آموزش

آیا کیفیت ترجمه با قیمت دانشجویی خوب است؟

ترجمه قیمت دانشجویی به معنای تغییر کیفیت متن نیست. برخی از رشته های دانشگاهی طوری هستند که تحصیل در آنها از ترجمه جدا نیست. یعنی برای این که دانشجویان بتوانند علم خود را به روز کنند نیاز به ترجمه کردن متن های تخصصی دارند. گاهی دانشجویان در مقاطع پایین تر تحصیلی خودشان زمان کافی برای ترجمه را دارند، اما در مقاطعی مثل دکتری این زمان برای کمتر دانشجویی در اختیار است که بتواند تمام متن هایی را که لازم دارد، خودش ترجمه کند. گاهی آنها برای کارهایشان به افراد متخصص و مترجمانی نیاز دارند که بتوانند در این مسیر کسب علم و دانش همراهی شان کنند.

اما از آنجا که بیشتر دانشجویان منبع درآمدی ندارند و به طور پیوسته باید مشغول تحقیق و پژوهش باشند، ترجمه دانشجویی برای آنها در نظر گرفته می شود. افرادی که با دانشجویان کار می کنند، می دانند که باید از لحاظ قیمت کار همیشه هوای آنها را داشته باشند. ایران تایپیست که سال ها است در کنار دانشجویان بوده است، خود را از این کار مستثنا نکرده و با کنار آمدن با دانشجویان توانسته است به همراه همیشگی آنها بدل شود. هرگز به کیفیت کارهایی که با قیمت کم به دانشجویان ارائه می شود شک نکنید.  

ترجمه قیمت دانشجویی

چرا برای دانشجویان ترجمه قیمت دانشجویی لحاظ می شود؟

ترجمه قیمت دانشجویی در همه مراکز برای دانشجویان لحاظ نخواهد شد. به عنوان مثال، وقتی یک دانشجو برای ترجمه مقاله تخصصی به یک دار الترجمه مراجعه کند، با قیمت هایی مواجه خواهد شد که پرداختن آنها ممکن است برایش مقدور نباشد. هر مرکزی بر اساس تعرفه ای که به آن داده می شود قیمت خود را تعیین می کند. اما مراکزی که جامعه هدف آنها دانشجویان هستند، با مزایا و مشکلات کار با این افراد آشنایی کامل دارند. به همین دلیل هم آنها می دانند که باید قیمتی را به دانشجو اعلام کنند که توان پرداخت آن را داشته باشد. این نوع شرکت ها یا دفترهای ترجمه از آنجا که همیشه کار دارند، نگران قیمت پایینی که به دانشجویان خدمات می دهند نیستند.

در نظر گرفتن ترجمه با قیمت دانشجویی منجر می شود که این مراکز همیشه سرشان شلوغ باشد و مترجمان هیچ وقت دستشان از کار خالی نماند. به همین دلیل است که کار با قیمت پایین را انتخاب کرده اند. کسانی که از ارزش تحقیق ها و پژوهش های دانشجویان آگاه هستند و می دانند که کارهای بزرگ بعدها از دل همین کارهای کوچک بیرون می آیند، برای تعیین نرخ هزینه خدماتی که به دانشجویان اعلام می کنند همیشه این مهم را مد نظر قرار می دهند.

ترجمه دانشجویی

ترجمه دانشجویی چقدر ارزان تر است؟

قیمت ترجمه دانشجویی به مراتب پایین تر از ترجمه برای صنف های دیگر است. بیشتر کسانی که قیمت دانشجویی به دانشجویان می دهند خودشان دانشجو هستند و با مشکلات این قشر از نزدیک آشنایی دارند.

مثلاً در مرکزی مانند ایران تایپیست نزدیک به ۴۲۰۰۰ تایپیست مشغول کار هستند که در میان آنها دانشجویان تمام رشته های تخصصی وجود دارد. برای ترجمه هر متنی دانشجوی آن رشته برای ترجمه در نظر گرفته می شود. در این مرکز این طور قیمت ها را تعیین کرده اند که انگار یک دوست دانشجو به دوست دیگر دانشجویش کمک می کند. از آنجا که تمام خدمات به صورت آنلاین است، هزینه ها خود به خود کاهش پیدا کرده است.

ترجمه قیمت دانشجویی با لحاظ کردن تمام موارد به آنها اعلام می شود. دانشجویان هر رشته ممکن است بنا به هر دلیلی نیاز به ترجمه انگلیسی به فارسی یا بعلکس داشته باشند. برای کارهای تحقیقی، تنظیم مقاله، ترجمه یک کتاب و یا نوشتن تز و رساله و پایان نامه ممکن است به مترجم نیاز داشته باشند. قیمت کارهای ترجمه با توجه به حجم کار در نظر گرفته می شود.

ترجمه با قیمت دانشجویی

مزایای ترجمه قیمت دانشجویی چیست؟

ترجمه قیمت دانشجویی وقتی پایین باشد، دانشجو ترغیب می شود که کارهای بیشتری را در حوزه خود انجام دهد. وقتی یک دانشجو نیاز داشته باشد که یک مقاله تخصصی را از زبان فرانسه به فارسی ترجمه کند و خودش هیچ آشنایی به این زبان نداشته باشد، می تواند از مراکزی که دارای مترجمانی به همه زبان ها هستند کمک بگیرد. وقتی بتواند به خوبی از پس این کار بیاید، می تواند سراغ برداشتن قدم های بعدی در رشته خود برود.

وقتی قیمت ترجمه کم باشد، دانشجویان انگیزه و تلاش بیشتری برای کارهایشان دارند. قیمت های بالا آنها را سرخورده خواهد کرد و گاهی ممکن است برای ترجمه از دوستان و آشنایان خود بگیرند. ممکن است این افراد آشنایی با رشته آنها نداشته باشند و اصطلاحات تخصصی را به خوبی نتوانند به فارسی برگردانند و وجود اشکالات در ترجمه روند کار را کندتر خواهد کرد. به همین دلیل است که ترجمه دانشجویی با تخفیفات ویژه برای آنها در نظر گرفته شده است. قیمت های پایین خدمات منجر می شود که دانشجویان دست از کار و تلاش بر ندارند و همواره به فکر توسعه علم و دانششان باشند.

روند کار ایران تایپیست برای سفارشات قیمت دانشجویی

قیمت دانشجویی برای تمام کارهایی که در ایران تایپیست انجام می شود، لحاظ خواهد شد. انواع خدماتی که در این مرکز به دانشجویان ارائه می شود شامل رفرنس نویسی، تحلیل آماری، سرچ در گوگل، خلاصه نویسی، تهیه پاورپوینت، استخراج مقاله از پایان نامه و تبدیل پایان نامه به کتاب می شود. به این خدمات می توان خدمات چاپ و نشر کتاب، ترجمه، تایپ، ویراستاری، طراحی گرافیکی، صفحه آرایی، خدمات مقاله، بازنویسی، تولید زیرنویس، تدوین ویدئو و کارهای آزمایشگاهی را نیز اضافه کرد. از آنجا که مخاطب اصلی این خدمات دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی در تمام رشته ها هستند، تمام قیمت ها برای آنها پایین تعیین شده است. کار ترجمه که مورد نیاز بسیاری از دانشجویان است نیز از این قاعده جدا نشده است.

کافی است دانشجویان هر کاری که می خواهند انجام دهند به نشانی https://irantypist.com/ مراجعه کنند. بعد از ثبت نام در آن، وارد بخش مورد نظر خود شوند و تمام درخواستی که دارند عنوان کنند. بعد هم فایلشان را بارگذاری کنند. فاکتور در کمترین زمان و به طور رایگان برای آنها ارسال خواهد شد. ادامه کار بعد از تأیید دانشجو در اولین فرصت پیگیری خواهد شد. علاوه بر ترجمه قیمت دانشجویی، تمام خدمات دیگر نیز برای دانشجویان پایین و متناسب با موقعیت آنها مشخص شده است.  

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا