آموزش

بهترین کتاب های انگیزشی برای موفقیت فردی در سال 2021

این غیرمعمول نیست که گاهی اوقات احساس بی‌انگیزگی کنید. بسیاری از ما چنین احساسی را در برهه‌ای از زندگی تجربه می‌کنیم. فقدان انگیزه اغلب نشان‌دهنده این است که شما نیاز به استراحت، انرژی گرفتن مجدد و بررسی نحوه افزایش انرژی دارید. اگر احساس بی‌انگیزگی می‌کنید خبر خوب این است که چندین ترفند به شما کمک می‌کنند به مسیر اصلی برگردید. یکی از این ترفندها خواندن کتاب‌های انگیزشی است. بااین‌حال، نکته مهم این است که کتاب مناسب را پیدا کنید. در ادامه با بهترین کتاب‌های انگیزشی برای موفقیت فردی آشنا می‌شوید.

  1. بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل است و در آن ذهنیتی که برای موفقیت لازم است به‌صورت خلاصه مطرح شده است. این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی برای موفقیت فردی است که دانلود و خواندن خلاصه آن از طریق سایت فیدیبو، برای کسانی که به دنبال موفقیت هستند بسیار ضروری است. مهم‌ترین نکته برای رسیدن به موفقیت این است که عزت‌نفس خود را افزایش دهید و این امر از طریق افزایش مهارت‌ها و حرکت به سمت اهداف و رویاها محقق می‌شود.

  1. عادت‌های اتمی

نویسنده این کتاب یکی از برجسته‌ترین متخصصان در زمینه ایجاد عادت است که جیمز کلیر نام دارد. جیمز کلیر کتاب خود را بر اساس جدیدترین تحقیقات در زمینه روانشناسی و دانش زیربنایی ایجاد عادات سالم و همیشگی نوشته است. سپس، نویسنده توصیه‌هایی را برای ایجاد تغییرات کوچک در زندگی ارائه می‌دهد و این امر به شما کمک می‌کند به اهداف خود برسید. پیام این کتاب ساده است: برای اینکه به تغییر پایدار برسید با تغییرات کوچک و قابل‌کنترل شروع کنید.

  1. ۷ عادت مردمان موثر

علی‌رغم اینکه این کتاب بیش از ۳۰ سال پیش نوشته شده است اما با گذشت زمان همچنان کتابی ماندگار است و اکنون به‌عنوان یک اثر کلاسیک در زمینه خودیاری شناخته می‌شود. کتاب ۷ عادت مردمان موثر، کتابی انگیزشی و الهام‌بخش است و از مثال‌ها و روایات دنیای واقعی برای جمع‌آوری هفت نکته اساسی استفاده می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در زندگی خود به موفقیت دست پیدا کنید. خواندن این کتاب آسان است و از همه مهم‌تر یاد گرفتن از آن نیز آسان است.

  1. آن یک چیز

درباره کتاب آن یک چیز

اگر برای انگیزه پیدا کردن تلاش می‌کنید چون هیچ‌وقت نمی‌دانید از کجا شروع کنید، کتاب آن یک چیز کتاب مناسبی برای شماست. این کتاب بر روی تعیین هدف تمرکز می‌کند و این کار را به شکلی انجام می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا جاه‌طلبی‌های خود را در اولویت قرار دهید. پس از خواندن این کتاب، می‌دانید که چگونه اولویت‌بندی کنید، کارها را آغاز کنید و انگیزه داشتن را تا رسیدن به نتیجه دلخواهتان ادامه دهید.

برای پیدا کردن انگیزه و رسیده به اهداف، علاوه بر خواندن این کتاب می‌توانید این نکات را نیز دنبال کنید.

  1. قانون جذب

مایکل جی. لوسیر کتابی درخشان و الهام‌بخش به نام قانون جذب را نوشته است که به شما می‌آموزد چگونه تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید. در کل خواندن و درک این کتاب آسان است و لازم است برای مطالعه و تمرین راهکارهای آن وقت بگذارید. کتاب قانون جذب یک ابزار مفید و ایده‌آل برای رشد شخصی و بازیابی ذهنی است.

قانون جذب به شما نشان می‌دهد که با تغییر الگوی ذهنی خود می‌توانید چشم‌اندازهای زندگی‌تان را بهبود ببخشید و به‌سادگی با کار بر روی ارتعاش‌هایی که از خود ساطع می‌کنید، پیامدهای افکار و رفتارهای خود را به‌طور بالقوه تغییر دهید. اگر به خواندن این کتاب علاقه‌مندید بهترین انتخاب این است که کتاب صوتی قانون جذب مایکل لوسیر را دانلود کنید و گوش دهید.

  1. قدرت عادت

اگر تابه‌حال تلاش کرده‌اید یک روتین جدید برای خود داشته باشید احتمالا می‌دانید که این امر چقدر دشوار است. به‌سختی می‌توان به روتین‌های جدید پایبند ماند و ما خیلی زود دوباره عادت‌های قدیم را از سر می‌گیریم. کتاب قدرت عادت به آخرین پژوهش‌ها در مورد نحوه عملکرد عادات و آنچه می‌توانیم برای تغییر آن‌ها انجام دهیم می‌پردازد. با کمک این کتاب می‌توانید روتین جدیدی در زندگی و کسب‌وکار خود ایجاد کنید.

  1. تو یه کله شقی

با این کتاب که توسط جن سیسرو نوشته شده است می‌توانید با ترس خود مبارزه کنید. این کتاب به‌راحتی خوانده می‌شود و به شما می‌آموزد که نسبت به خود عشق و مراقبت بیشتری نشان دهید. در این صورت می‌توانید برای دنبال کردن اهداف خود انگیزه پیدا کنید. از همه بهتر اینکه در پایان هر فصل کتاب، تمرینات جذاب و انگیزشی متعددی وجود دارد که در زندگی بارها از آن استفاده خواهید کرد.

  1. جرئت بسیار

کتاب جرات بسیار

برنه بروان نویسنده کتاب جرئت بسیار، سال‌ها در مورد آسیب‌پذیری و شرم تحقیق کرده است. او یافته‌های خود را برای کمک به مردم در این کتاب با خوانندگان به اشتراک گذاشته است. خواندن کتاب جرئت بسیار به شما کمک می‌کند در زندگی خود با شرم کنار بیایید و درنتیجه بتوانید زندگی شادتری داشته باشید.

  1. پنج حسرت زندگی

اگر در جستجوی داستانی عمیقا احساسی و متاثرکننده هستید که به شما انگیزه بدهد تا زندگی خود را تغییر دهید کتاب برونی ویر به نام ۵ حسرت زندگی را حتما بخوانید. در این کتاب، نویسنده تجربیات خود را در کار با افرادی که در شرف مرگ هستند به اشتراک می‌گذارد تا به شما کمک کند متوجه شوید که اگر انتخاب‌هایتان با ارزش‌هایتان همسو هستند دستیابی به هر چیزی که می‌خواهید برای شما ممکن است.

  1. قورباغه‌ات را قورت بده

یک ضرب‌المثل قدیمی مطرح می‌کند اگر اولین کاری که هر روز صبح انجام می‌دهید خوردن یک قورباغه زنده است، این رضایت را خواهید داشت که بدترین کاری که باید در تمام طول روز انجام دهید به پایان رسانده‌اید. ازنظر تریسی، خوردن قورباغه استعاره‌ای از مقابله با چالش‌برانگیزترین و همچنین تاثیرگذارترین تکلیف در زندگی است. بنابراین، اگر در طول روز در زمینه انجام تکالیف دشوار با مشکل مواجه هستید این کتاب خودیاری برای شما نوشته شده است.

درنهایت، بهترین کتاب انگیزشی کتابی است که با شما، شخصیت شما و مسائلی که با آن‌ها مواجهید همسو باشد. کتاب‌هایی که در این مقاله معرفی کرده‌ایم کتاب‌های مناسبی برای شروع خواندن کتاب‌های انگیزشی هستند. بنابراین، اگر احساس می‌کنید بی‌انگیزه هستید و از سوی دیگر، می‌خواهید رویاهایتان را محقق کنید خواندن این کتاب‌ها را فراموش نکنید.

نویسنده: مینا معین اسلام

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا