آموزش

آموزش تصویری تغییر آدرس صفحه پروفایل در لینکدین

در طول سال‌ ها لینکدین به عنوان یک پلتفرم عالی برای روابط شغلی و حرفه ای 💼 افراد فعالیت کرده است. لینکدین بستری است که در آن شما می توانید مهارت های جدید بیاموزید، در شغل خود موفق شوید و یا یک شغل مناسب را پیدا کنید. اگر شما از لینکدین استفاده میکنید ممکن است بخواهید آدرس صفحه پروفایل خود را تغییر دهید در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش تصویری تغییر آدرس صفحه پروفایل در لینکدین میپردازیم.

نحوه تغییر آدرس پروفایل در لینکدین

How to Change Your LinkedIn Profile URL

اگر به زندگی روزمره خود دقت کنیم می بینیم که بخش بزرگی از ساعات روز و شب ما صرف اپلیکیشن‌ های ارتباطی می شود. گاهی اوقات استفاده از این ابزار ها صرفا برای سرگرمی نیستند و میتوان از آنها برای مقاصد مهم تر نیز استفاده کرد. به عنوان مثال لینکدین یک ابزار خوب برای کسب و کار شما است که به یکی از کاربردی ترین پلتفرم ها تبدیل شده است.

شما پس از ایجاد حساب کاربری در لینکدین ممکن است بخواهید URL صفحه خود را تغییر دهید چراکه این شبکه به صورت پیشفرض پروفایل شما را با اعداد و حروف پیچیده نمایش میدهد که چندان حرفه ای و قابل به خاطر سپارد برای دیگران نیست. آدرس صفحه پروفایل شما در لینکدین قابل تنظیم است. این یعنی شما میتوانید هر آدرس دلخواه را روی آن تنظیم کنید. یکی از اسم هایی که میتوانید برای آدرس صفحه پروفایل خود انتخاب کنید می تواند اسم خودتان یا اسم شرکت و یا برند شما باشد. یک آدرس صفحه مناسب میتواند باعث بهتر دیده شدن شما در لینکدین شود. بنابراین در این مطلب شما راهنمای گام به گام نحوه تغییر آدرس صفحه پروفایل را می توانید ببینید.

تغییر آدرس صفحه در لینکدین در کامپیوتر

شما به راحتی میتوانید آدرس صفحه لینکدین خود را در کامپیوتر عوض کنید. برای تغییر آدرس پروفایل لیندکین در دسکتاپ مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا از طریق مرورگر دلخواه خود وب سایت لینکدین را باز کنید. سپس از طریق Login وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید در گوشه بالا سمت راست روی نماد کشویی Me کلیک کنید و گزینه View profile را انتخاب کنید.

گزینه Edit public profile & URL را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

تغییر آدرس پروفایل لیندکین

حالا در این مرحله روی آیکن مداد در کنار URL پروفایل خود همانطور که در اسکرین شات زیر نشان داده شده است کلیک کنید تا قابلیت تنظیم و تغییر URL فعال شود.

تغییر آدرس صفحه در لینکدین

حالا شما می توانید URL پروفایل خود را عوض کنید. ابتدا باید URL قبلی خود را پاک کنید و بعد از آن URL مورد نظر خود را وارد کنید. بعد از اینکه URL مورد نظر خود را وارد کردید و از درست بودن آن مطمئن شدید روی دکمه Save کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

نحوه تغییر آدرس پروفایل در لینکدین

همچنین مطلب ۳ روش دانلود فیلم و ویدیو از لینکدین میتواند برای شما مفید باشد.

تغییر URL صفحه در لینکدین به وسیله اپلیکیشن در موبایل

همانطور که در قسمت قبل نحوه تغییر آدرس صفحه پروفایل لینکدین در دسکتاب و کامپیوتر را آموزش دادیم شما میتوانید این کار را از طریق اپلیکیشن موبایل لینکدین هم انجام دهید و نمایه خود را تغییر دهید. برای تغییر URL

لینکدین با اپلیکیشن موبایل کافیست مراحل زیر را طی کنید:

اول از همه شما باید اپلیکیشن موبایل لینکدین را در اندروید، آیفون یا آیپد خود باز کنید. سپس روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

تغییر URL صفحه در لینکدین

سپس روی گزینه View profile کلیک کنید. تا وارد تنظیمات حساب کاربری خود در لینکدین بشوید.

نحوه تغییر آدرس پروفایل در لینکدین

سپس صفحه را به سمت پایین بکشید تا قسمت Contact را پیدا کنید. بعد از اینکه قسمت Contact را پیدا کردید در پایین آن روی علامت مداد کلیک کنید تا دسترسی تغییر آدرس صفحه برای شما باز شود.

نحوه تغییر آدرس پروفایل در لینکدین

حالا روی قسمت Profile URL کلیک کنید.

تغییر آدرس پروفایل لیندکین

بعد از این شما باید روی آیکون مداد در کنار URL پروفایل خود ضربه بزنید.

تغییر آدرس صفحه در لینکدین

حالا شما می توانید به راحتی پروفایل خود را عوض کنید برای این کار کافیست URL جدید خود را که از قبل انتخاب کرده اید تایپ و وارد کنید و بعد از آن دکمه Save را بزنید تا تغییراتی که اعمال کردید ذخیره شود.

نحوه تغییر آدرس پروفایل در لینکدین

حالا شما توانستید آدرس صفحه پروفایل لینکدین خود را هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق اپلیکیشن لینکدین در موبایل تغییر دهید. فقط باید یک نام مناسب برای آدرس صفحه خود پیدا کنید. سپس از طریق مراحل بالا آدرس صفحه خود را تغییر دهید. اگر در آینده نیاز به حذف اکانت لینکدین خود داشتید میتوانید مطلب آموزش تصویری حذف اکانت لینکدین (LinkedIn) را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات مطلب شما؟

در مطلب امروز تغییر آدرس عمومی صفحه در لینکدین را یاد گرفتیم. آیا شما توانستید آدرس صفحه لینکدین را عوض کنید؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با تغییر آدرس عمومی صفحه لینکدین در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا