آموزش

کمترین قیمت گوشی هوشمند امروز در مقداد آی تی

وقتی که صحبت از خرید گوشی به میان کشیده می‌شود، قیمت همواره عامل مهمی در انتخاب محسوب می‌شود. این عامل برای خریداران ایرانی بیشتر مدنظر بوده و با تاثیرات بیشتر افزایش قیمت گوشی در کشور، شاید مهم‌ترین عامل برای خرید گوشی نیز محسوب شود. در همین راستا شما می‌توانید برای دریافت قیمت روز گوشی سامسونگ و برندهای دیگر به مقداد آی تی مراجعه کرده و یک خرید ایده‌آل تجربه کنید. می‌توانید برای خرید محصولات مختلف به فروشگاه مراجعه کرده و با یک بررسی دقیق و مقایسه آن‌ها به گزینه نهایی خود دست پیدا کنید.

فراموش نکنید که قیمت یک گوشی زمانی عالی و ارزشمند دیده می‌شود که همزمان مشخصات فنی و زیبایی آن هم راستا با قیمت باشد. حتی وقتی قیمت یک گوشی را بالا می‌پندازید، باید آن را بررسی کنید. چرا که ممکن است سطح امکانات و ویژگی‌های آن سنخیت بیشتری با قیمتش داشته باشد. به‌طور مثال، می‌توانیم به قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس اشاره کنیم که گرچه بالا است، اما به‌دلیل طراحی منحصربه‌فرد اکونومی اپل و همچنین ویژگی‌های خارق‌العاده، ارزش بالایی دارد. شما نیز می‌توانید برحسب بودجه خود، اقدام به خرید هر کدام از محصولات بازار گوشی‌های هوشمند کنید. در ادامه به فاکتورهای مهم دیگر هم می‌پردازیم.

تراشه قدرتمند و سریع

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که هنگام خرید گوشی‌های هوشمند باید به آن توجه کنید، تراشه است. تراشه‌های نسبتا مشابهی برای گوشی‌های اندرویدی انتخاب می‌شود و معمولا از سری اسنپ دراگون یا مدیاتک انتخاب می‌شود. اما شرایط برای گوشی‌های آیفون متفاوت است و اپل از تراشه اختصاصی سری A خود برای این منظور استفاده می‌کند. این تراشه‌ها قدرت بسیار بالاتری نسبت به تراشه‌های اسنپ دراگون دارند و در تست بنچمارک هم کاملا خودشان را اثبات کرده‌اند. به‌طور مثال، می‌توانیم به گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ اشاره کنیم که از بهترین تراشه اسنپ دراگون استفاده کرده و علیرغم اینکه چند ماه دیرتر روانه بازار شده است، هنوز نمی‌تواند در دست بنچمارک تراشه A15 را شکست دهد.

تراشه سبب می‌شود که برنامه‌ها و بازی‌ها را بتوانید بهتر از همیشه اجرا کرده و سرعت اجرای رابط کاربری هم بالاتر خواهد رفت. این روند سبب می‌شود که لذت بیشتری از کار با گوشی خود ببرید. با توجه به قیمت روز گوشی سامسونگ در مدل‌های مختلف، می‌توانید از محصولات سری A انتخاب کرده و کاملا از تراشه آن راضی باشید. تراشه خوب روی عملکرد دیگر بخش‌ها هم تاثیر می‌گذارد. به‌طور مثال، ممکن است که باتری صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتری داشته و دوربین نیز بتواند استفاده بهتری از حالت‌های عکس‌برداری برده و از نظر نرم‌افزاری کیفیت تصاویر را بالا ببرد.

کیفیت دوربین

دوربین همواره برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. با توجه به قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بهترین فناوری دوربین اپل در این گوشی استفاده شود. در واقع همین‌طور هم است و همچنان دوربین خارق‌العاده‌ای با قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری را می‌توانید داشته باشید. حالت جدید فیلم‌برداری سینماتیک هم به گوشی اضافه شده است و می‌توانید از فوکوس خودکار برای فیلم‌های خود استفاده کنید. این تنظیم را می‌توانید در حین یا بعد از فیلم‌برداری اعمال کنید.

با اعمال آن به سادگی به یک کارگردان تبدیل شده و می‌توانید تدوین و ادیت فیلم‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. گوشی شیائومی در سطح پرچم‌دار هم در کنار گوشی‌های سامسونگ دوربین عالی ۱۰۸ مگاپیکسلی را ارائه می‌کنند و با فناوری Pixel Binning می‌توانند تصاویری با کیفیت را برای شما تولید کنند. بنابراین، اگر یک عکس‌بردار حرفه‌ای هستید، فراموش نکنید که گوشی‌ها این قابلیت را دارند که ماژول‌هایی با سنسورهای فوق‌العاده را برای شما فراهم کنند و می‌توانید تمام نیازهای خود را برطرف سازید.

صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی

فارغ از اینکه قیمت روز گوشی سامسونگ و برندهای دیگر در چه شرایطی قرار دارد، امروزه بسیاری از خریداران به دنبال صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی یا حتی بالاتر هستند. حتی گوشی‌های میان‌رده امروزی هم از این صفحه نمایش استفاده می‌کنند تا تجربه اسکرول نرم‌تر و اجرای بهینه‌ بازی‌ها و برنامه‌ها را شاهد باشند. هنگام خرید باید به نوع پنل هم توجه کرده و به کیفیت و زنده بودن رنگ‌ها نیز توجه داشته باشید. صفحه گوشی شیائومی و سامسونگ در بهترین وضعیت قرار دارد و گوشی‌های آیفون هم اخیرا با استفاده از پنل‌های اولد، سعی کرده‌اند که از بازار جا نمانند.

با صفحه نمایش عالی می‌توانید محتواها را در بهترین وضعیت نمایش دهید. فناوری برتر صفحه نمایش به شما کمک می‌کند که در هنگام عکس‌برداری و تماشای عکس‌های خود هم حس بهتری داشته باشید. صفحه نمایش مناسب در اجرای بازی‌ها هم تاثیر خود را نشان می‌دهد. چرا که سرعت واکنش همواره در این زمینه اهمیت داشته و اگر بازی‌های آنلاین یا اکشن را تجربه می‌کنید، می‌توانید به دنبال صفحه نمایشی باشید که می‌توانند واکنش ۱ میلی ثانیه‌ای داشته باشند. فاکتورهای مهم دیگری مانند عمر باتری و طراحی زیبا هم وجود دارد که برحسب سلیقه بهتر است که هنگام خرید آن‌ها را هم مقایسه کنید.

خرید گوشی از مقداد آی تی با کمترین قیمت

خرید گوشی از مقداد آی تی با کمترین قیمت

فروشگاه مقداد آی تی تلاش می‌کند که محصولاتی را با بهترین کیفیت همراه با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما گذارد. در ابتدا می‌توانید قیمت روز گوشی سامسونگ و برندهای دیگری مانند شیائومی و اپل را از مقداد آی تی بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید. قیمت گوشی‌ها را می‌توانید با میزان بودجه خود مقایسه کرده و ببینید که چه انتخابی برای شما مناسب‌تر خواهد بود. سطح نیاز شما ممکن است که بسته به مواردی باشد که در بالا هم به آن‌ها اشاره کردیم.

مقداد آی تی امکان خرید همراه با گارانتی و تحویل سریع و به موقع را فراهم کرده است. علاوه بر گوشی، سایر اقلام دیجیتالی مانند پلی‌استیشن ۵ و مودم روتر را نیز می‌توانید از مقداد آی تی خریداری کنید. گوشی‌های جدیدی در فاصله زمانی کمتر از چند ماه روانه بازار می‌شوند و با اعتماد به مقداد آی تی، می‌توانید اطمینان در کمترین فاصله زمانی ممکن آن‌ها را خریداری کنید. گوشی‌های جدید به‌صورت جهانی قیمت گذاری شده و کمترین قیمت ممکن را می‌توانید در مقداد آی تی دریافت کنید. به‌طور مثال، سری آیفون ۱۴ در پاییز امسال روانه بازار خواهد شد و می‌توانید مراتب خرید را از مقداد آی تی دنبال کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و لینک 2 دانلودهیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا