آموزش

آموزش تصویری حل مشکل سن در اینستاگرام

ارور You may not be old enough to use Instagram زمانی رخ می دهد که سن خود را زیر ۱۳ سال 👨 انتخاب کرده باشید یا افرادی سن شما را کمتر از حد مجاز استفاده از اینستاگرام ریپورت کرده باشند. این مشکل را می‌توانید حل کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه آموزش روش حل مشکل سن در اینستاگرام میپردازیم.

نحوه حل مشکل Not Old Enough Instagram

?”How to Fix “You May Not Be Old Enough to Use Instagram

ارور You may not be old enough to use Instagram برای کاربرانی ارسال می‌شود که سن آن‌ها کمتر از حد مجاز اینستاگرام است. ممکن است سن خود را اشتباه انتخاب کرده باشید یا برای سن کم ریپورت شده باشید. پس از دریافت این ارور سی روز وقت دارید تا ثابت کنید سن شما به حد مجاز می‌رسد. در غیر این صورت اکانت شما برای همیشه بسته می‌شود. در این مطلب از لینک 2 دانلودرفع مشکل You’re not old enough to use instagram را آموزش می‌دهیم.

نحوه رفع ارور Not Old Enough Instagram

اگر پیغام خطای Not old enough instagram را دریافت کرده‌اید، باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای رفع ارور را اجرا کنید. برای رفع محدودیت سن در اینستاگرام مرورگر را باز کنید. سپس وارد صفحه Help Us Verify Your Age شوید. راه دیگر این است که وارد اکانت خود شوید. سپس پیام ارور شما نمایش داده خواهد شد. روی Appeal بزنید تا وارد فرم درخواست رفع خطای سن در اینستاگرام شوید.

رفع ارور Not old enough instagram

در بخش Full name نام کامل خود را وارد کنید.

در بخش Email address آدرس ایمیل خود را که برای همان اکانت است، وارد کنید.

در بخش Instagram username نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید.

در بخش Date of birth تاریخ تولد خود را وارد کنید.

رفع ارور Not old enough instagram

سپس برای رفع مشکل راستی آزمایی اینستاگرام از کارت ملی خود عکس بگیرید. در بخش your ID روی Choose File بزنید و آن را ارسال کنید.

رفع مشکل راستی آزمایی اینستاگرام

در بخش Any additional info هم می‌توانید اطلاعات لازم دیگر را وارد کنید. اگر مورد خاصی نیست نیازی نیست این بخش را پر کنید. در نهایت روی Send بزنید.

نگران کارت ملی و اطلاعات آن نباشید. این عکس پس از سی روز پاک می‌شود و در نزد اینستا محفوظ است.

حال برای رفع اشتباه زدن سن در اینستاگرام باید صبر کنید. اینستاگرام درخواست شما را بررسی خواهد کرد. اگر مشکل رفع شود، اینستاگرام ایمیلی برای شما ارسال خواهد کرد که اکانت شما دوباره فعال شده است.

معمولا باید بین ۳ الی ۵ روز صبر کنید تا مشکل سن در اینستاگرام رفع شود.

رفع مشکل راستی آزمایی اینستاگرام

اگر می خواهید دلایل حذف شدن اکانت اینستا و مدت زمان آن را بدانید، مطلب اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک می‌شود؟ علت حذف اکانت چیست؟ را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از لینک 2 دانلودنحوه بازگردانی پیج زیر ۱۳ سال را آموزش دادیم. آیا موفق به تغییر سن در اینستاگرام و برگرداندن اکانت خود شدید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا