آموزش

ساخت آلبوم عکس و اسلایدشو افترافکت بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای

همه آدم­ها تو این عصر جدید با وجود دوربین­های عکاسی­و حتی دوربین­های تعبیه شده در گوشی­ها حداقل یک عکس از خاطره­هایشان دارند. خاطره­­هایی مانند: عکس جشن عروسی، عکس­های بیزینس، عکس در طول یک مسافرت و… در حافظه گوشی یا کامپیوترتان دارید.حال برخی از افراد وجود دارند که می خواهند تمام عکس­هایشان در یک ویدیو خلاصه شوند، به این ویدیوهایی که ترکیب چند عکس پشت هم به­ همراه یک موزیک پخش میشوند اسلایدشو می گویند.

پروژه آماده اسلایدشو افترافکت

پروژه آماده اسلایدشو افترافکت قابلیت شخصی سازی بسیاری در اختیار شما می گذارد، به این شکل که می توانید نوشته ها، ترانزیشن ها و عکس ها را تغییر دهید. با این شخصی سازی ها می توانید پروژه مختص به خود را بسازید؛ به راحتی چند تغییر ساده در پروژه آماده اسلاید شو افتر افکت.

پروژه افتر افکت آلبوم عکس

همانطور که گفته شد نرم افزار افترافکت یک نرم افزار ویرایش فیلم نیز محسوب می شود که مبتنی بر تایم لاین به بازار عرضه شد. در طی همه این سال ها این نرم افزار به امکانات قدرتمندی مجهز شده است. از همین رو شما با استفاده از آلبوم عکس افترافکت به امکانات قدرتمندی مانند موارد زیر مجهز می شوید .

  • طراحی گرافیک و توسعه وب سایت
  • ایجاد جلوه‌های صوتی و تصویری در فیلم ها و تصاویر
  • ذخیره فیلم و آلبوم عکس با فرمت و کیفیت مدنظر کاربر
  • امکان برقراری ارتباط انواع دوربین عکاسی و فیلمبرداری
  • داشتن سازگاری با سایر نرم افزارهای شرکت ادوبی
  • آسان تر کار کردن با نرم افزار افترافکت توسط کاربر
  • امکان اشترا‌ک گذاری قسمت‌های مختلف یک فیلم و استفاده از آن در تدوین و ویرایش فیلم توسط یک تیم
  • تشخیص ویدئو واقعیت مجازی و اعمال تنظیمات لازم

تمام این ویژگی ها باعث شده است تا پروژه افترافکت آلبوم عکس به گزینه ای بسیار مناسب برای کاربران این نر افزار تبدیل شود .

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

پروژه آماده افتر افکت چیست؟

پروژه آماده افتر افکت به فایل‌هایی گفته می‌شود که توسط گرافیست‌های باتجربه و حرفه‌ای ساخته شده و در دسترس کاربران دیگر قرار گرفته شده است. برای استفاده از پروژه آماده افتر افکت، ابتدا باید آن را با استفاده از نرم‌افزار افتر افکت باز کنید؛ بنابراین باید با نحوه کار با نرم‌افزار افتر افکت به‌صورت ابتدایی آشنا باشید. بیشتر کاربران به‌آسانی می‌توانند پروژه آماده افتر افکت را از جنبه‌های مختلف مانند متن و رنگ ویرایش کرده و جلوه‌های ویژه‌ای به آن اضافه کنند.

کاربرد افترافکت و پروژه آماده‌

به طور کلی کاربران به وسیله افترافکت می توانند لایه های دو بعدی را در فضای سه بعدی ترکیب کرده و یا آن که آن ها را ایجاد کنند. به این ترتیب کاربران می توانند با دخل و تصرف در انیمیشن ها جلوه های بصری فوق العاده ای را ایجاد کنند. عمدتا کاربران از افتر افکت، به منظور استفاده از افکت های شبیه سازی، افکت های دارای سبک، ترکیب کردن، اسکریپت ها و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند.

اگر مهارت یا زمان کافی برای ساخت ویدئو با استفاده از نرم‌افزار افتر افکت ندارید، با استفاده از پروژه آماده افتر افکت می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید و یک ویدئو عالی برای کسب‌وکار خود بسازید. همچنین با استفاده از پروژه‌های آماده افتر افکت می‌توانید جلوه‌های ویژه بصری و موشن گرافیک نیز تولید کنید.

مزایای پروژه آماده افتر افکت

  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها

از آنجایی که پروژه افتر افکت یک پروژه آماده است، مبلغی که باید برای خرید آن بپردازید، کمتر از هزینه ساخت چنین پروژه‌ای است. اگر بودجه شما محدود است، پروژه آماده افتر افکت انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود. با خرید پروژه افتر افکت به‌آسانی می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و در زمان کوتاه‌تری ویدئو تبلیغاتی، فیلم عروسی و سایر انواع پروژه‌های موردنظر خود را تولید کنید.

  • صرفه‌جویی در زمان

با داشتن نقطه شروع پروژه موردنظر خود به‌آسانی می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید. شما می‌توانید پروژه آماده افتر افکت را با توجه به سلیقه خود ویرایش کنید و پروژه نهایی را در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل دهید. صرفه‌جویی در زمان رابطه مستقیمی با رضایت مشتری نیز دارد.

  • تنوع و قابلیت‌های بسیار

با استفاده از پروژه آماده افتر افکت به قابلیت‌های بسیاری برای ساخت پروژه موردنظر خود دسترسی پیدا خواهید کرد. هر پروژه ای مانند ویدئو یا عکس به افکت‌های خاصی نیازمند است و شما با انتخاب افکت و جلوه ویژه مناسب از میان گزینه‌های متعدد می‌توانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید.

چگونگی استفاده از پروژه آماده افتر افکت

چگونگی استفاده از پروژه آماده افتر افکت

برای کارکردن با پروژه های آماده شما نیازمند این خواهید بود با مبانی اولیه افتر افکت آشنا شوید. برای این کار میتوانید در سایت های مختلف  دوره های آموزشی که ارائه دادن را ببینید و بیشتر با ابزار های این برنامه آشناشوید و همچنین دوره های تمام انگلیسی وجود دارد که شما را تبدیل به یک متخصص در برنامه افترافکت میکند.

ادوبیش به عنوان یک سایت مرجع در زمینه ارائه ابزار، پلاگین و پروژه‌های خانواده ادوبی، این بار با فراهم ساختن امکان دانلود پروژه رایگان پریمیر و دانلود پروژه آماده افتر افکت، اینجاست تا به شما برای بهترین بودن کمک کند. با دسترسی به گنجینه با ارزش و گرانبهای سایت، متوجه خواهید شد تا چه حد حرفه‌ای بودن، نسبت به گذشته، ساده‌تر خواهد شد.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا