آموزش

خرید شماره مجازی ارزان از سایت ایرانی!

به طور حتم در هنگام ثبت‌نام در برنامه‌ها و سایت‌های خارجی، نیاز به یک شماره خارجی را احساس کرده‌اید. برای چنین منظوری و بدون پرداخت هزینه زیاد، می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید. با یک بار خرید شماره مجازی می‌توانید تمام نیازهای خود را برطرف کنید. شماره مجازی، علاوه بر ثبت‌نام در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی، کاربردهای دیگری نیز می‌تواند داشته باشد و شما را از شر محدودیت‌ها خلاص کند. در این مطلب، به معرفی شماره مجازی و بهترین پلتفرم فروش شماره‌های مجازی پرداخته‌ایم؛ پس تا انتها ما را همراهی کنید.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی دارای وجود خارجی نبوده و تنها بر بستر اینترنت و به صورت مجازی ساخته شده است. مجازی بودن این شماره‌ها باعث نشده تا شماره مجازی قابلیت‌های شماره حقیقی را از دست بدهند. تمام اعمالی که می‌توان با شماره حقیقی انجام داد، توسط شماره مجازی نیز امکان‌پذیر است. امکان دریافت و ارسال پیامک، برقراری تماس و ثبت‌نام در برنامه‌های مختلف را می‌توان توسط شماره مجازی انجام داد.

خرید شماره مجازی می‌تواند باعث رشد کسب‌وکار شما شود و دایره ارتباطی شما را گسترش دهد. با شماره مجازی به راحتی می‌توانید در شبکه اجتماعی تیک تاک و دیگر شبکه‌ها عضو شوید و محدودیتی برای شما وجود ندارد.

چرا بهتر است از شماره مجازی استفاده کنیم؟

به کسانی که با شماره حقیقی کارهای خود را انجام می‌دهند و نیازی به خرید شماره مجازی احساس نمی‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم با مزایای شماره مجازی آشنا شوند. کاربردها و مزیت‌های شماره مجازی تنها به ارسال و دریافت پیامک محدود نمی‌شود. در حقیقت شماره مجازی، دنیایی از امکانات را پیش روی شما قرار می‌دهد که پیش از این، توانایی استفاده از آن را نداشتید.

شماره مجازی بدون محدودیت مکانی

مانند هر شماره‌ای، شماره‌های مجازی نیز برای هر کشور موجود هستند و می‌توانید بسته به نیاز خود، شماره مجازی یکی از کشورها را خریداری کنید. در اکثر مواقع، برای برقراری ارتباط یا ثبت‌نام در پلتفرم‌های خاص، نیاز است تا از شماره مخصوص هر کشور استفاده کنید. در چنین موقعیتی، شماره مجازی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

صرف هزینه کمتر با شماره مجازی

به طور حتم مطلع هستید که تماس با خارج از کشور از طریق شماره‌های ایرانی، هزینه زیادی دارد. در صورتی که تماس‌های زیادی با خارج از کشور برقرار کنید، با مشکل مواجه خواهید شد. استفاده از شماره مجازی، بهترین راه پیش روی شما است. با خرید شماره مجازی دیگر نیاز نیست هیچ هزینه‌ای برای برقراری تماس پرداخت کنید.

شماره مجازی و شبکه‌های اجتماعی

شماره مجازی

اکثر برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرمصرف، متعلق به پتلفرم‌های خارجی است. تعداد زیادی از این برنامه‌ها نیز پیش شماره ایران را در برنامه خود ندارند و در هنگام ثبت‌نام یا استفاده از امکانات بیشتر، با مشکل مواجه می‌شوید. در چنین مواقعی با خرید شماره مجازی به راحتی می‌توانید از محدودیت‌ها راحت شوید.

به طور مثال در سال اخیر، برای ثبت‌نام در سایت اپل و ساخت اپل ایدی، نیاز است تا شماره خود را وارد کنید. اپل نیز به عنوان یکی از شرکت‌های آمریکایی، ایران را در لیست تحریم خود قرار داده و امکان ساخت اپل ایدی برای ایرانیان وجود ندارد. با خرید شماره مجازی اپل که معرف شماره مجازی استفاده شده برای ساخت اپل ایدی است، به راحتی می‌توانید اپل آیدی جدیدی برای خود بسازید.

از طرف دیگر، برای اینکه به راحتی بتوانید در یک شبکه‌های اجتماعی مطمئن و پرسرعت برای برقراری تماس خارجی ثبت‌نام کنید، بهتر است از شماره‌های مجازی استفاده کنید. همان ‌طور که گفتیم، برقراری تماس تلفنی یا تصویری با استفاده از شماره مجازی، هزینه‌ای ندارد.

استفاده از شماره مجازی برای پنهان کردن هویت

اکثر افرادی که به صورت فریلسنر کار می‌کنند و علاقه به همکاری با شرکت‌های خارج از ایران را دارند، با مشکل مواجه می‌شوند. تعداد زیادی از شرکت‌های خارجی، علاقه‌ای به همکاری با ایرانیان ندارند. خرید شماره مجازی راهی است تا هویت خود را پنهان کرده و به راحتی بتوانید با افراد و شرکت‌های خارجی ارتباط برقرار کنید.

همچنین مانند اکثر سایت‌های خارجی، پلتفرم‌های فریلنسری خارجی نیز ایران را تحریم کرده‌اند و برای ثبت‌نام و استفاده از امکانات آنها نیاز دارید تا از یک شماره مجازی مطمئن استفاده کنید. کاربرد دیگر پنهان کردن هویت، با استفاده از شماره مجازی، امکان ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی مختلف، بدون استفاده از شماره حقیقی خودتان است.

در صورتی که نمی‌خواهید بقیه از حضور شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند شبکه اجتماعی اینستاگرام، توییتر یا دیگر شبکه‌های مطلع شوند، می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید.

بهترین پلتفرم برای خرید شماره مجازی چه قابلیت‌هایی دارد؟

virtual-number.ir

حال که با مزیت‌ها و کاربردهای شماره مجازی آشنا شدید، وقت آن است تا یک پلتفرم و فروشگاه برای خرید شماره مجازی انتخاب کنید. خرید این سرویس‌ها، در اکثر مواقع می‌تواند به یک چالش تبدیل شود. فروشگاه یا پلتفرمی که برای خرید شماره مجازی انتخاب می‌کنید، بهتر است این قابلیت‌ها را داشته باشد.

شماره مجازی مختص شما است

شماره مجازی مانند شماره حقیقی نیاز دارد تا تنها متعلق به یک فرد باشد. در اکثر پلتفرم‌ها و فروشگاه‌ها، شماره‌های مجازی به چند فرد مختلف فروخته می‌شوند. با این کار، امنیت و حریم شخصی شما زیر سوال می‌رود. از طرف دیگر، امکان استفاده کامل از شماره مجازی نیز وجود نخواهد داشت.

به طور مثال فرض کنید می‌خواهید با استفاده از شماره مجازی خریداری شده، در شبکه اجتماعی اینستاگرام ثبت‌نام کنید یا قصد ساخت اپل آیدی دارید. احتمال اینکه استفاده‌کننده دیگری، در این شبکه‌ها ثبت‌نام کرده باشد وجود ندارد و بدین صورت شما نمی‌توانید از خدمات این پلتفرم‌ها استفاده کنید.

همچنین اگر شماره مجازی شما در اختیار فرد دیگری قرار بگیرد، احتمال لو رفتن اطلاعات مهم و شخصی شما نیز وجود دارد؛ به طور مثال با در دست داشتن شماره مجازی اپل شما، افراد دیگر می‌توانند به اطلاعات حساب کاربری و گوشی شما دسترسی داشته و آن را کنترل کنند.

پشتیبانی قدرتمند و تمام وقت

استفاده از شماره مجازی برای کسانی که با آن آشنا نیستند می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در مواقع دیگر نیز احتمال بروز مشکل وجود دارد. انتخاب پلتفرمی که بتواند با پشتیبانی قدرتمند و سریع، نیازها و مشکلات شما را رفع کند، بسیار هوشمندانه خواهد بود.

تنوع بالا در شماره مجازی

در اکثر مواقع نیاز است تا در چند پلتفرم و سایت مختلف ثبت‌نام کنید. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاهی استفاده کنید که سرویس‌های زیادی را پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید شماره مجازی هر سایت، اپلیکیشن و پلتفرمی را خریداری کنید.

اطمینان از سلامت شماره مجازی

تعدادی از شماره‌های مجازی موجود، از طرف پلتفرم‌های مختلف با محدویت مواجه شده‌اند؛ به طور مثال تعدادی از شماره‌ها هستند که با نام ریپورت شناخته می‌شوند. این شماره‌ها از طرف برنامه تلگرام محدود شده و کاربران نمی‌توانند از تمام امکانات تلگرام با استفاده از این برنامه‌ها استفاده کنند؛ پس بهتر است از پلتفرمی استفاده کنید که شماره مجازی جدید و بدون محدودیت را عرضه می‌کند.

Virtual-number؛ بهترین انتخاب برای خرید شماره مجازی

Virtual-number به عنوان بهترین پلتفرم فروش شماره مجازی شناخته می‌شود. با استفاده از این فروشگاه می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته استفاده کرده و مشکلات خود را به سرعت حل کنید. در Virtual-number امکان خرید شماره مجازی از همه کشورهای پراستفاده و محبوب وجود دارد. همچنین می‌توانید شماره مجازی مخصوص استفاده از تمامی سرویس‌ها، شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها را خریداری کنید.

اطمینان داشته باشید که تمامی شماره‌های موجود در این پلتفرم از امنیت بالایی برخوردارند و با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نخواهید شد. امکان ثبت سفارش و کار کردن با Virtual-number راحت است و در صورت نیاز می‌توانید با استفاده از ربات این پلتفرم، در کمترین زمان، شماره مجازی کشور و سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا