آموزش

5 برنامه برتر مات کردن صفحه گوشی اندروید برای حفظ حریم شخصی

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در مکانی عمومی مثل مترو صفحه گوشی خود 📱 را باز کنید و احساس کنید که دیگران دارند به گوشی شما نگاه می‌کنند. گاهی در مکانی شلوغ وارد برنامه‌ای با اطلاعات خصوصی و مهم خود می‌شود و در این شرایط باید مراقب باشید که دیگران نام کاربری، رمز و… شما را نبینند. برنامه‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند صفحه گوشی خود را پنهان کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی ۵ برنامه برتر مات کردن صفحه گوشی اندروید برای حفظ حریم شخصی می‌پردازیم.

برنامه مات کردن صفحه گوشی برای عدم نمایش صفحه گوشی توسط دیگران

Best Android Phone Screen Privacy Apps

حریم شخصی به ویژه در زمان استفاده از گوشی موبایل بسیار مهم است. فرقی ندارد آن چه که دارید، مشاهده می‌کنید چه چیزی باشد. یک ایمیل مهم و کاری، جزییات حساب بانکی، تصویر عزیزانتان، ویدیویی شخصی و…، محتوا هر چیزی که باشد، دیگران نباید آن‌ها را بدون خواست شما مشاهده کنند. برنامه‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند صفحه گوشی خود را مات یا فیلتر کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی برنامه‌های جلوگیری از دیدن صفحه نمایش گوشی می‌پردازیم.

نسخه کامل این برنامه‌ها را می‌توانید از سرویس‌های ایرانی دانلود کنید.

جلوگیری از فضولی صفحه گوشی با Screen Guard Privacy

جلوگیری از فضولی صفحه گوشی

برای جلوگیری از فضولی صفحه گوشی می‌توانید از برنامه Screen Guard Privacy استفاده کنید. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارند و استفاده از آن آسان است. حالت رایگان برنامه دارای تبلیغات است اما برای جلوگیری از نمایش آن‌ها می‌توانید نسخه اشتراکی را تهیه کنید. با این برنامه می‌توانید برای صفحه گوشی خود لایه‌ای رنگی با طرح‌های مختلف بگذارید.

روش‌های مختلفی برای بستن صفحه گوشی وجود دارد. یکی از این روش‌ها زدن دو ضربه روی اسکرین است. برای یادگیری فعال کردن این قابلیت مطلب خاموش و روشن شدن صفحه گوشی با دو ضربه را مطالعه کنید.

برنامه ضد جاسوسی صفحه نمایش گوشی Privacy filter Bold

برنامه ضد جاسوسی صفحه نمایش گوشی

برنامه ضد جاسوسی صفحه نمایش گوشی Privacy filter Bold برنامه‌ای رایگان در این زمینه است اما تبلیغات دارد. شما به سادگی می‌توانید شکل، اندازه، رنگ، میزان شفافیت و… فیلتر را تنظیم کنید. با وجود فیلتر همچنان می‌توانید از برنامه‌های گوشی خود استفاده کنید. حالات مختلفی برای فیلتر وجود دارد. فیلتر اشکال مختلف دایره‌ای، مربعی و مستطیلی دارد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود شکل و رنگ و… موردنظر را انتخاب کنید.

برنامه پرایوسی سامسونگ و… Privacy Filter Pro

برنامه حفظ حریم خصوصی صفحه گوشی

Privacy Filter Pro دیگر برنامه پرایوسی سامسونگ و… است. با این برنامه می‌توانید با یک ضربه فیلتر را فعال کنید و به همین شکل نیز آن را خاموش کنید. همچنین می‌توانید آن را از بخش نوار وضعیت هم فعال یا غیرفعال کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه وجود انواع فیلتر رنگارنگ و متفاوت است. شما می‌توانید میزان شفافیت فیلتر را هم مشخص کنید. از دیگر خصوصیات مثبت این برنامه این است که از باتری گوشی شما آن چنان نمی‌کاهد.

برنامه حفظ حریم خصوصی صفحه گوشی Privacy SCREEN

جلوگیری از دیدن صفحه نمایش گوشی اندروید

برنامه حریم شخصی سامسونگ و… Privacy SCREEN از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. با این برنامه می‌توانید اطلاعات یک اپیلیکیشن را از دید خارج کنید و همچنان بتوانید با آن کار کنید. علاوه بر این، امکان تغییر اندازه و حرکت دادن آن فیلتر نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید میزان شفافیت فیلتر را هم تغییر دهید. فیلترها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند.

برای این که از اسکرین گوشی خود محافظت کنید، بهتر است آن را با گلس مخصوص بپوشانید. برای یادگیری نحوه درست قرار دادن گلس روی صفحه نمایشگر، مطلب طریقه چسباندن محافظ صفحه نمایش را مطالعه کنید.

جلوگیری از دیدن صفحه نمایش گوشی اندروید با Screen Guard

جلوگیری از دیدن صفحه نمایش گوشی اندروید

برای جلوگیری از دیدن صفحه نمایش گوشی اندروید می‌توانید از برنامه Screen Guard استفاده کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه امکان تغییر اندازه فیلتر است. در واقع، شما می‌توانید فیلتر را در محلی از اسکرین قرار دهید که نمی‌خواهید دیگران آن را مشاهده کنند. امکان میزان شفافیت فیلتر نیز وجود دارد و این مورد با توجه به حالت Night mode تغییر هم پیدا می‌کند. دیگر ویژگی مثبت این برنامه این است که از باتری گوشی شما آن چنان استفاده نمی‌کند. رابط کاربری برنامه ساده است و همه می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلود۵ برنامه برتر مات کردن صفحه گوشی اندروید برای حفظ حریم شخصی را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه برای جلوگیری از دیدن صفحه نمایش گوشی استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا