آموزش

6 تا از بهترین سایت های نوبت دهی دکتر

دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن پزشک، 👨‍⚕️ شماره و آدرس او از افراد مختلف سوال بپرسید. علاوه بر این، نیازی نیست برای گرفتن نوبت تماس بگیرید یا حضورا به مطب پزشک مراجعه کنید. برای این کارها می توانید از سامانه های مخصوص نوبت دهی استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلود۶ تا از بهترین سایت های نوبت دهی دکتر را معرفی می کنیم.

سرویس های رزرو نوبت دکتر

Best Online Services for Doctor Appointment

برای این که بتوانید به راحتی پزشک موردنظر خود را پیدا کنید و بدون دردسر نوبت رزرو کنید، می توانید از سرویس های مخصوص انجام این کار استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی بهترین سایت های نوبت دهی دکتر میپردازیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتر نوبت دات آی آر

برای این که بتوانید به راحتی از پزشکان نوبت بگیرید، می توانید از سایت نوبت دات آی آر استفاده کنید. برای استفاده راحت از سایت می توانید در آن ثبت نام کنید. برای این کار باید روی دکمه ورود بزنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. بدون ثبت نام هم می توانید این کار را انجام دهید. در قسمت جستجو می توانید نام پزشک موردنظر خود را جستجو کنید. اگر آن پزشک در سایت ثبت نام کرده باشد، می توانید نوبت بگیرید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتر

برای دیدن پزشکان یک حوزه می توانید ابتدا از کادر سمت راست نام شهر را انتخاب کنید. برای پیدا کردن پزشکان یک بخش خاص هم می توانید محله موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس از منوی سمت راست تخصص موردنظر خود را انتخاب کنید. پزشکان آن حوزه نمایش داده می شوند. شما می توانید تصویر اکثر پزشکان را مشاهده کنید. با ستاره نیز به پزشک نمره داده شده است. روی نام پزشک کلیک کنید. در این بخش می توانید نظرات باقی افراد را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتر

اطلاعات تکمیلی نیز در این بخش نوشته شده است. مثلا آدرس سایت، اینستاگرام و… پزشک وجود دارد. شماره مطب، آدرس آن، رزوهای تعطیل و ساعات کاری نیز موجود است. برای دریافت نوبت روی دریافت نوبت اینترنتی کلیک کنید. سپس روز موردنظر را انتخاب کنید. سپس ساعت را انتخاب کنید. پس از آن باید شماره خود را وارد کنید تا درخواست شما ثبت و کد و پیامک نوبت برایتان ارسال شود.

رزرو نوبت دکتر با سلامت ۲۴

برای رزرو نوبت دکتر با سلامت ۲۴ نام پزشک یا تخصص و شهر را وارد کنید. سپس روی جستجو بزنید. حال روی نام پزشک موردنظر بزنید و روی دکمه دریافت نوبت کلیک کنید.

رزرو نوبت دکتر

اکنون می توانید اطلاعات کامل پزشک را مشاهده کنید. روی دریافت نوبت برای ویزیت حضوری یا مجازی کلیک کنید.

رزرو نوبت دکتر

زمانی را انتخاب کنید و روی ادامه فرایند نوبت دهی بزنید. سپس شماره خود را وارد کنید تا اطلاعات نوبت برای شما ارسال شود.

دریافت نوبت دکتر دکتریاب

برای دریافت نوبت دکتر می توانید از سامانه دکتریاب هم استفاده کنید. در کادر نام پزشک، تخصص و… را وارد کنید. سپس شهری را انتخاب کنید. روی دکمه جستجو بزنید.

دریافت نوبت دکتر

اکنون می توانید پزشکان مختلف را مشاهده کنید. روی نام پزشک کلیک کنید تا اطلاعات کامل‌تری را مشاهده کنید. روی نوبت دهی اینترنتی کلیک کنید. زمانی را انتخاب کنید. سپس شماره خود را وارد کنید تا اطلاعات نوبت برای شما ثبت شود.

دریافت آنلاین نوبت دکتر با پذیرش ۲۴

برای استفاده از سامانه پذیرش ۲۴ در کادر جستجو نام پزشک، نام مرکز درمانی، نام بیماری و… را وارد کنید. سپس شهری را انتخاب کنید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتر

حال می توانید اطلاعات پزشکان مختلف، مراکز درمانی و… را مشاهده کنید. از منوی سمت راست می توانید جنسیت پزشک، درجه علمی و را انتخاب کنید. امکان ویزیت آنلاین برای برخی از پزشکان موجود است. برای گرفتن نوبت، پزشک موردنظر را انتخاب کنید. سپس روی نوبت دهی اینترنتی کلیک کنید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتر

حال می توانید نظرات، امتیاز کاربران به پزشک، شماره تماس، آدرس و… را مشاهده کنید.

سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتر

روی دریافت نوبت کلیک کنید. می توانید در این بخش مراکزی را که پزشک کار می کند، مشاهده کنید و انتخاب کنید کجا می‌خواهید بروید. روی دریافت نوبت بزنید. سپس می توانید زودترین زمان را مشاهده کنید. در صورت درخواست زمان دیگر روی انتخاب زمان دیگر کلیک کنید و روز و ساعت را انتخاب کنید. سپس اطلاعات خود را وارد کنید تا نوبت شما ثبت شود.

سامانه نوبت دهی اینترنتی دکتر

برای استفاده از سامانه های پیدا کردن وکیل، پزشک، گمشده و… مطلب بهترین موتور جستجو فارسی برای پیدا کردن گمشده ، وکیل ، دکتر و.. را مطالعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر با دکترتو

برای رزرو نوبت دکتر می توانید از سایت دکترتو استفاده کنید. نام تخصص، پزشک و… را وارد کنید. سپس شهر را انتخاب کنید. روی دکمه جستجو بزنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر

حال می توانید نام پزشکان مختلف را مشاهده کنید. روی نام پزشک موردنظر کلیک کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر

حال می توانید اطلاعات وی را مشاهده کنید. یک تاریخ و زمان آزاد را انتخاب کنید. سپس شماره موبایل خود را وارد کنید تا نوبت شما ثبت شود.

گرفتن نوبت دکتر با دکتردکتر

برای دریافت نوبت دکتر می توانید از سرویس دکتردکتر هم استفاده کنید. نام پزشک، تخصص و… را در کادر بالای صفحه وارد کنید. سپس شهر را انتخاب کنید. حال می توانید نام پزشکان را مشاهده کنید. روی مشاهده اطلاعات پزشک موردنظر کلیک کنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر

حال می‌توانید اطلاعات کامل را مشاهده کنید. از بخش چپ صفحه یک تاریخ و زمان را انتخاب کنید. برای پیدا کردن نزدیک زمان خالی روی دکمه نوبت خالی بعدی بزنید.

نوبت دهی اینترنتی دکتر

زمان را انتخاب کنید. سپس اطلاعات لازم را مشاهده کنید و در صورت موافقت روی ثبت و ادامه بزنید و شماره خود را وارد کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین سایت های نوبت دهی دکتر اصفهان ، کرج ، مشهد ، تبریز ، یزد و.. را معرفی کردیم. شما از کدام سایت برای انجام این کار استفاده می کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا