آموزش

آموزش 6 روش بازیابی اکانت هک شده کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) 🔫 یکی از بازی‌های محبوب بوده که افراد بسیاری طرفدار نسخه موبایلی آن هستند. اگر دارای اکانت کال آف دیوتی هستید و اکانت شما هک شده است، اصلاً نگران نباشید. ما در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۶ روش بازیابی اکانت هک شده کالاف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت.

برگرداندن اکانت هک شده کالاف دیوتی موبایل

How to Recover Hacked Call of Duty Mobile Account

اگر احساس می‌کنید که اکانت کالاف دیوتی شما هک شده است یا به تازگی برخی از تنظیمات بازی را عوض کرده‌اید و پس از آن دچار مشکلاتی در کالاف دیوتی شده‌اید، در ابتدا اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. گاهی اوقات ممکن است مشکل پیش آمده تنها به اتصال اینترنت شما وابسته باشد. وقتی اتصال اینترنت دچار مشکل شود، دستیابی به اکانت نیز دچار مشکل خواهد شد. پس در ابتدا اتصال Wi-Fi را برای چند ثانیه قطع کرده و دوباره این اتصال را برقرار کنید.

سپس باید بررسی کنید که مشکل به وجود آمده به سرور وابسته نباشد. از آنجایی که کالاف دیوتی دارای میلیون‌ها کاربر است، گاهی اوقات ممکن است در سرور اصلی برنامه مشکلاتی ایجاد شود. بنابراین به سایت اصلی سازنده برنامه رفته و بررسی کنید که آیا مشکل از سرور بازی است یا نه. در صورتی که هنوز مشکلتان برطرف نشده است، از روش‌های زیر برای حل این مشکل استفاده کنید.

بررسی شناسه کاربری و رمز عبور برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل

پس از بررسی اتصال اینترنت و عدم وجود مشکل در سرور، از سه روش زیر می‌توانید برای ریکاوری اکانت خود استفاده کنید.

روش اول

مطمئن شوید که شناسه کاربری و رمز عبور خود را به درستی وارد کرده‌اید. ابتدا برنامه را به طور کامل بسته و سپس آن را باز کنید. نام کاربری و رمز عبور خود را دوباره بررسی کنید. جهت اطمینان می‌توانید رمز عبور خود را بازیابی (Reset) کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید.

وارد لینک Reset Password شوید.

بازیابی رمز اکانت کالاف دیوتی موبایل

در صفحه باز شده و در بخش Email Address ایمیل خود را وارد کنید. سپس روی گزینه Submit ضربه بزنید.

بازگردانی اکانت هک شده کالاف دیوتی موبایل

با انجام این کار دستورالعمل‌های بازیابی رمز عبور به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال خواهند شد. با مراجعه به ایمیل خود می‌توانید رمز عبور اکانت کالاف دیوتی خود را بازیابی کنید.

ریکاوری اکانت کالاف دیوتی موبایل

روش دوم

در این روش می‌توانید از سایت Activision Support استفاده کنید. وارد این سایت شده و روی گزینه I Don’t Have Any Accounts Linked کلیک کنید.

رفع مشکل ورود به اکانت کالاف دیوتی موبایل

در صفحه باز شده روی I Can’t Log In to My Account کلیک کنید.

بازگردانی اکانت هک شده کالاف دیوتی موبایل

در این مرحله باید یک حساب موقت ایجاد کنید. برای انجام این کار روی Create a Temporary Account کلیک کنید.

برگرداندن اکانت مهمان کالاف دیوتی موبایل

وقتی در مراحل ساخت اکانت موقت جدید به بخش CONNECTED ACCOUNTS رسیدید، باید یک اکانت پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و … را که به حساب هک شده شما متصل است، انتخاب کنید. پس از ساخت اکانت دوباره به صفحه قبلی باز گشته و روی Verify To Continue کلیک کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل با ایمیل

روش سوم

اگر از سایر نسخه‌های کال آف دیوتی استفاده می‌کنید، می‌توانید برای ریکاوری اکانت خود به سایت Activision Support رفته و نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ورود به اکانت هک شده خود می‌توانید از اکانت استیم نیز استفاده کنید.

ریست کردن برنامه کال آف دیوتی موبایل

اگر برنامه دارای حافظه کش یا فایل‌های داده آسیب دیده باشد، مشکلاتی به وجود خواهد آمد. به همین سبب برای حل این مشکلات باید برنامه کالاف دیوتی موبایل خود را ریست کنید. با انجام این کار شما از حساب کاربری خود خارج خواهید شد و تمام داده‌هایی که توسط برنامه دانلود شده‌اند مثل نقشه‌ها، سلاح‌ها و … حذف می‌شوند.

برگرداندن اکانت هک شده CODM

به صفحه‌ای بروید که نماد COD Mobile در آن قرار گرفته است.

روی این نماد ضربه زده و نگه دارید که گزینه‌ها نمایش داده شوند.

روی App info و سپس Storage ضربه بزنید.

حالا روی Clear cache ضربه بزنید.

در مرحله آخر روی Clear data ضربه زده و سپس روی confirm ضربه بزنید.

پس از ریست شدن برنامه، دوباره آن را باز کرده و دوباره همه داده‌ها را دانلود کنید.

نصب مجدد برنامه برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل

اگر تمام روش‌های بالا را انجام دادید و همچنان مشکلتان بر طرف نشده است، باید کالاف دیوتی موبایل را حذف کرده و مجدد نصب کنید. با انجام این کار، تمام فایل‌های این برنامه و همچنین ارتباط آن با سرویس‌ها و سایر برنامه‌ها از گوشی شما حذف خواهند شد. پس از آن، برنامه را دوباره نصب کرده که مطمئن شوید از آخرین نسخه آن استفاده می‌کنید.

رفع مشکل پریدن اکانت کالاف دیوتی موبایل

روی برنامه کالاف دیوتی ضربه بزنید و نگه دارید که گزینه‌هایی در بالای آن ظاهر شوند.

سپس روی Uninstall ضربه بزنید که این برنامه را به طور کامل از گوشی خود حذف کنید.

حالا دستگاه خود را مجدد راه اندازی کنید. دوباره کالاف دیوتی موبایل را دانلود کرده و آن را نصب کنید.

تماس با پشتیبانی برای بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل

از طریق سایت Activision Support می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و به بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل خود بپردازید. برای انجام این کار از دو روش زیر استفاده کنید.

روش اول

به صفحه رسمی پشتیبانی این برنامه بروید. وارد حساب Activision خود شده، سپس به پایین رفته و روی Continue کلیک کنید. اکنون با اعلانی مواجه خواهید شد که باید روی گزینه Agree and Continue کلیک کنید.

پشتیبانی کالاف دیوتی موبایل

درخواست پشتیبانی خود را در این قسمت تایپ کرده و روی Submit my appeal کلیک کنید. پاسخ از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

روش دوم

به صفحه Support options رفته و وارد حساب Activision خود شوید. بازی کالاف دیوتی را انتخاب کنید. سپس پلتفرمی را که روی آن بازی می‌کنید، انتخاب کرده و روی Activision Account کلیک کنید. در این قسمت از بین گزینه‌های موجود مشکل خود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. در مرحله آخر به پایین صفحه رفته و روی Submit a ticket کلیک کنید.

اموزش برگرداندن اکانت کالاف بدون پسورد

مشکل خود را نوشته و سپس روی Submit کلیک کنید.

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل با فیسبوک

بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل با کمک فیسبوک یکی از راه‌های مناسبی است که در صورت فراموشی ایمیل خود می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر اطلاعات حساب کاربری کالاف دیوتی خود را با حساب کاربری فیسبوک خود همگام سازی کرده باشید، می‌توانید برای برگرداندن اکانت خود از فیسبوک استفاده کنید.

برگرداندن اکانت مهمان کالاف دیوتی موبایل

توصیه ما به شما این است که هیچ وقت از اکانت مهمان استفاده نکنید. چرا که در شرایط عادی برگرداندن اکانت مهمان غیرممکن است. همیشه سعی کنید با استفاده از ایمیل یک حساب کاربری معتبر ایجاد کرده و از آن حساب کاربری استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

۶ روش بازیابی اکانت کالاف دیوتی موبایل در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت. اگر شما از روش‌های دیگری برای بازیابی اکانت هک شده خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید تجربیات خود را با ما و سایر مخاطبان لینک 2 دانلوددر قسمت نظرات در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا