آموزش

نایس پنل ارزان‌ترین پنل اینستاگرام ایران

امروزه شبکه‌های اجتماعی یک بستر امن، سریع و پرمخاطب برای کسب درآمد و جذب مشتری هستنداینفلوئنسرها و فعالان زیادی را می‌بینید که در این فضا کار می‌کنند و قصدشان معرفی خدمات، کالا و ها و سرویس‌ها به مشتری است.

ما شبکه‌های اجتماعی را شعبه دوم هر کسب‌وکاری می‌دانیم و قطعاً این موضوع زمانی بیشتر قابل‌لمس است که حتی سرویس‌‌دهنده‌های غیرخصوصی و برندهای بین‌المللی و هلدینگ‌ها نیز ترجیح می‌دهند که در آن فعالیت داشته باشندازاین‌رو اگر شاید برایتان این مسئله مطرح شود که من صاحب یک تجارت نوپا در این فضا هستم، آیا برای شروع دیر نیست؟ می‌توانم خود را مطرح کنم و درست مانند بسیاری از پیج‌ها که فالوورهای میلیونی دارند طیف وسیعی از کاربران ایرانی در این رسانه را به سمت خود متمرکز کنم؟

پنل اینستاگرام یا پنل خدمات اینستاگرام عبارتی است که مدتی است در فضای خرید فالوور و… شنیده می‌شوداما کاربرد آن چیست؟ چگونه می‌توان به دنیای پنل اینستاگرام ورود کرد؟ اصلاً چه قابلیت‌ها و مزایایی دارد؟ در کنار آن آیا خرید فالوور صحیح است؟ موجب آسیب به فضای کسب‌وکار من در اینستاگرام نمی‌شود؟

بیشتر پنل‌های خدمات اینستاگرام روی چند مسئله با یکدیگر رقابت دارندبرخی از آن‌ها معتقد هستند که فالوور واقعی یا ایرانی می‌فروشند، عده‌ای روی کاهش قیمت تمرکز و در مقابل سرویس‌هایی نیز معمولی‌ترین‌ها را با هزینه‌ای بالا پیشنهاد می‌دهند که البته وارد بحث دسته آخر نمی‌شویم.

روش‌های افزایش فالوور و کسب درآمد از آن

مطابق انتظار وقتی تعداد فالوورهای شما بیشتر می‌شود و دنبال‌کنندگان زیادی وارد پیجتان می‌شونددرآمدتان نیز به همین منوال افزایش می‌یابداز طرفی برای دستیابی به این رشد شما امکان استفاده از خدمات پنل اینستاگرام را خواهید داشتاما سؤال این است که پنل اینستاگرام به چه چیزی گفته می‌شود؟ چه گزینه‌ها و قابلیت‌هایی دارد و آیا هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند؟ نایس پنل یکی از سرویس‌دهنده‌ها در زمینه سفارش انواع خدمات افزایش فالوور، لایک، ویو، مشارکت و… در فضای اینستاگرام می‌باشد.

اما چه لزومی وجود دارد که این موارد را در صفحه خود بالا ببرید و نرخ مشارکت را بیشتر کنید؟ تصور کنید که قصد خرید از یک فروشگاه لوازم برقی را داریدقطعاً به سراغ پیجی می‌روید که تعداد فالوورهای بالاتر، لایک‌ها و کامنت‌های بیشتر و… را دارددر این شرایط حس اعتمادی در شما به وجود می‌آید که نشان می‌دهد بالاخره تعداد زیادی از این صفحه خرید کرده‌اند و یا از خدمات آن استفاده کرده‌اند.

پس اگر من هم هزینه‌ای کنم قطعاً می‌توانم به نتیجه برسم.

شناسایی پنل خدمات اینستاگرام معتبر

ارزان ترین پنل فروش فالوور اینستاگرام

در ایران وقتی در مورد پنل خدمات اینستاگرام و موضوعاتی مثل فروش لایک و… صحبت می‌شودبسیاری در این باره جبهه می‌گیرند و می‌گویند که فالوور غیرواقعی و رباتیک به چه دردی می‌خورد؟ خوب موضوع این است که معیار بسیاری از انتخاب‌ها در این فضا تعداد فالوور استشما می‌توانید تعداد لایک را از کاربران مخفی کنیداما فالوور شما چیزی مشهود استضمن این که بسیاری از اشخاص معروف، برندها و تجارت‌ها نیز در اینستاگرام از فالوورهای غیر ارگانیک استفاده می‌کنندمنظور از غیر ارگانیک این است که این افراد با میل شخصی‌شان این صفحات را فالو نکرده‌اند.

نایس پنل امکانات زیادی را در پنل کاربری در اختیارتان قرار می‌دهدمی‌توانید در بخش سفارشات، یک دسته از سرویس‌های موجود را انتخاب کنیدبسته به این که قصد پرداخت چه هزینه‌ای را دارید و تا چه حدی فالوور، لایک، ویو و حتی ایمپرشن برایتان مهم استپلن‌های مختلی در دسترستان قرار خواهد گرفتمثلاً می‌توانید امکان خرید فالوور کم‌سرعت، حجم بالا، ارزان، سریع و آنی، لایک و ویو، ویو برای پست‌های خاص، فالوور با جبران ریزش و … را انتخاب کنید.

همین‌طور پنل اینستاگرام نیز یک امکان جدید است که به‌واسطه آن شما می‌توانید از فروش فالوور کسب درآمد کنیدیعنی API در دسترس شما قرار گرفته و به‌راحتی قادر خواهید بود که فروشگاه اینترنتی فالوور و لایک اینستاگرام خود را راه‌اندازی کنیدبه این سرویس‌ها خدمات نمایندگی پنل اینستاگرام گفته می‌شود.

مهم‌ترین نکات حین خرید فالوور اینستاگرام

امروزه بسیاری از فروشندگان فالوور از عنوان‌هایی تحت “فالوور واقعی ایرانی ” یا موارد مشابه استفاده می‌نمایندخوب این‌طور نیست که این پروفایل‌ها واقعاً دست اشخاص حقیقی باشندخیر امکان مدیریت این پروفایل‌ها، قراردادن تصویر و بیوگرافی اختصاصی برای آن‌ها وجود از وجود دارد و در نتیجه تا ۹۹ درصد محدودیت‌های اینستاگرام را دور می‌زنندضمن این که لازم است شما بر اساس تعداد فالووری که قصد خرید آن را دارید زمان‌بندی کنیددر این مورد می‌توانید از فروشندگان معتبر اطلاعات کسب نمایید.

خوب صرف استفاده از پنل خدمات اینستاگرام نمی‌تواند دلیلی بر موفقیت قطعی شما در فضای شبکه‌های اجتماعی شویدبسیار دیده شده افرادی که هزینه زیادی برای خرید فالوور کرده‌انداما در نهایت به نتیجه‌ای که انتظارش را داشتند نمی‌رسیدندچون صفحه آن‌ها چیز قابل‌توجه و ارائه‌ای نداشتهمین‌طور بسیاری از فروشگاه‌ها با عناوینی چونارزان‌ترین پنل اینستاگرام، در صدد جذب خریدار و مخاطب هستنداین‌گونه فروشندگان یا باید دلیلی برای اثبات ارزان بودن داشته باشند و یا این که عموماً قابل‌اعتماد نیستندیعنی خیلی سریع‌تر از چیزی که انتظار می‌رود فالوورهای شما تا ۷۰ درصد حذف خواهند شد.

حال بازهم یادآور می‌شویم که معمولاً پس از خرید فالوور و استفاده از خدمات پنل اینستاگرام شما با ریزش پس از مدتی مواجه می‌شویداما اگر فروشنده اعتبار بیشتری داشته باشد سعی می‌کند که این عدد را به حداقل برساند.

کدام پیج‌ها نیاز به پنل خدمات اینستاگرام دارند؟

در این مورد نیز سؤال مطرح می‌شود که بالاخره چه موضوعات و دسته‌بندی‌هایی نیاز به خرید فالوور خواهند داشت؟ به طور مثال من صاحب یک پیج خریدوفروش خودرو هستم، در زمینه‌های خاص مثلعلوم آزمایشگاهی فعالیت می‌کنم، پزشک یا مهندس هستم، بازهم نیاز به خرید فالوور خواهم داشت؟ بسته به این که شما چه طیف مخاطب و مشتری خواهید داشت در نهایت آن‌ها انتظار دارند صفحه‌تان تعامل خوبی داشته باشد و بتوانید خودتان را به فروشنده ثابت کنیددرست مانند ویترینی که یک فروشگاه به‌صورت فیزیکی به نمایش می‌گذارد.

تفاوتی ندارید که قصد تبلیغات در اینستاگرام و کسب درآمد از این روش را داریدفروش کالای مستقیم انجام می‌دهید یا این که همکاری در فروش خواهید داشت و صرفاً مشتری جذب می‌کنید تا به‌صورت فیزیکی با آن‌ها تبادل کنیدمی‌توانید برای صفحه خود در کنار استراتژی ارگانیکی که برای آن در نظر گرفته‌اید به سراغ افزایش فالوور و استفاده از خدمات پنل اینستاگرام نیز بروید.

قبل از استفاده از پنل اینستاگرام لازم است که روی صفحه خود چند پست باکیفیت، خاص و منحصر به خودتان منتشر کنیدیک قالب کلی برای فرمت پست گذاری در اینستاگرام در نظر بگیرید، از هشتگ‌ها استفاده کنید و با استوری به مخاطب خود نشان دهید که صفحه‌تان زنده استاین موجب ایجاد حس اعتماد در ذهن مشتری و کسی که برای اولین‌بار صفحه‌تان را می‌بیند خواهد شدشما حتی می‌توانید برای ایجاد فضایی بهتر از خرید لایک، ویو، ایمپرشن، رای در استوری، ویو استوری، کامنت و… نیز استفاده کنید.

تفاوت فروشگاه‌ها و پنل‌های فالوور چیست؟

مسئله ما صرفاً اعتباری که با تقلب بدست آمده و یا سرعت ارائه خدمات و تزریق فالوور در بیان تفاوت فروشگاه‌ها نیستدر واقع موضوع این است که وقتی قصد خرید فالوور را دارید و به دنبال پنل اینستاگرام هستیدبرایتان مهم است که اولاً تمام فالوورها پس از مدتی ریزش نکرده و یا این که این میزان ریزش در خوش‌بینانه‌ترین حالت به کمترین حد برسدسرعت انجام سفارشات بالا باشد.

همین‌طور تنوع در خدمات وجود داشته باشدیعنی بتوانید تعیین کنید که چه تعداد فالوور، در چه محدوده زمانی به صفحه‌تان اضافه شوددر کنار پنل اینستاگرام خودتان هم باید دست‌به‌کار شویدپست‌های هدفمند و استوری‌های اختصاصی که توسط خودتان تولید و طراحی شده است منتشر کنیددر ساعاتی که تعداد کاربران بیشتری وقت آزادی دارند را فالو کرده و به سمت صفحه خود بکشانیدضمن این که می‌توانید از کاربران درخواست مشارکت در تولید محتوا و… بدهید.

عموماً پیشنهاد ما این است که به‌صورت پله‌ای و مرحله‌به‌مرحله نسبت به خرید فالوور اقدام کنیددر این صورت هم می‌توانید راحت‌تر به فروشگاه پنل اینستاگرام اعتماد کنیدهم این که اینستاگرام به مسئله خرید فالوور شما مشکوک نشده و صفحه شما غیرفعال نمی‌گردد.

اگر یک کسب‌وکار محلی داریدخوب مهم است که بتوانید در سطح گسترده و خارج از شهر خود فعالیت نماییددر این صورت به‌جای چند مشتری در شهر و محل زندگی‌تان با مشتریانی از سراسر ایران و یا حتی دنیا روبرو می‌شوید که تمام این مسائل موجب رشد اقتصادی و گسترش فعالیت شما خواهد شد.

افزایش فالوور لایک ویو و تمامی خدمات اینستاگرامی

مشابه پنل خدمات اینستاگرام که توسط سرویس دهندگان ایرانی ارائه می‌شودسایت‌های خارجی هم وجود دارند که فالوور می‌فروشند یا این که به شما امکان افزایش ویو اینستاگرام، لایک و… را خواهند دادیکی از مهم‌ترین مزیت‌های نایل پنل در مقابل دیگر رقبا امکان سفارش هم‌زمان فالوور، لایک، کامنت، ویو استوری، رای، مشارکت و… می‌باشدسرعت بالا نیز روی پنل‌های اینستاگرامی اهمیت فوق‌العاده‌ای داردالبته این سرعت نباید به حدی باشد که اینستاگرام به صفحه شما مشکوک شوددر این صورت هم تمرکز روی صفحه شما بیشتر می‌شود و در نتیجه تمام زحماتتان به باد می‌رود.

به‌عنوان جمع‌بندی باید عرض کنیم که به جز دو روش شما به هیچ صورت نمی‌توانید فالوورهای خود را افزایش دهیداولین راهکار استفاده از روش‌های ارگانیک و درگیرکردن خود با تکنیک‌ها و الگوریتم‌های مختلف است و در کنار آن روش استفاده از پنل خدمات اینستاگرام نیز مطرح می‌شودپیشنهاد می‌کنیم این موارد را در کنار هم استفاده کنیدپنل خدمات اینستاگرام چندکاره است، یعنی هم قابلیت خرید لایک، بازدید استوری و IGTV، رای دادن به استوری و… را دارید.

ارزان‌ترین و معتبرترین پنل فالوور ایرانی

منظور از اعتبار استفاده از روش‌های عجیب برای افزایش فالوور نیستموضوع این است که فروشنده باید مسئولیت محدودی را در زمینه‌های این‌چنینی به مشتریان ارائه ندهد، پیگیر مشکلات و اختلالات باشدضمن این که پنل‌های فالوور باید همیشه فعال بوده و با تمامی الگوریتم‌ها و به‌روزرسانی‌های اینستاگرام نیز هماهنگ باشندتفاوتی ندارد که بلاگر، طراح، فروشنده، متخصص در یک حوزه خاص و یا اینفلوئنسر هستیددر نهایت احتمالاً عبارت ارزان‌ترین پنل اینستاگرام را جستجو می‌کنید و به دنبال یک گزینه مناسب برای خرید فالوور و انتخاب پنل اینستاگرام هستیدانتخاب تا حد زیادی به خودتان بستگی داردمی‌توانید با مقایسه سرویس‌های مختلف، پشتیبانی‌ها و… بهترین گزینه را انتخاب کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا