آموزش

تخت بادی چیست و چه کاربردی دارد؟

تخت خواب بادی محصولی است از کارخانه اینتکس و بست وی که دارای مدل های دونفره و یکنفره می باشد، این تختخوابهای بادی از بدنه ای پی وی سی تولید شده که روی آنها با روکش جیر ضد تعریق تولید و ساخته شده است که داخل آنها با هوا پر میشود و برای بزرگسالان و کودکان دارای مدلهای متفاوتی می باشد.

تخت خواب بادی با برندهای اینتکس و بست وی دو مارک شناخته شده و با کیفیت هستند که در همه کشورهای جهان نمایندگی فروش دارند و ایران نیز یکی از مقصدهای این کارخانه های چینی است

تحمل وزن تختهای بادی بسیار بالا است که از مدلهای کودک تا ۷۰ کیلوگرم، مدل نوجوان تا ۱۰۰ کیلوگرم و مدلهای بزرگسال ۱ نفره تا ۱۲۵ کیلوگرم و تخت بادی ۲ نفره تا ۲۷۵ کیلوگرم تحمل وزن دارند.

تخت بادی اینتکس

از تختخواب بادی در چه جاهایی می توان استفاده نمود؟

تختخواب بادی اینتکس و بست وی را می توانید در منزل و محل های کار برای استفاده های دایمی و کوتاه مدت نیز استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارند.

تنوع رنگ تختهای بادی به چه شکل است؟

تختهای بادی ۲ نفره و ۱ نفره برند اینتکس و بست وی دارای رنگ بندی های ثابتی هستند و هر کد و هر مدل رنگ مخصوص خود را دارد که تنوع رنگ انواع تخت خواب بادی ها به این شرح است: کرم، مشکی، طوسی، آبی، سرمه ای و سبز که البته می توانید برای تمیز ماندن آنها از رویه تختی یا ملحفه استفاده کنید.

تختهای بادی اینتکس و بست وی چگونه باد میشوند؟

کارخانه های تولید کننده و سازنده تختخواب بادی بر روی بدنه آنها یک پمپ باد برقی مکنده و دمنده نصب کرده اند که با برق ۲۲۰ ولت کار می کند و در مدت زمان ۳ الی ۵ دقیقه یک تختبادی دونفره یا یکنفره را پر و خالی می کنند.

اگر تخت بادی اینتکس یا بست وی را بخریم و سوراخ شود چکار کنیم؟

چنانچه تخت بادی طبی و اصلی را از فروشگاه اینتکس خرید کنید و به هر دلیلی سوراخ یا پنچر شوند می توانید با خرید چسب تعمیرات مخصوص تختخواب های بادی آنرا پنچرگیری کنید و با برای تعمیر اساسی آنرا به یکی از نمایندگی های اینتکس در ایران واگذار کنید.

 

تختخواب بادی

 

تختخواب بادی اینتکس و بست وی را از کجار بخریم؟

برای خرید انواع تخت بادی ۲ نفره و ۱ نفره طبی اصلی می توانید به آدرس اینترنتی: https://intexland.ir/ نمایندگی اصلی اینتکس درایران، شعبه شهر تهران مراجعه کنید و محصول بادی مورد نظر را از بین هزاران مدل محصول بادی ارزان و با کیفیت انتخاب و خرید کنید و یا با مشاوران این نمایندگی در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا