آموزش

7 سرویس آنلاین ساخت عکس پاسپورت

برای این که بتوانید عکس پاسپورت درستی 👨‍💼 داشته باشید باید به مشخصات لازم آن توجه کنید. با استفاده از سرویس ها و ابزارهای آنلاین مخصوص تنظیم عکس پاسپورت می توانید خودتان عکس را درست کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۷ سرویس آنلاین ساخت عکس پاسپورت را معرفی می کنیم.

تنظیم آنلاین عکس پاسپورت

۷ Websites to Generate ID and Passport Photos Online

برای گرفتن عکس پاسپورت نیازی نیست حتما به عکاسی بروید. می توانید خودتان در خانه عکس بگیرید و با استفاده از سرویس های آنلاین تنظیم مشخصات عکس پاسپورت، آن را آماده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سرویس های آنلاین تنظیم عکس پاسپورت را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

درست کردن سایز پاسپورت و… با PersoFoto

مشخصات عکس پاسپورت

برای درست کردن سایز عکس تمدید پاسپورت و… می توانید از سایت PersoFoto استفاده کنید. سرعت تبدیل این سایت بالا است و به راحتی می‌توانید مشخصات تصویر خود را درست کنید. ابتدا باید مشخص کنید که عکس را برای چه چیزی و برای کدام کشور می خواهید. سپس مشخصات لازم به صورت خودکار برای شما اجرا خواهد شد. همچنین می توانید اندازه تصویر را هم تغییر بدهید.

اجرای مشخصات عکس پاسپورت و… با Visafoto

مشخصات عکس پاسپورت

با استفاده از Visafoto هم می‌توانید اندازه عکس پاسپورت، ویزا و… را تغییر بدهید. ابتدا باید انتخاب کنید که عکس را برای کدام کشور می‌خواهید. سپس سایت به صورت خودکار پس زمینه، کانتراست و… را تنظیم می‌کند. البته می‌توانید هر کدام از تنظیمات را که نمی‌خواهید اجرا شود، غیرفعال کنید. اندازه تصویر هم با توجه به انتخاب کشور، تغییر پیدا می‌کند.

تنظیم مشخصات عکس پاسپورت و… با Cutout.Pro

مشخصات عکس پاسپورت

Cutout.Pro سایت دیگری است که از آن برای تنظیم سایز عکس پاسپورت و… می‌توانید استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا به سادگی پس زمینه تصویر را تغییر دهید. کافی است عکس خود را آپلود کنید و منتظر بمانید تا تنظیمات لازم اجرا شود. شما می‌توانید سایز عکس را به صورت دستی وارد کنید یا یکی از اندازه‌های موجود در سایت را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات پس زمینه و تغییر لباس را هم به شکل دلخواه خود تغییر بدهید.

ساخت نمونه عکس پاسپورت و… با MakePassportPhoto.com

اندازه عکس پاسپورت

با استفاده از MakePassportPhoto.com می‌توانید برای بیش از ۵۰۰ سند عکس تنظیم کنید. در بخشی از سایت اطلاعاتی درباره نوع عکس هر سند وجود دارد. ابتدا باید کشور خود را انتخاب کنید. سپس تصویر را آپلود کنید. در نهایت، برای اجرای تنظیمات گزینه Do-It-Yourself را انتخاب کنید. برای استفاده از گزینه‌های دیگر که خودکار هستند، باید هزینه پرداخت کنید.

تنظیم سایز عکس پاسپورت کانادا و… با ۱۲۳PassportPhoto

اندازه عکس پاسپورت

برای تنظیم سایز عکس پاسپورت ترکیه و… می‌توانید از ۱۲۳PassportPhoto استفاده کنید. با این ابزار عکس‌ها به صورت خودکار Crop می‌شوند. پنج حالت هم وجود دارد که با انتخاب آن‌ها می‌توانید تصویر خود را تغییر دهید. این حالت‌ها نور، رنگ و… تصویر را تنظیم می‌کند.

برای تغییر اندازه تصاویر به صورت گروهی، به مطلب بهترین نرم افزار و سرویس آنلاین تغییر گروهی اندازه عکس ها مراجعه کنید.

تغییر سایز عکس پاسپورت امریکا و… با Passport-Photo.Online

اندازه عکس پاسپورت

برای تغییر سایز عکس ویزا و… می‌توانید از ابزار خودکار و آنلاین Passport-Photo.Online استفاده کنید. پیش از هر کاری باید انتخاب کنید که عکس خود را برای چه چیزی می‌خواهید. سپس عکس را آپلود کنید. حال باید صبر کنید تا تغییرات به صورت خودکار اجرا شوند. سرعت عمل اجرای تغییرات بالا است. این ابزار برای اندروید و iOS نیز اپلیکیشن دارد و می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید و به راحتی عکس‌های خود را تغییر دهید.

ساخت عکس پاسپورت جدید با Pic4Pass

اندازه عکس پاسپورت

برای تغییر اندازه عکس پاسپورت می‌توانید از Pic4Pass استفاده کنید. برای استفاده از این ابزار باید در ابتدا در سایت ثبت نام کنید. سپس کشور خود را انتخاب کنید. تصویر را آپلود کنید. سپس صبر کنید تا عکس از لحاظ کیفیت بررسی شود و اگر مشکلی وجود داشته باشد، ابزار به شما ارورها را می‌گوید. البته با این ابزار نمی‌توانید پس زمینه عکس را تغییر دهید. با کلیک روی Generate Image عکس شما در تب دیگری باز می‌شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سرویس های آنلاین برای ساخت عکس پاسپورت را معرفی کردیم. شما از کدام سرویس برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا