آموزش

آیا ایرپاد به اندروید وصل میشود؟ آموزش اتصال ایرپاد به اندروید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید ایرپاد 🎧 خود را به گوشی اندرویدی خود متصل کنید. برای همین در این مطلب از لینک 2 دانلودبه این سوال پاسخ میدهیم که آیا ایرپاد به اندروید وصل میشود؟ آموزش اتصال ایرپاد به اندروید را نیز بررسی میکنیم.

آموزش اتصال ایرپاد به اندروید

How to Connect AirPods to Android

ایرپاد هدفون بیسیم اختصاصی شرکت اپل است که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. ایرپاد از طریق بلوتوث به دستگاه مختلف متصل میشود. در مطلب قبل به آموزش کامل اتصال ایرپاد به لپ تاپ ویندوز و مک بوک پرداختیم. به غیر از گوشی آیفون و ویندوز شما میتوانید این گجت را به گوشی اندرویدی خود نیز متصل کنید. در ادامه به نحوه نصب ایرپاد به اندروید میپردازیم و یکسری راهکار در صورت وصل نشدن به گوشی اندروید نیز بررسی میکنیم.

آیا ایرپاد به سامسونگ وصل میشود؟

بدلیل این که ایرپاد ها با قابلیت بلوتوث به گوشی شما وصل میشوند شما میتوانید به غیر از iOS آن را به گوشی های اندرویدی و سامسونگ نیز متصل کنید. حتی شما میتوانید ایرپاد خود را به دستگاه هایی به غیر از اندروید اگر از قابلیت بلوتوث پشتیبانی میکنند نیز متصل کنید. در اندروید شما میتوانید از ایرپاد برای گوش دادن به موسیقی و یا صحبت کردن در تماس تلفنی استفاده کنید. البته برخی از قابلیت های ایرپاد مانند سیری و بررسی عمر باتری برای شما غیر فعال میشود.

نحوه اتصال ایرپاد به اندروید از طریق بلوتوث

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی شیائومی و سایر مدل ها مانند همین روش است اما ممکن است برخی از گزینه ها متفاوت باشند. برای کانکت ایرپاد به اندروید ابتدا ایرپاد خود را درون جعبه شارژ قرار دهید. در شارژر را باز نگه دارید. سپس دکمه پشت شارژر را فشار داده و نگه دارید.

نحوه اتصال ایرپاد به اندروید

با این کار چراغ شارژر روشن میشود که این نشان دهنده این است که ایرپاد آماده اتصال است.

دلیل وصل نشدن ایرپاد به گوشی اندروید

حالا برای این که از طریق گوشی اندرویدی خود به ایرپاد متصل شوید Settings را باز کنید. بعد از باز شدن تنظیمات روی Bluetooth & Device Connection ضربه بزنید و بلوتوث گوشی خود را روشن کنید.

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی سامسونگ

روی گزینه Pair New Device ضربه بزنید.

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی اندروید

صبر کنید تا گوشی شما نام ایرپاد را در بخش Available Devices نشان دهد. پس از دیدن نام ایرپاد خود روی آن ضربه بزنید.

برنامه اتصال ایرپاد به اندروید

یک پیام مبنی بر اینکه شما در حال متصل شدن به ایرپاد هستید نمایش داده میشود. برای تایید و متصل شدن گوشی اندرویدی به ایرپاد روی Pair ضربه بزنید.

نحوه اتصال ایرپاد پرو به اندروید

الان گوشی شما به ایرپاد متصل شده است و میتوانید از آن استفاده کنید.

تنظیمات ایرپاد پرو در اندروید

AirBattery برنامه اتصال ایرپاد به اندروید

چند برنامه برای ایرپاد وجود دارد که به شما اجازه میدهد تنظیمات ایرپاد پرو در اندروید را راحت تر انجام دهید. یکی از این برنامه ها AirBattery است. این برنامه به شما نشان میدهد که چقدر از باتری ایرپاد مانده است و اگر ایرپاد را درون جعبه شارژ بگذارید میزان شارژ جعبه شارژ را نشان میدهد. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه این است که وقتی ایرپاد را از گوش خود درمیاورید موسیقی متوقف میشود. البته این قابلیت برای همه برنامه ها نیست ولی برای بعضی از برنامه ها کاربرد دارد.

ایرپاد به سامسونگ وصل میشود؟

برنامه Assistant Trigger

یکی دیگر از برنامه هایی که میتوانید از آن برای دیدن عمر باتری استفاده کنید Assistant Trigger است. برنامه Assistant Trigger قابلیت دستیار گوگل یا Google Assistant را نیز دارد که با دو بار ضربه روی ایرپاد فعال میشود.

نصب ایرپاد به اندروید

دلیل وصل نشدن ایرپاد به اندروید چیست؟

بالاتر گفته شد که ما میتوانید ایرپاد را به گوشی اندرویدی خود متصل کنیم اما با این حال به دلایل برخی از مشکلات ایرپاد به گوشی اندرویدی ما متصل نمیشود. در ادامه برخی از این دلایل را بررسی میکنیم.

قطع اتصال ایرپاد از دستگاه دیگر

اتصال همزمان دو گوشی اندرویدی به ایرپاد میتواند کارایی آن را کم کند و بر کیفیت صدا تاثیر بگذارد به همین دلیل اگر ایرپاد خود را به دو گوشی اندرویدی متصل کردید یکی را قطع کنید.

مشکلات جزئی دلیل وصل نشدن ایرپاد به گوشی اندروید

گاهی اوقات بدلیل یکسری مشکلات جزئی ممکن است با مشکل مواجه شوید در این زمان ریست کردن ایرپاد میتواند مشکلات جزئی را از بین ببرد. ایرپاد خود را ریست کنید و در جعبه شارژ قرار دهید. سپس بعد از چند دقیقه مجددا تلاش کنید تا به گوشی اندرویدی متصل شود.

تنظیمات بلوتوث گوشی خود را ریست کنید

به غیر از ریست ایرپاد شما میتوانید تنظیمات بلوتوث گوشی اندرویدی خود را نیز ریست کنید. بعد از ریست بلوتوث مجددا سعی کنید به ایرپاد متصل شوید. بررسی کنید ببینید مشکل وصل نشدن ایرپاد به اندروید رفع شده است یا خیر.

شارژ نداشتن ایرپاد علت وصل نشدن ایرپاد به اندروید

یکی دیگر از دلایل وصل نشدن ایرپاد به اندروید میتواند باتری ایرپاد باشد. مطمئن شوید که ایرپاد شارژ دارد در غیر اینصورت اتصال به سختی انجام میشود. اگر ایرپاد شما شارژ ندارد ابتدا آن را شارژ کنید و سپس از طریق روش بالا آن را به گوشی اندرویدی خود متصل کنید. اگر با مشکل شارژ نشدن ایرپاد مواجه هستید میتواید مطلب آموزش ۷ روش حل مشکل شارژ نشدن ایرپاد را مطالعه کنید.

نحوه اتصال ایرپاد به گوشی سامسونگ

همچنین مطلب آموزش تصویری استفاده از ایرپاد میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات؟

در مطلب امروز به آموزش وصل شدن ایرپاد به اندروید پرداختیم و یکسری مشکلات اتصال ایرپاد به اندروید را بررسی کردیم. شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نحوه اتصال ایرپاد به گوشی سامسونگ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا