آموزش

بهترین های ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2021

ارز دیجیتال، نام شناخته شده‌ای است که این روزها اکثر افراد در هر حوزه درباره‌ی آن صحبت می‌کنند و در خصوص مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری آن پیشنهاداتی را ارائه می‌دهند. احتمالاً شما هم که این مقاله را مطالعه می‌کنید، به فکر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستید. اما سوال مهم این است که از چه ارزهایی باید به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن استفاده کرد؟

به طور حتم همه‌ی ما نام ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم را شنیده‌ایم و فکر می‌کنیم که سرمایه‌گذاری در این دو ارز بهترین راه کسب سود در ارز دیجیتال است. با این حال اجازه دهید تا در ادامه‌ی این مقاله شما را با دیگر ارزهای جذاب و سودده آشنا کنیم تا بتوانید سود چند برابر نسبت به هولد (نگهداری) دو ارز بیت کوین و اتریوم بدست آورید. تمامی اطلاعات این مقاله مربوط به سایت فیبوتک است که در انتهای مقاله درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد.

بهترین فرصت‌های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

تعداد ارزهای دیجیتال آن قدر زیاد است که پرداختن به همه‌ی آنها غیرممکن خواهد بود. اما برای این که بتوانید یک سرمایه گذاری کم ریسک داشته باشید، اقدام به معرفی ارزهای دیجیتال کمتر دیده شده کرده‌ایم که به آسانی می‌توانید آنها را خرید و نگهداری کنید تا در نهایت به یک سود نسبتاً عالی دست یابید.

ارز ایاس EOS

ارز دیجیتال ایاس یک ارز رمزنگاری شده بومی در بستر بلاک چین است که قابلیت قرارداد هوشمند دارد و توسط Block.one EOS.IO در سپتامبر ۲۰۱۷ ایجاد شده است و اکنون بیش از ۱۰۰ برنامه‌ی غیرمتمرکز با هزاران کاربر فعال روزانه دارد. این پلتفرم مقیاس‌پذیرتر از بسیاری از شبکه‌های بلاکچین دیگر است و قابلیت پردازش یک میلیون تراکنش در ثانیه بدون هیچ گونه هزینه‌ای را خواهد داشت. گفتنی است که سرمایه‌گذاری در این ارز بدون کوچک‌ترین ریسک خواهد بود.

ارز کامپوند COMP

ارز دیجیتال کامپوند یک پروتکل وام دهی و امور مالی است که به کاربران اجازه می‌دهد با سپردن ارزهای رمزنگاری شده خود در یکی از چندین مجموعه پشتیبانی شده توسط این پلتفرم، سود کسب کنند. در واقع هنگامی که یک کاربر توکن‌ها را به یک Compound pool واریز می‌کند، در عوض cTokens (توکن‌های معادل شده با کامپوند) دریافت خواهد کرد. این cTokens نشان دهنده سهم فرد هست و می‌تواند برای بازخرید ارز رمزپایه اصلی (اتریوم) که در ابتدا واریز شده بود، استفاده کند. در هر حال سرمایه‌گذاری در این ارز نیز می‌تواند سود مناسبی را به شما اختصاص دهد.

نکته: علاوه بر دو ارز معرفی شده، می‌توانید از انواع دیگر ارزهای دیجیتال نیز استفاده کنید که از جمله می‌توان به ارزهای سولانا (SOL)، هولو (HOT)، اتم (COSMOS)، بت (BAT) و مواردی از این دست اشاره کرد. ضمناً دقت کنید که اگر نیاز به اطلاعات بیشتر مانند اخبار و تحلیل روزانه ارزهای دیجیتال دارید، کافی است که به قسمت اطلاعات ارز دیجیتال که در سایت فیبوتک قرار دارد، مراجعه نمایید.

اطلاعات ارزهای دیجیتال در وبسایت تخصصی فیبوتک

چگونگی دستیابی به اطلاعات رمز ارزها

همان طور که می‌دانید مهمترین نکته برای یک سرمایه گذاری موفق، داشتن یک نقطه ورود درست است. شما برای ایجاد یک فرصت سرمایه‌گذاری امن، باید درباره‌ی ارزهای مختلف اطلاعات کامل داشت. بحث تکنیکالی همزمان با بررس بنیادی ارزها باید به صورت دقیق در نظر گرفته شود تا بتوان تصمیم درستی در خصوص آغاز سرمایه‌گذاری در هر یک از ارزهای دیجیتال کرد.

حال شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه می‌توانید به کلیه‌ی اطلاعات ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید که در پاسخ می‌توانیم بخش اطلاعات ارزها در سایت فیبوتک را معرفی کنیم. در این بخش به ارزهای بسیار خوب (خصوصاً از لحاظ بنیادی) اشاره شده است که با مطالعه‌ی هر کدام می‌توانید بهترین ارز را برای سرمایه گذاری استفاده کنید.

فیبوتک - اخبار و تحلیل ارز دیجیتال و بازارهای مالی

مشاوره و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال با سایت فیبوتک

فیبوتک از جمله سایت‌های معتبر در زمینه ارائه تحلیل ارز دیجیتال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. پس اگر قصد دارید از این امکان استفاده کنید کافی است که به صفحه اصلی سایت فیبوتک مراجعه نمایید. ضمناً این سایت با توجه به پیشرفت همه جانبه‌ای که داشته است کلیه اخبار ارز دیجیتال را در دو شبکه مجازی معروف یعنی تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید اخبار لحظه‌ای و روزانه را درباره ارزهای دیجیتال در شبکه های مورد نظر خود بررسی کنید.

فیبوتک – دریچه ای امن برای ورود به بازارهای مالی و سرمایه گذاری

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا