آموزش

ایکس باکس سری ایکس قدرتمند ترین کنسول تاریخ

برج سیاه قدرتمند

ایکس باکس سری ایکس قویترین کنسول بازی در نسل جدید کنسول هاست. این کنسول که توسط شرکت بزرگ مایکروسافت طراحی شده تجربه بازی‌های نسل جدید را برای گیمر‌ها بسیار آسان کرده. تجربه بازی‌های روز دنیا با وضوح تصویر ۴K و نرخ فریم ۱۲۰fps همان چیزی است که یک گیمر نیاز دارد.

آرشیو عظیمی از بازی‌های ۴ نسل اخیر و سرویس های مقرون به صرفه

کمپانی مایکروسافت همیشه عملکرد فوق‌العاده‌ای در پشتیبانی از بازی‌های نسل قبلی کنسول‌های خود داشته است. با خرید Xbox X ، نه تنها می‌توانید بازی‌های نسل نهمی را تجربه کنید، بلکه به آرشیو عظیمی از بازی‌های Xbox One، Xbox 360 و Xbox Original نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بازی‌های نسل‌های گذشته را با بهترین نرخ فریم و بهترین گرافیک بصری ممکن تجربه کنید.

یکی دیگر از نقاط قوت و ویژگی‌های مثبت کنسول Xbox X، سرویس‌ها و خدمات اینترنتی فوق‌العاده‌ی مایکروسافت است. از جمله سرویس مقرون به صرفه و مشتری‌پسند Game Pass که با خریداری اشتراک آن می‌توانید به مجموعه بزرگی از بازی‌های انحصاری مایکروسافت و بازی‌های تردپارتی دسترسی داشته باشید.

لوازم جانبی متنوع

در کنار خرید Xbox series X، می‌توانید تجهیزات جانبی متنوع و کارآمدی را نیز تهیه کنید. از جمله: هدفون، کنترلرهای متنوع و حرفه‌ای، کیس محافظ کنسول و کنترلر، پدهای محافظ اهرم‌ها، استیکرهای کنسول و کنترلر، کیبورد مکانیکی و …

قیمت ایکس باکس سری ایکس

برای همه ما واضح است  که نوسانات قیمت دلار و بازار  تاثیرات شدیدی بر قیمت روز لوازم الکترونیک دارد. در این شرایط پر نوسان پیدا کردن یک سایت واقعا مرجع!! با قیمت های واقعی و بروز حسابی بکار می آید.مجموعه نخل مارکت تلاش دارد  تا لیست اخرین قیمت کنسول ایکس باکس  و سایر کنسول های بازی (تمامی نسل های نهم و هشتم )را در سایت خود به‌روزرسانی کند.

 

شاید برای شما هم موضوع ناخوشایندی باشد  که ایکس باکسی را  که می‌توانید امروز به قیمتی مناسب بخرید، طی چند روز اینده دچار افزایش قیمت گردد و از توان خرید شما خارج شود به همین دلیل و برای اطلاع از قیمت انواع کنسول  نیاز است  که به وبسایت های  معتبر در زمینه‌ی خرید و فروش کنسول دسترسی داشته باشید تا از لیست قیمت کنسول امروز مطلع شوید.
لیست قیمت کنسول  در سایت نخل مارکت  به صورت روزانه و واقعی آپدیت میشود و می‌توانید با خیالی آسوده از اخرین قیمت کنسول در بازار کشور مطلع شوید.

 

فروشگاه نخل مارکت بهترین مکان برای خرید ایکس باکس سری ایکس است. این فروشگاه بهترین قیمت در سراسر ایران را ارائه می‌دهد. همچنین اطمینان از شعار های فروشگاه نخل مارکت است. در این فروشگاه شما می‌توانید کنسول Xbox X و لوازم جانبی آن را به صورت باندل‌های انتخابی یا جداگانه، با ارزان ترین قیمت کشور و همراه با گارانتی های معتبرِ تعویض و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا