آموزش

3 روش رفع ارور This Video File اینستاگرام و آپلود نشدن فیلم و ویدیو

آیا تا به حال با مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام 🎦 مواجه شده‌اید؟ به احتمال زیاد فرمت ویدیویی که آپلود کرده‌اید، فرمت مورد قبول اینستاگرام نبوده است. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۳ روش رفع ارور This Video File اینستاگرام و آپلود نشدن فیلم و ویدیو می‌پردازیم.

حل مشکل آپلود نشدن ویدیو در پست و استوری اینستاگرام

How to Fix The Video File Type Is Unsupported Instagram

هنگامی که فرمت ویدیویی که آپلود می‌ کنید توسط اینستاگرام پشتیبانی نشود، ممکن است ویدیو آپلود نشده و یا اینستاگرام با استفاده از الگوریتم خود کیفیت ویدیو شما را کاهش دهد. برای این کار باید از فرمت‌های ویدیویی صحیح که توسط اینستاگرام پشتیبانی می‌شوند، استفاده کنید. در ادامه به آموزش رفع مشکل آپلود نشدن ویدیو در اینستاگرام می‌پردازیم.

بهترین فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی شده توسط اینستاگرام بدون افت کیفیت

بهترین فرمت ویدیو اینستاگرام، MP4 با کدک H.264 ، صدای AAC و بیتریت ویدیو ۳۵۰۰kbps است. از دیگر فرمت‌های پشتیبانی شده برای رفع ارور the video file type is unsupported instagram می‌توان به فرمت MOV اشاره کرد. فرمت ‌های پشتیبانی نشده ( بدون استفاده از مبدل) نیز عبارتند است از:

AVI MP4 WMV MKV VOB MPEG FLV 3GP،۳GP2،۳GPP TS،MTS،M2TS

حداقل فرم ریت مورد قبول اینستاگرام ۳۰ فریم بر ثانیه، حداکثر عرض ۱۰۸۰px و محدودیت حجم تا ۱۵ مگابایت است. رعایت این موارد تضمین می‌کند که کیفیت ویدیو شما هنگام آپلود حفظ شود و به‌راحتی بتوان آن را در اکثر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. IGTV اینستاگرام، ویدیوهایی با مدت زمان حداقل ۱۵ ثانیه و حداکثر ۱۰ دقیقه و حداکثر زمان ۶۰ دقیقه برای سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها را پشتیبانی می‌کند. اما توجه داشته باشید که ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای فقط از طریق کامپیوتر باید آپلود شوند. ویدیوها می‌توانند به‌صورت عمودی با نسبت تصویر ۹:۱۶ یا افقی با نسب تصویر ۱۶:۹ آپلود شوند و حداقل رزولوشن ۷۲۰ پیکسل را دارا باشند.  بیشترین حجم فایل ویدیویی که می‌توانید در اینستاگرام آپلود کنید، ۶۵۰ مگابایت است که می‌تواند حداکثر به مدت ۱۰ دقیقه باشد. برای فایل‌های ۶۰ دقیقه‌ای حداکثر حجم ویدیو تا ۳٫۶ گیگابایت است.

آیا می‌توان ویدیو با فرمت MKV را در اینستاگرام آپلود کرد؟

خیر. شما نمی‌توانید فایل‌های ویدیویی را بدون استفاده از ابزارهای ویرایش ویدیو آپلود کنید. این ابزارها فایل MKV را به فرمت پشتیبانی شده توسط اینستاگرام تبدیل می‌کنند. سایر فرمت‌هایی که توسط اینستاگرام پشتیبانی نمی‌شوند را نیز می‌توانید با استفاده از این ابزارها به یک فایل MP4 یا MOV تبدیل کرده و سپس آپلود کنید.

رفع مشکل آپلود فیلم در استوری اینستاگرام با تبدیل IG به MP4

دلیل آپلود نشدن فیلم در استوری اینستاگرام و مشکل This video file در استوری اینستاگرام، عدم پشتیبانی اینستاگرام از فرمت ویدیو آپلود شده است. طول ویدیوهای استوری اینستاگرام باید ۱۵ ثانیه یا کمتر باشد، اگرچه می‌توانید برای تنظیم ویدیوهای طولانی‌تر، آن‌ها را به قطعات ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم کنید. استوری‌های اینستاگرام به صورت عمودی با نسبت تصویر ۹:۱۶ نمایش داده می‌شوند. حداقل ابعاد نیز ۶۰۰ در ۱۰۶۷ و حداکثر ابعاد ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. برای رفع مشکل آپلود نشدن فیلم در استوری اینستاگرام باید این موارد را رعایت کرده و از حالت استاندارد اینستاگرام استفاده کنید.

رفع ارور This video file اینستاگرام با استفاده از برنامه های رایگان تبدیل  IG به MP4

تبدیل IG به MP4 با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام امکان‌پذیر نیست و باید از یک برنامه تبدیل فرمت استفاده کرد. برنامه‌های بسیاری برای تبدیل فرمت وجود دارند که می‌توانند ویدیوهای اینستاگرام را تنها در چند ثانیه به فرمت MP4 تبدیل کنند. این برنامه‌ها معمولا خروجی‌های ویدیویی باکیفیت ارائه می‌دهند و نیازی به فرآیند پیچیده و برنامه‌های دیگر نیست. در ادامه به معرفی چند برنامه تبدیل فرمت IG به MP4 می‌پردازیم که می‌توانند ویدیو IG شما را به یک فایل MP4 مناسب برای iOS تبدیل کنند تا در هر دستگاهی به‌راحتی پخش شوند.

در ابتدا برای دریافت URL ویدیو IG باید بر روی سه نقطه در گوشه سمت راست ویدیو IG که می‌خواهید در اینستاگرام دانلود کنید، کلیک کرده و سپس Copy Link را انتخاب کنید. اکنون باید لینک را در یکی از برنامه‌های زیر قرار دهید:

برنامه Instagram to MP4 Converter

برای استفاده از برنامه Instagram to MP4 Converter لینک ویدیو را وارد کرده و بر روی Convert کلیک کنید. سپس یک لوگو working به شما نشان داده شده و لینک‌های دانلود نمایش داده می‌شوند که یکی از آن‌ها فرمت MP4 است. سپس بر روی گزینه مورد نظر کلیک کرده و Download را انتخاب کنید.

برنامه Instagram Downloader

برنامه Instagram Downloader یک دانلودر آنلاین IG به MP4 است که می‌توانید URL ویدیو اینستاگرام را  وارد کنید. این برنامه همچنین به شما امکان دانلود عکس‌های IG را نیز می‌دهد. پس از وارد کردن URL در کادر بر روی Enter کلیک کنید. در پایان بعد از انجام فرآیند یک فایل ویدیو ۲٫۵ مگابایتی در حدود دو دقیقه تبدیل و دانلود می‌شود.

برنامه Clipchamp video converter

پس از وارد شدن به برنامه Clipchamp video converter ویدیویی که می‌خواهید تبدیل کنید را انتخاب کنید. با ایجاد یک حساب کاربری رایگان و Log in کردن به سیستم Clipchamp Utilities بروید و ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر از کامپیوتر استفاده می‌کنید می‌توانید ویدیو را بر روی صفحه بکشید و در کادر مستطیل شکل رها کنید.

مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

این برنامه طیف وسیعی از فرمت‌های ویدیویی را به عنوان ورودی می‌پذیرد. اگر فایل ویدیویی مورد نظر را در کامپیوتر خود ندارید از Google Drive یا Dropbox و در گوشی‌های اپل از AirDrop برای کپی کردن ویدیو از گوشی خود استفاده کنید.

سپس تنظیمات را بررسی کرده و گزینه MP4 را انتخاب کنید.

کنسل کردن آپلود فیلم در اینستا

در اینجا می‌توانید ویدیوهای خود را مطابق با نسبت ویدیوهای اینستاگرام ویرایش کنید:

مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام

هنگامی که تنظیمات را درست انجام دادید، ویدیو خود را Convert کنید. پس از اتمام این فرآیند، فایل را ذخیره کرده و آن را از طریق تلفن همراه خود در اینستاگرام آپلود کنید. قبل از آپلود ویدیو حجم آن را چک کنید.

مشکل آپلود فیلم در استوری اینستاگرام

برای دانلود بهترین نرم‌افزارهای رایگان تبدیل فرمت ویدیو برای رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام به مطلب نرم افزار تبدیل فرمت فایل ویدیو و فیلم در کامپیوتر مراجعه کنید.

برای حل مشکل ارور The video file type you have chosen is unsupported و تبدیل فرمت ویدیو در گوشی به مطلب دانلود برنامه تبدیل و تغییر فرمت ویدیو و فیلم اندروید از لینک 2 دانلودمراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۳ روش رفع ارور This Video File اینستاگرام و آپلود نشدن فیلم و ویدیو پرداختیم. حال که می‌دانید بهترین فرمت ویدیو پذیرفته شده در اینستاگرام چیست، سعی کنید تا ویدیوهای خود را با استفاده از فرمت‌های مناسب مجددا آپلود کنید و میزان تعامل خود در اینستاگرام را افزایش دهید. فراموش نکنید که نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا