آموزش

مراکز خرید در شهر توریستی کوش آداسی ترکیه

مراکز خرید در شهر توریستی کوش آداسی ترکیه

همانطور که می دانید کشور ترکیه یکی از مقاصد برتر گردشگری در دنیاست و سالانه میلیون ها  گردشگر از سراسر جهان جذب شهر های دیدنی آن می شوند . از میان همه شهرهای زیبای این کشور استانبول ، آنتالیا ، کوش اداسی ، بدروم و مارماریس از شهرت بیشتری برخوردارند ، و به خصوص در فل تابستان پذیرای مسافران بسیاری از سراسر دنیا هستند .

شهر کوش اداسی دارای طبیعت زیبا و آب و هوای مطبوع است و در کنار آن صدها جاذبه های دیگر که یکی از مهم ترین آنها مراکز خرید متنوع و بازارهای کوچک و بزرگ است ، سبب جذب گردشگران شده است . در این میان تعداد مسافران ایرانی علاقمند به کوش اداسی کم نیست ، و روز به روز نیز بر تعدادشان افزوده می شود .

از این رو در ادامه این مطلب بازارها و مراکز خرید شهر زیبا و ساحلی کوش آداسی را بررسی نموده و برخی از معروف ترین آن ها را به شما معرفی می نماییم . پس با ما همراه باشید :

۱-  بازار حجیوات  hacivat shop

پیشنهاد می کنیم گشت و گذار در این شهر در تور ترکیه را با بازار حجیوات آغاز کنید و با گوشه ای از هنر و فرهنگ مردمان این شهر آشنا شوید . این بازار یکی از مشهور ترین و پر طرفدارترین مراکز خرید شهر کوش آداسی است که در آن کالاهای هنری بسیار متنوع عرضه می شود . از انواع صنایع دستی گرفته تا انواع ظروف چینی و سفالی با صدها رنگ و  طرح متنوع و همچنین تابلو های نقاشی زیبایی را در این بازار خواهید یافت . خلاصه اینکه این جا مکان ایده آلی برای گشت و گذار و آشنا شدن با فرهنگ و هنر این سرزمین است .

باید افزود بازار حجیوات یکی از قدیمی ترین بازارهای شهر کوش آداسی است و فعالیت خود را از سال ۱۹۶۸ میلادی آغاز نمود .

۲-  بازار بزرگ شهر کوش آداسی grand bazaar

جالب است بدانید در اغلب شهرهای ترکیه بازار تاریخی با نام گرند بازار دیده می شود ، که یکی از بزرگترین و کامل ترین آنها را در شهرهای استانبول و کوش آداسی خواهید یافت . بازار بزرگ شهر کوش آداسی یکی از قدیمی ترین بازار های کشور ترکیه است و بیش از پنج هزار مغازه کوچک و بزرگ را در خود جای داده است . این بازار چندین خیابان و محله را در بر گرفته از دو بخش تشکیل شده که یکی را گرندبازار یا همان بازار بزرگ شهر کوش آداسی می نامند و دومی را بازار بزرگ در کل کشور (البته بعد از بازار استانبول ) می نامند .

گشت و گذار در این بازار ساعت ها زمان می برد و در اخر همیشه بخش های دیده نشده ای هست که از قلم می افتد .  هر آنچه را بخواهید در این بازار  می یابید ، از انواع صنایع دستی گرفته تا محصولات چرمی ، قالی و قالیچه  و انواع پوشاک و ظروف چینی و … که همه و همه دارای کیفیت و تنوع بسیار بالایی هستند  .

همچنین بخشی از این بازار به عرضه انواع شیرینی جات و مواد غذایی محلی این شهر اختصاص یافته که پیشنهاد می کنیم بازدید از آن را از قلم نیندازید که برای تهیه سوغاتی گزینه مناسبی است . همچنین پیشنهاد می کنیم در ابتدا از بخش دوم بازار دیدن نموده و سپس به سمت بازار اورینت بروید .

مراکز خرید در شهر توریستی کوش آداسی ترکیه

۳ – مرکز خرید نوادا اوتلت

همانطور که می دانید اوت لت ها همواره محل مناسبی برای تهیه انواع پوشاک هستند و با کمی صرف وقت میتوانید کالاهای با کیفیت و ارزان قیمتی را تهیه کنید .

نوادا اوتلت یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید در شهر کوش آداسی است که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است . این مرکز خرید یکی از لوکس ترین مراکز خرید در شهر کوش آداسی است و در آن کالاهای متنوعی  از قبیل انواع پوشاک ، پارچه ، لوازم الکترونیکی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را خواهید یافت .

همانطور که اشاره کردیم خرید از این مجموعه مقرون به صرفه بوده و قیمت ها اغلب مناسب هستند .  برندهای معتبری همچون زارا ، کوتون ، ال سی وایکیکی ، فیلا ، آدیداس و… را در آن میتوان یافت . همچنین امکانات رفاهی مختلفی در نوادا اوت لت وجود دارد که خستگی تان را از تن به در می کنند . رستوران و کافه های متنوع ، سالن سینما ، اتاق سیگار ، پارکینگ ، محوطه بازی کودکان نمونه ای از امکانات موجود در این مجموعه است .

۴ – مرکز خرید کوش آداسی اِی وی ام

به گزارش سایت تور لحظه آخری سفر باتو ، این مرکز خرید نیز دارای فروشگاههای متنوع و امکانات رفاهی و تفریحی مختلف است . به خصوص اگر همراه خانواده خود عازم گشت و گذار و خرید شده اید سری به این مجموعه بزنید و امکانات موجود در آن بهره مند شوید . محوطه بازی کودکان ، آمفی تئاتر و سالن سینما امکان تفریح را برای همه اعضای خانواده مهیا نموده است . همچنین این مرکز خرید برندهای معروفی نظیر فیلا ، ماوی ، پیر کاردین ، زارا و  … را در خود جای داده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا