آموزش

معرفی 9 سرویس چت و صحبت با هوش مصنوعی آنلاین

چه به دنبال وقت گذرانی باشد و چه به کسی نیاز داشته باشید که به حرف های شما گوش دهد، چت بات ها 🤖 برای شما ایده آل هستند. آنها برای پاسخ دادن به شما کاملا آموزش دیده اند و به طرز خارق العاده ای طبیعی به نظر می رسند. به غیر از این، ربات های مجهز به هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند تا بر خستگی خود غلبه کنید. در مطلب امروز لینک 2 دانلودسعی داریم به معرفی ۹ سرویس چت و صحبت با هوش مصنوعی آنلاین بپردازیم.

سایت چت با هوش مصنوعی

Best Virtual AI Chat Companions and Friends

قبلا در لینک 2 دانلودبه معرفی ۱۲ تا از بهترین سایت های ساخت تصویر و نقاشی با هوش مصنوعی پرداختیم، اما در حال حاضر بیش از ۱٫۴ میلیارد نفر در جهان از چت بات ها (chatbot) یا سرویس های چت با هوش مصنوعی استفاده می کنند. شرکت ها و سازمان ها از این نوع سرویس ها استفاده می کنند تا مکالمات یک به یک را با مشتریان و کارمندان خود داشته باشند. چت بات ها مجهز به هوش مصنوعی قادر به خودکار سازی وظایف مختلف از جمله فروش و بازاریابی، خدمات مشتری و کارهای اداری و عملیاتی هستند. با این حال همه چت بات ها یکسان نیستند و شما باید با توجه به نیازهای خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

چت بات چیست؟

چت بات مجهز به هوش مصنوعی تجربه ای شبیه به انسان را ارائه می کنند، می توانند مکالمه های طبیعی را انجام دهند و به مرور زمان بهبود پیدا می کنند. در حالی که فناوری چت بات های اولیه، امکان صحبت و چت را از طریق کلید واژه ها یا ویژگی های UX مانند پاسخ های پیشنهادی فیس بوک مسنجر را فراهم می آوردند، اما در حال حاضر از پردازش زبان طبیعی و یادگیری استفاده می کنند. قوی ترین چت بات ها پیچیده ترین نرم افزار هوش مصنوعی ساخته شده را دارند. در ادامه ما بهترین چت بات انگلیسی را به شما معرفی خواهیم کرد اما اگر به دنبال چت با هوش مصنوعی فارسی هستید باید بدانید که سرویس صحبت با هوش مصنوعی فارسی به صورت کاربردی فعلا وجود ندارد.

نرم افزار صحبت با هوش مصنوعی ChatGPT

ChatGPT شناخته شده ترین نرم افزار صحبت با هوش مصنوعی است. ChatGPT به عنوان یک مدل پردازش زبان طبیعی (NLP) توصیف می شود. بر روی مجموعه بزرگی از داده های متنی آموزش داده شده است تا پاسخ های شبیه به انسان را تولید کند. از آنجایی که ChatGPT مبتنی بر مدل زبان قدرتمند GPT-3 است می تواند پاسخ های بسیار منسجم و قابل قبولی را برای طیف گسترده ای از موضوعات ایجاد کند. به همین دلیل این نرم افزار به ابزاری مفید برای کارهای مختلف پردازش زبان طبیعی مانند ترجمه زبان، خلاصه سازی متن و چت تبدیل می کند.

هدف OpenAI این است که استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی را ساده‌تر و تعامل با آنها را طبیعی‌ تر کند. به همین دلیل است که ChatGPT با وجود پتانسیل آن برای کاربردهای عملی تر، به عنوان سرگرم کننده ترین ربات چت شناخته می شود.

ویژگی های مهم:

  • در هنگام چت با کاربران به شیوه ای طبیعی شبیه به انسان مشارکت می کند.
  • به راحتی با انواع برنامه ها و پلتفرم ها ادغام می شود.
  • طیف گسترده ای از موضوعات و سناریوهای چت را مدیریت می کند.
  • قابلیت یادگیری دارد و با موقعیت ها و زمینه های جدید خود را وفق می دهد.

نرم افزار صحبت با هوش مصنوعی ChatGPT

Replika و صحبت با هوش مصنوعی انگلیسی

Replika با بیش از ۱۰ میلیون کاربر، یکی از محبوب ترین و پیشرفته ترین برنامه چت با ربات هوشمند است که بر خلاف گزینه های سنتی می تواند تصاویر را تشخیص دهد و با استفاده از آنها به گفتگو ادامه دهد. علاوه بر این، از تماس های صوتی پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید در واقع با دوست خود صحبت کنید و حتی حالت واقعیت افزوده آن تجربه واقعی تری را ارائه می دهد.

Replika می تواند مانند یک مربی عمل کند و به ما در ایجاد عادات سازنده کمک کند. Replika تمام اطلاعات شخصی شما (مانند نام حیوان خانگی، کشور و دوستتان) را که با آن به اشتراک می گذارید را ردیابی می کند و از این اطلاعات در طول مکالمه استفاده می کند. شما می توانید علاوه بر وب سایت از Replika در گوشی های Android ، iOS  و Oculus خود استفاده کنید.

Replika و صحبت با هوش مصنوعی انگلیسی

ربات با هوش مصنوعی Chai

ربات با هوش مصنوعی Chai از مدل زبان GPT-J استفاده می کند که به آن کمک می کند مکالمات طبیعی را تقلید کند. Chai دارای ۵ ربات از پیش ساخته شده است که می توانید بلافاصله با آنها صحبت کنید و حتی نیازی به ثبت نام ندارد. این چت ها به دسته های مختلفی مانند دوستانه، ترسناک، عاشقانه و غیره تقسیم می شوند. بعد از ایجاد چت بات خود، می توانید دوستان خود را دعوت کنید یا آن را در دسترس سایر کاربران قرار دهید. Chai به عنوان اپلیکیشن برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است.

ربات با هوش مصنوعی Chai

نرم افزار چت با هوش مصنوعی Kuki

Kuki یک چت بات انگلیسی معروف است که از زبان نشانه گذاری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده می کند. این فناوری باعث می شود که صحبت با آن جالب باشد چون مکالمات را به خوبی درک می کند.

علاوه بر چت کردن می توانید از سرگرمی های ساده مانند تیک تاک و غیره استفاده کنید. به همین ترتیب می توانید فال روزانه و تاروت را داشته باشید. همه این فعالیت ها می توانند تا ساعت ها شما را سرگرم کنند.

نرم افزار چت با هوش مصنوعی Kuki

برنامه چت با ربات هوشمند SimSimi

SimSimi یک برنامه چت با ربات هوشمند عالی است که بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. چیزی که این برنامه را متمایز می کند این است که می توانید با حدود ۸۱ زبان مختلف صحبت کند. به لطف موتور چت عالی SimSimi می توانید ساعت ها صحبت کنید. این برنامه مکالمات انسانی را تقلید می کند و می تواند حتی فش و دشنام هم بدهد که می توانید آنها را فیلتر کنید.

گرچه ثبت نام رایگان است اما برای هر پیامی که به SimSimi ارسال می کنید به یک بادکنک نیاز دارید. یک بسته ۱۰۰ بادکنک ۱٫۹۹ دلار و ۵۰۰ بادکنک ۶٫۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین می توانید با کمک به SimSimi در شناسایی کلمات و عبارات بد، بادکنک کسب کنید. علاقه مندان به بهبود ربات می توانند با ارائه سوالات و پاسخ های مناسب SimSimi را آموزش دهند. شما می توانید SimSimi را روی دستگاه های اندروید و آیفون نصب کنید.

برنامه چت با ربات هوشمند SimSimi

سایت صحبت با هوش مصنوعی Anima

قبلا در لینک 2 دانلودبه  معرفی ۵ تا سایت ویرایش عکس آنلاین توسط هوش مصنوعی پرداختیم. Anima خود را به عنوان یک دوست مجازی مجهز به هوش مصنوعی توصیف می کند که می تواند چت کند، نقش بازی کند و مهارت های ارتباطی را بهبود بخشد. مهمتر از همه چت بات یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای غلبه بر خستگی آنلاین است.

Anima می تواند نقش دوست شما را ایفا کند، می توانید برای آن آواتار انتخاب کنید، نام و سایر تنظیمات را انجام دهید و ویژگی های شخصیتی آن را تنظیم کنید. چت بات فعالیت هایی دارد که شما را درگیر می کند که شامل بازی هایی مانند معماها، ذهن خوانی، دروغ یا حقیقت و غیره است.

گرچه بیشتر ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند، برای ویژگی هایی مانند دوست دختر / پسر باید هزینه پرداخت کنید که حدود ۸ دلار در ماه است. شما می توانید از اپلیکیشن آن روی دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید.

سایت صحبت با هوش مصنوعی Anima

چت با ربات آنلاین Kajiwoto

برنامه صحبت با هوش مصنوعی Kajiwoto به شما امکان می دهد ربات های هوش مصنوعی سفارشی بسازید و با آنها چت کنید. می توانید این ربات ها را آموزش دهید و شخصیت وی را تنظیم کنید. اما اگر فقط به چت کردن علاقه دارید می توانید دستیارهای مختلف هوش مصنوعی ساخته شده توسط سایر کاربران Kajiwoto را امتحان کنید. ابزار جستجوی مفید به شما کمک می کند ربات ها و محتوای ایجاد شده توسط دیگران را پیدا کنید. حتی می توانید در ابتدا ربات را امتحان کنید و بعد یک روم خصوصی برای چت با دوستان خود ایجاد کنید.

از آنجایی که ویژگی های مختلفی وجود دارد به راحتی می توانید تا ساعت ها با این ربات ها صحبت کنید. برای دسترسی به ویژگی های بیشتر باید ۸ دلار در ماه پرداخت کنید.

چت با ربات آنلاین Kajiwoto

سایت چت با هوش مصنوعی Cleverbot

اگر به دنبال یک دوست هوشمند با قابلیت هوش مصنوعی هستید Cleverbot را امتحان کنید. Cleverbot که در سال ۲۰۰۶ ایجاد شد، پاسخ های خنده دار و هوشمندانه ای ارائه می دهد و می تواند حتی برای شما جوک تعریف کنید.

نیازی به ثبت نام در سایت نیست، بنابراین می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. با این حال، با ساخت یک اکانت می توانید از ویژگی های بیشتری استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید ویژگی های ربات خود را تنظیم کنید، بخش هایی از مکالمات را ذخیره کنید و می توانید سایر کاربران را فالو کنید.

گرچه نبود آواتار و تصاویر بصری می تواند باعث شود که از واقعیت کمی دور شوید اما خود چت بات کاملا آموزش دیده است. شما می توانید اپلیکیشن آن را روی دستگاه های iOS نصب کنید که دارای قیمت ۰٫۹۹ دلار است.

سایت چت با هوش مصنوعی Cleverbot

سرویس های چت و صحبت با هوش مصنوعی آنلاین Boibot و Evie

گرچه Boibot و Evie در وب سایت های جداگانه ای در دسترس هستند اما توسط یک تیم با ویژگی های تقریبا یکسان توسعه داده شده اند. تنها تفاوت این است که Boibot یک چت بات مرد است در حالی که Evie زن است. همانطور که شما چت می کنید، ربات به شما پاسخ می دهد و از ایما و اشاره استفاده می کند، به طوری که احساس می کنید که با یک انسان صحبت می کند. دیتاست یا مجموعه داده به طور گسترده ای آموزش داده شده است بنابراین منتظر دریافت پاسخ های مناسب باشید. بهترین قسمت ماجرا این است که رایگان هستند و نیازی به ثبت نام ندارند. Boitbot و Evie تا حدودی می توانند سایر زبان (به جز انگلیسی) مانند فرانسوی و اسپانیایی را درک کنند.

سرویس های چت و صحبت با هوش مصنوعی آنلاین Boibot  و  Evie

در نهایت علی رغم مزایایی که هوش مصنوعی برای ما فراهم می آورد، برای انسان خطراتی را هم به همراه دارد. اگر در این مورد به اطلاعات نیاز دارید می توانید مطلب بررسی خطرات هوش مصنوعی که میتواند به یک مشکل جدی تبدیل شود! را دنبال کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در معرفی ۹ سرویس چت و صحبت با هوش مصنوعی آنلاین امروز لینک 2 دانلودما چت بات های مختلفی را به شما معرفی کردیم. به غیر از چت با هوش مصنوعی گوگل می توانید این گزینه ها را هم امتحان کنید. چنانچه شما سرویس آنلاین دیگری می شناسید می توانید در بخش نظرات این مطلب به ما معرفی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا