آموزش

آموزش 8 روش باز کردن قفل گوشی آیفون بدون داشتن پسورد و فیس آیدی

Apple امن‌ ترین دستگاه‌های جهان را ارائه می‌ دهد. گاهی ممکن است رمز آیفون 🔒 خود را فراموش کنید یا حتی دستگاه شما نتواند Face ID یا Touch ID را تشخیص دهد. در این حالت، باید گوشی خود را با روش‌های دیگری باز کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۸ روش باز کردن قفل گوشی آیفون بدون داشتن پسورد و فیس آیدی میپردازیم.

آموزش و نرم افزارهای برداشتن پسورد آیفون

?How to Unlock an iPhone Without a Password

کاربران iOS می‌توانند با روش‌ های مختلفی برای گوشی یا تبلت خود رمز بگذارند. اصولا امنیت آیفون و آیپد بالا است و به همین دلیل اگر رمز آن‌ها را فراموش کنید، برای ورود به دستگاه خود دچار مشکل می‌شوید. روش‌های مختلفی برای آنلاک قفل صفحه آیفون وجود دارد که در این مطلب از لینک 2 دانلودآنان را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نکته: نسخه کامل این برنامه‌ها را می‌توانید از سرویس‌های ایرانی دانلود کنید.

نحوه باز کردن قفل گوشی اپل بدون کامپیوتر و با کامپیوتر

اگر رمز آیفون را چندین بار اشتباه وارد کنید، پیام “iPhone is disabled, try again in 1 minute را دریافت خواهید کرد. اگر پس از یک دقیقه دوباره رمز را اشتباه وارد کنید، پنج دقیقه دیگر هم گوشی قفل می‌شود. بعد از این مدت هم اگر رمز را اشتباه وارد کنید، گوشی به مدت ۱۵ دقیقه قفل می‌شود. بعد از این مورد نیز، گوشی به مدت یک ساعت قفل می‌شود. سپس پیام iPhone is disabled. Connect to iTunes را دریافت خواهید کرد. اگر در Settings > Touch ID & Passcode یا Settings > Passcode گزینه Erase Data را فعال کرده باشید، اطلاعات شما پاک خواهد شد. بنابراین، برای برداشتن رمز گوشی آیفون باید از روش‌های مختلفی استفاده کنید که در ادامه توضیح می‌دهیم.

نحوه باز کردن رمز گوشی اپل با Find my iPhone

یکی از روش‌های برداشتن رمز گوشی آیفون این است که از Find my iPhone استفاده کنید. مرورگری را باز کنید. وارد صفحه Find my iPhone شوید. Apple ID و رمز آن را وارد کنید. حال می‌توانید موقعیت مکانی گوشی خود را مشاهده کنید.

آموزش و نرم افزارهای برداشتن پسورد آیفون

روی آیفونی که می‌خواهید قفل آن را باز کنید، کلیک کنید.

آموزش و نرم افزارهای برداشتن پسورد آیفون

نکته: دور زدن پسورد آیفون با این روش موجب پاک شدن اطلاعات گوشی شما خواهد شد.

در مرورگر گوشی روی Actions بزنید. سپس روی Erase iPhone بزنید.

دور زدن پسورد آیفون

برداشتن قفل صفحه آیفون

اعلانی مبنی بر پاک شدن داده‌های گوشی دریافت خواهید کرد. اگر با این امر مشکلی ندارید، روی Erase بزنید.

باز کردن رمز گوشی اپل

بار دیگر اپل آیدی و رمز آن را وارد کنید.

باز کردن قفل گوشی اپل بدون کامپیوتر

البته آیفون شما باید به اینترنت متصل باشد تا بتوانید این کار را انجام دهید. وقتی رمز را برداشتید، باید با اکانت اپل و رمز آن وارد گوشی شوید.

بازیابی رمز آیفون بدون پاک شدن اطلاعات با Siri

برداشتن رمز آیفون با Siri هم امکان پذیر است. در این روش اطلاعات شما حذف نخواهد شد. این روش را در مدل های iOS 8.0 تا iOS 13 می توانید اجرا کنید. البته همیشه هم این روش جواب نمی دهد و در برخی موارد نمی‌توانید وارد گوشی شوید. برای استفاده از این روش، دکمه Home را فشار دهید و نگه دارید. Siri فعال می‌شود. حال از Siri بخواهید تا وارد بخش ساعت شود. به عنوان مثال، جملات زیر را بیان کنید:

?Hey Siri What time is it

یا

?What’s the time now

وقتی ساعت را روی اسکرین مشاهده کردید، روی آن بزنید.

بازیابی رمز آیفون بدون پاک شدن اطلاعات

وارد بخش Time Zone converter خواهید شد که ساعات بخش‌های مختلف جهان را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید برای هر کدام زنگ هشداری انتخاب کنید.

بازیابی رمز آیفون بدون پاک شدن اطلاعات

در این بخش سربرگی با نام buy more tunes وجود دارد که با زدن روی آن به iTunes store منتقل خواهید شد.

بازیابی رمز آیفون بدون پاک شدن اطلاعات

روی دکمه Back در بالای صفحه بزنید.

بازیابی رمز آیفون بدون پاک شدن اطلاعات

با این حرکت بدون رمز وارد گوشی خواهید شد.

در روش دیگر پس از زدن روی ساعت و وارد شدن به World Clock، صفحات زیر را مشاهده خواهید کرد. روی + بزنید.

چگونه رمز گوشی آیفون را برداریم

کادر جستجویی نمایان خواهد شد. در آن چیزی بنویسید. سپس روی Select All بزنید.

برداشتن قفل صفحه آیفون

حال از گزینه‌های مشخص شده روی Share بزنید.

برداشتن قفل صفحه آیفون

روی برنامه Message بزنید. سپس در کادر To حروفی وارد کنید و روی Return در کیبورد بزنید.

برداشتن قفل صفحه آیفون

سپس روی علامت + بزنید و در صفحه جدید Create new contact را انتخاب کنید.

باز کردن قفل گوشی اپل بدون کامپیوتر

سپس روی Add photo بزنید و Choose Photo را انتخاب کنید.

باز کردن قفل گوشی اپل بدون کامپیوتر

اکنون می توانید تصاویر گالری را مشاهده کنید.

کمی صبر کنید و روی دکمه Home بزنید. اکنون گوشی شما باز خواهد شد.

نکته: این روش روی iOS 10.3.2 و ۱۰٫۳٫۳ امتحان شده است. اگر دارای نسخه آپدیت شده iOS هستید، پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های قبلی استفاده کنید.

چگونه رمز گوشی آیفون را برداریم؟ با iTunes

برداشتن قفل صفحه آیفون با iTunes هم امکان پذیر است. iTunes را در کامپیوتر خود به آخرین نسخه آن به روزرسانی کنید.

نکته: در این روش اطلاعات شما پاک خواهد شد.

ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. سپس روی iTunes کلیک کنید تا باز شود. حال دکمه‌های مخصوص روشن شدن گوشی را فشار دهید و سپس آن را به کامپیوتر وصل کنید. در گوشی خود، دکمه Home نگه دارید تا زمانی که لوگوی iTunes روی صفحه آیفون نمایان شود. دکمه Power را رها کنید اما دکمه Home را همچنان فشار دهید تا پیام Connect to iTunes را مشاهده کنید.

در گوشی هایی که Face ID دارند،باید دکمه تنظیم صدای بالایی را فشار دهید و سریع رها کنید. سپس دکمه تنظیم صدای پایینی را فشار دهید و سریع رها کنید. سپس دکمه Top را فشار دهید و نگه دارید تا گوشی به حالت Recovery mode برود.

در برخی از مدل‌ها باید دکمه Home را به همراه دکمه Top یا Side فشار دهید و نگه دارید تا گوشی به حالت ریکاوری وارد شود.
با توجه به مدل های مختلف، این روش متفاوت خواهد بود:

iPhone 8 و مدل‌های جدیدتر: دکمه Power و یکی از دکمه‌های تنظیم صدا را فشار دهید و نگه‌دارید. سپس روی Turn off iPhone بزنید. در حین نگه‌داشتن دکمه صدا، گوشی را به کامپیوتر وصل کنید. دکمه را نگه دارید تا صفحه Recovery mode نمایان شود.

iPhone 7 و iPhone 7 Plus: گوشی را خاموش کنید. گوشی را همزمان که دکمه تنظیم صدا را فشار می‌دهید، به کامپیوتر وصل کنید. این دکمه را فشار دهید تا صفحه ریکاوری نمایان شود.

iPhone 6 و مدل‌های قدیمی‌تر: گوشی را خاموش کنید. دکمه Home را نگه دارید و گوشی را به کامپیوتر وصل کنید. این دکمه را فشار دهید تا صفحه ریکاوری نمایان شود.

حال روی Restore بزنید. سپس روی OK بزنید.

نرم افزار شکستن قفل آیفون

چگونه رمز گوشی اپل را باز کنیم؟ با AnyUnlock

برای هک رمز گوشی آیفون برنامه AnyUnlock را روی کامپیوتر خود نصب کنید. فرقی ندارد که رمز آیفون شما چه باشد، با این برنامه می‌توانید آن را بشکنید. البته آیفون شما باید دارای iOS 7 و بالاتر باشد.

باز کردن رمز گوشی اپل

نکته: اطلاعات گوشی شما در این روش پاک خواهد شد.

ابتدا این برنامه را روی کامپیوتر نصب کنید. سپس روی Unlock Screen Passcode بزنید.

باز کردن رمز گوشی اپل

حال گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل کنید و روی Start بزنید.

باز کردن رمز گوشی اپل

این برنامه گوشی شما را شناسایی خواهد کرد و سیستم عامل موردنظر را دانلود می‌کند. کمی باید صبر کنید تا این فرایند تمام شود و با توجه به اینترنت شما زمان انتظار فرق می‌کند.

برداشتن قفل صفحه آیفون

وقتی دانلود تمام شد، پیام ر را دریافت خواهید کرد. روی Unlock بزنید تا فرایند باز کردن پسورد گوشی اپل ادامه پیدا کند. کمی صبر کنید تا این فرایند هم تمام شود. در این مدت نواری روی صفحه مشاهده خواهید کرد که روند انجام فرایند شکستن رمز را نشان می‌دهد. وقتی رمز برداشته شود، می‌توانید آیفونی بدون پسورد خواهید داشت. رمز قبلی هم حذف می‌شود.

نرم افزار شکستن قفل آیفون Dr.Fone

برای برداشتن پین کد در آیفون می‌توانید از برنامه Dr.Fone استفاده کنید. این برنامه را باید روی کامپیوتر نصب کنید. البته با استفاده از این برنامه هم همچنان اطلاعات خود را از دست خواهید داد. بنابراین، باید از پیش از اطلاعات خود بکاپ گرفته باشید.

برای استفاده از این برنامه باید گوشی را به کامپیوتر وصل کنید و سپس صبر کنید تا برنامه گوشی شما را پیدا کند و فرایند حذف پسورد آیفون را شروع کنید. سرعت این نرم افزار بالا است و رابط کاربری ساده ای دارد.

نرم افزار شکستن قفل آیفون

برای امنیت بیشتر پیشنهاد می‌کنیم روی برنامه‌های خود هم رمز بگذارید. برای یادگیری این کار مطلب آموزش روش‌های پسورد گذاشتن روی برنامه‌های iPhone را مطالعه کنید.

حل فراموشی پسورد آیفون و برداشتن رمز با برنامه EaseUS MobiUnlock

برای باز کردن قفل گوشی آیفون می‌توانید از برنامه EaseUS MobiUnlock استفاده کنید. این برنامه را روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس گوشی را به کامپیوتر متصل کنید و از این طریق رمز را بردارید.

استفاده از این برنامه بسیار ساده است و در ۵ مرحله، قفل گوشی شما برداشته خواهد شد. کافی است پس از اجرای برنامه و اتصال گوشی به کامپیوتر، روی دکمه Start بزنید و باقی مراحل را انجام دهید. امکان انجام کارهای دیگری مثل ریست فکتوری، پاک کردن اطلاعات و… نیز وجود دارد.

باز کردن قفل گوشی آیفون

برای یادگیری برداشتن قفل گوشی اندروید، مطلب آموزش نحوه بازکردن قفل و رمز اندروید را مطالعه کنید.

نرم افزار شکستن قفل آیفون UkeySoft iOS Unlocker

با نرم افزار شکستن قفل آیفون UkeySoft iOS Unlocker هم می‌توانید گوشی خود را باز کنید. فرقی ندارد که چه رمزی انتخاب کرده باشید. این برنامه به شما کمک خواهد کرد که رمز را باز کنید.

نرم افزار شکستن قفل آیفون

برای استفاده از این برنامه باید Find My iPhone خاموش باشد. البته با این روش تمامی داده‌های شما پاک خواهد شد و iOS گوشی هم به آخرین نسخه آپدیت خواهد شد.

این برنامه را باید روی کامپیوتر خود نصب کنید و با اتصال گوشی به کامپیوتر، مراحل باز کردن قفل را انجام دهید. استفاده از برنامه ساده است و در پنج دقیقه می‌توانید وارد گوشی خود شوید.

باز کردن قفل گوشی آیفون با برنامه PassFab

برنامه دیگری هم برای باز کردن قفل گوشی آیفون وجود دارد که PassFab نام دارد. رابط کاربری این برنامه ساده است و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

باز کردن قفل گوشی آیفون

این برنامه را باید روی کامپیوتر دانلود و نصب کنید. سپس گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل کنید و مراحل را به سادگی اجرا کنید. با استفاده از این برنامه کارهای دیگری هم می‌توانید روی گوشی خود انجام دهید.

برای یادگیری نحوه تغییر رمز اپل آیدی، مطلب نحوه عوض کردن رمز اپل ایدی در آیفون و مک را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های باز کردن آیفون بدون داشتن پسورد و فیس آیدی را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا