آموزش

7 دلیل برای اینکه از دیجی دو خرید کنیم

دیجی دو یکی از فروشگاه‌های اینترنتی برتری است که اگر قصد خرید گوشی هوشمند داشته باشید حتما نامش را شنیده‌اید. می‌دانیم که خرید اینترنتی با اینکه ساده است، نگرانی‌هایی را هم ایجاد می‌کند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله از دلایلی که چرا باید از دیجیدو خرید کنیم برایتان بگوییم. در ادامه همراه ما باشید.

روش خرید آسان

وب‌سایت دیجی دو دارای گرافیک زیبا و رابط کاربری بسیار ساده است. هر چیزی که نیاز داشته باشید در دسترستان است و می‌توانید به‌سادگی از آن خرید کنید.

ساده‌ترین روش، استفاده از منوی دسته‌بندی‌ها است. تمام محصولات فروشگاه در دسته‌بندی‌های مرتبط قرار دارند و می‌توانید با کلیک بر آیکون سه خطی که در سمت چپ بالای صفحه اصلی است به آنها دسترسی داشته باشید. این روش برای زمانی که قصد بررسی و مقایسه محصولات را دارید و کالای خاصی در ذهنتان نیست، می‌تواند کمک‌کننده باشد. کافی است وارد دسته‌بندی محصول دلخواه خود شده و کالاها را ببینید.

روش دیگر استفاده از فیلترها است که به‌محض واردشدن به صفحه دسته‌بندی‌ها می‌توانید ببینید. فیلترها بر اساس دسته‌بندی محصول تفاوت پیدا کرده و برای یافتن هر چه راحت‌تر کالای موردنظر شما طراحی و بهینه شده‌اند. کافی است جزئیات مدنظر کالای خود را در این قسمت مشخص کرده و جست‌وجوی خود را محدود کنید.

روش بعدی جست‌وجو از طریق نوار سرچ است. درصورتی‌که محصول خاصی مدنظرتان است و نامش را می‌دانید، ساده‌ترین روش تایپ آن در نوار جست‌وجو و سرچ کردن است. در این صورت مستقیما محصولات مرتبط با آن را خواهید دید. همچنین درصورتی‌که کالای مدنظر دارای تنظیمات متفاوتی از قبیل مقدار رم و حافظه داخلی باشد، تمام کالاهای مرتبط به‌صورت مجزا برایتان نمایش داده می‌شوند.

7 دلیل برای اینکه از دیجی دو خرید کنیم

تنوع کالا

یکی از خوبی‌های خرید اینترنتی، فراهم بودن امکان مقایسه و بررسی محصولات است. به همین دلیل هرچه تنوع محصول در یک فروشگاه آنلاین بیشتر باشد، می‌توانید بادقت بیشتر و دست بازتر خرید کنید. مثلاً برای خرید گوشی از دیجی دو می‌توانید وارد دسته‌بندی محصول گوشی موبایل شده و تنوع بالای کالاها را ببینید. همچنین آنها را طبق جزئیات خاص فیلتر کرده و بعد بهترین گزینه را بیابید. فروشگاه دیجی دو در زمینه ارائه محصولات دیجیتال، از جمله گوشی موبایل، تنوع بسیار بالایی به شما ارائه می‌دهد.

ضمانت کالا

یکی از خدماتی که باعث می‌شود ما دیجی دو را به‌عنوان مرکز مطمئنی برای خرید به شما معرفی کنیم، ضمانت‌های معتبر ارائه شده توسط آنها است. تمام گوشی‌های موبایل دیجی دو و اکثر محصولات دیگر، با گارانتی‌های معتبر تضمین شده‌اند تا خیالتان از خرید راحت باشد. شما می‌توانید نوع گارانتی هر محصول را در صفحه مربوط به همان محصول ببینید.

همچنین امکان ضمانت هفت‌روزه برای پس از خرید هم وجود دارد. این ضمانت که برای کالاهای دیجیتال اعمال می‌شود، به این صورت است که:

  • اگر از خرید خود پشیمان شدید، درصورتی‌که پلمب کالا را باز نکرده باشید می‌توانید به فروشگاه اطلاع داده و آن را تعویض کنید. در این صورت باید حتما تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، با دیجی دو تماس گرفته و قضیه را اطلاع دهید. سپس تا ۷ روز می‌توانید آن را مرجوع کنید.
  • درصورتی‌که پس از باز کردن محصول، متوجه ایراد یا اشکالی شدید، تا ۷ روز پس از دریافت می‌توانید آن را به دیجی دو مرجوع کنید. پس از اتمام این مدت رفع ایرادات باید به گارانتی خود محصول ارجاع داده شود. البته دقت کنید درصورتی‌که کالای شما گوشی موبایل است باید پیش از فعال‌کردن آن از طریق سامانه همتا اقدام به این کار بکنید.

به‌این‌ترتیب، حتی اگر از مدل خریداری شده پشیمان شدید یا ایرادی در آن مشاهده کردید می‌توانید با خیال راحت با دیجی دو تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید.

پشتیبانی عالی

تیم پشتیبانی دیجی دو روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ و روزهای پنجشنبه از ۹ صبح تا ۱۴ آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان بوده و با صبر و شکیبایی شما را راهنمایی خواهند کرد. شما می‌توانید برای پیگیری سفارش خود، رفع هر مشکل در پروسه خرید، پیگیری ارسال و… هر مورد دیگری با شماره‌های ۰۲۱۶۲۷۰۶۰۰۰ – ۰۲۱۹۱۰۱۶۵۸۵ در ارتباط باشید.

پشتیبانی عالی

معرفی محصول

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در سایت دیجی دو ارائه می‌شود، نقد و بررسی محصول در صفحه اصلی آن و اخبار، مقایسه و بررسی‌های مربوطه در صفحه بلاگ است. شما می‌توانید با باز کردن صفحه هر محصول به جدولی کامل از مشخصات کلی آن دسترسی داشته باشید، به‌علاوه در بخش توضیحات محصول می‌توانید نقد و بررسی کوتاهی را درباره آن مشاهده کنید که در خرید به شما کمک می‌کند.

آشنایی با نحوه عملکرد کالا و مشخصات و جزئیات آن‌یکی از مهم‌ترین و بهترین جنبه‌های خرید آنلاین است. با بررسی این دو قسمت ذکر شده در سایت دیجی دو می‌توانید دیدگاهی کلی درباره آن پیدا کرده و تصمیم بگیرید که به دردتان خواهد خورد یا نه.

ارسال ایمن

سفارش مشتریان ساکن تهران توسط پیک خود دیجی دو، بسته به روش انتخاب شده تا حدود ۲۴ ساعت به دستشان خواهد رسید. از این بابت، می‌توانید نسبت به‌سلامت کالا و دقت در زمان ارسال مطمئن باشید.

بااین‌حال، مشتریانی که خارج از تهران هستند هم نیازی به نگرانی ندارند. چون کالای آنها بادقت و بهترین مواد بسته‌بندی‌شده و توسط اداره پست ارسال می‌شود.

 

خرید اقساطی

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل خرید از دیجی دو امکان خرید قسطی است. باتوجه‌به قیمت بالای محصولات دیجیتال، وجود این امکان ضروری و لازم است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیجی دو از شرایط خرید اقساطی را ملاحظه کرده یا با شماره تماس های فروشگاه در ارتباط باشید.

سخن نهایی

ما در این مقاله تلاش کردیم شما را با مزایای خرید یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین کالای دیجیتال آشنا کنیم. با خرید از دیجی دو https://digido.ir/ شما ضمانت هفت‌روزه، ارسال ایمن، مشخصات کامل و روش سریع و ساده ثبت سفارش را تجربه خواهید کرد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با پشتیبانی این فروشگاه در ارتباط باشید. پس با خیال راحت خرید کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا