آموزش

آموزش ساخت QR Code هنری با هوش مصنوعی

در دنیای امروزی، QR Codes در همه جا فراگیر شده‌اند، از منوی کافه و رستوران گرفته تا کاتالوگ و پوسترها! به لطف پیشرفت‌های قابل توجه در هوش مصنوعی (AI)، ما اکنون ابزاری برای تبدیل QR Codes به شاهکارهای بصری خیره‌کننده داریم. 🖼️ در این مطلب از انزل وب، ساخت QR Code برای منو رستوران یا اینستاگرام با کمک هوش مصنوعی و نحوه تولید تصویر بر روی آن‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

سایت ساخت کیو آر کد با هوش مصنوعی

How to Make QR Code Art Using AI

مهم نیست شغل شما چیست. اگر با QR Code سر و کار دارید و علاقه‌مند ساخت کیو آر کد با لوگو مخصوص خودتان هستید؛ این مطلب برای شماست. چه حسی پیدا میکنید اگر به شما بگوییم که QR Code ها می‌توانند به آثار هنری مسحورکننده تبدیل شوند؟ این آموزش به راحتی امکان ساخت QR Code برای اینستاگرام را به شما می‌دهد.

مزایای QR Code هنری:

  • تقویت هویت برند: کدهای QR سنتی اغلب فاقد جذابیت بصری هستند. QR Code هنری این امکان را می‌دهد تا افراد عناصر، رنگ‌ها و طراحی منحصربه‌فرد خود را در QR Code گنجانده و آن‌ها را با هویت کلی برند خود هماهنگ کنند.
  • پرورش خلاقیت:  QR Code هنری به افراد و هنرمندان اجازه می‌دهد تا قلمروهای جدیدی از خلاقیت را کشف کنند و امکان ادغام فناوری و هنر را به روش‌های جدید و هیجان‌انگیز فراهم می‌کند.
  • افزایش تعامل: QR Code هنری به احتمال زیاد توجه را به خود جلب می کنند و کاربران را تشویق می کنند تا آنها را اسکن کنند. بنابراین، ساخت qr code برای کاتالوگ با یک ظاهر جذاب و هنری، احتمال اسکن شدن آن را چند برابر می‌کند.
  • باز کردن راه‌های بازاریابی جدید: QR Code هنری، فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای بازاریابی نوآورانه باز می‌کند. برندها می‌توانند از جذابیت هنری و بصری QR Code برای ایجاد تجربیات تعاملی یا فعال‌سازی‌ واقعیت افزوده (AR) استفاده کنند.

 ساخت کیو آر کد رایگان

اگر قصد ساخت qr code برای کارت ویزیت یا پیج اینستاگرام خود دارید، ما برای شما چند روش آماده کرده‌ایم.

ساخت QR Code با AI

بهترین سایت ساخت QR Code هنری

اولین روش، یک سایت ساخت QR Code هنری است. این سایت Input های کاربر را به صورت پیام‌های متن به تصویر (text to image) و URL مقصد را دریافت کرده و از آن برای ایجاد QR Code هنری به کمک هوش مصنوعی استفاده می‌کند. برای ساخت qr code با ai مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا، باید URL مقصدی را که می‌خواهید QR Code به آن منتهی شود، وارد کنید. به عنوان مثال، ما ” www.beebom.com ” را وارد می کنیم.

آموزش ساخت QR Code هنری

سپس دستورات مربوط به تولید تصویر را وارد کنید. هر کلمه کلیدی را با کاما جدا کنید. از کلمات توصیفی استفاده کنید و سعی کنید ویژگی‌های مد نظر خود را وارد کنید. حتی می توانید فضای پیام های منفی را پر کنید تا تنوع بیشتری به تصویر بدهید.

سایت ساخت کیو آر کد هنری

این سایت همچنین دارای تنظیمات اضافی از جمله گزینه تنظیم مقدار قدرت و Conditioning Scale است. اما در صورت تمایل می توانید آن را تغییر ندهید. پس از اتمام، روی دکمه “Run” کلیک کنید تا فرآیند تولید آغاز شود. توجه داشته باشید که این فرایند می‌تواند بین پنج تا هفت دقیقه طول بکشد.

سایت تولید QR Code

QR Code شما تولید شده است. شما می توانید با دستورات مختلف، آن چیزی را که از QR Code می‌خواهید، به بهترین نحو به دست آورید. حتی می‌توانید تصویر خود را وارد کنید و  QR Code خود را شخصی‌سازی کنید. این سایت بهترین روش ساخت qr code برای پرداخت است.

ساخت QR Code هنری با AI

برنامه ساخت کیو آر کد qr code رایگان آنلاین برای iOS

اگر نمی‌خواهید دردسر استفاده از سایت و پنج دقیقه انتظار را تحمل کنید، ما یک گزینه برای شما داریم. اپلیکیشن QRGen یک تولیدکننده کد QR با رابط کاربری بسیار آسان است. این برنامه دارای یک سطح پولی است اما به کاربران امکان می‌دهد QR Code رایگان با هوش مصنوعی تولید کنند. توجه داشته باشید که این اپ، فقط برای کاربران iOS در دسترس است. از این برنامه می‌توانید درجهت ساخت qr code برای اینستاگرام استفاده کنید. برای شروع، QRGEN: AI Art QR Code Generator را دانلود کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه را باز کنید. روی دکمه «Let’s Start» ضربه بزنید و سپس «Privacy Policy» و «Terms of Use» را بپذیرید.

برنامه ساخت QR Code

اکنون در صفحه اصلی برنامه خواهید بود و برنامه گزینه‌های «image prompt» و «QR style» و «QR text» را به شما نشان می‌دهد.  فیلدهای لازم را پر کنید و روی «Choose QR Style» کلیک کنید. شما حتی می توانید برای یک درخواست تصادفی روی دکمه «Inspire Me» کلیک کنید.

ساخت QR Code

صفحه بعدی پر از سبک های مختلف سفارشی‌سازی  QR Code است. با این حال، از آنجایی که از نسخه رایگان استفاده می‌کنید، این گزینه‌ها برای شما دردسترس نخواهد بود. روی دکمه «Generate AI QR code» ضربه بزنید. تبلیغ کوتاهی برای شما پخش خواهدشد که پس از مدت کوتاهی می‌توانید از آن صرف‌نظر کنید.

آموزش ساخت QR Code هنری

این فرآیند کمی بیش از یک دقیقه طول می‌کشد، و پس از انجام، یک QR Code زیبا و هنری دریافت خواهید کرد. QR Code را ذخیره کنید یا به سادگی از آن عکس بگیرید.

آموزش ساخت QR Code با AI

ساخت کیو آر کد کارت ویزیت با استفاده از Stable Diffusion ControlNet

یک QR Code برای لینک مدنظر خود ایجاد کنید. می‌توانید از یک اپلیکیشن ساخت QR Code استفاده کنید.

QR Code را به عنوان یک فایل PNG ذخیره کنید.

نرم افزار Stable Diffusion ControlNet را نصب کنید. می‌توانید نرم‌افزار را از سایت Stable Diffusion نصب کنید.

مدل Stable Diffusion ControlNet را دانلود کنید. می‌توانید مدل را از سایت Stable Diffusion دانلود کنید.

نرم افزار Stable Diffusion ControlNet را باز کنید.

تصویر QR Code را در نرم‌افزار وارد کنید.

پارامترهای تولید تصویر را تنظیم کنید. شما می‌توانید پارامترها را برای کنترل Style و Complexity تنظیم کنید.

تصویر را تولید و ذخیره کنید.

QR Code هنری شما اکنون کامل شده است!

ساخت QR Code با کمک هوش مصنوعی

نظرات و پیشنهادات شما؟

همانطور که در مطلب آموزش ساخت QR Code هنری با هوش مصنوعی لینک 2 دانلودمشاهده کردید؛ اگر قصد ساخت کیو آر کد برای عکس یا ساخت کد qr برای مدرسه را دارید، لازم نیست حتما گرافیست باشید. AI به کمک شما خواهد آمد. می‌توانید با استفاده از سرویس های آنلاین که در بالا معرفی کردیم به سادگی یک QR Code زیبا و هنری داشته باشید. اگر شما روش دیگری می شناسید یا نظر و پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا