آموزش

جلوگیری از بسته شدن اکانت بایننس با سرور مجازی بایننس

اگر تا به حال از VPN یا آی پی ثابت اشتراکی برای ورود به بایننس استفاده می کردید بسیار کار پرخطر و پر ریسکی انجام داده اید با توجه به اینکه در وی پی ان ها و آی پی های اشتراکی تعداد زیادی کاربر از یک آی پی به طور همزمان استفاده می کنند با هر تخلف یا فعالیت غیر ایمن یک کاربرمی تواند مشکل برای تمامی کاربرانی که از این آی پی استفاده می کنند ایجاد کند. گذشته از این بسیاری از سایت ها از جمله سایت صرافی بایننس با استفاده از ابزارهایی می توانند آی پی اصلی کاربرانی که با وی پی ان وارد صرافی بایننس شده اند را شناسایی کند. پس به هیچ عنوان استفاده از وی پی ان برای مخفی کردن موقعیت مکانی خود و آی پی ایران توصیه نمی شود. برای رفع این مشکل و دور زدن تحریم های بایننس و صرافی های سراسر دنیا تنها راه ایمن ، قانونی بدون ریسک استفاده از VPS بایننس  یا همان سرور مجازی بایننس می باشد. برای اینکه بدانید سرور مجازی چیست و چگونه می تواند امنیت کاربران ایرانی را در صرافی بایننس حفظ کند تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

VPS بایننس چیست ؟

VPS مخفف کلمه Virtual Private Server به معنای سرور خصوصی مجازی است. سرورهای مجازی کامپیوترهایی هستند که بصورت ۲۴ ساعته در دیتا سنترهای کشورهای مختلف روشن می باشد و همیشه در هر ساعت شبانه روز در دسترس شما هستند. این کامپیوترها به شبکه اینترنت پرسرعت کشوری که در آن قرار دارد متصل هستند.  شما با خرید سرور مجازی بایننس IP آن سرور را دریافت میکنید و با استفاده از یک نرم افزار به نام ریموت دسکتاپ کانکشن به سرور بایننس خود متصل می شوید . با خرید سرور بایننس یک IP کاملا اختصاصی دریافت میکنید واین IP  به هیچ عنوان اشتراکی نمی باشد و بصورت ثابت و پایدار تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید و آن را تمدید کنید برای شما باقی خواهد ماند.
پس از اتصال به این سروراز طریق نرم افزار ذکر شده یک کامپیوتر مانند کامپیوتر شخصی شما روی گوشی یا کامپیوتر شما پیاده می شود و میتوانید با خیال راحت بدون دغدغه مسدود شدن حساب خود در سایت صرافی بایننس به فعالیت خود ادامه دهید.

ویژگی های فوق العاده سرورمجازی بایننس

سرورمجازی بایننس بسیار مناسب برای ترید در سایت صرافی بایننس می باشد زیرا دارای سخت افزار قدرتمند و سرعت اینترنت فوق العاده می باشد. سرعت این سرورها گاهی تا ۱۰ گیگابیت می رسد و همچنین امکان دانلود و آپلود با بالاترین سرعت را به شما می دهد. شما برای اتصال به سرور بایننس به اینترنت پرسرعت نیاز ندارید فقط یک اینترنت معمولی بدون قطعی برای اتصال به سرور کافیست.
سرور بایننس قابلیت اتصال به تمامی دستگاه  ها اعم از گوشی، لپتاب، کامپیوتر را دارا می باشد و همچنین قابل استفاده بر روی سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید، ios و ویندوز می باشد.
سرور بایننس امکان نصب تمامی انواع نرم افزارها از جمله نرم افزارهای بایننسینگ را به شما می دهد وقدرت بالای سرورها برای اجرای انواع نرم افزارهای تحلیل بازار مناسب می باشند.

نحوه استفاده از VPS بایننس

پس ازخرید سرور مجازی بایننس خود از یک سایت معتبر یک آی پی، نام کاربری و رمز عبور برای شما از طریق ایمیل ارسال می شود و شمااگر قصد استفاده از VPS بایننس بر روی کامپیوتر و یا لپتاب و یا هر دستگاهی که سیستم عامل ویندوز دارد در قسمت سرچ ویندوز برنامه ریموت دسکتاپ کانکشن را جستجو کرده و آن را باز می کنید سپس آی پی و یوزرنیم و پسورد ارسال شده به ایمیل خود را در آن برنامه وارد کرده و به سرور متصل می شوید با اتصال به سرور صفحه دسکتاپ سرور مجازی را بر روی دستگاه خود پیاده می کنید و از داخل سرور مجازی مرورگر را باز کرده وسایت صرافی بایننس را باز و به ترید می پردازید.

اگر قصد اتصال به سرور مجازی با استفاده از گوشی موبایل اندروید یا ios را دارید  باید برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات داخل برنامه ریموت دسکتاپ صفحه دسکتاپ سرور مجازی بایننس را روی گوشی موبایل خود خواهید داشت.

مقایسه سرور مجازی کشورهای مختلف

کشورهای مختلف سرورمجازی بایننس

سرورهای مجازی از کشورهای مختلفی ارائه می شود. کشورهایی که سرورمجازی آنها برای فعالیت در بایننس مناسب می باشند شامل کشورهای هلند، فنلاند، سنگاپور، امارات ، ترکیه ، کانادا ، لهستان و استرالیا می باشند زیرا  این کشورها تحریم نمی باشند و تقاضای مدارک احراز هویت از کاربران  این کشورها تا زمانی که از آی پی اشتراکی و وی پی ان استفاده نکرده باشند و بطور مستقیم از صرافی های ایرانی به حساب خود در بایننس پولی انتقال نداده باشند بدون هیچ مشکلی می توانند استفاده کنند.

سرورهای کشور هلند از بهترین دیتا سنترهای جهان ارائه می شود و سرورهای باکیفیت و باسرعت بالا می باشند پس می تواند انتخاب خوبی برای استفاده از بایننس باشد اگر مواردی که در بالا اشاره کردیم را رعایت کرده باشید بدون هیچ خطری برای بسته شدن حساب می توانید از VPS های کشور هلند در بایننس استفاده کنید.

بهترین منابع سخت افزاری برای سرور مجازی بایننس

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم سرور مجازی یک کامپیوتر معمولی مانند کامپیوترهای ما می باشد و دارای منابع سخت افزاری مانند رم، سی پی یو، هارد و… می باشد . برای ترید در بایننس حتما حداقل رم ۲ را استفاده کنید زیرا رم ۱ خیلی کم است و خود ویندوز ۱ گیگ رم را استفاده میکن وفضایی برای باز کردن مرورگر نمی ماند و سرعت را بسیار پاییین می آورد. اگر هم به طور حرفه ای ترید میکنید بهتر است رم ۴ گیگ را انتخاب کنید. البته پس از خرید VPS بایننس اگر در روند کار دچار مشکل شدید و احساس کردید منابع سرور برای فعالیتی که شما انجام میدهید کافی نمی باشد امکان ارتقا منابع وجود خواهد داشت.
ممکن است کاربرانی قصد استفاده از سرور مجازی ترید برای وب گردی یا حساب پی پال داشته باشند برای این کار شما به منابع بالایی نیاز ندارید و رم ۱ گیگ هم مناسب می باشد.

چگونه موقعیت جغرافیایی IP ثابت بایننس خود را تشخیص دهم ؟

پس از خرید سرورمجازی بایننس برای اطمینان از اینکه آیا آی پی که به شما تحویل داده شده است واقعا آی پی کشور درخواستی شما می باشد یا آی پی کشور دیگر یا حتی آی پی ایران نباشد، میتوانید از سایت های بررسی آی پی مانند سایت Ipinfo.io استفاده کنید و لوکیشن سرور خود را تشخیص دهید. برای مثال اگر سرور مجازی ترید هلند خریداری کرده اید ، باید در وب سایت ipinfo.io  دقیقا موقعیت کشور را Netherlands  و شهر را هم Amsterdam  نشان بدهد . در صورت تحویل اشتباه آی پی میتوانید تیکت بزنید و درخواست تعویض آی پی را داشته باشید.

چگونه امنیت سرور مجازی بایننس خود را حفظ کنم؟

بعد از خرید سرور بایننس مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید امنیت سرور شماست.برای حفظ امنیت سرور خود پس از خرید سرور حتما نام کاربری و رمز عبور آن را تغییر دهید.و یک رمز عبور بسیار قوی برای سرور مجازی خود انتخاب کنید.این نکته از نظر امنیتی بسیار مهم است اما متاسفانه بسیاری از کاربران به آن بی توجه هستند. حتما بر روی سرور مجازی خود آنتی ویروس نصب کنید و همچنین میتوانید پورت پیش فرض ریموت دسکتاپ کانکشن را تغییر دهید.

کامپیوتر و گوشی ما باید چه سخت افزاری داشته باشد ؟

برای استفاده از سرور مجازی بایننس شما تنها یک کامپیوترمعمولی با هر نوع منابع سخت افزاری و یا گوشی موبایل هوشمند با سیستم عامل اندروید یا ios و همچنین یکاتصال اینترنت فعال با حداقل سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه باید داشته باشید. اینترنت شما نباید قطع و وصل شود زیرا باعث از دست رفتن اتصال شما به سرور مجازی بایننس می شود.

 

چگونه میتوانیم یک سرور مجازی ترید بخریم ؟

چگونه بهترین سرور مجازی بایننس را تهیه کنم ؟

برای خرید سرور مجازی مناسب می توانید به سایت شرکت وب داده مراجعه کنید. این شرکت با تجربه طولانی که در زمینه ارائه سرورهای مجازی بورس و سرور مجازی ترید برای صرافی های خارجی دارد، بهترین ارائه کننده سرورهای مجازی بایننس می باشد. شما با انجام مراحل زیر براحتی می توانید یک آی پی ثابت مناسب بایننس داشته باشید:

  • در مرحله اول باید به وب‌سایت وب داده مراجعه کنید : webdade.com
  • در مرحله دوم از منوی وب‌سایت وب داده، به قسمت «سرور» و سپس گزینه «سرور مجازی ترید» را انتخاب می‌کنیم.
  • در صفحه باز شده، تمامی توضیحات را می‌خوانیم، چندین ویدیو وجود دارد که به انتخاب یک سرور مجازی بایننس مناسب کمک می‌کند.
  • یکی از ۳ پلان موجود را انتخاب می‌کنیم و روی دکمه «همین الان سفارش دهید» کلیک می‌کنیم.
  • در صفحه جدید باز شده، یک کشور را انتخاب می‌کنیم، قیمت سرور مجازی ترید و بایننس از کشور های مختلف، ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد.
  • پس از انتخاب کشور، بر روی ادامه کلیک می‌کنیم و در وب‌سایت وب داده عضو می‌شویم.
  • به درگاه پرداخت می‌رویم، پرداخت را انجام می‌دهیم.
  • سپس ایمیل خود را چک می‌کنیم، اطلاعات ورود به سرور مجازی ترید و بایننس همراه با آموزش استفاده بر روی موبایل، کامپیوتر، لپ‌تاپ را نگاه می‌کنیم.
  • تبریک ! سرور مجازی ترید و بایننس شما از یک کشور خارجی با یک آی پی ثابت از آن کشور آماده استفاده است و می‌توانید به معاملات خود بپردازید .

جهت کسب اطلاعات کامل و بررسی دقیق سرور مجازی ترید و سرور مجازی بورس میتوانید از وب سایت شرکت وب داده که ارائه کنند دو محصول « سرور مجازی بورس وب داده » و سرور مجازی ترید وب داده است دیدن فرمایید .

آدرس سایت وب داده :

https://webdade.com/

لینک صفحه سرور مجازی ترید :

https://webdade.com/trade-vps

لینک صفحه سرور مجازی بورس ایران :

https://webdade.com/bourse-vps

در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰ تماس حاصل فرمایید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا