آموزش

حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام

اینستاگرام سخت در تلاش است بهترین امنیت 🔒 را برای کاربران خود فراهم کند. یکی از این اقدامات علیه کاربرانی است که از برنامه‌های میانجی برای بالا بردن فالورها، لایک‌ها و… اکانت خود استفاده می‌کنند. این افراد با پیغام Your account was compromised در اینستاگرام مواجه می‌شوند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش حل مشکل پیغام Your Account was Compromised اینستاگرام می‌پردازیم.

آموزش رفع مشکل پیغام خطای Your Account was Compromised اینستاگرام

?How to Fix “Your Account Was Compromised” Instagram Messages

اگر برنامه‌های برای رشد اکانت اینستاگرام خود نصب کرده‌اید که بر خلاف قوانین آن کار می‌کند، حتما با مشکل اینستاگرام Your account was compromised مواجه شده‌اید. این هشدار با بخشی همراه است که از شما می‌خواهد رمز خود را تغییر دهید و علت این امر آن است که Instagram توجه به اشتراک گذاری پسورد اکانت خودتان با برنامه دیگری شده است. از طرفی هم ممکن است شما هیچ برنامه‌ای نصب نکرده باشید و همچنان این پیام را دریافت کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش حل مشکل Your account was compromised می‌پردازیم.

Your account has been temporarily locked یعنی چه؟

پیغام your account was compromised در اینستاگرام

اگر اینستاگرام می گوید Your account was compromised (حساب شما به خطر افتاد)، به معنای آن است که شما از سرویس‌های اتوماسیون یا ربات‌هایی مانند Jarvee، Mass planner و… استفاده می‌کنید.

علاوه بر این، برنامه‌های بالا بردن ویوی استوری، مشاهده افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند، افزایش تعامل، افزایش فالور و لایک موجب بروز این ارور می‌شوند. البته ناگفته نماند که در برخی موارد این ارور کاملا بی‌دلیل برایتان نمایش داده می‌شود. همچنین ممکن است فردی بخواهد اکانت شما را هک کند و این ارور را دریافت کنید. البته این شرایط بسیار نادر است برای همین زیاد نگران این مورد نشوید.

دلیل دیگر این ارور تبلیغات اینستاگرام است. در واقع، مدیران این برنامه می‌خواهند کاربران برای رشد اکانت خود پول خرج کنند و سود آن به این شبکه برسد.

اگر با ارور Challenge required و Checkpoint required مواجه می‌شوید، مطلب ۸ روش رفع ارور Checkpoint required و Challenge required اینستاگرام را مطالعه کنید.

برای رفع مشکل اینستاگرام Your account was compromised چه باید کرد؟

برای حل مشکل خطای Your account was compromised ابتدا باید رمز خود را عوض کنید. وقتی این کار را انجام دادید، به مدت ۳ الی ۷ روز از اکانت خود استفاده نکنید. وقتی هم وارد اکانت خود شدید، کامنت نگذارید، لایک و فالو هم نکنید تا به طور کامل این مشکل رفع شود. به احتمال زیاد هم تا مدتی نمی‌توانید این فعالیت‌ها را انجام دهید و از جانب اینستاگرام محدود می‌شوید.

دیگر راه حل مشکل اینستا Your account was compromised این است که تمامی برنامه‌های شخص ثالث را حذف کنید. این برنامه‌ها نباید به اکانت شما دسترسی داشته باشند. برای چک کردن این مورد به settings>security بروید. سپس وارد Apps and websites شوید. در این بخش می‌توانید برنامه‌ها و سایت‌هایی را که به اکانت شما دسترسی دارند، مشاهده کنید و دسترسی آنان را قطع کنید.

پیغام your account was compromised در اینستاگرام

در صورتی که می‌خواهید از برنامه‌های این چنینی استفاده کنید، مواردی را نصب کنید که مطمئن هستند و از جانب اینستاگرام نیز تایید شده هستند. پیش از استفاده از این برنامه‌ها در اکانت اصلی خود، آنان را روی اکانت پشتیبان امتحان کنید.

همچنین اگر از برنامه تغییر دهنده آی پی استفاده می‌کنید، آن را قطع کنید یا برنامه را عوض کنید. بهتر است حالت احراز هویت دو عاملی را فعال کنید تا امنیت اکانت بالاتر برود.

Your account was compromised رفع مشکل با روش‌های دیگر

ترجمه Your account was compromised «به خطر افتادن اکانت» می‌شود. در واقع اینستاگرام می‌خواهد از دسترسی دیگران به اکانت شما جلوگیری کند زیرا متوجه شده است که پسورد شما را دیگر سایت‌ها و برنامه‌ها دارند. اگر همچنان نمی‌توانید وارد اکانت خود شوید و این ارور را دریافت می‌کنید، اکانت خود را با اکانت فیس بوکتان سینک کنید. این گونه اینستاگرام بیشتر می‌تواند به شما اعتماد کند.

پیغام Your Account was Compromised

راه دیگر این است که با گوشی دیگری وارد اکانت خود شوید. ممکن است آی پی متفاوت مشکل را برطرف کند.

راه حل دیگر این است که وای فای را خاموش کنید و اینترنت دیتای موبایل را امتحان کنید. این کار را به صورت برعکس هم می‌توانید انجام دهید. همچنین پیشنهاد میکنیم از نسخه دسکتاپ اینستاگرام برای این موارد نیز استفاده نمایید.

روش دیگر است است که بیو اینستاگرام خود را تغییر دهید و لینک‌های موجود در آن را حذف کنید. حذف برنامه و نصب مجدد آن هم می‌تواند این مشکل را برطرف کند. اگر مشکل همچنان ادامه دارد، آن را Report کنید.

اگر برای ورود به اینستاگرام دچار مشکل شده‌اید، مطلب ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش رفع مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام پرداختیم. آیا موفق شدید وارد اکانت خود شوید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا