام آثار مواد آرایشی ضد آب را از روی پوست پاک نماید. ترکیبات این برند فاقد پارابن است و حاوی عصاره های طبیعی نظیر گل گندم و مرطوب کننده دور چشم است.

خرید پاک کننده آرایش چشم این لی

پاک کننده آرایش چشم مای

پاک کننده آرایش چشم مای، از بهترین پاک کننده های آرایشی مخصوص پوست حساس دور چشم است که با قیمت مناسب و کیفیت بالا در دسترس بوده و قابل تهیه از فروشگاه اینترنتی الانزا می باشد.

خرید پاک کننده آرایش چشم مای

علاوه بر این می توانید به وب سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید و بر حسب نوع نیاز پوست تان و جنس پوست تان بهترین محلول پاک کننده آرایش چشم را انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش آن را دریافت نمایید.

نحوه تمیز کردن آرایش چشم

برای داشتن آرایش چشم زیبا و پس از آن پوستی سالم شما نیاز به انتخاب و تشخیص بهترین پاک کننده آرایش دور چشم دارید. برای اینکار می توانید مارک های معتبر را از فروشگاه های قابل اعتماد تهیه کرده و سپس، مراحل زیر را انجام دهید. این مراحل شامل:

  • آرایش چشم هایتان را قبل از شستشوی ابتدا باید پاک کنید! مرحله پاک کردن آرایش چشم قبل از شستشو یک فرایند دو مرحله ای است که باید به ترتیب آن را انجام دهید. در ابتدا چشم ها و اطراف آن را به خوبی با محلول آرایش پاک کن خود تمیز کرده و پس از آن با آرایش پاک کن مخصوص پوست صورت تان قسمت های دیگر را تمیز کنید.
  • اگر برای شستشوی چشم ها به آب دسترسی ندارید، بهترین محلول پاک کننده آرایش چشم ، میسلار واتر است که بر پایه آب تولید شده به راحتی و بدون آسیب به پاک کردن دور چشم کمک می کند.
  • فراموش نکنید که هنگام پاک کردن آرایش چشم تان از پاک کننده های صورت برای چشم خود استفاده نکرده و به طور انحصاری از پاک کننده آرایش چشم برای چشم هایتان استفاده نمایید.
  • پد و گوش پاک کن پنبه ای برای پاک کردن آرایش چشم هایتان استفاده کنید! مراقبت از پوست ظریف دور چشم یکی از مهمترین کارهایی است که هر شخصی باید آن را انجام دهد. با این حساب فراموش نکنید که برای تمیز کردن چشم هایتان با پاک کننده های چشم حتما از پد آرایشی یا پنبه استفاده کنید و اگر قبل از استفاده از پاک کننده کمی این پد ها را خیس کنید بهتر می شود و آسیبی به پوست تان نمی رساند. در صورت سخت بودن دسترسی به نقاطی مانند بین مژه ها و لابه لای آن باید از گوش پاک کن استفاده نمایید و به راحتی آلودگی را پاک کنید.
  • در مرحله بعدی باید پاک کننده آرایش را بر روی پد ریخته و بر روی چشم هایتان قرار دهید. در این مرحله با نگهداری پد بر روی چشم هایتان به محلول پاک کننده فرصت می دهید تا با آرایش چشم در تماس باشد و در نهایت به راحتی آن را پاک کند. برای بهتر پاک کردن آرایش چشم هایتان بهتر است از حرکات دوار و رو به پایین استفاده نمایید و همیشه به سمت پایین بکشید.
  • می توان گفت بهترین مارک پاک کننده آرایش چشم با قیمت مناسب و عملکرد خوب، مارک سینره است.
  • تا حد امکان از محصولات آرایش چشم ضد آب استفاده نکنید! محصولات ضد آب کمی دیرتر پاک شده و ممکن است به پوست و چشم های شما آسیبی وارد شود، با این حساب برای داشتن زیر چشم سالم و آرایش های خوب بهتر است از محصولات ضد آب استفاده نکنید.

همچنین بخوانید: اشتباهات رایج در آرایش چشم

بهترین پاک کننده آرایش چشم خانگی

اگر جز کسانی هستید که برای از بین بردن آلودگی های زیر چشم و پاک کردن آرایش چشم هایتان به این موضوع معتقد هستید که می توانید خودتان محلولی آرایش پاک چشم بسازید می توانید در ادامه با چند تا از بهترین پاک کننده آرایش چشم خانگی آشنا شوید.

بهترین پاک کننده آرایش چشم خانگی

محلول شیر و عسل

این محلول برای از بین بردن آلودگی های زیر چشم شما بسیار تاثیر خواهد داشت، این محلول منافذ باز را بسته و آلودگی و چربی های موجود بر سطح پوست تان را کاهش می دهد.

گلاب و روغن نارگیل

گلاب و روغن نارگیل بهترین پاک کننده آرایش دور چشم خانگی است و یکی از محلول های پاکسازی پوست زیر چشم از آلودگی ها و چربی های کنترل نشده نیز به شمار می رود. با سادگی با مصرف محلول گلاب و روغن نارگیل می توانید قبل از شستشوی صورت پوست تان را تمیز کنید.

کافیست گلاب را در یک بطری ریخته و به صورت اسپری دار بر روی صورت تان اسپری نمایید و در صورت احساس خشکی بر روی پوست تان می توانید از روغن نارگیل نیز استفاده کنید.

بهترین پاک کننده آرایش دور چشم

مخلوط خیار و نعناع

یکی دیگر از پاک کننده های چشم خوب مخلوط خیار و نعناع هست که برای پوست های چرب نیز بسیار کاربرد دارد. برای درست کردن محلول پاک کننده آرایش چشم خوب بهتر است خیار را با میکسر به خوبی میکس کرده و پس از جدا کردن آب خیار، چند برگ نعناع تازه به آن اضافه کرده و پوستتان را پاک کنید.

سوالات متداول برای بهترین مارک پاک کننده آرایش چشم

در این قسمت، پاسخ سوالات متداول برای انتخاب بهترین مارک پاک کننده آرایش چشم متناسب با جنس پوست خود را می خوانید:

بهترین مارک پاک کننده آرایش چشم برای پوست خشک چیست؟

اگر پوست خشک دارید، میسلار واتر سینره با خاصیت آبرسانی مناسب پوست شما است.

بهترین مارک پاک کننده دو فاز برای آرایش چشم کدام است؟

از بهترین مارک های پاک کننده آرایش دوفاز، مارک مای است که بدون برجای گذاشتن اثر چربی روی چشم، قادر است تمام انواع آرایش حتی ضد آب را پاک کند.

بهترین مارک آرایش پاک کن چشم حساس کدام است؟

اگر به پاک کننده های آرایش چشم حساسیت دارید، بهترین مارک برای شما برند ایوروشه است.

کدام مارک آرایش پاک کن مناسب پاک کردن آرایش چشم و لب است؟

آرایش پاک کن لورال بهترین مارک برای پاک کردن لوازم آرایش ۲۴ ساعته چشم و رژ لب های ضد آب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا