آموزش

آموزش 8 روش تغییر پس زمینه عکس آنلاین

شاید حذف و تغییر پس زمینه عکس ❌ با نرم‌ افزارهایی مانند فتوشاپ، برای شما سخت و زمان بر باشد یا اصلا بلد نباشید که این کار را انجام دهید. ابزارها و سایت‌هایی وجود دارند که این کار را در عرض چند ثانیه انجام می‌ دهند و شما کافی است تصویر نهایی خود را با پس زمینه تغییر کرده، دانلود کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۸ روش تغییر پس زمینه عکس آنلاین می پردازیم.

تغییر بک گراند عکس به صورت آنلاین

Best Online Services for Changing Photo’s Background

با وجود سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین دیگر نیازی نیست زمان زیادی صرف تغییر پس زمینه کنید. کافی است تصویر خود را وارد کنید و پس زمینه‌ای برای آن انتخاب کنید. سپس تصویر پس زمینه به صورت خودکار حذف می‌شود و تصویر جدید جایگزین آن می‌ شود. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سایت‌های تغییر پس زمینه عکس به صورت آنلاین را آموزش می‌دهیم.

تغییر پس زمینه عکس بدون برش با Slazzer

برای تغییر پس زمینه عکس خودکار و برداشتن آن، وارد سرویس Slazzer شوید. حال روی Upload image بزنید تا بتوانید عکس موردنظر را برای برداشتن پس زمینه وارد کنید. می‌توانید تصویر را در قسمت Drop a file بکشید و رها کنید.

صبر کنید تا تصویر آپلود شود. پس از آپلود شدن، پس زمینه عکس به صورت خودکار حذف خواهد شد.

تغییر پس زمینه عکس بدون برش

با زدن روی Download می‌توانید تصویر بدون پس زمینه را دانلود کنید.

اگر می‌خواهید پس زمینه را تغییر دهید، روی Edit image بزنید. سپس روی Edit preview بزنید. وارد صفحه جدیدی خواهید شد.

تغییر پس زمینه عکس بدون برش

در این صفحه گزینه‌ های زیادی وجود دارد. با زدن روی سربرگ Background می‌توانید تصویر پس زمینه را عوض کنید. با انتخاب Select image می‌توانید از میان تصاویر یکی را انتخاب کنید. پس از انتخاب هر کدام، صبر کنید تا تصویر پس زمینه عوض شود. این کار چند ثانیه‌ای طول خواهد کشید.

با انتخاب علامت فلش که در ابتدای تصاویر سایت وجود دارد، می‌ توانید پس زمینه موردنظر خود را از کامپیوتر خود وارد کنید.

تغییر پس زمینه عکس بدون برش

با انتخاب Select color می‌ توانید از میان طیف رنگ‌ های موجود یکی را برای پس زمینه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با زدن روی جدول رنگ ابتدای رنگ‌های موجود سایت، رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید.

تغییر پس زمینه عکس بدون برش

از بخش Blur هم می‌ توانید میزان شفافیت تصویر پس زمینه را انتخاب کنید. با زدن روی دو علامت فلش گردی که در بالای تصویر وجود دارد، می‌توانید به تغییرات قبلی یا بعدی برگردید. با انتخاب سربرگ Paint/Erase هم می‌توانید بخشی از تصویر را با براش موجود حذف کنید. اندازه براش را با جا به جا کردن اسلایدر Eraser size می‌توانید تغییر دهید. در نهایت، هر زمان که از نتیجه راضی بودید، روی Download بزنید تا عکس شما ذخیره شود.

تغییر پس زمینه عکس به صورت آنلاین با EDIT PHOTOS FOR FREE

برای تعویض پس زمینه عکس آنلاین وارد سایت EDIT PHOTOS FOR FREE شوید. روی choose a photo کلیک کنید یا تصویر خودتان را بکشید و در آن بخش رها کنید.

تغییر پس زمینه عکس به صورت آنلاین

صبر کنید تصویر آپلود شوید. ابتدا تصویری بدون پس زمینه دریافت خواهید کرد. می‌توانید با زدن روی Download آن را دانلود کنید. برای تغییر پس زمینه روی Edit بزنید.

تغییر پس زمینه عکس به صورت آنلاین

وارد صفحه جدیدی می‌شوید. حال می‌توانید از میان رنگ‌ها یکی را انتخاب کنید. با تیک زدن Enabled لبه‌های تصویر نرم می‌ شوند تا روی پس زمینه غیرطبیعی نباشند. در بخش Refine Edge هم می‌توانید میزان نرم بودن لبه‌ها را انتخاب کنید. با انتخاب Eraser و Restore می‌توانید بخش‌های مختلف پس زمینه با تصویر را پاک کنید یا به حالت قبلی برگردانید.

تغییر پس زمینه عکس به صورت آنلاین

در نهایت برای دانلود، روی دکمه Download بزنید.

تغییر پشت زمینه عکس آنلاین با Picart

برای تغییر پشت زمینه عکس آنلاین با Picart، روی Upload بزنید و تصویر خود را آپلود کنید.

تغییر پشت زمینه عکس آنلاین

صبر کنید تا تصویر آپلود شود. به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید. حال با توجه به تصویر از دو گزینه زیر انتخاب کنید:

Behind object: پشت شی یا چیز

Behind person: پشت انسان

با انتخاب گزینه موردنظر، بقیه گزینه‌های نمایان خواهند شد. با زدن روی Use your background می‌توانید از میان تصاویر خودتان پس زمینه را انتخاب کنید. در پایین آن، می‌توانید از میان تصاویر آماده یی را انتخاب کنید. در بخش Color هم می‌توانید یکی از رنگ‌ها را انتخاب کنید یا با زدن روی + رنگ موردنظر خود را بسازید.

در آخر روی تیک بزنید.

تغییر پشت زمینه عکس آنلاین

وارد صفحه دیگری می‌شوید. می‌توانید از منوی سمت چپ برای تغییر اندازه، برش، ویرایش پس زمینه و… استفاده کنید. با کلیک روی Upload هم می‌توانید تصویر جدیدی را وارد کنید. برای دانلود عکس روی علامت فلش روی تصویر بزنید. اگر چند عکس دارید، می‌توانید تیک Select all را بزنید و با زدن روی Download که در بالا و سمت راست قرار دارد، تصاویر را یک باره دانلود کنید.

تغییر پشت زمینه عکس آنلاین

تغییر پس زمینه عکس هوشمند با RemoveBG

برای حذف پس زمینه عکس سرویس RemoveBG را امتحان کنید. روی Upload image بزنید یا تصویر خود را در آن بخش بکشید و رها کنید. با کلیک روی URL می‌توانید URL تصویر را وارد کنید. پس از آپلود شدن تصویر، می‌توانید تصویر بدون پس زمینه را با زدن روی Download، دانلود کنید.

در صورتی که می‌خواهید تصویر پس زمینه را تغییر دهید، روی Bckground image بزنید و از میان تصاویر یکی را انتخاب کنید. با کلیک روی Select file می‌توانید تصویر موردنظر خود را از کامپیوتر آپلود کنید و برای پس زمینه قرار دهید.

با انتخاب سربرگ Background color می‌توانید از میان رنگ‌ها برای پس زمینه یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با کلیک روی اولین گزینه که جدول طیف رنگ است، رنگ موردنظر خود را به دلخواه ایجاد کنید.

تغییر بک گراند عکس به صورت آنلاین

در نهایت، برای دانلود عکس روی Download بزنید.

تغییر بک گراند عکس به صورت آنلاین

سایت تغییر پس زمینه عکس آنلاین Fotor

برای تغییر پس زمینه عکس بصورت آنلاین وارد سایت Fotor شوید. روی change photo background now بزنید.

سایت تغییر پس زمینه عکس آنلاین

برای اینکه بتوانید تصویر خودتان را وارد و ذخیره کنید، باید روی sign up بزنید و در سایت ثبت نام کنید. پس از این کار روی علامت Change photo بزنید و تصویر خود را وارد کنید. سپس روی Background remover بزنید تا پس زمینه عکس حذف شود. سپس از منوی باز شده در سمت چپ، روی Smart portrait cutout بزنید تا پس زمینه به صورت خودکار حذف شود.

سایت تغییر پس زمینه عکس آنلاین

حال از منوی سمت چپ روی Background بزنید. سپس برای انتخاب رنگ، از میان رنگ‌های Colors یکی را انتخاب کنید یا روی آیکون پالت بزنید و رنگ موردنظر خود را ایجاد کنید.

برای این که بتوانید از سایر تصاویر استفاده کنید، از بخش Photo background تصاویری را که آیکون الماس ندارند، می‌توانید انتخاب کنید. این تصاویر رایگان هستند.

سایت تغییر پس زمینه عکس آنلاین

سپس برای دانلود روی Download بزنید. پنجره‌ای باز می‌شود که در آن می‌توانید نامی برای فایل بگذارید. از بخش File format هم می‌توانید فرمت فایل را انتخاب کنید. در نهایت روی Download بزنید.

سایت تغییر پس زمینه عکس آنلاین

تغییر بک گراند عکس آنلاین با Photoscissors

سایت تغییر پس زمینه عکس آنلاین Photoscissors نیز گزینه مناسب دیگری است. روی Upload image بزنید.

تغییر بک گراند عکس آنلاین

تصویر خود را انتخاب کنید. صبر کنید تا آپلود شود. حال می‌توانید با انتخاب سربرگ Background از سمت راست و بالا، تصویر پس زمینه را تغییر دهید. در ابتدا تصویر پس زمینه حذف می‌شود که با زدن روی دکمه Download که در بالا و سمت راست قرار دارد، می‌توانید آن را دانلود کنید.

با استفاده از ابزارهای مختلفی که در سمت چپ و بالا قرار دارد، می‌توانید تصویر را زوم کنید، تغییرات را به عقب یا جلو ببرید. بخشی از پس زمینه یا خود تصویر را پاک کنید و… .

پس از انتخاب سربرگ Background، با کلیک روی Presets می‌ توانید اندازه تصویر را انتخاب کنید.

از بخش Mode می‌توانید نوع پس زمینه را انتخاب کنید:

Transparent: بدون پس زمینه

Solid color: رنگ. با زدن روی رنگ بخش Color می‌ توانید طیف رنگی مدنظر خود را انتخاب کنید.

Image: وارد کردن عکس. با زدن روی Select image می‌توانید تصویری برای پس زمینه انتخاب کنید.

Original: پس زمینه اصلی عکس.

با زدن روی دکمه Reset to defaults می‌توانید تصویر را به حالت اولیه برگردانید.

در نهایت، روی Download بزنید تا تصویر ذخیره شود.

تغییر بک گراند عکس آنلاین

اگر می‌خواهید تصاویر خود را بدون نرم افزار و در کمترین زمان تغییر دهید، مطلب ۵ تا سایت ویرایش عکس آنلاین توسط هوش مصنوعی را مطالعه کنید.

تغییر پس زمینه عکس بصورت آنلاین با CLIPPING MAGIC

برای تغییر رنگ پس زمینه عکس آنلاین، وارد سایت CLIPPING MAGIC شوید. می‌توانید با زدن روی Upload image تصویر خود را انتخاب کنید یا در بخش Drag image here بکشید و رها کنید. با کلیک روی URL می‌توانید آدرس تصویر را Paste کنید.

تغییر پس زمینه عکس بصورت آنلاین

پس از آپلود، تصویر پس زمینه حذف می‌شود. می‌توانید با زدن روی Download که در نوار سمت چپ و بالا قرار دارد، ان را دانلود کنید. با زدن روی Background که در نوار پایین و سمت چپ قرار دارد، می‌توانید پس زمینه را تغییر بدهید. می‌توانید از میان رنگ‌ها یکی را انتخاب کنید. با کلیک روی سربرگ Colors می‌توانید میزان روشنایی، سایه و… پس زمینه را مشخص کنید. با زدن روی Crop می‌توانید تصویر را برش دهید. با کلیک روی Shadow هم می‌توانید نوع سایه انداختن تصویر اصلی روی پس زمینه را مشخص کنید.

تغییر پس زمینه عکس بصورت آنلاین

در نهایت، برای دانلود نتیجه روی علامت فلش به سمت پایین که در بالای صفحه قرار دارد، بزنید.

با زدن روی تیکی که در بالا و سمت راست قرار دارد، یا کلیک روی OK می‌توانید تصویر را ذخیره کنید و پیش نمایش آن را در کنار تصویر اصلی مشاهده کنید. سپس آن را دانلود کنید.

تغییر پس زمینه عکس بصورت آنلاین

با سرویس‌های آنلاین می‌توانید رنگ بخش‌های مختلف تصویر را تغییر بدهید. برای یادگیری این کار مطلب بهترین برنامه‌های تغییر رنگ عکس آنلاین را مطالعه کنید.

تغییر پس زمینه عکس آنلاین با Lunapic

برای تغییر پس زمینه عکس آنلاین، وارد Lunapic شوید. سپس روی Choose File بزنید تا تصویر خود را آپلود کنید. می‌توانید در کادر Open URL، آدرس اینترنتی تصویر را وارد کنید. سپس روی Upload یا Go بزنید تا تصویر آپلود شوید.

تغییر پس زمینه عکس آنلاین

وقتی تصویر آپلود شد، ابتدا باید پس زمینه قبلی را حذف کنید. برای این کار روی سربرگ Edit بزنید و Transparent tool را انتخاب کنید.

تغییر پس زمینه عکس آنلاین

حال روی پس زمینه کلیک کنید تا حذف شود. با تغییر اسلایدر بالای تصویر، می‌توانید میزان حذف پس زمینه را تنظیم کنید. زیرا ممکن است در ابتدا تمام پس زمینه حذف نشود. درجه اسلایدر را به تدریج کم و زیاد کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.

تغییر پس زمینه عکس آنلاین

در آخر روی Apply بزنید. حال روی سربرگ Draw کلیک کنید و Background tool را انتخاب کنید. می‌توانید از میان تصاویر آماده پس زمینه را انتخاب کنید یا روی choose file بزنید و تصویر پس زمینه موردنظر خود را وارد کنید. سپس روی Upload now بزنید.

تغییر پس زمینه عکس آنلاین

به صفحه جدید هدایت می‌شوید. می‌توانید تصویر را با پس زمینه مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از بخش Tiled background از سایر تصاویر ساده استفاده کنید. با زدن روی کادر رنگی که روی آن اعدادی با # نوشته شده است، می‌توانید رنگ ساده‌ای را برای پس زمینه انتخاب کنید.

در نهایت، در صورت راضی بودن از نتیجه روی Apply بزنید. پس از آن برای دانلود تصویر، روی Save که در زیر آن قرار دارد، بزنید. همچنین می‌توانید آن را مستقیما در فیس بوک، توییتر و… به اشتراک بگذارید.

تغییر پس زمینه عکس آنلاین

علاوه بر این، می‌ توانید از سایر ابزارهای ویرایش تصویر این سرویس هم استفاده کنید. گزینه‌ها بسیار مشابه با فتوشاپ است.

سایت‌های مختلفی برای ویرایش عکس وجود دارد. برای آشنایی با بهترین آن ها مطلب بهترین ابزارهای آنلاین ویرایش عکس را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودسایت‌ های تغییر پس زمینه عکس به صورت آنلاین را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این سایت‌های استفاده کردید؟ لطفا نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا