آموزش

دانلود 10 تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی

تا به حال شده است که ویدیو 🎞️ جالبی را در فیس بوک، اینستاگرام به طور کلی شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنید و بخواهید آن را برای خود ذخیره کنید؟ اکثر شبکه‌های اجتماعی قابلیت دانلود محتوا را ندارند و به همین دلیل نمی‌توان ویدئوهای آنان را مستقیما از همان پلتفرم دانلود کرد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی می‌پردازیم.

دانلود ویدئو از یوتیوب ، فیسبوک ، تویتر ، تیک تاک و… در گوشی

۱۰ Apps to Download Social Media Videos

همان طور که می‌دانید امکان دانلود مستقیم محتوا از اکثر شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد اما ممکن است بخواهید ویدئو یا تصویری را برای یکی از دوستان خود که در شبکه موردنظر عضو نیست، ارسال کنید. در این حالت، نمی‌توانید مستقیما این کار را انجام دهید. شاید بخواهید ویدئوی مفیدی را دانلود کنید و بعدا بدون نیاز به اینترنت آن را مشاهده کنید. برنامه‌هایی برای دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی وجود دارند که کار شما را راحت می‌کنند. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی دانلودر پرسرعت اندروید و iOS می‌پردازیم.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های اپ استور داخلی دانلود و نصب کنید.

دانلودر فیلم گوشی Friendly Social Browser

معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی

برای دانلود ویدیو از اینستاگرام در اندروید و iOS می‌توانید از برنامه Friendly Social Browser استفاده کنید. به سادگی می‌توانید در این برنامه به پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی خود مثل فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و… دسترسی داشته باشید. امکان ذخیره‌سازی تصاویر و ویدئوها هم از طریق این برنامه وجود دارد. این گونه می‌توانید آنان را بعدا دانلود کنید. ویژگی دیگر این برنامه این است که تبلیغات را مسدود می‌کند و ردیاب محتوا دارد.

دانلود ویدیو از فیسبوک در اندروید با Social Downloader

معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی

ویدیو دانلودر فیسبوک اندروید Social Downloader برنامه دیگری است که می‌توانید برای دانلود محتویات اینستاگرام، واتساپ و فیس بوک استفاده کنید. این برنامه حجم زیادی ندارد و کار با آن بسیار ساده است. اگر به دنبال برنامه‌ای با رابط کاربری ساده می‌گردید و صرفا می‌خواهید از آن برای دانلود کردن استفاده کنید، حتما Social Downloader را نصب کنید.

برای یادگیری نحوه دانلود فیلم از لینکدین مطلب آموزش نحوه دانلود ویدیو از LinkedIn را مطالعه کنید.

دانلود ویدیو از پینترست و.. گوشی با Universal Downloader

معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی

ویدیو دانلودر اندروید Universal Downloader نیز برای دانلود از اینستاگرام، فیس بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی مناسب است. از ویژگی‌های مثبت این برنامه می‌توان به امکان دانلود ویدئوها با کیفیتی بالا اشاره کرد. همچنین می‌توانید محل ذخیره شده آنان را نیز خودتان انتخاب کنید. دانلود نیز با سرعت بالایی انجام می‌شود.

ویدیو دانلودر قوی برای اندروید All Downloader

معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی

ویدیو دانلودر یوتیوب اندروید All Downloader یک برنامه کامل در این زمینه است. شما می‌توانید ویدئوهای اینستاگرام، IGTV، TikTok، فیس بوک، Vimeo، Tumblr و… را با این برنامه به سادگی دانلود کنید. کافی است لینک ویدئوی موردنظر را در برنامه Paste کنید تا بتوانید آن را دانلود کنید. به همین سادگی!

برای یادگیری نحوه دانلود فیلم ریلز، مطلب روش‌های دانلود ویدیوهای منتشر شده Reels اینستاگرام را مطالعه کنید.

ویدیو دانلودر اینستا برای اندروید Regrann

معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی

ویدیو دانلودر اینستا برای اندروید Regrann نیز برای افرادی که می‌خواهند تصاویر و ویدئوهای Instagram را دانلود کنند، مناسب است. با این برنامه می‌توانید پست‌ها را Repost کنید. این ویژگی در برنامه اینستاگرام وجود ندارد. همچنین می‌توانید Reels را در استوری به اشتراک بگذارید. با خرید اشتراک حتی می‌توانید برای پست گذاشتن برنامه‌ریزی کنید و زمان بگذارید.

دانلودر فیلم اینستاگرام گوشی و پست مجدد آن

معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی

Repost for Instagram دانلودر فیلم گوشی برای iOS است. با این برنامه می‌توانید پست‌های اینستاگرام را Repost کنید. نیازی نیست برای این کار ابتدا پست را دانلود کنید. بلکه می‌توانید پست‌ها را مستقیما در صفحه خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید نام اکانتی که محتوا را به اشتراک گذاشت، در پست قرار دهید.

دانلود ویدیو توییتر در اندروید و آیفون با Fastsave

دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی

Fastsave برای دانلود ویدیو از تیک تاک اندروید و iOS مناسب است. با این برنامه می‌توانید ویدئوهای اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و… را دانلود کنید. کاربران مک نیز می‌توانند از این برنامه در سیستم خود استفاده کنند. امکان ری پست کردن محتوا نیز وجود دارد. برای استفاده راحت‌تر از این برنامه می‌توانید حالت Drak mode را فعال کنید. این برنامه کاملا رایگان است.

دانلودر پرسرعت اندروید Pure All Video Downloader

دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی

برای دانلود ویدئو از یوتیوب گوشی می‌توانید از برنامه Pure All Video Downloader استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید هر ویدئو با هر مدت زمانی را از Facebook، اینستاگرام، توییتر و… دانلود کنید. رابط کاربری برنامه ساده است و استفاده از آن بسیار آسان است. از ویژگی‌های مثبت این برنامه آن است که شما می‌توانید کیفیت ویدئو را خودتان انتخاب کنید. امکان انتخاب بین ۴۸۰p و ۷۲۰p وجود دارد. حتی می‌توانید ویدئوها را تبدیل به MP3 کنید.

دانلودر فیلم گوشی از Reddit

دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی

دانلودر فیلم گوشی Reddit video downloader مناسب دانلود محتوا از Reddit است. کافی است مرورگر خود را در گوشی یا کامپیوتر باز کنید و وارد سایت شوید. برای استفاده از این سایت کافی است آدرس پیج Reddit را در آن کپی کنید و منتظر بمانید تا دانلود انجام شود. اگر نمی‌خواهید فرایند کپی و پیست را انجام دهید، کافی است آدرس موردنظر خود را به دو شکل زیر در بخش نوار آدرس مرورگر وارد کنید. به مثال‌های زیر توجه کنید:

reddit.com/r/videos/exampleonly

redditdl.com/r/exampleonly

دانلود ویدئو از یوتیوب و.. در گوشی و کامپیوتر

برای دانلود ویدئو از یوتیوب در گوشی و کامپیوتر می‌توانید از سایت Save the Video کمک بگیرید. علاوه بر یوتیوب، امکان دانلود از اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، تیک تاک و… هم وجود دارد. این برنامه دارای افزونه‌ای رایگان برای گوگل کروم است که کار شما را راحت‌تر هم می‌کند. در نتیجه، اگر ویدئوهای زیادی را قرار است دانلود کنید، بهتر است این افزونه را نصب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی گوشی پرداختیم. شما از کدام برنامه برای این کار استفاده می‌کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا