آموزش

آموزش روش های ناب عکاسی با گوشی از محصول در خانه

تو این مطلب قرار هست روش هایی رو بهتون بگیم که بتونید با گوشی خودتون به بهترین شکل ممکن از محصولات خودتان در منزل عکاسی کنید و نیازی به دوربین های حرفه ای نداشته باشید! یکی از مزایای عصر جدید، استفاده از ابزاری چند منظوره است که مزایای بسیاری دارد. اندازه کوچکی دارد، در سترس همه است و تنوع بالایی دارد. این  ابزار برای شما مانند یک کامپیوتر جیبی عمل می کند. محاسبات شما را انجام میدهد و کار های شما برنامه ریزی شده شما را یاد آوری می کند. حتی می تواند برای شما منبع درآمدی پایدار هم باشد.

درست حدس زدید این ابزار کاربردی تلفن همراه هوشمند نام دارد. به نقل از سایت برتر آموز امروزه بسیاری از افراد به وسیله تلفن همراه خود با ایده های  کسب در آمد در منزل با کمترین سرمایه، به درآمد های خوبی رسیده اند. یکی از این ایده های کسب در آمد در منزل عکاسی پرتره با گوشی در خانه است. اگر شما در منزل محصولاتی دارید که به فروش میرسانید قطعا باید آموزش عکاسی از محصول در خانه را یاد ببینید که بتوانید تصاویر خوبی را خلق کنید تا مشتری محصول شمارا خریداری کند، حال شما ممکن است این کار را به سبب علاقه ای که به عکاسی دارید انجام دهید. با این حال بدانید که می توانید از آن کسب در آمد هم داشته باشید. برای کسب در آمد از این راه باید مهارت هایی نیز داشته باشید  که مکمل کار شما می باشد.

در حال حاضر این تلفن همراه هوشمندی که در دست شما قرار دارد می تواند یک دوست عالی برای شما باشد که مزایای بسیار زیادی دارد و یا یک دوست نابابی باشد که فقط وقت شما را برای شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام و… می گیرد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا به شما سرنخ هایی بدهیم برای آموزش عکاسی پرتره با گوشی در خانه و یا کسب در آمد از عکاسی پرتره در خانه. این مقاله قرار است دید شما را به عکاسی کردن تغیر دهد.

 

آموزش عکاسی پرتره

عکاسی پرتره چیست؟

عکاسی پرتره یکی از محبوب ترین سبک های عکاسی در بین عکاسان حرفه ای و آماتور است. این سبک عکاسی به حدی محبوب است که خیلی از عکاسان حرفه ای بواسطه این سبک جذب عکاسی شده اند.

در عکاسی پرتره تمام تمرکز ما روی چهره فرد است. سعی می کنیم عکسی جذاب از او در ژانر های مختلف سبت کنیم. خیلی از دوستان به اشتباه فکر می کنند عکاسی پرتره محدود به عکس سه در چهار اداری می شود. در صورتی که این موضوع اصلا درست نیست.

برای مثال شما می خواهید زندگی نامه یک شخص را روایت کنید، نیاز به عکس هایی از اون شخص دارید. آیا فقط از عکس های سه در چهار رسمی استفاده می کنید؟ قطعا پاسخ شما منفی است. شما سعی می کنید از تصاویری استفاده کنید که به بهترین نحو ممکن چهره فرد را نمایش میدهد و گاها جلوه های بصری نیز است به منظور ماندگار تر کردن تصویر.

ما درعکاسی پرتره تکنیک هایی داریم که در آن هدف اصلی و نهایی ما جذاب تر کردن چهره فرد است. هر چقدر چهره جذاب تر باشد نتیجه آن خلق کاراکتری جذاب و کاریزماتیک است. شما در هر جایگاهی که باشید قطعا به چند عکس پرتره جذاب از خود نیاز دارید.

آموزش عکاسی در منزل

تکنیک های جذاب عکاسی پرتره با گوشی در خانه

 ما در این بخش از مقاله قرار است به شما تکنیک های از سبک عکاسی پرتره را به شما آموزش دهیم که بواسطه آن بتوانید حداقل یک عکس جذاب از خود برای شبکه های اجتماعی به سبک برسانید.

دقت کنید زمانی که شما این کار را برای خودتان به نخو احسن انجام دهید قطعا در آینده نیز می توانید با انجام این کار برای دیگران به دآمد مناسبی برسید.

بک گراند جذاب انتخاب کنید

شما قرار است در عکاسی پرتره فقط و فقط روی چهره مانور بدهید. اما به یاد داشته باشید شما باید برای حاشیه تصویر خود از بک گراندی استفاده کنید تا چهره شما به بهترین نحو ممکن ظاهر شود.

برای این کار ما به شما دو پیشنهاد میدهیم. پیشنهاد اول ما به شما این است که از بک گراندی استفاده کنید که دارای رنگ های بسیار زیاد و جذابی  باشد. از طرف دیگر زمانی که می خواهید عکس را بگیرید با بستن دیافگرام عمق میدان خود را روی چهره فرد مورد نظر بگذارید. تا جایی که ممکن است بک گرانده فرد را فلو ( تار) کنید.

پیشنهاد دوم ما به شما این است که از بک گرانده ساده و سیاده استفاده کنید. در این صورت شما نیاز به نور پردازی دارید. اما با توجه به این که ما قرار است به شما در این مقاله آموزش عکاسی پرتره در با گوشی در خانه را بدهیم. برای نور پردازی بهتر و بیشتر می توانید از فلش تلفن همره دیگران و چراغ قوه های برند پلیس استفاده کنید که قیمت پایین و معقولی دارند.

سخن پایانی

شما برای عکاسی پرتره در منزل نیاز به تجهیزات فراوان ندارید ولی نیاز به اموزش دارید. شاید برای شما سوال باشد چه آموزشی؟ شما برای خلق جلو های بصری فوق العاده نیاز به خلق آموزش فتوشاپ دارید. با این کار شما کمبود تجهیزات را نیز جبران می کنید اما به یاد داشته باشید. این مورد به تنهایی کافی نیست. اگر ایده ای برای گرفتن عکس ندارید پیشنهاد میدیم حتما مقاله ۸ سایت فوق العاده برای ایده گرفتن در عکاسی را مشاهده کنید قطعا به شما کمک بسیار خوبی در زمینه ایده گرفتن خواهد کرد.

شما علاوه بر آموزش عکاسی نیاز به یادگیری و آموزش فتوشاپ هم دارید. ما برای عکاسی پرتره با گوشی در خانه فقط به شما یک تیک نیک بک گراند را به صورت مختصر آموزش دادیم در صورتی که عکاسی پرتره ده ها تکنیک تخصصی دارد که در مورد آن می توانید ساعت ها ویدیو آموزشی تماشا کنید.

اخرین مورد در عکاسی خلاقیت است. سعی کنید با دیدن عکس های متفاوت خلاقیت و نگاه خود را به عکاسی تغییر دهید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا