آموزش

آموزش حل مشکل بسته شدن خودکار Adobe Acrobat Reader

ممکن است حین خواندن و بررسی کردن فایل پی دی اف در برنامه Adobe reader متوجه بسته شدن یا کرش شدن آن شوید. ✖️ این مشکل را با روش های مختلف می توانید رفع کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش حل مشکل بسته شدن خودکار Adobe Acrobat Reader میپردازیم.

رفع مشکل کرش شدن خودکار Adobe Acrobat Reader

?How to Fix Adobe Acrobat Reader Crashes in Windows 10 and 11

گاهی برنامه Adobe Acrobat Reader دچار مشکلاتی می شود و در حین استفاده کرش می شود. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می دهد و شما می توانید آن را با چند روش برطرف کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های حل مشکل کرش شدن Adobe reader را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

حل مشکل بسته شدن Adobe acrobat با آپدیت کردن یا نصب مجدد برنامه

برای رفع مشکل کرش شدن Adobe reader می‌توانید برنامه را آپدیت کنید یا آخرین نسخه آن را نصب کنید. برای نصب مجدد برنامه باید نسخه قدیمی آن را حذف کنید. وارد Settings شوید. روی Apps بزنید تا تمامی برنامه ها نمایان شوند. سپس برنامه موردنظر را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کنید و Uninstall را انتخاب کنید.

 

مشکل کرش شدن adobe reader

حال به سایت Adobe Acrobat Reader بروید و آن را دانلود کنید.

مشکل کرش شدن adobe reader

روش دیگر این است که برنامه را آپدیت کنید. برای این کار آن را باز کنید. روی Help > Check for Updates بزنید. سپس مراحل خواسته شده را اجرا کنید تا برنامه به روزرسانی شود.

مشکل کرش شدن adobe reader

رفع مشکل Adobe reader با غیرفعال کردن Protected View

وقتی فایلی در حالت Protected View باز می شود، شما نمی توانید روی آن تغییراتی ایجاد کنید. برای حل مشکل بسته شدن خودکار adobe acrobat برنامه را باز کنید. هیچ گونه فایلی را در آن باز نکنید. بلکه مستقیما خود برنامه را باز کنید. سپس روی Edit بزنید. Preferences را انتخاب کنید. حال به بخش Security (Enhanced) بروید و Off را در کنار Protected View انتخاب کنید. در آخر روی OK بزنید.

رفع مشکل adobe reader

رفع مشکل Adobe reader

حل مشکل بسته شدن خودکار Adobe reader با استفاده از اکانت دیگر

در هر اکانت ویندوز فایل های موقتی موجود است و تنظیمات خاص خود را دارد. این فایل ها موجب می شوند ویندوز روان تر برنامه ها را اجرا کند. گاهی این فایل‌ها موجب بروز مشکلات هم می شوند. برای همین پیشنهاد می کنیم از اکانت خود خارج شوید و با اکانت دیگری وارد ویندوز شوید. سپس مشکل عدم نمایش فایل PDF را بررسی کنید.

رفع مشکل adobe reader

رفع مشکل نصب Adobe acrobat با بستن برنامه‌های فعال در پس زمینه

راه دیگر برای حل مشکل باز نشدن Adobe reader این است که برنامه‌های پس زمینه را ببندید. بسیاری از این برنامه ها موجب درگیر شدن رم، سی پی یو و… می شوند و ممکن است مشکل ساز شوند. روی تسکبار راست کلیک کنید و Task Manager را انتخاب کنید.

رفع مشکل adobe reader

در این بخش می توانید لیستی از برنامه های فعال را مشاهده کنید. همچنین می توانید ببینید که چه میزان از سیستم شما را درگیر کرده اند. روی هر برنامه ای که نیاز نیست باز باشد، راست کلیک کنید و End process را انتخاب کنید.

رفع مشکل adobe reader

رفع مشکل Adobe reader با تعمیر کردن برنامه

روش دیگر برای رفع مشکل Adobe reader این است که همه برنامه ها را ببندید. سپس Acrobat را باز کنید. حال روی Help > Repair Acrobat Installation بزنید و مراحل خواسته شده را اجرا کنید. در آخر هم سیستم خود را ری استارت کنید.

حل مشکل بسته شدن ادوب ریدر با Distiller DC

برای حل مشکل بسته شدن Adobe acrobat دکمه های Windows key + R را فشار دهید. در کادر acrodist را وارد کنید. سپس روی OK کلیک کنید.

رفع مشکل adobe reader

اگر Acrobat فعال نباشد، یک هشدار در کنار آن با پیام Sign In Required مشاهده خواهید کرد. روی Sign In Now بزنید و مراحل خواسته شده را بروید. پس از کامل تر مراحل ورود، برنامه فعال خواهد شد. Distiller DC را ببندید و سپس برنامه اصلی را باز کنید.

اگر نمی توانید در پی دی اف، واژه فارسی را جستجو کنید، مطلب آموزش رفع مشکل جستجو کلمه فارسی در PDF را مطالعه کنید.

رفع مشکل بسته شدن خودکار Adobe Acrobat Reader با حذف پلاگین ها

ممکن است برخی از Plug-in ها موجب بروز مشکل شده باشند. شما می توانید به آدرس Program Files Adobe Acrobat 8.0 Reader Plug_ins در سیستم خود بروید و این پلاگین ها را به صورت دستی حذف کنید. بهتر است پیش از انجام این کار بکاپ بگیرید و هر کدام را تک به تک حذف کنید و ببینید مشکل از کدام یک از آن ها است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودروش های حل مشکل بسته شدن Adobe reader را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا