آموزش

آموزش 2 روش حذف Frequently Contacted در واتساپ

زمانی که بخواهید عکس، ویدئو … را در واتساپ 📞 جستجو کنید، صفحه ای با مخاطب اخیر و پر استفاده شما نمایش داده می شود. شما می توانید نمایش این صفحه را متوقف کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش روش حذف Frequently Contacted در واتساپ میپردازیم.

نحوه حذف Frequently Contacted در آیفون و اندروید

?How to Delete Contact from Frequently Contacted on WhatsApp

در بخش Frequently Contacted می توانید مخاطبانی را مشاهده کنید که بیشترین مکالمه را با آن ها داشته اید. شما می توانید این بخش را حذف کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه حذف Frequently Contacted را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

تماس های متناوب در واتساپ یعنی چه؟

وقتی می خواهید چیزی را در واتساپ فوروارد کنید، صفحه ای باز می شود تا بتوانید مخاطب را انتخاب کنید. در این صفحه بخشی به نام frequently contacted (اخیرا در ارتباط بوده) وجود دارد. در ادامه آن نیز چت های اخیر شما وجود دارد.

حذف تماسهای متناوب در واتساپ

این مخاطبین بر اساس میزان پیام های شما انتخاب می شوند. یعنی شما بیشترین مکالمه را با آن ها داشته اید. این بخش برای آن است که شما راحت تر مخاطب را پیدا کنید و سریع تر پیام را ارسال کنید.

نحوه پاک کردن Frequently contacted در واتساپ iOS

برای پاک کردن Frequently contacted در واتساپ اپل وارد این پیام رسان شوید. سپس نام مخاطبی را که میخواهید از این بخش پنهان کنید، به سمت چپ بکشید. روی More بزنید.

از فهرست Delete Chat را انتخاب کنید. همچنین می توانید Clear Chat را انتخاب کنید.

حذف تماسهای متناوب در واتساپ

اگر در این فهرست گروهی قرار دارد، شما نمی توانید گزینه Delete Chat کنید و فقط می توانید Clear Chat را انتخاب کنید.

روش دیگر این است که از پایین صفحه Settings را انتخاب کنید. سپس Data and Storage Usage را انتخاب کنید. سپس روی Storage Usage بزنید.

حذف تماسهای متناوب در واتساپ

در این بخش می توانید مخاطبین و گروه هایی را که با آن ها چت کرده اید، مشاهده کنید. مخاطب یا گروهی را که چت آن را پاک کردید، انتخاب کنید.

پاک کردن frequently contacted در واتساپ

در پایین صفحه روی Manage بزنید. واتساپ به صورت خودکار گزینه ای را که فضا را اشغال کرده است انتخاب می کند. روی Clear بزنید. با این کار تمامی چت هایی را که پیام آن ها را پاک کردید، رفرش می شوند. این گونه آن مخاطب و گروه موردنظر از این لیست حذف می شود.

پاک کردن frequently contacted در واتساپ

اگر پیامی را اشتباها پاک کردید، می توانید آن را برگردانید. برای یادگیری این کار مطلب آموزش روش های برگرداندن و ریکاوری پیام های حذف شده واتساپ را مطالعه کنید.

حذف Frequently contacted در واتساپ اندروید

برای انجام این کار در واتساپ اندروید روی چت موردنظر بزنید. سپس روی منوی سه نقطه ای در گوشه راست و بالا بزنید. سپس روی More بزنید. روی Clear Chat بزنید.

پاک کردن frequently contacted در واتساپ

حال واتساپ را ببندید. سپس دوباره آن را باز کنید. حال دیگر آن چت یا گروه در بخش Frequent وجود ندارد.

راه دیگر این است که وارد واتساپ شوید. روی منوی سه نقطه ای بزنید. سپس روی Settings بزنید.

حال گزینه Data and storage usage و سپس Storage usage را انتخاب کنید.

پاک کردن frequently contacted در واتساپ

چت موردنظر را انتخاب کنید.

پاک کردن frequently contacted در واتساپ

سپس در پایین صفحه روی Free Up Space بزنید. در نهایت روی Delete Items بزنید.

پاک کردن frequently contacted در واتساپ

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه حذف تماسهای متناوب در واتساپ اندروید و iOS را آموزش دادیم. آیا موفق به حذف این بخش شدید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا