آموزش

آموزش 15 روش حذف قرمزی چشم در اندروید

گاهی وقتی را عکسی را ثبت می کنید متوجه می شوید که چشم شما 👁️ یا یکی از افراد درون عکس قرمز شده است. برای رفع این مشکل می توانید از برنامه های مختلفی استفاده کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش ۱۵ روش حذف قرمزی چشم در اندروید میپردازیم.

نحوه رفع قرمزی چشم در عکس اندروید

Best Red Eye Remover Apps for Android

قرمز شدن چشم در عکس می تواند یک تصویر زیبا را بد فرم کند. این مشکل را می توان با استفاده از نرم افزارهای مخصوص برطرف کرد. در این مطلب از لینک 2 دانلودبهترین برنامه های مخصوص حذف قرمزی چشم اندروید را معرفی می کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

رفع قرمزی چشم در عکس اندروید با Photoshop Express Photo Editor

رفع قرمزی چشم در عکس اندروید

برای رفع قرمزی چشم در عکس اندروید می توانید از برنامه Photoshop Express Photo Editor استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه باید اکانتی بسازید و با جیمیل خود وارد شوید. آیکون مخصوص انجام این کار به شکل چشم است. روی گزینه ای بزنید که Red-eye روی آن نوشته شده است. سپس باید روی چشم قرمز شده بزنید. این برنامه قابلیت های دیگری هم دارد و برای استفاده از تمامی آن ها باید نسخه اشتراکی را خریداری کنید. نسخه رایگان نیز کار شما را راه می اندازد.

برنامه حذف قرمزی چشم در اندروید Pixlr

رفع قرمزی چشم در عکس اندروید

برنامه Pixlr هم می تواند گزینه خوبی برای از بین بردن قرمزی چشم باشد. برای استفاده از این ابزار باید روی آیکونی که شبیه به کیف است بزنید. سپس روی Red-eye بزنید. سپس چشمی را که قرمزی دارد، انتخاب کنید. تغییر بسیار سریع انجام میشود. این برنامه ابزارهای دیگری مانند چرخاندن عکس، برش، تنظیم نور و… هم دارد.

رفع قرمزی چشم در اندروید با AirBrush: Easy Photo Editor

رفع قرمزی چشم در عکس اندروید

AirBrush: Easy Photo Editor برنامه دیگری برای رفع قرمزی چشم است. این برنامه در کنار این قابلیت ابزارهای دیگری هم دارد. البته نمی توانید صرفا تصویری از چشمان را وارد کنید زیرا باید عکس صورت کامل باشد. در غیر این صورت برنامه کار نمی‌کند. کافی است گزینه مربوطه را انتخاب کنید و سپس قرمزی برطرف می‌شود.

حذف قرمزی چشم در اندروید با YouCam Makeup – Selfie Editor

رفع قرمزی چشم در عکس اندروید

بهترین برنامه حذف قرمزی چشم در اندروید YouCam Makeup – Selfie Editor نام دارد. وارد برنامه شوید. روی سربرگ Eyes بزنید. سپس منوی سمت چپ را باز کنید. سپس گزینه حذف قرمزی را انتخاب کنید و آن را روشن کنید. این برنامه قابلیت های دیگری هم دارد. به عنوان مثال می‌توانید صورت را با آن آرایش کنید.

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید با Eye Color Changer

رفع قرمزی چشم در عکس اندروید

برنامه  Eye Color Changer رنگ چشم را به طور کلی تغییر می‌دهد و چیز دیگری ندارد. برای همین اگر می‌خواهید با تغییر کلی رنگ چشم این مشکل را رفع کنید، می توانید از این برنامه استفاده کنید. برای همین هم این برنامه مناسب افرادی است که نمی خواهند با برنامه های پیچیده کار کنند.

برای آشنایی با نحوه ادیت و تغییر رنگ چشم، مطلب آموزش برق انداختن و روتوش چشم در فتوشاپ را مطالعه کنید.

نرم افزار رفع قرمزی چشم در اندروید Adobe Photoshop Express

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

برنامه Adobe Photoshop Express در کنار رفع قرمزی چشم قابلیت های دیگری هم دارد. رفع این مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. استفاده از این برنامه آسان است و رابط کاربری ساده ای دارد.

حذف قرمزی چشم در اندروید با Visage

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

Visage نیز برنامه خوبی برای رفع قرمزی چشم در تصاویر است. در کنار این قابلیت، ابزارهای دیگری هم وجود دارد که می توانید با آن ها تصاویر خود را زیباتر کنید. این ابزارها شامل سفیدکننده دندان، صاف کننده پوست صورت و… می شوند.

حذف قرمزی چشم اندروید با Wondershare Filmora

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

Wondershare Filmora یک برنامه تخصصی است که به شما کمک می کند در کنار رفع قرمزی چشم در تصاویر، ویرایش های دیگری را هم روی عکس خود ایجاد کنید. این برنامه قابلیت های زیادی دارد و استفاده از آن ساده است.

از بین بردن قرمزی چشم اندروید با Beauty Plus

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

Beauty Plus هم برنامه دیگری برای انجام این کار است. این برنامه قابلیت های دیگری مانند صاف کردن پوست، سفید کردن دندان، از بین بردن آکنه صورت، تغییر زاویه صورت و… هم دارد.

نرم افزار حذف قرمزی چشم در عکس برای اندروید FaceTune

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

FaceTune یک برنامه خوب برای ویرایش تصاویر است. با این برنامه می توانید به سادگی قرمزی چشم در عکس و سلفی ها را از بین ببرید. در کنار این مورد نیز از سایر قابلیت های آن استفاده کنید.

نرم افزار رفع قرمزی چشم در اندروید Photo Wonder

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

Photo Wonder هم برنامه دیگری برای انجام این کار است. استفاده از این برنامه آسان است و رابط کاربری ساده ای دارد. این برنامه قابلیت های زیادی دارد و با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را به اشکال مختلف ویرایش کنید.

حذف قرمزی چشم در اندروید با Fotor Photo Editor

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

Fotor Photo Editor برنامه ای است که هوش مصنوعی قوی دارد و می تواند به شما کمک کند تا به سادگی تصاویر خود را ویرایش کنید. این برنامه رایگان است و استفاده از آن آسان است. رفع قرمزی چشم هم در کسری از ثانیه انجام می شود.

نرم افزار حذف قرمزی چشم در عکس برای اندروید Cymera

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

برنامه Cymera هم برنامه خوبی برای رفع قرمزی چشم است. این برنامه قابلیت های زیادی برای ویرایش تصاویر دارد و با نصب آن در کنار بهره مندی از قابلیت رفع قرمزی می توانید از سایر ابزارها هم استفاده کنید.

از بین بردن قرمزی چشم اندروید با Eye Lens Color Changer

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

برنامه Eye Lens Color Changer مخصوص ویرایش چشم در عکس است. با این برنامه می تواند چشمان را در تصاویر به اشکال مختلف ویرایش کنید و از ابزارهای مختلف بهره ببرید.

حذف قرمزی چشم اندروید با Photowonder

از بین بردن قرمزی چشم در عکس برای اندروید

Photowonder یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس است. این برنامه قابلیت های زیادی دارد و با استفاده از آن علاوه بر رفع قرمزی چشم می توانید ویرایش های دیگری هم انجام دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودبرنامه های مخصوص حذف قرمزی چشم اندروید را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه برای رفع این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا