آموزش

آموزش 8 روش برداشتن پسورد و شکستن قفل گوشی اندروید

برای حفظ امنیت و حریم شخصی بهتر است برای گوشی با تبلت خود رمز 🔒 بگذارید. رمزها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید آن نوعی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید امن‌تر است و بهتر در ذهن شما می‌ماند. با این حال، بسیاری از افراد رمزها را فراموش می‌کنند. در این حالت گوشی قفل می‌شود و امکان ورود به آن وجود ندارد. در این حالت باید از روش‌های دیگری برای ورود به گوشی یا تبلت استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۸ روش برداشتن پسورد و شکستن قفل گوشی اندروید میپردازیم.

آموزش نحوه بازکردن قفل و رمز اندروید

?How to Unlock Android If You Forgot the Lock Codes/pattern

گاهی رمزهای پیچیده‌ ای روی گوشی یا تبلت اندروید خود می‌ گذاریم که خودمان هم بعدا یادمان می‌رود آن رمز چه بوده است. در چنین حالتی شما اصولا سه تا پنج بار فرصت دارید تا رمز خود را وارد کنید. اگر در همه این تلاش‌ها رمز را اشتباه وارد کنید، گوشی یا تبلت قفل خواهد شد. در این حالت، دسترسی به اطلاعات دستگاه خود را نخواهید داشت و نمی‌توانید از آن استفاده کنید. روش‌های مختلفی برای باز کردن قفل گوشی اندروید وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش‌های شکستن قفل گوشی اندروید را آموزش می‌دهیم.

نسخه کامل برنامه‌های معرفی شده را می‌توانید از سایت‌های ایرانی دانلود کنید.

چگونه رمز گوشی را باز کنیم بدون پاک شدن اطلاعات؟

برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات می‌توانید از گزینه Forgot Password است که شبیه به همین قابلیت در گوگل کار می‌کند. اگر گوشی شما دارای اندروید ۴٫۴ یا پایین‌تر است، مراحل زیر را انجام دهید:

برای استفاده از این قابلیت، در زیر یک دقیقه سعی کنید چند بار رمز اشتباه را وارد کنید. در برخی موارد باید این کار را زیر سی ثانیه انجام دهید. در بعضی از گوشی‌ها باید رمز را ۵ بار و در برخی دیگر رمز را ۳ بار اشتباه وارد کنید. سپس Forgot password، Forgot pattern یا Forgot PIN نمایان خواهد شد.

روی آن بزنید. سپس ایمیل اکانت گوگل خود را که در گوشی از آن استفاده می‌کنید، وارد کنید و رمز آن را نیز وارد کنید.

شکستن پسورد اندروید

سپس رمز خود را Reset کنید.

برای یادگیری نحوه باز کردن قفل گوشی با دستکش، مطلب آموزش باز کردن قفل گوشی با دستکش و ماسک را مطالعه کنید.

برنامه شکستن رمز اندروید Dr.Fone

برای شکستن قفل اندروید با کامپیوتر می‌توانید از برنامه Dr.Fone استفاده کنید. این برنامه می‌تواند ۴ مدل قفل یعنی رمز، پترن، پین و اثر انگشت را باز کند. این برنامه را روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید. آن را باز کنید و روی گزینه Unlock بزنید. صبر کنید تا پکیج ریکاوری را دانلود کند.

شکستن قفل اندروید با کامپیوتر

گوشی را با کابل به کامپیوتر وصل کنید و روی Unlock Android Screen بزنید.

شکستن قفل اندروید با کامپیوتر

صبر کنید گوشی و کامپیوتر به هم وصل شوند.

شکستن قفل اندروید با کامپیوتر

اگر این برنامه با گوشی شما سازگار باشد، چندین راه برای برداشتن رمز خواهید داشت.

شکستن قفل اندروید با کامپیوتر

حال روی Unlock Now بزنید. با انجام این کار تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد. اگر از اکانت گوگل یا هر اکانت دیگری برای وارد شدن استفاده کرده بودید، رمز و نام کاربری آن را برای ورود دوباره به یاد داشته باشید و پس از برداشتن رمز، دوباره از آن استفاده کنید.

شکستن قفل اندروید با کامپیوتر

برنامه شکستن صفحه گوشی اندروید DroidKit

برای شکستن رمز اندروید می‌توانید از DroidKit هم استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه باید آن را روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید. در عین حال باید گوشی را با کابل به کامپیوتر وصل کنید. از بین گزینه‌های این برنامه باید Unlock Screen را انتخاب کنید.

برنامه شکستن صفحه گوشی اندروید

سپس روی Start بزنید.

برنامه شکستن صفحه گوشی اندروید

حال روی Remove Now بزنید.

برنامه شکستن صفحه گوشی اندروید

سپس برند گوشی خود را انتخاب کنید تا فرایند حذف پسورد انجام شود.

برنامه شکستن صفحه گوشی اندروید

پس از حذف پسورد، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

برنامه شکستن صفحه گوشی اندروید

دانلود برنامه شکستن قفل اندروید با Google Find My Device

شکستن پسورد گوشی اندروید با Google Find My Device هم امکان‌پذیر است. البته در صورتی می‌توانید از این برنامه استفاده کنید که پیش از بروز مشکل آن را فعال کرده باشید. همچنین GPS هم باید روشن باشد. علاوه بر این، گوشی باید به اینترنت هم وصل باشد. اندروید گوشی هم باید بالاتر از ۴٫۴ باشد.

در صورت داشتن این شرایط، به google.com/android/find بروید. با اکانت گوگلی که در آن گوشی هم از آن استفاده می‌کنید، وارد شوید.

باز کردن قفل گوشی اندروید

در صفحه Find My Device می‌توانید دستگاه خود را مشاهده کنید. اگر چند دستگاه وجود دارد، روی گوشی موردنظر بزنید.

در این جا سه گزینه وجود دارد:

PLAY SOUND

SECURE DEVICE

ERASE DEVICE

روی ERASE DEVICE بزنید. تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد.

باز کردن قفل گوشی اندروید

در صفحه بعدی هم روی ERASE DEVICE بزنید. ممکن است نیاز باشد با همان اکانت گوگل وارد شوید.

باز کردن قفل گوشی اندروید

سپس با اکانت گوگل خود وارد شوید.

باز کردن قفل گوشی اندروید

گوشی به حالت ریست فکتوری برمی‌گردد و وقتی گوشی خود را باز کنید، متوجه می‌شوید که قفلی ندارد.

آموزش بازکردن قفل الگو اندروید با ADB

برای شکستن قفل اندروید می‌توانید از Android Debug Bridge هم استفاده کنید. با استفاده از دستور ADB می‌توانید قفل گوشی خود را باز کنید. برای این کار باشد از قبل ویژگی USB debugging را فعال کرده باشید.

برای استفاده از این قابلیت باید Android Studio داشته باشید و ADB و SDK را فعال کرده باشید. اگر چنین است، به C:UsersJTPAppDataLocalAndroidSdk بروید و از command prompt درون آن استفاده کنید. دکمه Shift را در زمان راست کلیک کردن نگه‌دارید. گزینه Open PowerShell window here را بزنید.

باز کردن قفل گوشی اندروید

حال باید دو دستور را وارد کنید. اولی نسخه ADB شما است که شماره نرم‌افزار ADB را نشان می‌دهد. دومی دستگاهی است که می‌خواهید ADB را در آن استفاده کنید. حتما گوشی با کابل به کامپیوتر وصل باشد. شماره سریال گوشی در پنجره CMD نمایان خواهد شد. اگر شماره سریال را نمی‌توانید ببینید، گوشی را دوباره به کامپیوتر وصل کنید.

اگر گوشی شما در حالت ریکاوری بوت شده است، بدون نیاز به فعال کردن ADB هم می‌توانید این کار را انجام دهید. در این حالت باید به Mounts and Storage بروید و سپس روی mount/data بزنید.

پس از این می‌توانید در مراحل بعدی را در صورت فعال کردن USB Debugging انجام دهید.

برای شکستن پسورد اندروید گوشی روت نشده، دو راه وجود دارد:

گوشی را به کامپیوتر وصل کنید. command prompt را باز کنید. دستورهای زیر را به ترتیب وارد کنید. پس از هر کدام Enter را بزنید.

adb shell

cd/data/data.com.android.providers.settings/databases

sqlite3 settings.db

update system set value=0 where name=’lock_pattern_autoblock’;

update system set value=0 where name=’lockscreen.lockedoutpermanently’;

quit

حال گوشی خود را Reboot کنید. اگر مرحله قبل عمل نکرد، به مرحله بعد بروید و دستور زیر را وارد کنید:

abd shell rm/data/system/gesture.key

حال گوشی را دوباره Reboot کنید.

برای برداشتن پسورد اندروید دستگاه‌های روت شده دستور زیر را وارد کنید:

adb shell

su

rm/data/system/locksettings.db

rm/data/system/locksettings.db-wal

rm/data/system/locksettings.db-shm

reboot

چگونه قفل گوشی اندروید را بشکنیم؟ شکستن قفل گوشی سامسونگ رجیستر شده

برای باز کردن قفل تبلت سامسونگ، باید گوشی و اکانت سامسونگ رجیستر شده داشته باشید. وارد سایت Samsung شوید. سپس با اکانت گوگل یا اکانت سامسونگ خود وارد شوید.

شکستن رمز اندروید

سپس دستگاه خود را از تسکبار سمت چپ صفحه سایت سامسونگ انتخاب کنید. سپس برای شکستن قفل گوشی اندروید سامسونگ روی Unlock my screen بزنید.

روش دیگر این است که از Samsung Find My Mobile استفاده کنید. تنها در صورتی از این قابلیت می‌توانید استفاده کنید که از قبل آن را فعال کرده باشید. برای فعال کردن باید به تنظیمات گوشی بروید و Lock Screen and Security یا Biometrics and Security را انتخاب کنید. سپس Find My Mobile را انتخاب کنید. حال روی Add Account بزنید و وارد اکانت سامسونگ خود شوید.

بازکردن الگوی قفل گوشی اندروید

علامت Remote controls را روشن کنید.

برای استفاده از این قابلیت باید وارد سایت آن شوید. سپس نام کاربری و رمز اکانت خود را وارد کنید. روی Unlock بزنید. حال رمز گوشی باز می‌شود.

بازکردن الگوی قفل گوشی اندروید

اگر قفل گوشی شما به حالت پترن یا پسورد است، مطلب طریقه شکستن و حذف پسورد و پترن ورود فراموش شده گوشی های اندوریدی را مطالعه کنید.

بازکردن الگوی قفل گوشی اندروید با PhoneRescue

روش دیگر، استفاده از قفل شکن اندروید PhoneRescue است. برای حذف پسورد اندروید با این برنامه نیازی نیست اطلاعات گوشی خود را پاک کنید. برای انجام این کار باید از بخش Lock Screen Removal این برنامه استفاده کنید.

شکستن رمز اندروید

آموزش برداشتن قفل اندروید با ریست فکتوری

اگر بازکردن قفل اندروید با روش‌های گفته شده انجام نشد، تنها راه این است که گوشی خود را ریست فکتوری کنید. شکستن قفل گوشی اندروید در این حالت موجب پاک شدن تمامی اطلاعات شما خواهد شد. انجام ریست فکتوری در گوشی‌های مختلف کمی متفاوت است. اصولا باید برای انجام این کار دکمه Power را به همراه دکمه تنظیم صدای بالایی یا پایینی فشار دهید و نگه دارید. سپس در منوی باز شده Factory reset یا Wipe data and cache را انتخاب کنید. اطلاعات پاک می‌شود. ممکن است پس از این کار، از شما رمز یا کدی خواسته شود که در این حالت باید Forgot Password را بزنید و وارد گوشی شوید.

شکستن رمز اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودشکستن قفل اندروید سامسونگ، هوآوی، شیائومی و… را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا