آموزش

8 تا از بهترین بازی های پانتومیم یا ادا بازی فارسی برای اندروید

پانتومیم 🎭 یکی از سرگرمی های قدیمی است که دوستان و آشنایان در کنار هم این بازی را انجام میدهند. بدلیل محبوبیت این بازی اپلیکیشن های فارسی زیادی برای آن طراحی شده اند که در این مطلب از لینک 2 دانلودقصد داریم ۸ تا از بهترین بازی های پانتومیم یا ادا بازی برای اندروید را معرفی کنیم.

دانلود بازی ادابازی پانتومیم فارسی

The Best Pantomime Game for Android

بازی های گروهی مختلفی وجود دارد که شما میتوانید در اوقات فراغت خود در جمع دوستان و آشنایان انجام دهید. در مطلب قبل به معرفی بازی مافیا و چند برنامه اندرویدی برای بازی کردن آن پرداختیم. یکی دیگر از بازی هایی که میتوانید در جمع دوستان خود انجام دهید پانتومیم یا ادابازی است. برای پانتومیم یا ادابازی میتوانید از بین چند بازی که در ادامه معرفی میکنیم یکی را انتخاب و استفاده کنید تا کلمات و ضرب المثل را به شما نشان دهد و امتیاز شما را محاسبه کند.

دانلود بازی پانتومیم | ادابازی

برنامه پانتومیم ادابازی در سال ۹۸ جزو پر نصب ترین اپلیکشین بازار بوده است. این بازی بیش از یک میلیون کاربر دارد که باعث به وجود آمدن لحظات شاد در خانواده شما میشود. این بازی دیزاین بسیار متفاوت و جذابی دارد. ادا بازی شامل بیش از ۱۶ هزار کلمه و ضرب المثل غیر تکراری است که بازی را برای شما جذاب تر میکند. این کلمات شامل ۱۷ دسته شامل عمومی، خوراکی، اشیا، فیلم و سریال، مشاهیر و… هستند که شما به دلخواه خود میتوانید از بین آن ها انتخاب کنید. شما میتوانید از ۲ تیم تا ۱۴ تیم بازی کنید و تعداد دور ها را از ۳ تا ۳۶ دور به صورت دلخواه تنظیم کنید.

دانلود بازی ادابازی پانتومیم

دانلود برنامه پانتومیم باز

 پانتومیم باز بهترین بازی پانتومیم اندروید است که در عین سادگی ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث میشود هیجان بازی برای شما افزایش پیدا کند. شما در پانتومیم باز امکان ویرایش نام تیم ها را دارید و همچنین میتوانید یکسری چالش ها برای هیجان انگیز تر شدن بازی انتخاب کنید. به غیر از بازی کردن شما میتوانید کلمات مورد نظر خود را به اپلیکیشن پیشنهاد بدید تا از کلمات شما هم در بازی استفاده کند. اگر شما میخواهید به صورت تک نفره بازی پانتومیم را بازی کنید، پانتومیم باز میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی پانتومیم

دانلود نرم افزار ادا بازی پانتومیم کده

بازی پانتومیم کده دارای ۳۳۰۰ کلمه برای ادا بازی است که روز به روز به تعداد آن افزوده میشود. این برنامه مهیج امکان این را دارد تا شما هم کلمات مورد نظر خود را به برنامه پیشنهاد بدید تا از آن ها استفاده کند. پانتومیم باز قابلیتی دارد که باعث میشود شما بابت زمان اضافه خود نیز امتیاز بگیرید.

دانلود اپلیکیشن ادا بازی

دانلود اپلیکیشن ادا بازی سرعتی

شما میتوانید در ۱۰ گروه و هر گروه تا ۱۰ نفر بازی ادا بازی سرعتی را بازی کنید. به طور کلی شما میتوانید با تعداد ۲ تا ۱۰۰ نفر از این برنامه لذت ببرید. همچنین شما به غیر از نام میتوانید عکس نیز برای گروه ها تنظیم کنید. این اپلیکیشن حین بازی یک موسیقی هیجان انگیز نیز پخش میکند تا هیجان بازی بیشتر شود و در ۵ ثانیه آخر یک اخطار به شما میدهد.

دانلود برنامه پانتومیم

دانلود بازی پانتومیم مدرن

کلمات بازی پانتومیم مدرن در دسته هایی مانند مشاهیر، شهر، کشور، ورزشی، عمومی، علمی، شغل، حیوانات، اشیا، فیلم و سینما و تاریخی تقسیم بندی شده است که شما به دلخواه خود میتوانید دسته مورد نظر را انتخاب کنید. شما میتوانید قبل از بازی کردن تعداد گروه ها، تعداد دور ها و زمان بازی را تعیین کنید. این بازی شامل هزاران لغت جذاب و خنده دار است که بازی را برای شما لذت بخش تر میکند.

کلمه برای ادا بازی

دانلود نرم افزار ادا بازی پانتومیم

برنامه پانتومیم یک بازی با حجم کم اما رابط کاربری آسان است که شما میتوانید به وسیله این برنامه بدن نیاز به اینترنت با دوستان خود پانتومیم بازی کنید. شما میتوانید با استفاده از این برنامه میتوانید در دو تیم از ۱ تا ۱۰ نفر بازی کنید. همچنین تعداد دور ها و زمان بازی را میتوانید تعیین کنید. اگر یک برنامه برای بازی پانتومیم با حجم کم اما گرافیک زیبا میخواهید این برنامه میتواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

بازی Adabazi

بازی Adabazi یک برنامه کاملا رایگان است که شما بدون وسیله اینترنت به راحتی میتوانید با دوستان و آشنایان خود پانتومیم بازی کنید. اگر در این برنامه یک بازی ناتمام داشتید نگران نباشید چون بازی برای شما ذخیره میشود و بعد میتوانید ادامه آن را بازی کنید. این بازی این امکان را به شما میدهد تا یکسری کلمات شخصی برای خود به آن اضافه کنید.

دانلود ادا بازی

دانلود ادا بازی و پانتومیم

برنامه ادابازی ۴ مدل مختلف دارد که شما میتوانید به دلخواه خود بازی را در یکی از این ۴ حالت تنظیم کنید و شروع به بازی کنید. شما در این برنامه میتوانید بر اساس سختی کلمات زمان را از ۳۰ تا ۱۵۰ ثانیه تنظیم کنید. برنامه ادابازی ۲۰ موضوع مختلف و بیش از ۲۰۰۰۰ کلمه دارد.

برنامه ادا بازی

همچنین مطلب ۱۰ تا از بهترین بازی دو یا چند نفره آنلاین فارسی اندروید میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند برنامه ادا بازی برای اندروید پرداختیم. از بین چند برنامه ادا بازی آنلاین و آفلاین گفته شده شما کدام یک را نصب کردید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه بازی ادا بازی دو نفره و چند نفره در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا