آموزش

آموزش کامل ریپورت ، رفع بلاک و بلاک کاربر در کلاب هاوس (Clubhouse)

Clubhouse 👋 شبکه اجتماعی نسبتا جدیدی است که کاربران در آن می‌توانند از طریق ارسال صوت با یکدیگر صحبت کنند. از آن جایی که این شبکه جدید است، مدیران آن در تلاش هستند تا قوانین امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران را گسترده‌تر کنند. در حال حاضر راهکارهایی برای جلوگیری از مزاحمت در Clubhouse وجود دارد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش کامل ریپورت ، رفع بلاک و بلاک کاربر در کلاب هاوس (Clubhouse) می‌پردازیم.

چگونه در کلاب هاوس بلاک ، رفع بلاک و ریپورت کنیم؟

?How to Block, Unblock and Report Someone on Clubhouse

مهم‌ترین چیزی که برای کاربران یک شبکه اجتماعی اهمیت دارد، امکان حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از هر گونه مزاحمت است. ساده‌ترین راه‌ها و ابتدایی‌ترین این موارد که تقریبا در همه شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، بلاک یا ریپورت کردن است. کلاب هاوس نیز این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا از مزاحمت‌ها جلوگیری کنند. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه ریپورت، بلاک و آنبلاک در کلاب هاوس را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نحوه بلاک و آنبلاک در کلاب هاوس

برای بلاک در Clubhouse، وارد این برنامه شوید. سپس روی علامت ذره بین که در بالا و سمت چپ قرار دارد، بزنید. آیدی شخص را جستجو کنید. امکان پیدا کردن آن‌ها در فالوورهای خودتان یا در یک روم هم وجود دارد.

آموزش کامل ریپوت ، رفع بلاک و بلاک کاربر در کلاب هاوس (Clubhouse)

سپس روی آن بزنید و وارد پروفایل شخص شوید. روی منوی سه نقطه‌ای که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد، بزنید. سپس برای بلاک شخص در کلاب هاوس، گزینه Block را انتخاب کنید. دوباره Block را برای تایید بزنید.

آموزش کامل ریپوت ، رفع بلاک و بلاک کاربر در کلاب هاوس (Clubhouse)

اگر مادریتور یک روم هستید هم می‌توانید کاربران را بلاک کنید. کافی است روی پروفایل شخص در روم بزنید و چند لحظه نگه دارید. منویی نمایان خواهد شد. گزینه Block را انتخاب کنید.

کلاب هاوس

برای رفع بلاک کلاب هاوس نیز کافی است وارد پروفایل شخص بلاک شده شوید و روی منوی سه نقطه‌ای بزنید. سپس Unblock را بزنید. علاوه بر این، دکمه قرمز Blocked را هم می‌توانید در پروفایل شخص مشاهده کنید. اگر روی آن هم بزنید و سپس برای تایید Unblock را بزنید، شخص از بلاک خارج می‌شود.

آموزش کامل ریپوت ، رفع بلاک و بلاک کاربر در کلاب هاوس (Clubhouse)

نحوه ریپورت در کلاب هاوس

کلاب هاوس

به جز بلاک پروفایل در کلاب هاوس، می‌توانید از ریپورت هم استفاده کنید. به پروفایل شخص بروید. سپس روی منوی سه نقطه‌ای بزنید. Report an Incident را انتخاب کنید. در صفحه بعدی باید علت ریپورت کردن را انتخاب کنید. سپس ایمیل و سایر موارد خواسته شده را وارد کنید. اگر می‌خواهید می‌توانید تصویری هم ارسال کنید. به عنوان مثال، از توهینی که توسط شخص به شما شده است، اسکرین بگیرید و ارسال کنید. در آخر روی Submit Report بزنید.

بهتر است در زمان باز بودن روم و گفتگو، ریپورت را انجام دهید. این گونه اگر شخص در صحبت‌های خود توهینی کرده باشد، امکان بررسی آن وجود دارد. وقتی صحبت تمام شده باشد و روم بسته شود، دیگر دسترسی به صوت‌های آن روم وجود ندارد. در نتیجه، مدرک موجود هم از بین می‌رود.

شبکه‌های اجتماعی جدیدی برای چت کردن وجود دارد. برای آشنایی با این برنامه‌ها می‌توانید مطلب لیست شبکه‌های اجتماعی چت جدید را مطالعه کنید.

از کجا بفهمیم در کلاب هاوس بلاک شدیم؟

امکان اطلاع از بلاک شدن کلاب هاوس وجود ندارد و کاربر نمی‌تواند متوجه شود که چه کسانی او را بلاک کرده‌اند. هیچ اعلانی هم در زمان بلاک شده دریافت نخواهد کرد. کاربر بلاک شده نمی‌تواند به اتاقی که توسط آن کاربر ساخته شده است، برود. همچنین نمی‌تواند وارد اتاقی شود که آن کاربر گوینده یا مادریتور است. در واقع کاربر از این اتاق‌ها هم بلاک می‌شود.

البته هر دو کاربر می‌توانند به یک اتاق ملحق شود، در صورتی که گوینده یا مادریتور نباشند. علاوه بر این، اگر کاربری را بلاک کرده باشید و بخواهید وارد اتاقی شوید که او گوینده است، اعلانی در این باره دریافت خواهید کرد. اگر هر دو شنونده باشید، اعلانی دریافت نخواهید کرد.

همچنین تا کنون بلک لیست کلاب هاوس ایجاد نشده است و کاربر نمی‌تواند لیست افرادی را که بلاک کرده است، مشاهده کند.

برای آشنایی با برنامه مشابه کلاب هاوس، مطلب ۸ تا از بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس (Clubhouse) را مطالعه کنید.

نکاتی درباره بلاک و آنبلاک در کلاب هاوس

در این بخش به نکاتی درباره بلاک و آنبلاک در کلاب هاوس اشاره می‌کنیم.

  • اگر علامت ! یا Black Shield را در کنار پروفایل شخصی مشاهده کردید، به معنای این است که آن کاربر توسط برخی از افرادی که شما فالو کرده‌اید یا آن‌ها شما را فالو کرده‌اند، بلاک شده است. این گونه می‌توانید درباره فالو کردن شخص تجدیدنظر کنید!
  • اگر شما سازنده یک اتاق باشید، می‌توانید تصمیم بگیرید که چه کسی حرف بزند و چه کسی فقط شنونده باشد. اگر بخواهید می‌توانید کاربری را به مدت نامحدود Mute کنید. این گونه شخص می‌تواند در اتاق بماند و به گفتگو گوش دهد اما نمی‌تواند چیزی بگوید.
  • کاربر می‌تواند شخصی را که برای او دعوتنامه ارسال کرد نیز بلاک کند اما عبارت Nominated by از پروفایل وی حذف نمی شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه ریپورت، بلاک و آنبلاک در کلاب هاوس را آموزش دادیم. آیا موفق شدید کاربر موردنظر خود را بلاک کنید؟ روش دیگری برای اینکه چگونه بفهمیم در کلاب هاوس بلاک شده ایم میشانسید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا