آموزش

معرفی و دانلود 30 تا از بهترین برنامه و سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی

آیا به دنبال ابزاری برای تغییر صدای خود هستید؟ 🎙️ شما میتوانید از هوش مصنوعی در این زمینه کمک بگیرید و با استفاده از هوش مصنوعی صدای خود را تغییر دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و دانلود ۳۰ تا از بهترین برنامه و سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی میپردازیم.

معرفی بهترین برنامه تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی

Most Popular AI Voice Generators and AI Voice Changers

به دلایل مختلفی ممکن است شما نخواهید از صدای خود استفاده کنید. در این صورت میتوانید به راحتی از ابزار های تغییر صدا استفاده کنید. برخی از ابزار ها با استفاده از هوش صمنوعی صدای شما را تغییر میدهند که باعث میشود نتیجه بهتری دریافت کنید. در ادامه به معرفی چند نرم افزار و سایت برای تغییر صدا با هوش مصنوعی میپردازیم.

تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی Murf

Murf ابزاری است که به شما کمک میکند تا صدای خود را از حالت ضبط شده خانگی به صدای ضبط شده در استودیو های حرفه ای تبدیل کنید. شما با استفاده از Murf میتوانید خطاهای گرامری و قواعدی را در متن خود پیدا و آن ها را اصلاح کنید. همچنین به حذف برخی کلمات برای طبیعی تر شدن صدای شما کمک میکند. اگر تصویر هم دارید و از خود فیلم گرفته اید، Murf بعه راحتی به شما کمک میکند تا صدا و تصویر را باهم همگام کنید یا برخی از قسمت های صدای خود را حذف یا بی صدا کنید.

برنامه هوش مصنوعی برای تغییر صدای خواننده

Lovo.ai شبیه ساز صدا با هوش مصنوعی

Lovo.ai یکی دیگر از ابزار هایی است که میتوانید برای ویرایش صدا با هوش مصنوعی از آن استفاده کنید. در صورتی که متنی دارید و میخواهید آن را به گفتار تبدیل کنید میتوانید از Lovo.ai کمک بگیرید. Lovo.ai رابط کاربری ساده ای دارد و صدایی که تولید میکند شباهت بسیار زیادی به صدای انسان ها دارد و این باعث میشود طبیعی تر جلوه کند. این ابزار بیش از ۴۰۰ صدای هوش مصنوعی دارد و بیش از ۱۵۰ زبان مختلف را پشتیبانی میکند. همچنین قابلیت ویرایش ویدیو را نیز دارد که به شما این امکان را میدهد تا ویدیو های خود را حین تولید صدا ویرایش کنید.

نرم افزار شبیه سازی صدای افراد

FineShare FineVoice برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی

FineShare FineVoice مبتنی بر الگوریتم پردازش گفتار هوش مصنوعی است که باعث میشود صدای شما را به صدا شخصیت های محبوب تبدیل کند. به غیر از تغییر صدا، FineShare FineVoice به شما کمک میکند تا از طریق برنامه هایی مانند یوتیوب، اپل موزیک و تیک تاک صدای مورد نظر خود را ضبط کنید و آن را تغییر داده سپس خروجی بگیرید. صداهایی که توسط این ابزار ضبط میکنید با کیفیت بالایی ضبط میشوند. صد ها افکت صوتی در FineVoice جود دارد که میتوانید از آن ها برای صدای خود استفاده کنید.

سایت تغییر صدا

Voicemod برنامه تقلید صدا با هوش مصنوعی

Voicemod یکی از بهترین ابزار ها برای تغییر صدا است. این ابزار جلوه های صوتی بسیاری دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. Voicemod در عین حرفه ای بودن ابزاری ساده نیز است و به راحتی میتوانید با آن کار کنید. در صورتی که میخواهید صدای خود را تغییر دهید میتوانید با Voicemod صدای خود را به صدای افراد مشهور تبدیل کنید. دیگر مزیت Voicemod این است که این ابزار با نرم افزار هایی مانند Twitch، Audacity، Omegle و… سازگاری دارد.

Voice ai

دانلود نرم افزار شبیه سازی صدا Adobe Audition

Adobe Audition صدا را از شما تحویل میگیرد و با استفاده از جلوه های صوتی که دارد آن را صورت کامل تغییر میدهد. یکی از افکت های این هوش مصنوعی تقویت کننده صدا است که میتواند فرکانس صدای شما را تغییر دهد. همچنین میتوانید به صدای خود اکو اضافه کنید. اگر متنی دارید میتوانید با استفاده از افکت Automatic Pitch Correction برای تصحیح خودکار متن خود استفاده کنید. موارد گفته شده برخی از افکت های Adobe Audition بودند که میتوانید از آن ها استفاده کنید. به غیر از این افکت ها، Adobe Audition افکت های خیلی بیشتری دارد که حین کار با Adobe Audition میتوانید با آن ها آشنا شوید.

دانلود نرم افزار شبیه سازی صدا

Voice Changer برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی با گوشی

Voice Changer ابزاری برای تغییر صدا و اضافه کردن افکت ها مختلف به صدای شما است. این ابزار با وجود اینکه میتواند صدای شما را ضبط کند اما بهتر است برای با کیفیت تر شدن صدا ابتدا با میکروفون صدای خود را ضبط کنید، سپس با افکت های مختلف برنامه آن را تغییر دهید. در صورتی که متن نیز دارید میتوانید با وارد کردن متن آن را به گفتار تبدیل کنید تا نیازی به ضبط صدا نباشد. شما میتوانید صدای خود را به صدا های مختلفی مانند یک آدم فضایی، ربات و… تبدیل کنید.

هوش مصنوعی تغییر صدا خواننده

Clownfish سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی

Clownfish فهرست عظیمی از جلوه های صوتی را در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید خودتان صدای خودتان را ضبط کنید یا صدای مورد نظر را از سیات های دیگر دریافت کنید. سپس با استفاده از افکت های این ابزار آن را به صدا های مختلف تبدیل کنید. در صورتی که شما متن دارید میتوانید مانند سایر ابزار ها متن را به Clownfish دهید تا متن شما را به گفتار تبدیل کند.

تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان

Voice Changer with Effects نرم افزار تغییر صدا با هوش مصنوعی اندروید

Voice Changer with Effects برنامه ای رایگان برای گوشی های اندرویدی در دسترس است. شما میتوانید از این ابزار در گوشی خود برای تغییر صدای خود به یک موجود فضایی یا کسی که گاز هلیوم را از بادکنک استنشاق کرده استفاده کنید. به غیر از موارد گفته شده جلوه های صوتی دیگری نیز دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. شما در Voice Changer with Effects میتوانید مستقیما یک صدا را ضبط کرده و از آن استفاده کنید یا صدایی که قبلا ضبط کردید را آپلود کنید.

تغییر صدا با هوش مصنوعی آنلاین

تغییر صدا با هوش مصنوعی رایگان Voice Changer Plus برای گوشی های آیفون

در صورتی که شما از آیفون و سیستم عامل iOS استفاده میکنید میتوانید برای تغییر صدا از Voice Changer Plus استفاده کنید. در این برنامه شما میتوانید صدای خود را تنها با یک دکمه ضبط کنید. بعد از ضبط صدا میتوانید از ۵۵ جلوه صوتی مختلف برای تغییر صدا خود استفاده کنید. در صورتی که فایل صوتی صدای شما طولانی است میتوانید آن را با استفاده از ابزار های Voice Changer Plus کوتاه تر کنید.

شبیه ساز صدا با هوش مصنوعی

تغییر صدا با هوش مصنوعی آنلاین MorphVOX Pro

MorphVOX Pro از دیگر ابزار هایی است که شما میتوانید برای تغییر صدا استفاده کنید. همچنین به غیر از تغییر صدای شما این ابزار ویژگی های خیلی زیادی دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. به عنان مثال صدای های اضافی پس زمینه را ساکت کنید و صدای خود را در محیطی آرام و ساکت قرار دهید. بعد از آن افکت ها مختلفی را میتوانید به پس زمینه اضافه کنید.

تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی

دانلود نرم افزار هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده Voice ai

Voice ai به شما این امکان را میدهد صدای خود را به هر شخصیتی که میتوانید تصور کنید تبدیل کنید. Voice ai رابط کاربری ساده ای دارد که به راحتی میتوانید با آن کار کنید. همچنین سرعت بالایی در تغییر صدای شما دارد و میتوانید در زمان کوتاهی کار خود را با استفاده از این ابزار انجام دهید.

عوض کردن صدا با هوش مصنوعی

AV Voice Changer برنامه هوش مصنوعی برای تغییر صدای خواننده و…

با AV Voice Changer میتوانید صدای خود را به صورت کامل تغییر دهید. این یعنی میتوانید صدای خود را زنانه تر، مسن تر، جوان تر یا… کنید یا به صدای موجودات دیگر تبدیل کنید. شما این نرم افزار شبیه سازی صدای افراد را میتوانید به برنامه هایی مانند اسکایپ و… متصل کنید و صدای خود را درون این برنامه ها تغییر دهید. اصلی ترین قابلیت این نرم افزار، ابزار صدا ساز است که میتوانید با آن صدای خود را تغییر دهید. همچنین میتوانید در این نرم افزار چند کلید میانبر مشخص کنید که راحت تر کار های خود را پیش ببرید.

تغییر صدا با هوش مصنوعی گوگل

Voice Changer نرم افزار هوش مصنوعی برای تغییر صدای خواننده در گوشی های اندرویدی

Voice Changer یکی از برنامه هایی است که مخصوص گوشی های اندرویدی است و میتوانید آن را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و صدای خود را تغییر دهید. این برنامه به این دلیل که در گوشی اندرویدی شما نصب میشود، دسترسی به آن راحت است و میتوانید به راحتی صدای خود را تغییر دهید.

تغییر صدا با هوش مصنوعی اندروید

Voxal Voice Changer برنامه تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی

نسخه رایگان Voxal Voice Changer ابزار های مختلفی دارد که میتوانید از آن ها برای تغییر صدای خود استفاده کنید. شما میتوانید در این برنامه صدای خود را به صورت مستقیم ضبط کنید یا فایل صوتی که از قبل ضبط کردید را آپلود کنید سپس آن را به هر صدایی تبدیل کنید.

سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی

تغییر صدای خواننده آهنگ با Audacity

Audacity یک برنامه ضروری برای خواننده ها است. این برنامه به خواننده ها کمک میکند تا صدای خود را تقویت کنند. یکی از مزیت های Audacity رابط کاربری ساده این برنامه است. Audacity میتواند به حذف نویز های اضافه صدای شما، کوتاه کردن صدا ها و اضافه کردن افکت کمک کند.

برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی

برنامه هوش مصنوعی برای تغییر صدای MetaVoice

ابزار MetaVoice درون خود یک استودیو دارد که در این استودیو شما میتوانید به سرعت صدای هوش مصنوعی منحصر به فردی تولید کنید. پس از تولید این صدا ها میتوانید از آن برای ویدیو های خود استفاده کنید. شما با متصل کردن این ابزار به سایر پلتفرم ها مانند دیسکورد، گوگل میت و.. تنها با یک کلیک میتوانید صدای خود را تغییر دهید. این ابزار به ۸۰۰ پلتفرم متصل میشود.

تغییر صدا با هوش مصنوعی

دانلود برنامه هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده Celebrity Voice Changer AI

یکی دیگر از برنامه های اندرویدی که میتوانید از آن برای تغییر صدای خود استفاده کنید، Celebrity Voice Changer AI است. این برنامه صدای افراد مشهور را با استفاده از هوش مصنوعی میتواند ایجاد کند و شما به راحتی میتوانید صدای خود را تغییر دهید. برای کار با این برنامه کافیست صدای فرد مشهور مورد نظر را انتخاب کنید سپس متن یا فایل صوتی شامل صدای خود را وارد کنید و با یک کلیک تغییر صدا را شروع کنید.

تغییر صدا به دختر

افزونه Celebrity Voice Changer تغییر صدا با هوش مصنوعی گوگل

برنامه ای که در قسمت قبل معرفی شد برای گوشی های اندرویدی بود. در صورتی که بخواهید میتوانید از افزونه گوگل کروم Celebrity Voice Changer استفاده کنید. شما میتوانید این افزونه را در کروم نصب کنید و در سایت های مختلف از ابزار تغییر صدا استفاده کنید.

صدای هوش مصنوعی فارسی

Vocaloid سایت هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده ها

Vocaloid موزیکال ترین برنامه در بین برنامه های معرفی شده است. این برنامه برای خوانندگان بسیار مناسب است. Vocaloid ابزار های زیاد و مختلفی دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. Vocaloid بیش از ۱۰۰ صدا دارد که میتوانید به راحتی برای تغییر صدای خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. شما میتوانید آهنگ مورد نظر را بخوانید و با استفاده از Vocaloid آن را تغییر دهید. این برنامه برخلاف سایر برنامه ها تبدیل متن به گفتار ندارد بنابر این باید یک فایل صوتی به آن بدهید.

دانلود نرم افزار هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده

سایت هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده Synthesizer V

نرم افزار تغییر صدای خواننده Synthesizer V نیازی به اینترنت ندارد. این یعنی در هر زمان و مکانی میتواند به شما کمک کند. این برنامه نیز مانند Vocaloid مناسب برای خوانندگان است و میتوانید برای تغییر صدای خوانندگان از آن استفاده کنید.

تغییر صدا با هوش مصنوعی با گوشی

Revocalize برنامه هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده

ابزار Revocalize ابتدا برای تبدیل متن به گفتار بود، اما با پیشرفت هوش مصنوعی ابزار تغییر صدای خواننده ها را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است. بنابر این شما اگر فایل صوتی نیز ندارید، به راحتی میتوانید متن خود را به این ابزار دهید تا آن را به گفتار تبدیل کرده و بعد از آن، تغییر صدا را روی آن اعمال کند.

تقلید صدا با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی تغییر صدا خواننده Emvoice

شما با استفاده از ابزار Emvoice میتوانید یک ملودی را به صورت دستی تنظیم کنید، سپس برای هر بخش ملودی Emvoice یک متن اختصاصی ایجاد میکند. همچنین میتوانید عبارت کوتاهی شامل مدل آواز وارد کنید تا آواز شما بر آن اساس خوانده شود.

سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی

سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی My voice mod

My voice mod یکی دیگر از ابزار های تغییر صدا با استفاده از هوش مصنوعی است. در این سایت شما میتوانید یا صدای خود را مستقیما ضبط کنید یا فایل صوتی مورد نظر را آپلود کنید. بعد از آن از سمت راست صفحه شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا صدای شما به صدای شخصیت انتخاب شده تغییر کند. My voice mod رابط کاربری ساده ای دارد و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

معرفی بهترین برنامه تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی

دیگر سایت های تغییر صدا توسط هوش مصنوعی

به غیر از سایت ها و برنامه های معرفی شده چند ابزار دیگر هستند که با رابط کاربری ساده شما میتوانید از آن ها برای تغییر صدای خود به سایر صدا ها استفاده کنید. این سایت ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

  • Voice-changer: برای عوض کردن صدا با هوش مصنوعی با استفاده از این ابزار ابتدا روی Upload کلیک کنید و فایل صوتی را آپلود کنید. همچنین میتوانید با انتخاب Record صدای خود را ضبط کنید. در آخر یکی از شخصیت های پایین صفحه را انتخاب کنید تا صدای شما تغییر کند.
  • Female to Male Voice Changer: اگر میخواهید جنسیت صدای خود را تغییر دهید میتوانید از ابزار Female to Male Voice Changer استفاده کنید. این ابزار میتواند صدای زن را به مرد تغییر دهد.
  • Male to Female Voice Changer: برای تغییر صدا به دختر میتوانید از این سایت استفاده کنید. این ابزار برعکس سایت بالا عمل میکند و صدای مردانه را به صدای دختر یا زن تبدیل میکند.
  • Voice Maker: در سایت Voice Maker شما میتوانید با ترکیب کردن جلوه های صوتی صداهای منحصر به فردی تولید و از آن ها استفاده کنید.
  • Voice Spice Recorder: شما با استفاده از سایت Voice Spice Recorder میتوانید صدای خود را ضبط کرده و آن را به اشتراک بگذارید. همچنین قبل از اشتراک گذاری از بین پنج نوع صدای مختلف مانند ربات، تغییر به صدای مرد یا زن و… یکی را انتخاب کنید تا صدای شما تغییر کند.
  • Online Tone Generator: شما از این ابزار میتوانید به صورت رایگان مانند سایت قبلی برای ضبط و تغییر صدای خود استفاده کنید.
  • Voice change o matic: این سایت تغییر صدا رابط کاربری ساده ای دارد و میتوانید در صفحه اصلی صفحه تنظیماتی را برای خود اعمال کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند سایت تغییر صدای هوش مصنوعی فارسی و… پرداختیم. آیا شما توانستید یک سایت مناسب برای تغییر صدای خواننده در آهنگ یا تغییر صدای خود استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه سایت تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا