آموزش

درآمدزایی با آموزش سئو کارکوک رایگان و حرفه ای

خیلی از سایت های بزرگ درآمد های خود را از طریق سئو کردن وب سایت به دست آورده اند ، شما هم اگر به فکر درآمد های بالایی از طریق گوگل هستید حتما آموزش سئو را فرا بگیرید.

چرا باید سئو کردن را یاد بگیریم ؟

یکی از مزیت هایی که یادگیری سئو دارد این است که به دلیل اینکه گوگل یک فضای بی نظیر و رایگان برای جذب مخاطب هدف محسوب می شود ، می تواند کمک زیادی به رشد سایت و فروش داشته باشد.

کرونا شرایطی را در ایران ایجاد کرد که خیلی از کسب و کار ها به فکر فروش اینترنتی افتادند . با یک مثال ساده می خوام این مورد را برای شما شرح دهم.

در این شرایط خیلی از افراد از خرید حضوری اجتناب می کنند و در پی خرید هر کالایی که باشند سریعا آن را در گوگل جستجو می کنند .

شانس سایت هایی که در رتبه های بالای گوگل حضور دارند بیشتر از دیگر سایت ها برای دیده شدن است و افراد زیادی روزانه وارد این سایت ها می شوند .

تصور کنید که فروشگاهی دارید که روزانه بالای ۵۰۰۰ نفر وارد فروشگاه شما می شوند از این بین اگر ۵۰% آنها محصول شما را خریداری کنند ، شما سود بالایی را تجربه خواهید کرد .

درآمد غیر فعال را با سئو تجربه کنید

یکی دیگه از مزیت هایی که آموزش سئو دارد این است که شما می توانید یک درآمد غیر فعالی را برای خود داشته باشید .

سئو یکی از پردرآمد ترین مشاغل در جهان است که روز به روز اهمیت آن بیشتر می شود . شما هم میتوانید از طریق گرفتن پروژه سئو کسب درآمد کنید و هم اینکه می توانید سایت خودتان را در هر زمینه ای که هست رشد دهید و درآمد خوبی برای خود داشته باشید .

منظور از سئو کردن چیست ؟

منظور ما از سئو کردن یعنی اینکه سایت شما با کلمه کلیدی هدف در خط اول گوگل قرار بگیرد.

آموزش سئو نیاز به دانش برنامه نویسی هم دارد ؟

موضوع سئو نیاز به دانش زبان برنامه نویسی خاصی ندارد همین که شما توانایی نوشتن و مدیریت سایت را یاد داشته باشید می توانید آموزش سئو را یاد بگیرید و روی سایت خود اجرا کنید .

برخی از تکنیک های سئو فنی

چند چیز در سئو فنی سایت برای بالا امدن و استاندارد بودن موثر است ، یکی از آنها این است که سایت شما در کمتر از ۳ ثانیه برای مخاطب باز شود .

در مقاله افزایش سرعت سایت شما می توانید تکنیک هایی که برای بالابردن سرعت سایت موثر است را یاد بگیرید .

همچنین یکی دیگه از تکنیک ها مربوط به بهینه بودن سورس کد های سایت شماست که باعث میشه ربات های گوگل دسترسی راحت تری به سایت داشته باشند .

اگر این دو مورد را در سایت خود رعایت کنید می توانید نتیجه های بهتری را در گوکل تجربه کنید .

یادگیری سئو چقدر زمان می برد ؟

اگر شما طبق تجربیات یک نفر که این مسیر را می داند پیش بروید ، مسیر یادگیری شما کوتاه و هموارتر و بدون اشتباه است . اما اگر خودتان بخواهید با آزمون و خطا یاد بگیرید باید راه سخت تری را طی کنید .

افراد مبتدی هم می توانند سئو را یاد بگیرند ؟

مانند هر آموزش دیگه ای ، سئو هم نیاز به تکرار و زمان گذاشتن دارد به همین خاطر شما با هر سطح دانش فنی می توانید اقدام به یادگیری کنید .

آیا از طریق سئو می شود درآمد دلاری به دست آورد ؟

با توجه به نرخ ارز ، خیلی از افراد به فکر کسب درآمد دلاری هستند ، یکی از مزیت های سئو برای شما این است که می توانید درامد دلاری کسب کنید .

روش های کسب درامد دلاری :

  • از طریق انجام دادن پروژه های سئو برای دیگر کشور ها
  • نوشتن محتوا سئو شده
  • بازاریابی محتوا

بازار این حوزه به شدت داغ است و خیلی از کشور های دیگه به دنبال افرادی هستند که بتواند برای آنها تولید محتوا و یا سئو انجام دهد . با توجه به رقابت در بین سایت های اینترنتی و افزایش روز افزون سایت ها ، هر روز این بازار داغ تر می شود .

به همین خاطر افرادی که سئو را به خوبی یاد داشته باشند می توانند از طریق درگاه هایی که وجود دارد اقدام به دریافت پروژه های دلاری داشته باشند و درآمد دلاری بدست بیاورند که قطعا یک درآمد شیرینی خواهد بود.

انواع سمت های کاری در سئو

  • کارشناس سئو
  • سئو کار
  • محتوا نویس

در اینجا برخی از سمت های شغلی که در سئو وجود دارد را برای توضیح می دهیم که بعد از یادگیری با توجه به علاقه و میزان پیشرفت می توانید در هر کدام از این حوزه ها فعالیت داشته باشید .

محتوا نویس

شما می توانید مقاله های سئو شده تولید کنید و اقدام به کسب درامد کنید .خیلی از وب سایت ها با کمبود محتوا نویس رو به رو هستند از این رو اگر کسی اصول محتوای سئو شده را یاد داشته باشد می تواند از این بازار کار خوب استفاده کند.

سئو کار

فردی هست که تمامی نکات مربوط به لینک سازی و تولید محتوا را به خوبی می داند و می تواند یک سایت را به نتیجه برساند.

کارشناس سئو

فردی است که می تواند استراتژی رشد یک سایت را به صورت کامل بچیند . این فرد می داند که چه کاری را در چه زمانی انجام دهد تا بیشتر نتیجه حاصل شود . شما بعد از گذراندن آموزش سئو کارکوک تبدیل به یک کارشناس سئو می شوید و می توانید درآمد های بالایی را برای خود داشته باشید.

منبع: سایت کارکوک

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا