آموزش

26 تا از بهترین برنامه های ساخت آهنگ و بیت سازی اندروید

کاربران اندروید می‌توانند در گوشی خود موسیقی 🎹 بسازند. برای این کار باید از برنامه‌های مخصوصی استفاده شود. در این مطلب از لینک 2 دانلود۲۶ تا از بهترین برنامه های ساخت آهنگ و بیت سازی اندروید را معرفی و بررسی می‌کنیم.

دانلود بهترین برنامه ساخت موزیک برای اندروید

Best Music Making Apps for Android

ساخت موسیقی زمانی آسان می‌شود که بتوانید آن را در گوشی و تبلت خود هم خلق کنید. برنامه‌های زیادی در زمینه ساخت موسیقی در گوشی وجود دارد و دستگاه‌های اندروید هم این قابلیت را دارند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها و برنامه ساخت آهنگ اندروید میپردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سایت های ایرانی دانلود و نصب کنید.

دانلود نرم افزار ساخت موزیک حرفه ای برای اندروید: Zenbeats

دانلود برنامه ساخت آهنگ

Zenbeats برنامه برای ساخت آهنگ است که می‌توانید با آن بدون هیچ محدودیتی آهنگ بسازید. در این برنامه مجموعه‌ای از سازها، افکت‌ها، لوپ‌ها و… وجود دارد. کاربر می‌تواند بخش‌های مختلف آهنگ خود را به صورت جداگانه بسازد و سپس آنان را به هم پیوند بزند. استفاده از این برنامه در دستگاه‌های لمسی راحت‌تر خواهد بود. ظاهر برنامه جذاب است و منوی کامل و خوبی دارد. این برنامه دارای دو بخش رایگان و پولی است که برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن باید اشتراک خریداری کنید. با این حال، بخش رایگان هم می‌تواند پاسخگوی برخی فعالیت‌ها باشد. امکان ضبط صدا، استفاده از توالی MIDI، سازهای مجازی و… در این برنامه وجود دارد.

دانلود برنامه ساخت آهنگ برای اندروید: Bandlab

دانلود برنامه ساخت آهنگ

ساخت آهنگ با گوشی با برنامه Bandlab هم امکان پذیر است. با استفاده از این برنامه می‌توانید موسیقی ساخته شده خود را مستقیما از طریق اپ به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می‌توانید هنرمندان دیگر را در این برنامه پیدا کنید و با آن‌ها تعامل داشته باشید. بخش تولید موسیقی این برنامه خوب است. یک ۱۲-track Mix Editor در برنامه وجود دارد که در آن می‌توانید صدای زنده را ضبط کنید، آهنگی وارد کنید، موسیقی خود را میکس کنید و آهنگ خود را در حین ساخت ویرایش کنید. این برنامه دارای قابلیت Looper است که با آن می‌توانید لایه‌هایی از ضرب‌ها، ریتم‌ها و ملودی‌ها را ایجاد کنید. بیش از ۱۰۰ افکت از پیش تنظیم شده هم در برنامه وجود دارد. نکته مثبت دیگر فضای ذخیره سازی نامحدود و آنلاین است. امکان پخش آهنگ‌های ساخته شده در دستگاه‌های دیگر هم وجود دارد.

دانلود برنامه ساخت موزیک حرفه ای برای اندروید: FL Studio Mobile

دانلود برنامه ساخت موزیک حرفه ای برای اندروید

ساخت آهنگ با اف ال استودیو هم به حرفه‌ای‌ها توصیه می‌شود. از این برنامه هم در گوشی و هم در کامپیوتر می‌توانید استفاده کنید. Multi-track Audio و ضبط MIDI از جمله ویژگی‌های اصلی این برنامه است. چندین ساز مجازی هم در این برنامه وجود دارد. بخش میکسر دارای ۱۶ افکت است که می‌توانید از آن‌ها به اشکال مختلف استفاده کنید. استفاده از بخش Drum Sampler بسیار آسان است و تولید بیت را ساده می‌کند. درام پد و پیانو را می‌توانید روی صفحه گوشی اجرا کنید. رابط کاربری برنامه بسیار دقیق طراحی شده است و کاربر می‌تواند با انگشتان خود به سادگی از برنامه استفاده کند.

دانلود برنامه ساخت اهنگ بیس دار برای اندروید KORG KAOSSILATOR FOR ANDROID

دانلود برنامه ساخت اهنگ بیس دار برای اندروید

نرم افزار ساخت موزیک اندروید KORG KAOSSILATOR FOR ANDROID مناسب افرادی است که علاقه دارند با Kaoss Pad موسیقی بسازند. با استفاده از پد لمسی این برنامه می‌توانید صداهای مختلف را ایجاد کنید و از افکت‌های موجود استفاده کنید. در واقع می‌توان گفت نسخه موبالی این پد تفاوت چندانی با اصل آن ندارد. ساخت موسیقی در این برنامه بسیار آسان است و رابط کاربری ساده ای دارد.

دانلود برنامه ساخت اهنگ حرفه ای برای اندروید: N-Track Studio

دانلود برنامه ساخت موزیک حرفه ای برای اندروید

برنامه آهنگ سازی سامسونگ و… N-Track Studio شبیه به یک استودیو موسیقی است که به سادگی در گوشی شما جای می‌گیرد. این برنامه دارای صدا، میکس، افکت، سازهای مجازی و… است. کاربر می‌تواند به سادگی از یک صفحه کلید خارجی برای نواختن استفاده کند یا از پیانوی روی اسکرین بهره ببرد. پلاگین شبیه ساز گیتار و آمپ باس به همراه یک تونر داخلی در برنامه وجود دارد. کیفیت صدا در این برنامه بالا است و از رابط های صوتی USB خارجی و چندکاناله هم پشتیبانی می‌کند. این برنامه دارای نسخه رایگان و اشتراکی است.

دانلود رایگان برنامه ساخت اهنگ حرفه ای برای اندروید: Caustic

دانلود رایگان برنامه ساخت اهنگ حرفه ای برای اندروید

برنامه ساخت موزیک اندروید Caustic دیگر گزینه مناسبی است که می‌توانید دانلود کنید. ۱۴ ابزار در این برنامه وجود دارد و شما می‌توانید از آن‌ها به صورت مجازی استفاده کنید. امکان ایجاد الگو در این برنامه وجود دارد. الگوها را می‌توانید در متدهای مختلف استفاده کنید. هر ابزار در یک کانال میکسر قرار می‌گیرد و شما می‌توانید نمونه‌های خود را برای استفاده با PCMSynth، BeatBox و Vocoder استفاده کنید. بخش PCMSynth از سازهای Soundfonts و FL Studio Mobile هم پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند به سادگی از افکت‌های آماده استفاده کند. نسخه آزمایشی برنامه رایگان است اما پس از آن باید اشتراک تهیه کنید.

دانلود نرم افزار ساخت آهنگ اندروید ADD MUSIC TO VOICE

دانلود نرم افزار ساخت آهنگ اندروید

ADD MUSIC TO VOICE از دیگر برنامه ها و اپلیکیشن ساخت آهنگ اندروید است. با استفاده از این برنامه می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و سپس روی آن آهنگ بگذارید. همچنین می‌توانید صدای خود را با برنامه‌های دیگر ضبط کنید و سپس وارد این اپ کنید. پس از ان آهنگ مدنظر خود را روی آن بگذارید.

برنامه ساخت آهنگ دی جی برای اندروید Audio Evolution Mobile

دانلود رایگان برنامه ساخت اهنگ حرفه ای برای اندروید

Audio Evolution Mobile برنامه بیت سازی حرفه ای اندروید است که پیشنهاد می‌کنیم از آن در تبلت استفاده کنید تا بتوانید بهترین تجربه را کسب کنید. امکان ضبط صوتی چند آهنگی و استفاده از توالی MIDI در این برنامه وجود دارد. ویرایشگری برای درام در آن وجود دارد که به کاربر کمک می‌کند از آن برای نمونه سازی و لوپ استفاده کند. میکسر آن از کانال‌ها و گروه‌های نامحدود پشتیبانی می‌کند. همه افکت‌ها دارای رابط های پلاگین حرفه ای هستند و برنامه اکولایزر هم دارد. این برنامه دارای بخش رایگان و پولی است. برای بهره بردن از تمامی قابلیت‌های آن می‌توانید نسخه اشتراکی را خریداری کنید.

دانلود برنامه ساخت آهنگ اندروید SUN VOX

دانلود برنامه ساخت آهنگ اندروید

SUN VOX بهترین برنامه بیت سازی اندروید است. کاربران اندروید ۶ و بالاتر می‌توانند با استفاده از USB اطلاعاتی را از طریق گوشی به این برنامه وارد کنند. وقتی آهنگ خود را خلق کردید، می‌توانید آن را به صورت فایل WAV ذخیره کنید و در DAW استفاده کنید. رابط کاربری برنامه کمی تخصصی است و ممکن است مناسب تازه‌کارها نباشد.

دانلود بهترین برنامه ساخت آهنگ اندروید G-Stomper Studio

دانلود رایگان برنامه ساخت اهنگ حرفه ای برای اندروید

ساخت آهنگ بی کلام و… با برنامه G-Stomper Studio می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. این برنامه دارای آنالوگ‌های مجازی بزرگ به همراه یک درام است. همچنین دارای مجموعه‌ای از ابزارهای ساخت موسیقی است. در این برنامه امکانات بسیار زیادی وجود دارد. این برنامه از Ableton Link هم پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت می‌توانید با هر دستگاهی که روی شبکه وای فای وجود دارد، همگام شوید. یعنی می‌توانید چندین نسخه از این برنامه را در دستگاه‌های مختلف به صورت همزمان داشته باشید. این برنامه دارای بخش رایگان و پولی است که برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن باید نسخه اشتراکی را خریداری کنید.

دانلود برنامه آهنگسازی با گیتار برای اندروید RD4 GROOVEBOX

دانلود برنامه آهنگسازی با گیتار برای اندروید

دیگر بهترین نرم افزار ساخت آهنگ اندروید، RD4 GROOVEBOX نام دارد. این برنامه دارای بخش‌های مختلف از جمله افکت‌ها و بیت‌های آماده است. این برنامه کاملا با گوشی سازگار است و به گونه‌ای طراحی نشده است که نمونه دسکتاپ را صرفا برای گوشی کوچک کنند. بلکه تمامی بخش‌های آن برای استفاده در موبایل ساخته شده است و کپی صرف از نمونه دسکتاپ نیست.

دانلود نرم افزار ساخت آهنگ پاپ اندروید Groovepad

دانلود رایگان برنامه ساخت اهنگ حرفه ای برای اندروید

برنامه ساخت موزیک برای اندروید Groovepad هم مورد مناسبی برای آهنگسازان است. با این برنامه بیشتر می‌توانید در بخش میکس کردن و تطبیق دادن لوپ‌ها و ایجاد بیت در آهنگ‌های خود فعالیت کنید تا نواختن سازها و ضبط موسیقی. در این برنامه افکت‌هایی به صورت پیش فرض وجود دارد و سبک‌های مختلفی مثل Hip-hop، EDM، Dubstep، Drum & Bass، Electronic، Trap، House و… را پوشش می‌دهد.

برای آشنایی با بهترین برنامه های ساخت موزیک در کامپیوتر، مطلب دانلود بهترین نرم افزار آهنگ سازی ویندوز، مک و لینوکس را مطالعه کنید.

دانلود برنامه ساخت آهنگ بیس دار برای اندروید: Drum Pad Machine

دانلود برنامه ساخت آهنگ بیس دار برای اندروید

ساخت آهنگ با گوشی با برنامه Drum Pad Machine هم امکان پذیر است. استفاده از این برنامه رایگان است و به صورت نامحدود می‌توانید از آن برای ساخت ملودی استفاده کنید. امکان به اشتراک گذاری آثار در فضای مجازی هم وجود دارد. امکان ضبط صدای شما و اضافه کردن آن به موسیقی هم وجود دارد.

دانلود برنامه بیت سازی برای اندروید HIP-HOP PRODUCER PADS

دانلود برنامه بیت سازی برای اندروید

برنامه ساخت آهنگ رپ HIP-HOP PRODUCER PADS هم گزینه خوبی برای سازندگان هیپ هاپ است. در این برنامه یک نمونه مجازی از درام وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید آهنگ‌های منحصر به فرد خود را بسازید. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و استفاده کردن از آن آسان است.

برنامه بیت سازی رپ اندروید Beat Snap

دانلود برنامه ساخت آهنگ برای اندروید

برنامه بیت سازی رپ اندروید Beat Snap مناسب افرادی است که به بیت علاقه زیادی دارند و دوست دارند برای ساخت موسیقی از پد استفاده کنند. استفاده از این برنامه آسان است زیرا رابط کاربری ساده‌ای دارد و هر کاربری می‌تواند در طی چند دقیقه استفاده از ان را یاد بگیرد. با این برنامه می‌توانید تا ۳۲ سکانس را ضبط کنید. از کاتالوگ‌های مختلف استفاده کنید. آهنگ خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و… .

دانلود برنامه ساخت آهنگ Tunable

دانلود برنامه ساخت آهنگ برای اندروید

دانلود برنامه ساخت آهنگ Tunable را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه از بهترین ها در این زمینه است و به شما کمک می کند تا خلاقیت خود را بروز دهید. با این برنامه می توانید سازهای خود را تنظیم کنید. از بخش ضبط موسیقی لذت ببرید و آهنگ‌های خود را با ابزارهای مختلف تقویت کنید. برای هر ضبط می‌توانید تاریخ بگذارید و پیشرفت خود را بررسی کنید. امکان تغییر نمایشگر از حالت افقی به عمودی هم وجود دارد. این برنامه برای سازهای بادی و زهی هم مناسب است.

برنامه بیت ساز حرفه ای گوشی MixPads

دانلود برنامه ساخت آهنگ برای اندروید

برنامه بیت ساز حرفه ای گوشی MixPads هم گزینه مناسبی برای حرفه ای ها است. رابط کاربری برنامه ساده است و سنگین نیست. در نتیجه، کاربر می تواند به راحتی روی ساخت موسیقی تمرکز کند و درگیر حواشی برنامه نشود. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت حرفه ای موسیقی را میکس کنید. اگر به کار با پد علاقه دارید، این برنامه مخصوص شما است! توصیه می‌کنیم دی جی ها از این برنامه استفاده کنند. امکان آپلود موسیقی از جاهای دیگر هم وجود دارد.

برنامه ساخت بیت دیس لاو اندروید uFXloops Music Studio

دانلود برنامه ساخت آهنگ برای اندروید

uFXloops Music Studio برنامه بیت سازی اندروید و ساخت موسیقی است که ویژگی‌های جالبی دارد. این میکسر حرفه ای برای افرادی مناسب است که استودیو ندارند و بسیاری از ابزارهای میکس صدا را در اختیار شما قرار می دهد. نمونه های آماده ای هم در برنامه وجود دارد که می توانید از آن‌ها برای ساخت موسیقی یا اضافه کردن به آهنگ خودتان استفاده کنید. بیش از ۲۰۰ پروژه و ۳۰۰۰ نمونه در آن وجود دارد. استفاده از آن ساده است و هر کاربری می‌تواند با آن کار کند.

برنامه بیت سازی حرفه ای رپ اندروید مناسب دی جی ها: Song Maker

دانلود برنامه ساخت آهنگ برای اندروید

برنامه بیت سازی حرفه ای رپ اندروید و مناسب دی جی ها، Song Maker نام دارد. با استفاده از افکت ها، ریتم‌ها، بیت‌ها و… می‌توانید آهنگ خود را بسازید. بخشی از برنامه رایگان است و برای استفاده از تمامی قابلیت های آن باید اشتراک تهیه کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید صدای خود را به آهنگ‌ها اضافه کنید. امکان به اشتراک گذاری آهنگ‌ها هم وجود دارد.

دانلود برنامه ساخت آهنگ حرفه ای برای اندروید: Music Maker JAM

دانلود برنامه ساخت آهنگ برای اندروید

Music Maker JAM از دیگر اپلیکیشن‌ها و برنامه برای ساخت آهنگ است. تمامی آهنگ‌ها را می‌توانید با استفاده از این برنامه بسازید. رابط کاربری برنامه ساده است و استفاده از آن نیاز به تخصص ندارد. فرقی ندارد در چه سبک موسیقی فعالیت می‌کنید، این برنامه به شما کمک می‌کند تا هر گونه اثری را خلق کنید. شما می‌توانید پیش از ساخت آهنگ، ژانر موردنظر خود را انتخاب کنید و اثر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه ساخت آهنگ Soundtrap Studio

دانلود برنامه ساخت آهنگ برای اندروید

Soundtrap Studio برنامه آهنگ سازی سامسونگ و… است و به شما این امکان را می‌ دهد که اثری خلق کنید یا ریمیکس بسازید. استفاده از این برنامه به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. امکان ضبط صدا و اضافه کردن آن به موسیقی هم وجود دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید پادکست هم بسازید. همچنین می‌توانید دوستان خود را به برنامه دعوت کنید. کیفیت افکت‌های این برنامه بالا است. امکان ذخیره سازی آهنگ‌ها در حافظه ابری هم وجود دارد. همچنین می‌توان اثر را با دیگران به اشتراک گذاشت.

دانلود برنامه ساخت آهنگ برای اندروید SongSpace

ساخت آهنگ

SongSpace برنامه ساخت آهنگ رپ و… است. این برنامه دارای دسته بندی‌های مختلف است و شما می‌توانید به سادگی در این موارد، عملکردهای متفاوت برنامه را مشاهده کنید. اگر ترانه سرا هستید، می‌توانید اشعار خود را در آن ذخیره کنید. از صداهای ضبط شده استفاده کنید. دموها را بشنوید. امکان اشتراک گذاری آثار هم وجود دارد. برای گوش دادن به آهنگ خود نیازی نیست به اینترنت متصل شوید.

دانلود رایگان برنامه ساخت Hهنگ حرفه ای برای اندروید Walk Band

نرم افزار ساخت موزیک اندروید

Walk Band برنامه ساخت موزیک اندروید است که به صورت رایگان می‌توانید آن را دانلود و استفاده کنید. همه چیز در این برنامه را با انگشتان خود می‌توانید کنترل کنید و همین امر کار با ان را بسیار ساده کرده است. همچنین با این قابلیت می‌توانید سازهای مختلفی را در برنامه بنوازید. آثار نهایی هم بسیار با کیفیت هستند.

نرم افزار ساخت موزیک اندروید DubStep Music Creator

نرم افزار ساخت موزیک اندروید

نرم افزار ساخت موزیک اندروید DubStep Music Creator برنامه ای حرفه ای برای علاقه مندان به موسیقی است. این برنامه رایگان است و ویژگی‌های جالبی دارد. شما می‌توانید کارهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و وارد برنامه کنید. آهنگسازی با این برنامه ساده است و با یک ضربه می‌توانید موسیقی را ضبط یا متوقف کنید.

بهترین برنامه ساخت موزیک برای اندروید Drum Pads 24

ساخت آهنگ

برنامه ساخت موزیک برای اندروید Drum Pads 24 به شما کمک می کند تا موسیقی هیپ هاپ را به راحتی خلق کنید. استفاده از برنامه ساده است و رابط کاربری آن پیچیدگی خاصی ندارد. بیش از پانزده میلیون کاربر از این برنامه استفاده کرده اند و شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. بخش دی جی برنامه هم بسیار محبوب و کامل است. امکان به اشتراک گذاری آهنگ‌ها نیز در برنامه وجود دارد. استفاده از بخش درام این برنامه بسیار لذت بخش است و دارای ۲۴ درام پد است.

دانلود بهترین برنامه ساخت آهنگ اندروید Remixlive

ساخت آهنگ

اپلیکیشن ساخت آهنگ اندروید Remixlive مناسب افرادی است که می‌خواهند آثاری حرفه ای خلق کنند. کاربر می تواند در عرض چند ثانیه و با چند کلیک اثر خود را خلق کند. همچنین می‌توانید ژانر موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس تنظیمات را بر اساس آن داشته باشید. امکان آپلود کردن صدا از جاهای دیگر هم وجود دارد. همچنین می‌توانید آثار خود را به سادگی و فورا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین برنامه ساخت موزیک برای اندروید را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا