آموزش

معرفی و دانلود 18 تا از بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید

کاربران اندروید می توانند با استفاده از نرم افزارهای مختلف تصاویر را در گوشی خود ویرایش کنند. 🖌️ در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و دانلود ۱۸ تا از بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید میپردازیم.

دانلود بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید

Best Photo Editor Apps for Android

برنامه های مختلفی برای ادیت تصویر در اندروید وجود دارد اما همه آن ها خوب نیستند و بهترین ویژگی ها را ندارند. در این مطلب از لینک 2 دانلودقصد داریم بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید را معرفی کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نسخه کامل این برنامه ها را می توانید از سایت های داخلی دانلود کنید.

Canva

برنامه ویرایش عکس برای اندروید

برای ادیت عکس حرفه ای با گوشی می توانید از برنامه کانوا استفاده کنید. اگر میخواهید تصاویری زیبا و جذاب برای شبکه‌های اجتماعی خود ایجاد کنید میتوانید از برنامه Canva استفاده کنید. در این برنامه الگوها و قالب‌های آماده زیادی وجود دارد. تمامی قالب‌ها بر اساس شبکه‌های اجتماعی مختلف طراحی شده‌اند. استفاده از برنامه بسیار ساده است. علاوه بر این می‌توانید در پروژه های مختلف با دیگر کاربران همکاری کنید. این برنامه دارای دو نسخه رایگان و اشتراکی است.

Adobe Express

برنامه ویرایش عکس برای اندروید

اگر تجربه زیادی در ویرایش عکس ندارید، میتوانند از Adobe Express استفاده کنید که برنامه ویرایش عکس اندروید کم حجم است. از ویژگی های مثبت این برنامه می‌توان به حذف راحت پس زمینه اشاره کرد. این قابلیت نیز رایگان است. امکان اضافه کردن متن با فونت های مختلف هم وجود دارد. قالبهای آماده زیادی هم وجود دارد. با این برنامه میتوانید به تغییر نور، رنگ، فیلتر و… هم بپردازید.

ScreenMaster

برنامه ویرایش عکس برای اندروید

ScreenMaster برنامه ویرایش عکس برای اندروید است. اگر مجبور هستند به طور مداوم اسکرین شات منتشر کنید، ممکن است اطلاعات زیادی در یک صفحه باشد که شخصی باشند و نیاز باشد آنان را بپوشانید. با این برنامه میتوانید به سادگی بخش های مختلف یک عکس را کاور کنید. این برنامه رایگان است. در قسمت اشتراکی آن صرفاً تبلیغات حذف میشود.

Snapseed

برنامه ویرایش عکس برای اندروید

برای ویرایش عکس بدون افت کیفیت اندروید می توانید از برنامه Snapseed استفاده کنید. در این برنامه تمامی چیزهایی را که برای ویرایش عکس نیاز دارید، میتوانید پیدا کنید. فیلترهای مختلف، کات کردن، تغییر رنگ، تغییر اندازه، نوشتن متن، تغییر روشنایی و… همگی از ابزارهای این برنامه هستند.

PhotoDirector

برنامه ویرایش عکس برای اندروید

PhotoDirector برنامه ویرایش عکس همه کاره رایگان است. این برنامه شبیه به برنامه‌های کامپیوتر است. در نتیجه شما ابزارهای زیادی را در اختیار خواهید داشت. امکان کات کردن، تغییر اندازه، تغییر پس زمینه و… هم وجود دارد. علاوه بر این الگوهای آماده برای شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. رابط کاربری برنامه ساده است و به راحتی میتوان از آن استفاده کرد.

برنامه ادیت عکس مخصوص Samsung Galaxy

برنامه ویرایش عکس برای اندروید

کاربران گوشی‌های سامسونگ گلکسی می‌توانند از برنامه ویرایش عکس مخصوص این گوشی‌ها استفاده کنند. این برنامه از بهترین برنامه های ویرایش عکس اندروید است. با این برنامه میتوانید از ابزارهای ابتدایی مانند کات، متن گذاری، پس زمینه و.‌‌.. استفاده کنید. این برنامه روی تمامی گوشی های سامسونگ گلکسی نصب است.

PicsArt

بهترین ویرایش عکس اندروید

PicsArt هم برنامه محبوبی در میان نرم افزارهای ادیت عکس اندروید است. با کمک این برنامه می توانید از ابزارهای مختلف ویرایش عکس بهره ببرید. برای تصویر خود متن بگذارید. عکس های خود را با استیکر و اموجی زیبا کنید. رنگ و نور تصویر را دستکاری کنید. تصاویر را به گیف تبدیل کنید.

Pixlr by AutoDesk

بهترین اپ ویرایش عکس اندروید

Pixlr by AutoDesk هم برنامه خوب دیگری است که برای ویرایش عکس در اندروید می توانید از آن استفاده کنید. این برنامه دارای فیلترها و افکت های مختلفی است. در کنار این موارد هم می توانید از ابزارهای آرایشی و ادیت چهره آن هم استفاده کنید. به عنوان مثال، دندان خود را سفید کنید.

Google Photos

برنامه ویرایش عکس برای اندروید

Google Photos از بهترین برنامه های ویرایش عکس اندروید است. این برنامه نیز به صورت پیش فرض روی گوشی های اندروید نصب شده است و کاربران می‌توانند ویرایش های ساده را با آن انجام دهند. به عنوان مثال شما می توانید تصاویر خود را کات کنید یا روی آنها متن و اموجی بگذارید. علاوه بر این میتوانید از فیلتر های مختلف برنامه برای زیباتر کردن تصاویر خود استفاده کنید.

AirBrush

بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید

برای ادیت عکس حرفه ای فیلتر و افکت می توانید از AirBrush استفاده کنید. این برنامه نیز دارای افزار های مختلفی همچون به جوش صورت،صاف کردن پوست،حذف قرمزی چشم،سفیدکننده دندان و روشن کننده چشم است. علاوه بر این شما میتوانید پس زمینه را نیز تغییر دهید و از دوربین برنامه برای گرفتن عکس های زیبا با فیلترهای مختلف استفاده کنید. امکان گذاشتن قاب برای تصاویر نیز وجود دارد و پس از گرفتن عکس با دوربین برنامه می توانید دوباره آن را ویرایش کنید.

Bazaart

بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید

Bazaart بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید است. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت های آن باید اشتراک ماهانه تهیه کنید. در صورتی که قصد دارید تنها از ابزارهای ساده همچون حذف پس زمینه،پررنگ کردن تصویر،تغییر نور و کانتراست و… استفاده کنید،نیازی به خرید اشتراک ماهانه نیست. این برنامه هم دارای ابزارهای ساده و ابتدایی نرم افزار های ادیت عکس است. شما می توانید برای تصویر خود استیکر و متن و… دارید.

نرم افزار ویرایش عکس چهره اندروید InShot

بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید

InShot بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس اندروید است. این برنامه بسیار محبوب است زیرا ابزارهای بسیار زیادی دارد مرد و کاربران میتوانند ویدیو هم با آن درست کنند. این برنامه هم رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت های آن میتوانید اشتراک را تهیه کنید. با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را کات کنید. برای آن‌ها پس زمینه و قاب بگذارید. تصاویر را در کنار هم قرار دهید و از فیلتر های مختلف استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید تصاویر خود را بر اساس قالب های شبکه های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام آماده کنید.

LightX Photo Editor

بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید

LightX Photo Editor بهترین اپ ویرایش عکس اندروید است. این برنامه هم دارای ابزارهای مختلفی است و شما می‌توانید تصاویر خود را آن گونه که می خواهید ویرایش کنید. به عنوان مثال برای تصاویر خود متن و استیکر بگذارید. همچنین میتوانید با تصاویر خود کلاژ درست کنید و میزان رنگ، نور و… را به طور دلخواه تغییر دهید. این برنامه برای کاربران آیفون منتشر شده است اما چند وقتی است که کاربران اندروید نیز می توانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل هنوز جای پیشرفت دارد و در نسخه بتا است.

Motionleap

بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید

Motionleap دیگر نرم افزار ویرایش عکس اندروید است. این برنامه هم مناسب افرادی است که میخواهند در زمان کمی تصاویر خود را زیبا کنند. اگر می خواهید تصاویر خود را تبدیل به گیف کنید پیشنهاد میکنیم از این برنامه استفاده کنید زیرا تنها با چند کلیک می توانید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال می توانید برای بخش آب یا ابر حالت متحرک انتخاب کنید. در کنار این موارد هم می توانید از ابزارهای ابتدایی ویرایش عکس استفاده کنید.

Photo Editor by dev.macgyver

بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید

Photo Editor by dev.macgyver هم از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس اندروید است. این برنامه هم رایگان است اما شما برای استفاده از تمامی ابزارها و قابلیت‌های آن باید اشتراک ماهانه تهیه کنید. رابط کاربری برنامه ساده است. در نتیجه استفاده از آن برای تمامی کاربران آسان است و شما می توانید به سادگی کنترل ابزار را در دست بگیرید. در این نرم افزار نیز امکان تغییر نور،پس زمینه،رنگ و… وجود دارد. از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که از فرمت های مختلف پی دی اف پشتیبانی میکند.

Photo Effects Pro

بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید

برنامه ویرایش عکس اندروید Photo Effects Pro هم گزینه مناسبی است. اگر دوست دارید برای تصاویر خود فیلتر و افکت های مختلف بگذارید پیشنهاد می کنیم از این برنامه استفاده کنید. این برنامه بیش از ۴۰ فیلتر و افکت دارد. علاوه بر این می‌توانید برای تصاویر خود متن و استیکر یا قاب قرار دهید. استفاده از برنامه بسیار ساده است و تمامی کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

Photo Lab Picture Editor

بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید

Photo Lab Picture Editor دارای ابزار های ابتدایی برای ویرایش تصاویر است و شما می توانید از بیش از ششصد و چهل فیلتر و قاب و افکت آن استفاده کنید. این برنامه رایگان استعلام است اما برای استفاده از نسخه بدون واترمارک و تبلیغات باید اشتراک ماهانه خریداری کنید.

Photo Mate R3

بهترین برنامه برای ویرایش عکس اندروید

با استفاده از Photo Mate R3 میتوانید تصاویر را با فرمت های مختلف ویرایش کنید و از ابزارهای گوناگون این نرم افزار استفاده کنید. از ویژگی‌های مثبت این بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید می توان به امکان ویرایش مشکلات مربوط به لنز که روی تصویر تاثیر منفی گذاشته است اشاره کرد.

برای آشنایی با سایت های ساخت نقاشی با هوش مصنوعی می توانید مطلب معرفی ۱۲ تا از بهترین سایت های ساخت تصویر و نقاشی با هوش مصنوعی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید پرداختیم. شما از کدام برنامه برای این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا