آموزش

چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم؟

در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال به یکی از پرطرفدارترین بازارهای مالی جهان تبدیل شده است و عده زیادی از مردم با سرمایه‌گذاری در این بازار به سود خوبی دست پیدا می‌کنند. تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در این بازار را می‌توان از ارزش ۴۴۵ بیلیون دلاری آن متوجه شد. بعضی از افراد هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با نحوه خرید و فروش‌ ارزهای دیجیتالی و استعلام قیمت بیت کوین، تتر، ریپل، دوج کوین، اتریوم و غیره ندارند. در ذهن تمام افرادی که به تازگی قصد ورود به این بازار را دارند، این سؤال مهم پیش می‌آید که چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم؟ مبتدی‌ها برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و موفقیت در آن باید اطلاعات کافی کسب شود. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به سؤال چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم پاسخ بدهیم.

خرید و فروش ارز دیجیتال چه اهمیتی دارد؟

بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال در سال ۲۰۰۹ معرفی گردید و به تدریج به ارزش آن افزوده شد. به مرور زمان با افزایش ارزش رمز ارزها بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال به یکی از بازارهای ارزشمند و پرطرفدار جهان تبدیل شد. در حال حاضر میلیون‌ها نفر از مردم در سرتاسر جهان به صورت روزانه با خرید و فروش انواع مختلف ارزهای دیجیتال سود خوبی به دست می‌آورند‌. آمارها نشان می‌دهد که هر روز بیشتر از صد میلیون دلار ارز در این بازار خرید و فروش می‌شود. پویایی و عظمت این بازار فرصت خوبی را برای معامله‌گران فراهم کرده تا برای استفاده از مزایای این بازار و سودآوری زیاد در آن سرمایه‌گذاری کنند. حال که با اهمیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنا شدیم با این سؤال مواجه می‌شویم که چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که اصول اولیه در خرید و فروش ارزهای دیجیتال جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز و مشاوره با افرادیست که در این زمینه تخصص دارند و پیگیر جدیدترین خبرهای دنیای رمزارزها هستند. با آگاهی از شرایط بازار و کسب اطلاعات کافی به راحتی می‌توان فهمید که کدام یک از ارزها برای خرید و فروش مناسب‌تر هستند.

 ترید ارز دیجیتال به چه معناست؟

به خرید و فروش سهم‌ها و چیزهای ارزشمندی مانند نفت، طلا، ارز، ارز دیجیتال ترید (Trade) و به افرادی که به خرید و فروش این اقلام باارزش از جمله ارز دیجیتال مشغول هستند نیز معامله‌گر یا تریدر (Trader) گفته می‌شود. به طور کلی به همه کسانی که با ورود به بازار ارزهای دیجیتال اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید و فروش رمز ارزها می‌کنند، تریدر می‌گویند. برای اینکه بدانیم چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم و به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شویم، باید اقدامات بسیار مهمی در زمینه آموزش و یاد گرفتن ترفندهای موفقیت در این بازار برداریم. کسانی که بدون در نظر گرفتن جوانب بازار و کسب اطلاعات شروع به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌کنند، به جای کسب سود متضرر می‌شوند‌ و حتی ممکن است تمام سرمایه خود را نیز از دست بدهد. تریدر باید پس از آموزش و یادگیری نکات مورد نیاز و تجزیه و تحلیل بازار باید بهترین رمز ارز را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کند. ارزهای دیجیتال باارزش در بازار مناسب‌ترین ارزها برای خرید و فروش به شمار می‌روند. ارزش یک ارز به Market cap یا ارزش بازار آن بستگی دارد. رمز ارزها بر اساس ارزش بازار کریپتوکارنسی به ترتیب عبارتند: قیمت تتر، بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش و غیره. با افزایش قدرت تحلیل و تجربه می‌توان از بین تعداد زیادی رمز ارز، باارزش‌ترین آن‌ها را انتخاب کرد.

 ترید ارز دیجیتال به چه معناست؟

با ورود به بازار چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم؟‌

پس از یادگیری و گذراندن مراحل آموزشی و تحلیل‌های فنی و بنیادی برای انتخاب ارز مورد نظر و پیش بینی وضعیت قیمت آن در آینده، نوبت به مرحله خرید رمز ارز و ورود به بازار ارزهای دیجیتال می‌رسد. روش‌های متنوع و مطمئنی برای خرید این ارزها وجود دارد که شامل موارد زیر است.

  • انتخاب صرافی ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال

یکی از بهترین پاسخ‌هایی که می‌توان برای سؤال چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم ارائه داد این است که برای انجام معاملات از طریق صرافی‌های ایرانی اقدام کنید. در حال حاضر تعداد زیادی صرافی ایرانی در زمینه خرید و فروش رمز ارز به فعالیت مشغول هستند که از بین آن‌ها باید یک صرافی معتبر را انتخاب کرده و برای انجام مراحل احراز هویت اقدام نمایید. معیارهایی مانند امنیت، سرعت تراکنش‌ها و هزینه‌های کارمزد برای انتخاب صرافی اهمیت دارند. انتخاب صرافی معتبر ایرانی جزء مهمترین نکات خرید و فروش ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

  • خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق صرافی خارجی

تعداد زیادی صرافی بین المللی نیز وجود دارد که برای تریدرها شرایط مناسبی فراهم می‌کنند که بتوانند به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال بپردازند. اگر افراد مبتدی از تریدرهای حرفه‌ای این سؤال را بپرسند که چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم، حتما یکی از پاسخ‌های آن‌ها پیدا کردن یکی از صرافی‌های معتبر خارجی است. برای خرید و فروش در صرافی‌های خارجی ابتدا باید در آن ثبت نام کرده و سپس برای ساخت کیف پول اقدام کنید و با پشت سر گذاشتن مرحله احراز هویت خرید و فروش رمز ارزها را شروع نمایید. البته برخی از صرافی‌های خارجی برای ایرانی‌ها تحریم هستند. انتخاب کیف پول برای حفظ امنیت سرمایه اهمیت بسیار زیادی دارد. کیف پول‌ها شامل دو گروه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هستند.

 ترید ارز دیجیتال به چه معناست؟

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق صرافی کوین کده

با مطالعه این مقاله به خوبی متوجه شدید که چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم. اگر برای انجام معاملات خود در بازار ارزهای دیجیتال به دنبال یکی از صرافی‌های ایرانی معتبر هستید، پیشنهاد ما صرافی ارز دیجیتال کوین کده با آدرس اینترنتی http://coinkade.com است. کوین کده یک استارتاپ فوق‌العاده است که فعالیت خود را از سال ۹۷ آغاز کرد. این صرافی با فراهم کردن یک بستر پرسرعت و امن به علاقه‌مندان این بازار کمک می‌کند که دانش عمومی خود را در این زمینه که چگونه ارز دیجیتال بخریم و بفروشیم، افزایش دهند. از مهمترین ویژگی‌های صرافی ایرانی کوین کده می‌توان به پشتیبانی شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل، عدم دریافت کارمزد، تنوع بالای ارزهای دیجیتال، و تسویه فوری ارزی و ریالی اشاره کرد. دفتر این صرافی واقع در شهر مشهد، بلوار احمدآباد و هتل هما یک می‌باشد.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا