آموزش

آموزش 10 روش حل مشکل ثبت نام اینستاگرام

آیا هنگام ثبت نام در اینستاگرام و ساخت اکانت جدید با مشکل مواجه شدید؟ ⚠️ دلایل مختلفی وجود دارد که حین ثبت نام در اینستاگرام با مشکل مواجه میشوید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۱۰ روش حل مشکل ثبت نام اینستاگرام میپردازیم.

رفع مشکل ثبت نام نشدن در اینستاگرام

?How to Fix Instagram Signup Error

اینستاگرام یکی از برنامه های شبکه اجتماعی محبوب است که ممکن است با ارور های مختلفی در آن مواجه شوید. یکی از ارور هایی که معمولا کاربر ها با آن مواجه میشوند ارور Signup Blocked است. برای حل مشکل ثبت نام اینستاگرام روش های ساده و متنوعی وجود دارد که در ادامه بررسی میکنیم.

مشکل ثبت نام اینستاگرام

اگر میخواهید بدون ثبت نام در اینستاگرام، از این برنامه استفاده کنید میتوانید مطلب آموزش ۴ روش استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری را مطالعه کنید.

اینترنت ضعیف علت مشکل ثبت نام در اینستاگرام

همانطور که میدانید شما برای استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیاز به ابنترنت دارید. به غیر از متصل بودن به اینترنت، اینترنتی که به آن وصل هستید باید سرعت مناسبی داشته باشد. برای همین ابتدا قبل از هرکاری بررسی کنید و ببینید به وای فای متصل هستید یا خیر. در صورتی که به اینترنت متصل نیستید وای فای یا اینترنت گوشی خود را روشن کنید و به اینترنت متصل شوید و در اینستاگرام اکانت بسازید. اگر اینترنت روشن است، اما هنوز با مشکل ثبت نام مواجه هستید میتوانید اینترنت خود را تغییر دهید. به عنوان مثال اگر از اینترنت وای فای استفاده میکنید آن را خاموش کنید و اینترنت گوشی خود را روشن کنید و بالعکس.

رفع مشکل ثبت نام نشدن در اینستاگرام

همچنین شما میتوانید برای بهتر شدن اینترنت یک بار آن را خاموش و روشن کنید. ریستارت وای فای میتواند اینترنت شما را بهتر کند. بنابر این دکمه خاموش وای فای را بزنید. چند ثانیه صبر کنید و مجددا اینترنت خود را روشن کنید.

رفع مشکل Signup error در اینستاگرام

اگر باز هم اینترنت شما مشکل دارد و نمیتوانید به دلیل اینترنت ضعیف ثبت نام کنید میتوانید تنظیمات شبکه گوشی خود را ریست کنید. ریست تنظیمات شبکه گوشی تمام تنظیمات مرتبط با اینترنت شما را به تنظیمات پیشفرض تبدیل میکند. این میتواند سرعت اینترنت شما را بهبود ببخشد. برای این کار وارد Settings گوشی خود شوید. در تنظمیات وارد بخش System و بعد از آن وارد Reset options شوید. در صفحه باز شده به سمت پایین بکشید و Reset Wi-Fi, mobile & Bluetooth را انتخاب کنید. انتخاب این گزینه باعث ریست تنظیمات شیکه میشود.

رفع مشکل ثبت نام اینستاگرام

برای ریست تنظیمات شبکه آیفون میتوانید مطلب آموزش تصویری نحوه ریست تنظیمات شبکه آیفون را مطالعه کنید.

مشکل ثبت نام در اینستاگرام با ایمیل توسط روشن کردن حالت هواپیما

به غیر از موارد گفته شده شما میتوانید برای بهتر شدن اینترنت و رفع مشکلات اینترنت از حالت هواپیما استفاده کنید. حالت هواپیما در گوشی های هوشمند حالتی است که باعث غیر فعال شدن بلوتوث، اینترنت، امکان برقراری تماس و… میشود. زمانی که شما با اینترنت گوشی با مشکل مواجه میشوید میتوانید این قابلیت را فعال و غیر فعال کنید تا شبکه های گفته شده از ابتدا شروع به کار کنند و مشکل شما حل شود. برای این کار انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید تا منو تنظیمات سریع باز شود.

بعد از باز شدن تنظمیات سریع روی Airplane mode ضربه بزنید و این گزینه را فعال کنید. بعد از چند ثانیه مجددا روی آن ضربه بزنید تا غیر فعال شود. بعد از اینکه سیم کارت در دسترس قرار گرفت اینترنت گوشی را روشن کنید. وارد اینستاگرام شوید و بررسی کنیم میتوانید اکانت جدید بسازید یا خیر.

مشکل ثبت نام در اینستاگرام با ایمیل

استفاده از برنامه تغییر دهنده آی پی برای حل مشکل ثبت نام اینستاگرام

گاهی برنامه اینستاگرام برای برخی از آدرس های آی پی  و برخی مناطق جغرافیایی کار نمیکند و با مشکل مواجه میشود. در این شرایط شما میتوانید از برنامه های تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. این برنامه ها به دلیل این که آی پی شما را تغییر میدهند ممکن است مشکل شما را حل کنند. بنابر این یک برنامه تغییر دهنده آی پی دانلود کنید و نصب کنید. پس از نصب برنامه روی آن ضربه تا باز شود. پس از باز کردن برنامه آن را وصل کنید. پس از وصل شدن برنامه تغییر دهنده آی پی وارد اینستاگرام شوید و مراحل نصب را طی کنید.

رفع مشکل عدم ثبت نام در اینستاگرام با ریستارت گوشی

یکی از دلایلی که میتواند موجب ایجاد مشکل در ثبت نام اینستاگرام شود مشکلات جزئی گوشی است. گاهی گوشی های هوشمند ممکن است با مشکلات جزئی مواجه شوند و این مشکلات جزئی باعث میشوند تا برخی از قابلیت ها و برنامه ها به درستی کار نکنند. در این شرایط یکی از سریعترین و راحت ترین روش های رفع مشکلات جزئی، ریستارت گوشی است. زمانی که گوشی را مجددا راه اندازی میکنید باعث میشود تمام برنامه ها و فایل ها مجدد شروع به کار کنند و اگر مشکلی باشد رفع شود. برای این کار دکمه پاور گوشی را فشار داده و نگه دارید. با این کار چند گزینه مشاهده میکنید. سپس Restart یا Reboot را انتخاب کنید.

حل مشکل ثبت نام اینستاگرام

با این کار گوشی شما خاموش میشود. بعد از چند ثانیه به طور خودکار روشن میشود. بعد از روشن شدن گوشی خود وارد برنامه اینستاگرام شوید. مراحل ثبت نام را طی کنید و ببینید مشکل ثبت نام نشدن حل شده است یا خیر.

استفاده از نسخه وب برای رفع مشکل Instagram user

در صورتی که مشکل عدم ثبت نام در اینستاگرام به دلیل خرابی های سرور اینستاگرام نباشد میتوانید از نسخه وب اینستاگرام برای ثبت نام و ورود به آن استفاده کنید. نسخه وب برنامه طراحی شده تا زمانی که شخصی نمیتواند برنامه اینستاگرام را نصب کند و از آن استفاده کند با مرورگر خود وارد آن شود و از نسخه وب و آنلاین برنامه استفاده کند. نسخه وب اینستاگرام چون به صورت سایت و آنلاین کار میکند، به طور مرتب بروز میشود و شما را با مشکل مواجه نمیکند. برای همین مرورگر دلخواه خود را باز کنید و وارد سایت Instagram شوید.

مشکل در ثبت نام اینستا

پس از ورود به سایت Instagram در صفحه نخست برای ساخت اکانت جدید روی Sign up کلیک کنید. یک نام کاربری و پسورد برای اکانت خود ایجاد کنید و یک ایمیل نیز وارد کنید. مراحل ساخت اکانت را به صورت کامل طی کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

رفع مشکلات ثبت نام اینستاگرام با استفاده از یک مرورگر دیگر

در روش قبل گفته شد اگر با ثبت نام در اینستاگرام با مشکل مواجه شدید میتوانید از نسخه وب استفاده کنید. با این حال ممکن است با نسخه وب نیز نتوانید ثبت نام کنید و یک اکانت بسازید. در این حالت، مشکل میتواند به دلیل مرورگری باشد که در حال استفاده از آن هستید. مرورگر های مختلفی وجود دارند که میتوانید آن ها را نصب کنید و از این مرورگر ها استفاده کنید. بنابر این در صورتی که در نسخه وب نتوانستید ثبت نام کنید و با ارور مواجه شوید، صفحه وب را ببندید. با یک مرورگر دیگر وارد سایت اینستاگرام شوید و ثبت نام کنید.

استفاده از یک دستگاه دیگر برای رفع مشکل ثبت نام اینستاگرام

اگر هنوز حین ساخت اکانت با پیام متأسفیم. نتوانستیم درخواست شما را انجام دهیم. لطفاً چند لحظه دیگر دوباره امتحان کنید. مواجه میشوید میتوانید از یک دستگاه دیگر استفاده کنید. زمانی که نمیخواهید از نسخه وب استفاده کنید میتوانید اینستاگرام را در یک دستگاه دیگر نصب کنید و به وسیله آن در اینستاگرام اکانت جدید بسازید. اگر از گوشی برای ثبت نام در اینستاگرام استفاده میکنید میتوانید از یک گوشی دیگر استفاده کنید و برنامه اینستاگرام را روی گوشی نصب کنید و اکانت خود را بسازید. همچنین میتوانید از ویندوز برای اینستاگرام و ساخت اکانت استفاده کنید.

ایمیل دلیل مشکل ثبت نام اینستاگرام

این امکان وجود دارد که ایمیل شما با مشکل مواجه شده باشد و به این دلیل که ایمیل مشکل دارد نتوانید در اینستاگرام ثبت نام کنید و اکانت بسازید. همچنین ممکن است شما از ایمیلی به طور مکرر برای ثبت نام در اینستاگرام استفاده کرده باشید. در اینصورت شما باید ابتدا یک ایمیل جدید ایجاد کنید. سپس برنامه اینستاگرام را باز کنید و با ایمیل جدید که ساخته اید اکانت جدید را بسازید. برای دیدن نحوه ساخت ایمیل میتوانید مطلب آموزش تصویری ساخت ایمیل یاهو ، جیمیل گوگل ، اوت لوک و آی کلود را مطالعه کنید.

حل مشکل در ثبت نام اینستا با خارج شدن از اکانت فیسبوک

برخی از کاربران اینستاگرام اکانت اینستاگرامی خود را به حساب های کاربری فیسبوک خود متصل میکنند. در صورتی که شما نیز چنین کاری انجام داده اید و با مشکل ثبت نام مواجه هستید ممکن است به این دلیل باشد که شما قبلا یک اکانت اینستاگرامی داشتید و آن را به فیسبوک متصل کردید. اکنون باید از اکانت فیسبوک خود خارج شوید و مجددا اقدام به ثبت نام در اینستاگرام کنید. برای همین وارد فیسبوک شوید. روی سه خط روی هم پایین صفحه ضربه بزنید و Log out را انتخاب کنید.

دلیل مشکل ثبت نام اینستاگرام

پس از خارج شدن از اکانت فیسبوک دستگاه خود را ریستارت کنید. سپس وارد اینستاگرام شوید و مراحل ثبت نام و ساخت اکانت را مجددا طی کنید. در صورتی که از فیسبوک به طور کلی استفاده نکردید میتوانید فیسبوک را نصب کنید و به وسیله آن اکانت اینستاگرامی خود را بسازید. برای این کار فیسبوک را نصب کنید و اکانت خود را بسازید. سپس در مراحل ساخت اکانت اینستاگرام Log in with Facebook را انتخاب کنید تا با استفاده از اکانت فیسبوک شما، اکانت اینستاگرامی ساخته شود.

مشکل ثبت نام اینستاگرام

بروزرسانی اینستاگرام برای رفع مشکل Signup error در اینستاگرام

اینستاگرام به طور مرتب برای اضافه کردن قابلیت های جدید به برنامه خود بروز رسانی هایی در اختیار شما قرار میدهد. این به روز رسانی ها به غیر از اضافه کردن ویژگی ها و امکانات جدید برخی از مشکلاتی که برنامه در نسخه های قبل خود دارد را برطرف میکنند. بنابر این در صورتی که در اینستاگرام با مشکلی مواجه میشوید میتوانید بررسی کنید و ببینید بروزرسانی برای اینستاگرام وجود دارد یا خیر. برای این کار برنامه گوگل پلی یا اپ استور را باز کنید.

مشکل عدم ثبت نام در اینستاگرام

پس از باز کردن گوگل پلی در بالای صفحه روی قسمت جست جو ضربه بزنید. این بخش با آیکن ذره بین مشخص شده است. روی آن ضربه بزنید و Instagram را تایپ کنید. در قسمت نتیجه ها روی برنامه اینستاگرام ضربه بزنید. در صفحه باز شده بررسی کنید که گزینه Update فعال است یا خیر. در صورتی که فعال بود روی آن ضربه بزنید تا اینستاگرام آپدیت شود. در صورتی که Update فعال نبود یعنی برای اینستاگرام نسخه جدیدتری وجود ندارد و باید برای حل مشکل ساخته نشدن اکانت جدید سایر روش ها را تست کنید.

مشکل ثبت نام در اینستاگرام

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش های رفع ارور ثبت نام نشدن در اینستاگرام صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای رفع مشکل Signup error در اینستاگرام استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه مشکل در ثبت نام اینستا در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا