آموزش

طراحی سایت روشی ساده برای کسب درآمد بیشتر

طراحی سایت میتواند یک روش ساده برای کسب درآمد بیشتر باشد. از آنجاییکه امروزه افراد بسیاری برای کسب اطلاعات و یا حتی تهیه مایحتاج خود در گوگل جستجو می کنند بهتر است تا شما هم یکی از افرادی باشید که خدمات و یا کالا های خود را از این روش برای کاربران به نمایش می گذارند.

شما می توانید با طراحی سایت کسب و کار خود علاوه بر خدمات دهی و یا فروش به صورت حضوری ، به صورت آنلاین نیز فروش و ارائه خدمات داشته باشید، با این روش شما می توانید در نقاط مختلف مخاطب مشتری داشته باشید و همینطور با افزایش مشتری پیشرفت کاری و افزایش درآمد را به دنبال خواهید داشت.

طراحی سایت می تواند شما را در نقاط مختلف کشور و یا حتی کشور های دیگر معرفی کند در نتیجه می توان گفت که کسب و کار شما محدود به یک موقعیت مکانی خاص نمی باشد و شما از از نظر جغرافیایی محدودیتی ندارید و می توانید حتی در سراسر دنیا شناخته شده و یا در صورت امکان فروش کالا و یا خدمات دهی داشته باشید.

علاوه بر این شما با فعالیت در فضای مجازی محدودیت ساعتی در کار نخواهید داشت در هر ساعت از شبانه روز کاربران و مخاطبان شما می توانند در سایت شما از محصولات جدید و خدمات جدیدشما دیدن نمایند و یا در صورت فروشگاهی بودن سایت شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز از شما خرید کنند.

با توجه مزایا مختصر گفته شده در ارتباط با طرایحی سایت شاید شما تصمیم به داشتن سایت برای کسب وکار خود داشته باشید تا بتوانید بیشتر شناخته شده و فعالیت بیشتر و درآمد بالاتری داشته باشید.

برای داشتن سایت حرفه ای برای کسب و کار خود ابتدا ابیدبه هدف خود از این سایت فکر کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران طراحی سایت تارینوتک مشورت نمایید.

اقدامات لازم برای طراحی سایت

اقدامات لازم برای طراحی سایت

قبل از هر چیز باید هدف خود را از داشتن یک سایت مشخص نمایید و چند سوال را از خود بپرسید، هدف این سایت چیست؟ این سایت یک سایت فروشگاهی خواهد بود؟ این سایت یک سایت شرکتی خواهد بود؟

درجواب به این سوال ها در ذهن خود باید بتوانید پاسخ دهید که آیا در سایت شما قرار بر این است که کالایی به فروش برسد و یا خدماتی ارائه شود. در صورتی که شما در سایت خود کالایی را برای فروش داشته باشید آن سایت فروشگاهی محسوب می شود و باید برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام نمایید.

و در صورتی که کسب و کار شما شرکتی است و شما خدماتی را برای ارائه دارید و قصد معرفی بیشتر خود را دارید باید گفت که سایت مورد نظر شما یک سایت شرکتی است که در آن به معرفی کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می دهید اشاره می شود.

به اینصورت شما کاربرانی را در نقاط مختلف کشور خواهید داشت که از سایت شما دیدن کردن و یا حتی با شما تماس گرفته و یا به صورت آنلاین از شما خرید کرده اند و در افزایش درآمد کسب و کار شما نقش مهمی را ایفا کردند.

پس از تشخیص این که سایت شما فروشگاهی است یا شرکتی باید برای طراحی سایت اقدام نمایید که برای آن نیز باید به نکاتی توجه داشته باشید. اولین نکته باید این باشد که در طراحی سایت شما زیرساخت های سئو رعایت شود.

سئو بخش مهمی از سایت شما را تشکیل می دهد در نتیجه باید از ابتدا طراحی سایت این نکته را در نظر داشته باشید زیرا این سایت پس از طراحی باید شرایطی را داشته باشد تا در میان رقیبان خود دیده شود. در ادامه در ارتباط سئو سایت و تاثیر آن بر افزایش درآمد سایت بیشتر صحبت خواهیم کرد.

علاوه بر سئو سایت در طراحی سایت گرافیک سایت نیز نقش مهمی دارد طراحی گرافیک سایت باید به گونه ای باشد تا مخاطب و کاربران را خسته نکند. رنگ های تند و یا بسیار کم رنگ و یا سایتی شلوغ موجب کلافگی و یا خستگی مخاطب می شود و کاربر سایت شما را به سرعت ترک می کند که این در اعتبار و سئو سایت شما تاثیر منفی خواهد داشت. گرافیک و رنگ های انتخابی در سایت باید به گونه ای باشد که نظر مخاطب را جلب کرده و آن را در مدت زمان بیشتری در سایت نگه دارد.

تاثیر سئو سایت بر افزایش درآمد کسب و کار شما

طراحی سایت به تنهایی نمی تواند شما را معرفی کند زیرا افراد بسیار دیگری در شهر و کشور و دنیا هستند که کسب و کاری مشابه با کسب و کار شما را دارند و برای آن سایت طراحی کرده اند.

برای اینکه سایت کسب و کار شما در نتیجه جستجو گوگل در صفحات اول نمایش داده شود باید پس از طراحی سایت اقدامات دیگری نیز انجام دهید که از مهم ترین آن ها انتخاب کلمه کلیدی های مناسب برای سایتتان می باشد. این موضوع بسیار مهم است و می تواند در پیشرفت سایت شما و بالا بردن بازدید از سایت شما بسیار مؤثر باشد برای این منظور بهتر است تا از متخصصین سئو شرکت تارینویک مشاوره بگیرید تا بازده خوبی را از سایتتان داشته باشید.

علاوه بر انتخاب کلمه کلیدی، محتوایی که در سایت قرار داده می شود بسیار مهم است این محتوا باید شرایطی داشته باشد:

  • قبل از هر چیز محتوا باید مرتبط با کسب و کار شما باشد
  • قوانین سئو در آن رعایت شده باشد در غیر اینصورت با کنترل ربات های گوگل سایت امتیاز و جایگاه خود را از دست می دهد
  • عنوان محتوا باید جذاب و مرتبط باشد و همینطور بهتر است که در محتوا از تصاویر مرتبط استفاده شود.

موارد دیگری نیز می باشد که در یک سایت حرفه ای و معتبر باید رعایت شود تا سایت در صفحات اول نتیجه گوگل نمایش داده شود و بازدید بالایی داشته باشد. برخی از این موارد بسیار تخصصی می باشند که برای پیاده سازی آن در سایت حتما باید با متخصصین در این زمینه مشورت شود.

شما می توانید برای داشتن یک سایت حرفه ای برای کسب درآمد بیشتر با متخصصین و مهندسین شرکت تارینوتک مشورت کرده و صفر تا صد سایت خود را به ما بسپارید تا نتیجه ای باور نکردنی را در افزایش درآمد کسب و کار خود شاهد باشید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا