آموزش

آموزش 20 روش حل مشکل برنامه همراه بانک ملت

برنامه های همراه بانک 💲 انجام بسیاری از کارهای بانکی را راحت کرده‌اند و به آن‌ها سرعت بخشیده‌اند. بانک ملت نیز دارای برنامه‌ای برای انجام کارهای اینترنتی این بانک است. این برنامه گاهی ارورهایی می‌دهد و مشکلاتی ایجاد می‌کند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۲۰ روش حل مشکل برنامه همراه بانک ملت میپردازیم.

رفع خطا ، مشکل اتصال ، باز نشدن و.. برنامه همراه بانک ملت

?How to Fix Hamrah Bank Mellat App Issues

برنامه همراه بانک ملت به شما کمک می کند تا کارهای بانکی خود را در هر جا و در هر زمان که می خواهید، با استفاده از گوشی خود انجام دهید. درست است که این برنامه انجام بسیاری از کارها را راحت کرده است اما گاهی دچار مشکلاتی می شود. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های حل مشکل همراه بانک ملت را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نکته: ممکن است برخی مراحل در گوشی‌ های مختلف، متفاوت باشد. با این حال، روش‌ها یکسان هستند و در حد نام هر بخش یا یک الی دو مرحله می‌توانند متفاوت باشند.

رفع مشکل ورود به همراه بانک ملت با ری استارت کردن گوشی

مشکل همراه بانک ملت

برای مشکل ورود به همراه بانک ملت و سایر مشکلات آن، پیش از هر کاری گوشی خود را ری استارت کنید. بسیاری از مشکلات با این روش برطرف می‌شوند.

حل مشکل در اتصال همراه بانک ملت با چک کردن اینترنت

مشکل برنامه بانک ملت

اگر با مشکل در اتصال همراه بانک ملت مواجه شده‌اید، حتما اینترنت خود را چک کنید. برای استفاده از این برنامه باید اینترنت داشته باشید. ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد که در این صورت باید صبر کنید. یک بار اینترنت را خاموش کنید. سپس دوباره آن را روشن کنید و سعی کنید وارد برنامه شوید. علاوه بر این، امکان دارد که بسته اینترنت شما به پایان رسیده باشد. اگر به هر دو نوع اینترنت وای فای و دیتا دسترسی دارید، یک بار اینترنت خود را خاموش کنید و از اتصال اینترنت دیگری استفاده کنید. امکان دارد اینترنت هم کلا قطع شده باشد که در این حالت می‌توانید از طریق مرورگر آن را چک کنید.

نکته: بهتر است در هنگام استفاده از همراه بانک ملت از وای فای عمومی استفاده نکنید. زیرا امکان دارد اطلاعات شما دزدیده شود.

بروز مشکل همراه بانک ملت غیر فعال شده از سمت خود برنامه

گاهی علت ارور همراه بانک ملت غیر فعال شده چیزی جز خراب شدن خود برنامه نیست. در برخی مواقع، آپدیت‌هایی اشتباه و با باگ منتشر می‌شود. تغییراتی در برنامه ایجاد می‌شود که درست برنامه نویسی نشده‌اند. پس امکان دارد که مشکل از خود بانک و سرورهای آن باشد یا خدمات به دلیل به روزرسانی و… تا چند دقیقه غیرفعال شده باشد. در این حالت باید صبر کنید تا مشکل برطرف شود. برای اطلاع از این مورد میتوانید با پشتیبانی بانک ملت و یا سایر دوستان خود که از این برنامه استفاده میکنند تماس بگیرید.

اگر از برنامه آپ استفاده می‌کنید و با مشکلاتی رو به رو شدید، مطلب آموزش ۱۵ روش حل مشکل رایج برنامه آپ را مطالعه کنید.

حل ارور با بروزرسانی همراه بانک ملت

مشکل برنامه بانک ملت

روش دیگر برای رفع مشکل باز نشدن همراه بانک ملت این است که برنامه را به روزرسانی کنید. می‌توانید به سایت بانک ملت بروید یا همراه بانک ملت را در اینترنت جستجو کنید. سپس روی اولین لینک که برای بانک ملت است، کلیک کنید. حال آخرین نسخه برنامه را دانلود و نصب کنید. اصولا اگر آپدیتی برای برنامه‌های این چنینی بیاید، شما اعلان آن را در گوشی خود دریافت خواهید کرد. اگر اعلانی در این زمینه دارید، روی آن بزنید تا بتوانید نسخه جدید را دانلود و نصب کنید.

رفع ارور خطا در برقراری ارتباط همراه بانک ملت با حذف و نصب دوباره برنامه

برای حل ارور خطا در برقراری ارتباط همراه بانک ملت روش دیگری هم وجود دارد. برنامه را به طور کامل حذف کنید. وارد Settings . سپس Apps شوید.

حال همراه بانک ملت را در فهرست پیدا کنید. سپس روی آن بزنید. روی دکمه Uninstall بزنید.

مشکل برنامه همراه بانک ملت

صبر کنید تا برنامه حذف شود. گوشی را ری استارت کنید. نام برنامه را در گوگل سرچ کنید و روی لینک اول بزنید. سپس برنامه همراه بانک ملت را متناسب با سیستم عامل گوشی خود دانلود کنید. سپس روی فایل آن بزنید تا نصب شود. پس از نصب شدن، وارد برنامه شوید.

نکته: برنامه همراه بانک ملت را فقط از سایت بانک ملت دانلود کنید و از سایت های متفرقه، بلوتوث فایل و… استفاده نکنید.

رفع مشکل باز نشدن همراه بانک ملت با نصب نسخه پایین‌تر

گاهی مشکل باز نشدن همراه بانک ملت به این دلیل رخ می‌دهد که آپدیت برنامه و نسخه جدید آن خراب است و باگ دارد. در این حالت، بهتر است نسخه پایین‌تر ان را دانلود و نصب کنید. همچنین ممکن است نسخه نصب شده با ورژن سیستم عامل گوشی شما سازگار نباشد. از اندروید یا iOS قدیمی استفاده می‌کنید، نسخه پایین‌‌تر، قدیمی‌تر و متناسب با سیستم عامل گوشی خود را پیدا کنید و آن را نصب کنید. گاهی هم آپدیت‌ها خوب نیستند!

حل مشکل همراه بانک ملت با اندروید و آیفون با استفاده از نسخه تحت وب

روش دیگر برای رفع مشکل همراه بانک ملت با اندروید و… این است که از نسخه تحت وب بانک اینترنتی استفاده کنید. برای این کار وارد سایت بانک ملت شوید. سپس از بالای صفحه روی بانکداری اینترنتی کلیک کنید.

مشکل برنامه همراه بانک ملت

حال باید شناسه مشتری و رمز عبور را وارد کنید.

مشکل برنامه همراه بانک ملت

سپس صبر کنید تا پیامک تایید برایتان ارسال شود. آن را وارد کنید و روی ورود بزنید.

رفع مشکل در ورود به همراه بانک ملت با غیرفعال کردن برنامه‌های تغییر دهنده IP و وی پی ان

برای حل مشکل در ورود به همراه بانک ملت، حتما برنامه‌های تغییردهنده آی پی را غیرفعال کنید. اگر این برنامه‌ها فعال هستند، باید خاموش شوند. برای امنیت بیشتر، وقتی می‌خواهید وارد برنامه شوید، ورود شما بلاک می‌شود. زیرا همه برنامه‌های تغییردهنده آی پی و وی پی ان ها قابل اعتماد نیستند.

اگر برنامه دیوار را نصب کرده اید و با مشکلات این چنینی مواجه شدید، مطلب آموزش کامل ۱۲ روش رفع مشکل برنامه دیوار در اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

دلیل خطای همراه بانک ملت چیست؟ حل مشکل با ورود دوباره به اکانت

روش دیگر برای رفع مشکل در همراه بانک ملت این است که یک بار از اکانت خود به طور کلی خارج شوید. سپس گوشی را ری استارت کنید. پس از روشن شدن گوشی، برنامه را باز کنید و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. برخی مشکلات با همین کار ساده رفع می‌شوند.

مشکل برنامه همراه بانک ملت

حل مشکل و اختلال بانک ملت امروز با غیرفعال کردن آنتی ویروس و فایروال

آنتی ویروس‌ها و فایروال گوشی می‌توانند یک برنامه را بلاک ‌کنند. شاید مشکل برنامه بانک ملت، باز نشدن به خاطر آنتی ویروس باشد و آنتی ویروس آن را بدافزار تشخیص داده باشد. برای حل این مشکل، آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید. سپس وارد برنامه شوید. اگر مشکل حل شد، باید آنتی ویروس را حذف کنید. برای حفظ امنیت گوشی خود آنتی ویروس دیگری را نصب کنید که موجب بروز چنینی اختلالی نشود.

برای مشاهده بهترین آنتی ویروس‌های متناسب با اندروید، مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید رایگان را مطالعه کنید.

رفع ارور دوباره ثبت نام کنید همراه بانک ملت با پاک کردن کش

روش دیگر برای حل مشکل همراه بانک ملت، پاک کردن کش است. این روش را در گوشی‌های اندروید می‌توانید اجرا کنید. وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس وارد بخش Apps شوید. برنامه را پیدا کنید و روی آن بزنید. سپس روی Storage بزنید. حال Clear cache را بزنید.

ارور دوباره ثبت نام کنید همراه بانک ملت

صبر کنید تا کش پاک شود. همچنین می‌توانید روی Clear data هم بزنید که با این کار تمامی تنظیمات و اطلاعات برنامه پاک می‌شود و دوباره باید آنان را وارد کنید.

برای پاک کردن کش گوشی وارد Settings شوید. سپس روی Storage بزنید. در فهرست، Cached Data را پیدا کنید.

خدمات بانک ملت

روی آن بزنید. اگر سوالی از شما پرسیده شد، روی OK بزنید. صبر کنید تا کش گوشی پاک شود.

اگر برنامه ایرانسل من ارور می‌دهد، مطلب آموزش ۱۹ روش حل مشکل برنامه ایرانسل من را مطالعه کنید.

حل مشکل باز نشدن همراه بانک ملت با حذف برنامه‌های بلاک کننده تماس

گاهی برنامه‌های بلاک کننده تماس موجب بروز مشکل باز نشدن همراه بانک ملت می‌شوند. اگر چنین برنامه‌ای را روی گوشی خود نصب کرده‌اید، وارد آن شوید. شماره‌ها و برنامه‌های لیست بلاک را چک کنید. اگر شماره پیامک بانک ملت یا خود برنامه در آن وجود دارد، آنان را از لیست خارج کنید. سپس سعی کنید تا دوباره وارد برنامه شوید.

حل مشکل ارور خدمات بانک ملت با به روزرسانی ساعت گوشی

روش دیگر برای حل مشکل برنامه بانک ملت این است که ساعت گوشی خود را آپدیت کنید. برای انجام این کار وارد Settings گوشی شوید.

پس از آن، وارد Date & Time شوید. حال روی Automatic Date & Time بزنید. علامت جلوی Automatic Time Zone را روشن کنید. گاهی باید تیک آن را بزنید.

مشکل برنامه همراه بانک ملت

روش دیگر این است که Automatic Data and Time را خاموش کنید. در این صورت باید خودتان زمان را مشخص کنید. روی Set Time بزنید.

مشکل برنامه همراه بانک ملت

سپس زمان را به صورت دستی وارد کنید. در نهایت، روی OK یا Done بزنید.

برای یادگیری دیگر روش‌های تغییر زمان در گوشی، به مطلب آموزش تنظیم دقیق و اتوماتیک ساعت اندروید با اینترنت مراجعه کنید.

حل مشکل برنامه بانک ملت با بررسی مجوزها

وقتی برنامه‌ای را نصب می‌کنید، در همان ابتدا سوالاتی از شما پرسیده می‌شود که مربوط به مجوزهای برنامه هستند. به عنوان مثال، از شما خواسته می‌شود تا اجازه دسترسی به دوربین، مخاطبان و… را بدهید. در برخی موارد، اگر یک مجوز را کنسل کنید، برنامه کار نخواهد کرد. ممکن است مشکل اثر انگشت همراه بانک ملت و سایر مشکلات آن مربوط به مجوزهای برنامه باشد.

ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس  وارد Apps & Notifications شوید. روی Advanced بزنید. پس از آن وارد App permissions شوید.

مشکل در همراه بانک ملت

در اینجا می‌توانید فهرستی از بخش‌های مختلف را مشاهده کنید که امکان اجازه دادن دسترسی به آن‌ها برای برنامه وجود دارد. علامت جلوی هر کدام از آن‌ها را روشن کنید. حتما مجوز بخش اس ام اس را فعال کنید. گاهی باید روی گزینه مربوطه بزنید. سپس وارد بخش مربوط به آن شوید و در آنجا علامت مجوز آن را روشن کنید. مثلا وارد بخش دوربین شوید و در آنجا با روشن کردن علامت جلوی همراه بانک ملت، مجوز دسترسی به دوربین را به برنامه بدهید.

خطا در ایرانسل من

حل مشکل همراه بانک ملت در آیفون با Trust Seeb Co OU

اگر گوشی آیفون دارید و برنامه بانک ملت را از سیبچه دانلود و نصب نمودید، باید بخش Trust برنامه همراه بانک را فعال کنید. برای حل مشکل همراه بانک ملت در آیفون وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس به General بروید.

مشکل همراه بانک ملت

روی Device Management بزنید.

مشکل همراه بانک ملت

در فهرست روی  Seeb Co OU بزنید.

مشکل همراه بانک ملت

حال روی دکمه Trust Seeb Co OU بزنید.

مشکل همراه بانک ملت در آیفون

 

در نهایت روی Trust بزنید.

مشکل همراه بانک ملت

برطرف کردن مشکل همراه بانک ملت با آپدیت کردن سیستم عامل گوشی

ممکن است سیستم عامل گوشی شما قدیمی شده باشد یا مدت زیادی باشد که آن را آپدیت نکرده باشید. برای حل مشکل همراه بانک ملت، به تنظیمات گوشی خود بروید. سپس وارد بخش System شوید و روی About Phone بزنید.

مشکل برنامه همراه بانک ملت

در بعضی از مدل‌ها، پس از ورود به System باید وارد بخش System Update شوید. سپس روی About Phone بزنید.

مشکل برنامه همراه بانک ملت

در این بخش باید روی دکمه Check For Updates بزنید. اگر آپدیتی وجود داشته باشد دکمه Update یا Installرا مشاهده خواهید کرد. روی آن بزنید و صبر کنید تا دانلود و نصب آپدیت تمام شود. در نهایت گوشی را ری استارت کنید و وارد برنامه شوید.

برای یادگیری روش‌های آپدیت کردن سیستم عامل اندروید، مطلب آموزش آپدیت اندروید به صورت دستی و خودکار در گوشی اندروید را مطالعه کنید.

حل مشکل همراه بانک ملت با بررسی سوالات متداول و نکات امنیتی

پیشنهاد می‌کنیم بخش سوالات متداول و نکات امنیتی را برای رفع مشکل برنامه همراه بانک ملت و باخبر شدن از نکات مهم مطالعه کنید.

نام کاربری و رمز اولیه را پس از ساخت اکانت عوض کنید.

بهتر است از رمزی مطمئن استفاده کنید و از اعدادی مثل تاریخ تولد و… استفاده نکنید.

رمز خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید. آن را هر از گاهی عوض کنید.

بهتر است پیامک‌های مربوط به بانک را پس از خواندن حذف کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم از تایید دو مرحله‌ای استفاده کنید. به عنوان مثال، با فعال کردن اثر انگشت، برای خرید، انتقال وجه و… نام کاربری و رمز را دوباره وارد کنید.

اگر سیم کارت جدیدی تهیه کردید و قبلی را واگذار کردید، حتما اطلاعات خود را در بانک هم تغییر دهید.

برنامه را فقط روی گوش خود نصب کنید و تنها از برنامه نصب شده روی گوشی خود استفاده کنید و در گوشی‌های دیگر اطلاعات خود را وارد نکنید.

برنامه را همیشه به روزرسانی کنید.

از باز کردن لینک‌های ناشناس در پیامک و ایمیل خودداری کنید.

از انجام تنظیماتی مانند روت کردن و… که موجب کاهش امنیت گوشی می‌شود، جددا خودداری کنید.

اطلاعات و اخبار بانک را فقط از مراجع معتبر و قانونی دریافت کنید.

با مراجعه به سایت پلیس فتا می‌توانید از آخرین اطلاعات تهدیدات امنیتی این بانک و… باخبر شوید.

حل مشکل در اتصال همراه بانک ملت با ریست کردن شبکه

برای حل مشکل در اتصال همراه بانک ملت می‌توانید شبکه را ریست کنید. برای انجام این کار وارد تنظیمات گوشی خود شوید. سپس وارد بخش Reset شوید. پس از آن روی Reset Network Settings بزنید.

مشکل در اتصال همراه بانک ملت

اکنون روی Reset Settings بزنید. ممکن است از شما خواسته شود رمز یا پینی وارد کنید. آن را وارد کنید تا انجام ریست تایید شود.

مشکل در اتصال همراه بانک ملت

برای یادگیری دیگر روش‌های ریست شبکه، مطلب آموزش ریست تنظیمات شبکه اندروید را مطالعه کنید.

رفع مشکل ورود به همراه بانک ملت با ریست فکتوری

در آخر کار، اگر هیچ با هیچ کدام از روش‌ها نتوانستید مشکل ورود به همراه بانک ملت را برطرف کنید، باید گوشی خود را ریست فکتوری کنید.

نکته: با انجام ریست فکتوری تمامی اطلاعات شما پاک می‌شود. پس پیش از انجام این کار از تمامی اطلاعات مهم خود بکاپ بگیرید.

برای اجرای ریست فکتوری وارد Settings گوشی خود شوید. سپس روی System بزنید.

مشکل ورود به همراه بانک ملت

حال روی Reset بزنید. سپس روی Erase all Data (Factory Reset) بزنید. ممکن است نام گزینه‌ها کمی متفاوت باشد.

مشکل ورود به همراه بانک ملت

ایمیلی که با آن تنظیمات گوشی خود را وارد کرده بودید، در جایی یادداشت کنید. زیرا برای شروع دوباره به آن نیاز پیدا خواهید کرد. در آخر هم روی Reset Phone یا Erase بزنید و صبر کنید تا ریست فکتوری انجام شود. این کار کمی زمانبر است.

مشکل برنامه همراه بانک ملت

حل مشکل همراه بانک ملت با تماس با پشتیبانی

اگر تمامی روش‌های حل مشکل ورود به همراه بانک ملت را امتحان کردید اما جواب نگرفتید، با پشتیبانی بانک ملت تماس حاصل کنید. وارد بخش ارتباط با ما شوید. سپس درخواست خود را بنویسید و ارسال کنید. باید صبر کنید تا از جانب بانک پاسخی دریافت کنید. علاوه بر این، می‌توانید به صورت حضوری به شعب مختلف این بانک مراجعه کنید و از کارکنان کمک بخواهید.

مشکل در اتصال همراه بانک ملت

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های حل مشکل همراه بانک ملت در آیفون و اندروید را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای برطرف کردن مشکلات این برنامه استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا