آموزش

برنامه دانلود پست های اینستاگرام

ما در این بخش و به نقل از وب سایت پی سی پلاس ، مرجع دانلود رایگان برنامه و بازی اندروید می‌خواهیم تا به معرفی برنامه دانلود پست های اینستاگرام بپردازیم . این روزها افراد دغدغه بزرگی دارند تا بتواند پست های درون اینستاگرام را به راحتی و بدون دردسر در گالری خود ذخیره کرده و از آن استفاده کنند. بسیاری از افراد برای دانلود پست ها از وب سایت های آنلاین همچون instasave.website استفاده میکنند که در عین حال که کاملاً ساده و رایگان هستند اما ممکن است کمی هم زمانبر باشد. این روش معمولاً برای کسانی که به صورت مداوم با اینستاگرام سروکار دارند و با تعداد بالا قصد دارند تا پست های اینستاگرام را ذخیره کنند ، روشی مناسب نیست و بهتر است از برنامه دانلود پست های اینستاگرام که در ادامه معرفی خواهیم کرد استفاده نمایند.

به طور کلی برای دانلود پست ها از اینستاگرام سه روش داریم:

  • روش اول : استفاده از سایتهای دانلود ویدیو از اینستاگرام ( همچون Inngramer – downloadgram – instadownload – gramsave )
  • روش دوم : استفاده از برنامه ی جایگزین اینستاگرام ( همچون اینستا ایکس )
  • روش سوم : برنامه های دانلود پست ، استوری ، آی جی تی وی از اینستاگرام ( مخصوص سیستم عامل اندروید و آیفون)

تا این لحظه بیش از ده ها برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد اما در ادامه سعی می کنیم بهترین های برنامه دانلود از اینستا را خدمت شما معرفی کنیم اما قبل از آن لازم است تا در مورد برنامه جایگزین اینستاگرام هم صحبت کنیم که درون آن قابلیت آن را دارد که مستقیماً شما پست ها و حتی کامنتها را دانلود کنید.

آیا میتوان در اینستاگرام مستقیماً پست ها ، استوری ها و غیره را دانلود کرد؟

آیا میتوان در اینستاگرام مستقیماً پست ها ، استوری ها و غیره را دانلود کرد؟

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که کاربران این شبکه اجتماعی می پرسند این است که آیا می توان مستقیم از اینستاگرام عکس ها ، پست ها ، استوری ها ، آی جی تی وی و حتی کامنت ها را دانلود کرد؟ در پاسخ باید گفت خیر .

در حال حاضر چنین امکاناتی این شبکه محبوب ندارد اما میتوانید از برنامه های جایگزین اینستاگرام به نام اینستا ایکس که دقیقاً مشابه اینستاگرام فعالیت داشته و به شدت محبوب و جزو پر دانلود ترین برنامه های سال ۱۴۰۰ از سوی کاربران ایرانی می باشد ، استفاده کنید.

جالب است بدانید که اینستا ایکس در واقع یک نسخه غیر رسمی اینستاگرام بوده که بسیاری از کسانی که صفحات تجاری دارند از این برنامه استفاده می کنند. یعنی شما با دانلود اینستا ایکس می توانید علاوه بر امکاناتی که اینستاگرام در حال حاضر دارد امکانات بسیار پیشرفته تری از جمله دانلود پست را درون آن ببینید. در ادامه برخی از ویژگی های این برنامه محبوب را معرفی خواهیم کرد ضمناً می توانید این برنامه محبوب را از وب سایت پی سی پلاس با حالت امن و بدون ویروس و مشکل و با خیال راحت دانلود کنید. راستی قبل از آنکه بخواهیم ویژگی‌های اینستا ایکس را بررسی کنیم بد نیست بدانید که بسیاری از کاربران ایرانی که به دنبال جایگزین یک برنامه اندروید ایرانی برای اینستاگرام هستند به سراغ اپلیکیشن اندروید روبیکا رفته اند که شما می توانید با دانلود روبیکا قدیمی تا آخرین نسخه ی سال ۱۴۰۰ استفاده ی مشابه داشته باشید.

ویژگی های اینستا ایکس

  • قابلیت دانلود کلیه اطلاعات شامل پست، استوری، فیلم و عکس دایرکت، فیلم IGTV و غیره
  • نرم افزاری بسیار کاربردی جهت استفاده از اینستاگرام به زبان فارسی
  • دارای حالت روح و امکان استفاده از آن در بخش های مختلفی از برنامه
  • دارای تاییدیه سپر ایمنی گوگل و در نتیجه حفاظت از حریم خصوصی کاربر
  • دارا بودن قابلیت جلوگیری از پخش خودکار ویدئوها
  • قابلیت ورود با اثر انگشت
  • قابلیت بزرگ نمودن عکس پروفایل افراد
  • داشتن فونت زیبا جهت ساخت استوری
  • قابلیت فعال سازی حالت تاریکی (Dark) برای استفاده در شب
  • + بسیاری از ویژگی های کاربری و جالب دیگر…

معرفی بهترین برنامه های دانلود پست های اینستاگرام

حال که با اینستاگرام ، اینستا ایکس و روش‌های دانلود پست و استوری آشنا شدید. نوبت آن است که به سراغ معرفی محبوب ترین و بهترین برنامه های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام و ذخیره آن در حافظه گوشی خود اشاره کنیم . توجه فرمایید که در ادامه فقط نام آنها را گفته ایم و شما جهت دانلود این برنامه ها میتوانید از فروشگاه گوگل پلی استور و یا سایت‌های مشابه ایرانی همچون پی سی پلاس استفاده کنید.

۱- Fast save for insta

۲- Inst download

۳- Quick save

۴- Story saver for Instagram

۵- Story save for Instagram

۶– Easy Downloader

سخن آخر

ما در این بخش به معرفی برنامه دانلود پست های اینستاگرام پرداختیم.البته در بالا به آن اشاره کردیم که شما علاوه بر استفاده از برنامه اندروید از دو روش دیگر همچون استفاده از اینستا ایکس ( برنامه ای جایگزین اینستاگرام ) و هم از وب سایت های آنلاین جهت دانلود پست ها می توانید استفاده نمایید. بنابراین اگر می خواهید به راحتی مشکل دانلود پست ها از اینستاگرام رو حل کنید از این سه روش گفته شده می توانید به راحتی بهره ببرید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا