آموزش

آموزش تنظیم ساعت اپل واچ به صورت دستی و خودکار

گاهی به دلایل مختلفی ممکن است تنظیمات ساعت اپل واچ ⌚ شما به هم بریزد. این باعث میشود تا ساعت به صورت صحیح نشان داده نشود. در این شرایط برای تنظیم مجدد ساعت اپل واچ از چند روش مختلف میتوانید استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش تنظیم ساعت اپل واچ به صورت دستی و خودکار میپردازیم.

چگونه ساعت اپل واچ را تنظیم کنیم؟

?How to set the time on an Apple Watch

Apple Watch یک ساعت هوشمند محبوب و همه کاره است که قابلیت های مختلفی دارد. ساعت های اپل واچ با روش های مختلفی تنظیم میشوند. حتی شما میتوانید این ساعت را طوری تنظیم کنید تا به صورت خودکار ساعت آن تغییر کند. در ادامه نحوه تنظیم ساعت اپل واچ را بررسی خواهیم کرد.

تنظیم ساعت اپل واچ با گوشی iPhone جفت شده

در صورتی که شما ساعت اپل خود را با گوشی iPhone همگام سازی کردید، اپل واچ تنظیمات ساعت خود را از گوشی iPhone جفت شده برمیدارد. برای همین برای تنظیم ساعت اپل واچ کافیست ساعت گوشی آیفون خود را تنظیم کنید. بعد از تنظیم دقیق ساعت گوشی خود در Settings مسیر Privacy> Location Services> Apple Watch Faces را طی کنید و این گزینه را فعال کنید. سپس بلوتوث گوشی خود را روشن کنید. اکنون گوشی و اپل واچ خود را ریستارت کنید.

تنظیم ساعت اپل واچ

نحوه تنظیم ساعت اپل واچ به صورت دستی

همانطور که گفته شد تنظیم ساعت اپل واچ با گوشی آیفون انجام میشود. زمانی که گوشی شما در دسترس نیست و نمیتوانید ساعت خود را تغییر دهید با قابلیت Face Display Time Ahead میتوانید تنظیم کنید که ساعت اپل واچ چند دقیقه جلوتر از ساعت گوشی شما باشد. با این روش ساعت اپل واچ را نیز میتوانید تغییر دهید. برای این کار در اپل واچ خود Settings را باز کنید.

چگونه ساعت اپل واچ را تنظیم کنیم؟

وارد Clock شوید.

تنظیم ساعت اپل واچ سری های مختلف

در این بخش شما میتوانید تنظیم کنید ساعت اپل واچ چند دقیقه جلوتر از ساعت گوشی باشد. اکنون در صورتی که میخواهید ساعت اپل واچ با ساعت گوشی متفاوت باشد دقیقه را روی عدد دلخواه تنظیم کنید. این دقیقه را روی هر عددی تنظیم کنید ساعت اپل واچ به همان میزان از ساعت گوشی شما جلوتر است. در آخر برای ذخیره تنظمیات روی Set ضربه بزنید.

عقب بردن ساعت اپل واچ

همچنین در صورتی که نمیخواهید ساعت اپل واچ با ساعت گوشی متفاوت باشد برای حل مشکل جلو بودن ساعت اپل واچ در صفحه باز شده دقیقه را روی ۰+ تنظیم کنید.

تنظیم ساعت به صورت خودکار و با تغییر منطقه زمانی

اگر شما در حال سفر هستید باید تنظمیات ساعت گوشی خود را خودکار کنید تا با تغییر منطقه زمانی، ساعت گوشی نیز تغییر کند. با این کار ساعت اپل واچ شما نیز همیشه آپدیت است. برای این کار در گوشی آیفون خود مسیر Settings > General > Date & Time را طی کنید. اکنون گزینه Set automatically را فعال کنید. همچنین قابلیت لوکیشن آیفون نیز باید فعال باشد تا ساعت به صورت درست تنظیم شود.

حل مشکل جلو بودن ساعت اپل واچ

اگر میخواهید منطقه خاصی را تنظیم کنید، در صفحه Date & Time قابلیت Set Automatically را خاموش کنید. سپس روی Time Zone کلیک کنید. بعد از آن اسم شهر و کشوری که میخواهید به آن جا بروید را تایپ کنید. بعد از انتخاب شهر مورد نظر ساعت گوشی و اپل واچ شما با ساعت منطقه کنونی شما یکی میشود.

تنظیم ساعت اپل واچ با گوشی آیفون

آموزش تنظیم ساعت اپل واچ از راه دور

در صورتی که ساعت اپل واچ فرزند خود یا یک فرد مسن را میخواهید تنظیم کنید، میتوانید این کار را با گوشی خود انجام دهید. برای این کار ابتدا اپل واچ را با گوشی خود جفت کنید. در گوشی خود وارد برنامه Apple Watch شوید. وارد تب All Watches شوید. گزینه Add Watch را انتخاب کنید.

تنظیم ساعت اپل واچ با گوشی

در صفحه بعد روی Set Up for a Family Member ضربه بزنید. سپس روی Continue ضربه بزنید و مراحل را دنبال کنید. بعد از اتمام مراحل شما میتوانید تنظمیات اپل واچ مانند عقب بردن ساعت اپل واچ و… را از طریق گوشی خود تغییر دهید.

نحوه تنظیم ساعت اپل واچ

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز نحوه تنظیم ساعت اپل واچ سری های مختلف را بررسی کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای تنظیم ساعت اپل واچ با گوشی آیفون استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تنظیم ساعت اپل واچ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا