آموزش

آموزش تصویری کار با سایت نوبت دهی تامین اجتماعی

شما با چند روش ساده و متنوع میتوانید قبل از مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری نوبت 🎫 بگیرید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش تصویری کار با سایت نوبت دهی تامین اجتماعی میپردازیم.

نحوه کار با سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

?How to Work with The Tamin Ejtemaei Queuing System

پیش از این در لینک 2 دانلودبه آموزش ۹ روش پرداخت بیمه تامین اجتماعی به صورت آنلاین و با موبایل پرداختیم. یکی دیگر از قابلیت های سامانه تامین اجتماعی نوبت گیری غیر حضوری است. نوبت دهی تامین اجتماعی تهران به دو صورت آنلاین و آفلاین است. در ادامه نحوه کار با سایت نوبت دهی تامین اجتماعی ارومیه، رشت ، مشهد ، یزد ، البرز ، همدان ، هرمزگان ، اصفهان ، استان آذربایجان غربی ، تبریز، استان آذربایجان شرقی ، تهران ، فارس ، خرم آباد ، پاکدشت و… میپردازیم.

نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی از طریق سایت Nobat.tamin

سایت Nobat.tamin قسمتی از سایت تامین اجتماعی است که شما میتوانید از آن برای نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی استفاده کنید. برای استفاده از این سایت ابتدا مرورگر دلخواه خود را باز کنید. بعد از آن وارد سایت Nobat.tamin شوید. بعد از ورود به سایت شما باید شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از کلیک روی شهر مورد نظر وارد یک صفحه جدید میشوید.

سایت نوبت دهی تامین اجتماعی ارومیه، رشت ، مشهد ، یزد ، البرز ، همدان ، هرمزگان ، اصفهان ، استان آذربایجان غربی ، تبریز، استان آذربایجان شرقی ، تهران ، فارس ، خرم آباد ، پاکدشت و...

در صفحه جدید در صورتی که حساب کاربری ندارید روی ثبت نام و اگر حساب کاربری دارید روی ورود کلیک کنید.

اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

اکنون برای ثبت نام اطلاعات خواسته شده را در کادر مربوطه وارد کنید. بعد از تکمیل فرم روی ثبت نام کلیک کنید. بعد از ثبت نام به صفحه قبل بازگردید و روی ورود کلیک کنید. بعد از وارد شدن به صفحه ورود نام کاربری یا همان کد ملی به همراه رمز عبور خود که در زمان ثبت نام، ثبت کردید را وارد کنید. بعد از وارد کردن نام کاربری و پسورد روی ورود کلیک کنید.

نوبت دهی تامین اجتماعی تهران

حالا تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کد دستوری نوبت دهی تامین اجتماعی

سپس روی نام پزشک کلیک کنید. تیک گزینه با شرایط و قوانین موافقم را بزنید و روی ادامه کلیک کنید.

نحوه کار با سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی

برای انتخاب زمان مورد نظر گزینه انتخاب زمان دیگر را فعال کنید و زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از آن روی ادامه کلیک کنید. به همین راحتی شما برای تخصص مورد نظر خود نوبت رزرو کردید.

نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی

استفاده از کد دستوری نوبت دهی تامین اجتماعی

در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید و نمیتوانید به صورت آنلاین نوبت بگیرید میتوانید از کد نوبت دهی تامین اجتماعی استفاده کنید. برای این کار ابتدا در قسمت شماره گیر گوشی خود شماره نوبت دهی تامین اجتماعی #کداستان*۱۴۲۰*۴* را وارد کنید. دقت داشته باشید که کد استان را به درستی وارد کرده باشید.

سایت نوبت دهی تامین اجتماعی ارومیه، رشت ، مشهد ، یزد ، البرز ، همدان ، هرمزگان ، اصفهان ، استان آذربایجان غربی ، تبریز، استان آذربایجان شرقی ، تهران ، فارس ، خرم آباد ، پاکدشت و...

بعد از وارد کردن کد دستوری، شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

نوع مرکز درمانی را انتخاب کنید.

شماره نوبت دهی تامین اجتماعی

کد ملی بیمار را وارد کنید. بعد از وارد کردن کد ملی باید تاریخ و زمان مراجعه را مشخص کنید.

کد نوبت دهی تامین اجتماعی

در آخر به ترتیب تخصص و پزشک مورد نظر را انتخاب کنید.

شماره نوبت دهی تامین اجتماعی

شما با استفاده از این کد دستوری میتوانید به صورت تلفنی و غیر حضوری نوبت بگیرید.

همچنین مطلب آموزش کامل تصویری و قدم به قدم دریافت فیش بیمه تامین اجتماعی به صورت آنلاین میتواند برای شما مفید باشد.

سوالات متداول

برای مراجعه حضوری میتوان به صورت غیر حضوری نوبت گرفت؟

در صورتی که میخواهید به شعب تامین اجتماعی به صورت حضوری مراجعه کنید میتوانید قبل از آن به صورت غیر حضوری نوبت بگیرید و در ساعت و روز رزرو شده به مرکز درمانی مورد نظر بروید.

آیا بدون داشتن اینترنت میتوان به صورت غیر حضوری نوبت گرفت؟

بله در صورتی که شما به اینترنت دسترسی ندارید میتوانید با استفاده از کد دستوری گفته شده نوبت بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های گفته شده برای نوبت گرفتن تامین اجتماعی استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات تجربیات خود را در زمینه شماره نوبت دهی تامین اجتماعی در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا