آموزش

ساخت چت فیک واتساپ – چت جعلی در واتساپ

ساخت چت فیک واتساپ – چت جعلی در واتساپ

ساخت چت فیک واتساپ – چت جعلی در واتساپ

چت فیک واتساپ : برای شوخی با دوستان در واتس اپ، نیاز به نصب برنامه هایی تحت عنوان WhatsApp Prank خواهید داشت. با کمک این برنامه ها که به صورت رایگان در دسترس هستند، می توانید پیام های خالی، و.. بسازید تا دوست شما فکر کند گوشی دچار مشکل شده است. همینطور با ارسال لوکیشن جعلی یا مکالمه جعلی واکنش او را ببینید.

توجه داشته باشید که برنامه های معرفی شده صرفا جهت شوخی هستند. و فایل دی مسئولیتی در قبال سو استفاده افراد را ندارد.

شوخی با دوستان در واتس اپ با برنامه برنامه ساخت چت جعلی واتس اپ

برنامه WhatsPrank جهت ساخت مکالمات جعلی واتس اپ در اندروید برای شوخی با واتس اپ ساخته شده است. برای ساخت مخاطب جعلی بعد از دانلود و نصب و باز کردن این برنامه، روی دکمه + در پایین برنامه تاچ کرده و گزینه New Fake Chat را انتخاب کنید.

همانند هر مخاطبی در واتس اپ، شما باید نام شخص را وارد کنید. سپس عکس پروفایل او را هم آپلود کنید. گزینه های بیشتری مانند انتخاب حالت آنلاین بودن، در حال تایپ و استاتوس واتس اپ هم جهت طبیعی تر شدن برنامه وجود دارد.

هنگامی که تمام اطلاعات لازم را کامل کردید، روی Save در پایین صفحه تپ کنید. حال به راحتی می توانید شروع به استفاده از برنامه و ایجاد چت جعلی واتساپ کنید. همانند واتس اپ اصلی می توانید با کاربر جعلی چت کرده و پیام صوتی و.. ارسال کنید. سپس مشخص کنید که پیام ها از طرف چه کسی ارسال شوند و سایر تنظیمات آن ها را مشخص کنید. پیام های صوتی فاقد صدا هستند.

شما همچنین می توانید زمان ارسال، وضعیت دیدن پیام و.. را هم تنظیم کنید.

چت فیک واتساپ
سایر قسمت ها برنامه هم کار نمی کند و فقط در ظاهر وجود دارند. معمولا با رفتن به قسمت های مختلف فقط تبلیغ دیده می شود و همینطور پیشنهاداتی جهت خرید نسخه بدون آگهی برنامه به شما داده می شود.

برنامه Blank Message برای ارسال پیام خالی در واتس اپ
پیام خالی در واتس اپ به راحتی با برنامه Blank Message در اندروید ساخته می شوند. این پیام ها ساده هستند و بدون محتوا می توانند از چندین کاراکتر تشکیل شوند. می توانید با طولانی کردن پیام ها، دوستان خود را کمی بیشتر اذیت کنید!

طول پیام های خالی بستگی به شما دارد. برنامه فرستادن پیام خالی در واتساپ را پس از دانلود و نصب باز کرده و روی منوی کشویی Number of Rows تپ کنید. شما می توانید به انده ۱ تا ۱۰۰۰۰ ردیف پیام خالی ایجاد کنید.

در پایین برنامه شما دو گزینه Send و Clipboard را خواهید دید. با تاچ روی Send برنامه واتس اپ باز خواهد شد و با انتخاب مخاطب، پیام به شکل معمول ارسال می شود. با انتخاب گزینه Clipboard هم فضای خالی کپی شده و می توانید آن را در هر پیام رسان Paste و ارسال کنید.

چگونه در واتساپ پیام خالی بفرستیم؟
اگر قصد شوخی با دوستان در واتس اپ با ارسال پیام خالی دارید و برنامه قبلی برای شما به خوبی عمل نکرده است می توانید از برنامه Text Repeater هم برای ارسال پیام خالی برای دوستان در واتس اپ استفاده کنید. برنامه را باز کرده و به تب Blank Text بروید. سپس محدوده تکرار را انتخاب کنید (حداکثر ۹۹۹). دکمه Share را زده و برنامه واتس اپ را انتخاب کنید. با انتخاب گیرنده پیام، پیام خالی با طول دلخواه به او ارسال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا