آموزش

آموزش 3 روش ساخت اکانت آمازون در ایران و خارج کشور

آمازون 🛒 یکی از بزرگترین وب ‌سایت‌ های خرید و فروش آنلاین دنیا است. در این فروشگاه همه چیز می‌توانید پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید از آمازون برای استفاده از خدماتی مانند Amazon Music، Kindle و… استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید حساب کاربری مخصوص آن را داشته باشید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۳ روش ساخت اکانت آمازون در ایران و خارج کشور میپردازیم.

نحوه ساخت اکانت آمازون (Amazon)

?How to Make an Amazon Account

با ساخت اکانت آمازون می توانید از خدمات فراوان و متنوع این سرویس استفاده کنید. در هنگام ساخت این اکانت باید به نکات مختلفی توجه کنید. مخصوصا اگر می خواهید اکانت خود را از ایران بسازید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ساخت اکانت آمازون پرایم رایگان و… می‌پردازیم.

نکته: از آنجایی که نمی‌توان برای ساخت کیف پول آمازون نمی‌توانید کشور ایران را انتخاب کنید، مطمئن شوید که IP سیستم شما و کشوری که انتخاب می‌کنید، برابر باشدبه عنوان مثال، برای ساخت اکانت امریکا باید آدرس IP آمریکایی داشته باشید. برای تغییر آی پی می‌توانید از برنامه‌های مخصوص تغییر آدرس IP استفاده کنید.

آموزش ساخت حساب آمازون با گوشی

برای ساخت اکانت آمازون ابتدا باید یکی از برنامه‌های آن را دانلود و نصب کنید. این برنامه‌ها متفاوت هستند و فرقی ندارد کدام را نصب می‌کنید. Amazon Shopping، Amazon Photos، Amazon Alexa و… از جمله این اپلیکیشن‌ها هستند. وارد برنامه شوید و روی Create a New Amazon Account بزنید.

در Amazon Shopping باید روی Create an account و سپس Create account بزنید.

در Audible باید ابتدا روی Continue در بالای صفحه بزنید. سپس روی Create an Amazon Account در پایین صفحه بزنید.

آموزش ساخت حساب آمازون

در کادر اول نام خود را وارد کنید.

آموزش ساخت حساب آمازون

در کادر بعدی آدرس ایمیلی معتبر یا شماره موبایل خود را وارد کنید. این بخش مهم است و نباید از شماره‌هایی غیرواقعی یا ایمیل‌های نامعتبر استفاده کنید. نباید این ایمیل یا شماره را فراموش کنید و به آن دسترسی نداشته باشید. (کاربران داخل کشور میتوانند از طریق ساخت شماره های مجازی که توسط سرویس های واسط در داخل کشور ارائه میشوند برای این قسمت استفاده نمایید)

آموزش ساخت حساب آمازون

حال رمز وارد کنید. رمزی انتخاب کنید که حداقل شش حرف داشته باشد. برای این که رمز قویتری داشته باشید، بهتر است اعداد و حروف را با هم ترکیب کنید. این رمز را نباید فراموش کنید.

آموزش ساخت حساب آمازون

سپس روی Create Your Amazon Account، Continue یا Verify Email بزنید.

آموزش ساخت حساب آمازون

حال رمزی به ایمیل شما ارسال خواهد شد. وارد آن ایمیل شوید. ایمیلی را که از جانب Amazon برایتان ارسال شده است، پیدا کنید. تیتر آن باید Verify your new Amazon account باشد. آن را باز کنید. اگر ایمیلی دریافت نکردید، به برنامه آمازون برگردید و آدرس ایمیل را چک کنید و سپس روی Resend OTP بزنید تا ایمیل دوباره ارسال شود.

ساخت اکانت آمازون

رمزی را که در این ایمیل وجود دارد، کپی کنید.

ساخت اکانت آمازون

دوباره وارد برنامه آمازون شوید. رمز یکبار مصرف را وارد کنید و روی Verify بزنید. این گونه ایمیل شما تایید خواهد شد. اگر اروری با محتوای OPT is invalid دریافت کردید، روی Resend OTP بزنید و ایمیل خود را دوباره چک کنید.

ساخت اکانت آمازون

ساخت حساب آمازون از طریق وب سایت

برای ساخت اکانت آمازون از ایران و… مرورگر خود را باز کنید و وارد سایت آمازون شوید. در بالای صفحه روی Account & Lists بزنید.

دقت کنید برای خرید از آمازون میتوانید از گیفت کارت های مخصوص آمازون که در داخل کشور ارائه میشوند استفاده نمایید.

ساخت اکانت آمازون

سپس روی Create Your Amazon Account بزنید.

ساخت اکانت آمازون

در کادر اول نام کامل خود را وارد کنید.

ساخت اکانت آمازون

در کادر بعدی ایمیل معتبر خود را برای ساخت اکانت وارد کنید.

ساخت اکانت آمازون

سپس رمزی وارد کنید.

ساخت اکانت amazon

رمز خود را دوباره وارد کنید.

ساخت اکانت amazon

سپس روی Create Your Amazon Account بزنید.

ساخت اکانت amazon

صفحه ساخت اکانت آمازون را نبندید. صفحه دیگری را باز کنید و به ایمیل خود بروید و ایمیل آمازون را باز کنید.

ساخت اکانت amazon

رمز یکبار مصرف را کپی کنید. اگر ایمیل باز نشد، به صفحه ساخت اکانت بروید و روی Resend OTP بزنید تا ایمیل دوباره ارسال شود.

ساخت اکانت amazon

حال رمز را وارد کنید و روی Verify بزنید. اگر ارور دریافت کردید، روی Resend OTP بزنید تا ایمیل دوباره ارسال شود. رمز جدید را کپی کنید و دوباره امتحان کنید.

ساخت اکانت amazon

در صفحه بعد باید Addresses را انتخاب کنید. سپس روی کادر Add Address شده کلیک کنید .

در این صفحه باید اطلاعات دقیقی در رابطه با آدرس و کد پستی وارد کنید. آدرس باید کاملا واقعی باشد. با گوگل مپ می‌توانید به صورت دقیق آدرس را روی نقشه پیدا کنید.

اول کشور مورد نظر را انتخاب کنید.

نکته: کشور اکانت و کشور گیفت کارت باید حتما یکی باشند. در غیر این صورت نمی‌توانید از گیفت کارت خود استفاده کنید.

سپس نام خود را بنویسید. آدرس، خیابان و جزئیات آن را وارد کنید. شهر و ایالت را انتخاب کنید.

سپس زیپ کد یا همان کد پستی را وارد کنید. شماره تلفن را وارد کنید. آخرین کادر باید خالی باشد. پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، روی Add Address کلیک کنید.

ساخت اکانت Amazon prime

نحوه ساخت اکانت Amazon prime

برای ساخت اکانت آمازون پرایم، به آدرس آمازون پرایم بروید. روی See More Plans بزنید. در این بخش انواع اشتراک وجود دارد. اکانت ساده آمازون پرایم ۱۲ دلار در ماه هزینه برمی‌دارد و برای یک سال می‌توانید ۱۱۹ دلار پرداخت کنید. می‌توانید تنها از Prime Video استفاده کنید که ماهانه ۸٫۹۹ دلار است.

دانشجویان و دانش آموزان هم می‌توانند از Prime Student استفاده کنند. کافی است روی Are you a student? بزنید و در این بخش ثبت نام کنید. شش ماه اول رایگان است و پس از آن باید ۶٫۴۹ دلار در ماه پرداخت کنید. در بخش‌های مختلف نیز می‌توانید از تخفیفات مختلف استفاده کنید.

تمام خدمات انواع اکانت‌های پرایم را بخوانید. وقتی تصمیم گرفتید که کدام نوع را می‌خواهید، اکانت آمازون بسازید. سپس وارد اکانت خود شوید و روی Try Prime کلیک کنید تا اکانت پرایم را بتوانید فعال کنید.

آموزش ساخت اکانت آمازون پرایم رایگان

از هر اکانت پرایم به مدت سی روز به صورت رایگان می‌توانید استفاده کنید و اگر ان را نخواستید، کنسل کنید.

برای یادگیری نحوه تغییر آدرس آی پی ویندوز، مطلب آموزش ۶ روش تغییر آدرس IP در ویندوز ۱۰ ، ۱۱ ، ۷ و ۸ را مطالعه کنید.

نحوه شخصی‌سازی حساب آمازون

برای این که بتوانید اکانت آمازون خود را با گیفت کارت شارژ کنید، نیاز به کد اعتباری آمازون دارید. سایت‌های داخلی این گیفت کارت‌ها را می‌فروشند. حتما از سایت‌های معتبر استفاده کنید و از هر سایتی گیفت کارت نخرید. بسیاری از سایت‌های نامعتبر کلاهبردار هستند. گاهی گیفت‌های ارزان یا رایگان ممکن است ببینید. این گیفت کارت‌ها را نخرید زیرا ممکن است هک شده باشند و به طور کل حساب شما را مسدود کنند.

پس از ثبت نام می‌توانید اطلاعات حساب خود را وارد کنید و موارد مختلف را تغییر دهید. ابتدا باید نحوه پرداخت را مشخص کنید. برای این که کار وارد اکانت خود شوید و سپس روی منوی سه خطی بزنید. حال روی Your Account بزنید. سپس Manage payment options را انتخاب کنید. روی Add card یا Add a payment method بزنید. نام کارت و شماره آن را وارد کنید. سپس در بخش Expiration date تاریخ انقضای کارت را وارد کنید.

ساخت اکانت آمازون در ایران

در آخر روی Add your card بزنید. آدرس را هم به شیوه‌ای که توضیح دادیم، وارد کنید.

ساخت اکانت آمازون در ایران

می‌توانید برای اکانت خود عکس هم بگذارید. پس از ورود به منوی سه خطی، روی Your Account بزنید. سپس روی Your Amazon Profile یا آیکون پروفایل خود بزنید. روی آیکون آدمک بزنید. سپس روی Upload یا Add a Photo بزنید. تصویر را انتخاب کنید. حال روی Edit profile بزنید و صبر کنید تا آپلود شود. سپس روی Save بزنید.

ساخت اکانت آمازون در ایران

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه ساخت اکانت Amazon را آموزش دادیم. آیا موفق شدید برای خود حساب آمازون بسازید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا