آموزش

معرفی و دانلود 14 تا از بهترین برنامه برای دانلود فیلم در آیفون

زمانی دانلود فیلم با گوشی iOS ⬇️ کمی مشکل بود اما با گذشت زمان و طراحی برنامه ها، اپلیکیشن هایی ساخته شدند که این کار را برای ما راحت تر کردند. یکسری برنامه وجود دارد که شما به وسیله آن ها خیلی راحتتر و سریعتر میتوانید فیلم های خود را دانلود کنید. در این مطلب از لینک 2 دانلودبه معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین برنامه برای دانلود فیلم در آیفون میپردازیم.

معرفی برنامه برای دانلود فیلم در آیفون

Best Video Downloader Apps for iOS

در مطلب قبل به معرفی ۱۱ تا از بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون پرداختیم. یکسری برنامه ها وجود دارند که شما به وسیله آن ها به غیر از پخش فیلم میتوانید فیلم را با کیفیت های مختلف در زمان کمتر دانلود کنید. این برنامه ها قابلیت های مختلفی مثل تعیین محل ذخیره سازی قبل از دانلود، تغییر نام فایل و… در اختیار شما میگذارند که کار شما را راحت تر میکند. در ادامه چند تا از بهترین برنامه های دانلود کننده ویدیو برای آیفون را معرفی میکنیم و مزیت هر کدام را بررسی میکنیم.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس داخلی دانلود و نصب کنید.

Documents بهترین برنامه برای دانلود فیلم در آیفون

Documents یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت فایل برای سیستم عامل iOS است. به غیر از مدیریت فایل این برنامه برای دانلود فایل و فیلم نیز به خوبی عمل میکند. شما میتوانید به راحتی فایل های خود را بدون انتقال به برنامه دیگر مدیریت کنید به دلیل آن که Documents امکانات کاملی دارد. از دیگر قابلیت های برنامه Documents میتوان به تغییر نام فایل و فیلم ها و همچنین تعیین محل ذخیره سازی فایل در حال دانلود نیز اشاره کرد. Documents یک برنامه رایگان و بدون تبلیغات است که میتوانید از آن استفاده کنید.

دانلود فیلم در آیفون

برنامه دانلود فیلم در آیفون Total Downloader

نرم افزار Total Downloader یک برنامه مدیریت فایل و دانلودر برای iOS است که تقریبا تمام معیار های یک دانلود منیجر خوب را دارد. این نرم افزار دارای یک مرورگر داخلی است که میتوانید به وسیله آن فایل ها را با هر فرمتی دانلود کنید. برخلاف بعضی از برنامه های دانلود کننده دیگر که بعد از ضربه زدن روی لینک، فایل را باز میکنند برنامه Total Downloader بعد از این که روی لینک ضربه زدید از شما میپرسد که فایل را باز کند یا دانلود کند. شما در تب Downloads میتوانید سرعت دانلود، حجم فیلم و سایر اطلاعات را ببینید. همچنین با ضربه زدن روی فایل در حال دانلود میتوانید دانلود را لغو، از سر گیری یا متوقف کنید.

برنامه دانلود فیلم برای آیفون

Files دانلودر فیلم برای آیفون

Files رابط کاربری ساده ای دارد و دانلود با این برنامه به راحتی انجام میشود. مرورگر، دانلود منیجر، یک بخش برای فیلم ها و فایل های دانلود شده و تنظیمات چهار بخش این برنامه هستند. همچنین قابلیت Safari Bookmarklet در برنامه Files قابل دسترس است که به شما اجازه میدهد لینک های دانلود را از مرورگر Safari به مرورگر داخلی برنامه Files انتقال دهید. در تب Downloads این برنامه شما میتوانید فیلم هایی که در صف دانلود هستند را ببینید. همچنین اطلاعاتی مانند سرعت دانلود و میزان حجم دانلود شده را به شما نشان میدهد.

برنامه دانلود فیلم در ios

Cloud Video Player Pro برنامه دانلود فیلم برای آیفون

Cloud Video Player Pro یک دانلودر فیلم برای آیفون است که به کاربران iOS اجازه میدهد به راحتی ویدیو های مد نظر خود را از هر سایتی دانلود و در گوشی خود ذخیره کنند. شما با استفاده از این برنامه میتوانید فرمت مختلف فیلم ها از جمله M3u8، MKV، MP4، AVI، FLV را دانلود کنید. این برنامه قابلیت این را دارد که برای آن رمز بگذارید تا ویدیو های دانلود شده را کسی نبیند. کار با این برنامه راحت است. همچنین از قابلیت اتصال USB نیز پشتیبانی میکند و شما میتوانید فیلم های خود را از برنامه مستقیما به فلش بریزید. اگر یک برنامه خوب و رایگان میخواهید که فرمت های زیادی را پشتیبانی کند میتوانید از Cloud Video Player Pro استفاده کنید.

برنامه دانلود فیلم برای آیفون

Videoder برنامه دانلود فیلم برای اپل

برنامه Videoder به غیر از دانلود فیلم Media Player نیز دارد. شما با استفاده از Media Player میتوانید فیلم را در برنامه Videoder پخش کنید و به پخش کننده دیگری نیاز ندارید. برنامه Videoder بدون هیچ مشکلی فیلم ها را دانلود میکند. شما با استفاده از برنامه Videoder فیلم ها را با رزولوشن HD، Ultra HD، ۲K & 4K و سرعت بالا میتوانید دانلود کنید. همچنین این برنامه از وبسایت هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و… پشتیبانی میکند. Videoder دارای تنظیماتی مانند عوض کردن تم، تنظیم حالت شب و روز است و شما میتوانید با Videoder ویدیو های یوتیوب را به MP3 تبدیل کنید و ویدیو ها را در فرمت های مختلفی میتوانید دانلود کنید.

برنامه دانلود فیلم برای آیفون

MyMedia برنامه دانلود فیلم در iOS

برنامه MyMedia یکی از بهترین برنامه های دانلود ویدیو است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک دانلود را کپی کرده و درون برنامه Paste کنید، سپس میتوانید ویدیو را دانلود و یا اگر میخواهید به صورت آنلاین ببینید، آن را پخش کنید. با برنامه MyMedia شما میتوانید قبل از دانلود فیلم نام آن را عوض کنید و با نام دلخواه خود آن را در گوشی خود ذخیره کنید.

برنامه دانلود فیلم در آیفون

برنامه دانلود فیلم در آیفون iDownloader

برخی از برنامه های دانلود کننده ویدیو نیاز دارند تا لینک فیلم را از سایت مورد نظر کپی کرده و درون این برنامه ها پیست کنیم تا بتوانند دانلود را شروع کنند. این روش ممکن است خسته کننده باشد و شما نخواهید بار ها و بار ها این کار را تکرار کنید. برنامه iDownloader در پس زمینه اجرا میشود و به شما اجازه میدهد فیلم ها را مستقیما از سایت ها دانلود کنید. همچنین این برنامه فقط برای فیلم نیست و شما میتوانید برای دانلود سایر فایل ها از آن استفاده کنید.

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در آیفون

در هر زمانی شما میتوانید با iDownloader بیش از ۵۰ فیلم دانلود کنید. همچنین این برنامه یک مدیریت فایل و پخش کننده داخلی فیلم نیز دارد که میتوانید از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که این برنامه دارد این است که میتوانید ویدیو های دانلود شده را از طریق شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. iDownloader فیلم ها را به صورت رایگان و در فرمت های مختلف دانلود میکند.

DownloadMate برنامه ای برای دانلود فیلم در آیفون

یکی دیگر از برنامه های دانلودر فیلم که میتوانید برای گوشی آیفون خود از آن استفاده کنید DownloadMate است. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد و به راحتی میتوانید با آن کار کنید. DownloadMate میزان حجم دانلود شده یک فیلم را به شما نشان میدهد همچنین میتوانید بعد از اتمام دانلود مکان فیلم را عوض کنید. در DownloadMate اگر فیلم در حال دانلود شده شما به هر دلیلی قطع شد میتوانید در یک زمان دیگر مجددا دانلود فیلم را از سر بگیرید. بعد از اتمام دانلود شما میتوانید فیلم های دانلود شده خود را درون فایل Zip فشرده کنید تا حجم کمتری بگیرد.

معرفی برنامه برای دانلود فیلم در آیفون

دانلود فیلم در آیفون با Video downloader

برنامه Video downloader نیز در پس زمینه اجرا میشود در نتیجه سرعت کار با آن و دانلود کردن فیلم ها بالاتر میرود. شما با برنامه Video downloader میتوانید برای فیلم های خود رمز بگذارید تا از آن ها محافظت کنید.

بهترین نرم افزار دانلود فیلم در آیفون

VidMate برنامه دانلود فیلم برای آیفون

برنامه VidMate در صدر لیست برنامه های محبوب دانلود فیلم قرار دارد. VidMate فقط برای دانلود ویدیو نیست و شما میتوانید از این برنامه برای دانلود سایر فایل ها نیز مانند آهنگ و… نیز استفاده کنید. این برنامه دارای یک مرورگر داخلی برای بازدید از سایت ها و پیدا کردن لینک دانلود فیلم ها است.

برنامه ای برای دانلود فیلم در آیفون

Ultra Downloader Plus دانلودر فیلم برای آیفون

Ultra Downloader Plus یک برنامه دانلودر برای کاربران آیفون است که گزینه های مختلفی دارد و باعث میشود راحت تر فیلم های مورد نظر خود را دانلود کنید. شما با Ultra Downloader Plus میتوانید فیلم های خود را نشانه گذاری کنید یا در حین دانلود زمانی که اینترنت شما ضعیف است یا رو به اتمام است دانلود را متوقف کنید و در زمان دیگری دانلود خود را از سرگیری کنید.

برنامه دانلود فیلم برای اپل

SnapTube بهترین نرم افزار دانلود فیلم در آیفون

برنامه SnapTube یکی از برنامه هایی است که برای پخش و دانلود از یوتیوب و دیگر پلتفرم های محبوب است. این برنامه برای جلوگیری از فرایند طولانی کپی کردن لینک از سایت دیگر و پیست کردن در برنامه، یک مرورگر دارد برای زمانی که میخواهید فیلمی را دانلود کنید لینک و تمام کیفیت هایی که پشتیبانی میکند را به شما نشان میدهد. اگر دنبال یک دانلودر ویدیو برای آیفون هستید که طراحی زیبایی نیز داشته باشد میتوانید از SnapTube استفاده کنید.

دانلودر فیلم برای آیفون

دانلودر فیلم برای آیفون Tube Video Mate Downloader

برنامه Tube Video Mate Downloader مانند سایر برنامه های معرفی شده برای دانلود فیلم است. Tube Video Mate Downloader از تمام فرمت ها پشتیبانی میکند. اگر میخواهید ویدیو های یوتیوب را دانلود کنید میتوانید از برنامه Tube Video Mate Downloader استفاده کنید. برنامه Tube Video Mate Downloader رابط کاربری ساده ای دارد و به راحتی میتوانید با این برنامه فیلم های مورد نظر خود را دانلود کنید.

دانلودر فیلم برای آیفون

سوالات متداول

چرا از برنامه دانلودر ویدیو باید استفاده کرد؟

دانلود ویدیو در برخی پلتفرم ها مانند یوتیوب امکان پذیر نیست به همین دلیل ما از برنامه های دانلود کننده ویدیو استفاده میکنیم تا بتوانیم فیلم های مورد نظر خود را از این پلتفرم ها دانلود کنیم.

برنامه های دانلود کننده ویدیو از چه فرمت هایی پشتیبانی میکنند؟

فرمت هایی که این برنامه ها پشتیبانی میکنند بر اساس برنامه میتواند متفاوت باشد که بالاتر در قسمت توضیحات هر برنامه گفته شد اما به طور کلی شما میتوانید با استفاده از دانلودر ویدیو فیلم هایی با فرمت MP4, AVI, FLV, WMV, MOV را دانلود کنید. همچنین برخی از این برنامه ها این امکان را به شما میدهند که صدا را از روی ویدیو استخراج کنید و فایل صوتی را در فرمت MP3 یا WAV ذخیره و از آن استفاده کنید.

چگونه میتوان فیلم های خود را با استفاده از این برنامه ها دانلود کرد؟

برای دانلود ویدیو با استفاده از برنامه های دانلود ویدیو کافیست ابتدا ویدیو خود را در یک پلتفرم و یا سایت پیدا کنید بعد از آن لینک دانلود را کپی کرده و در برنامه پیست کنید. در بعضی از برنامه ها قبل از دانلود اگر بخواهید میتوانید نام ویدیو و محل ذخیره سازی آن را تغییر دهید. یک سری از این برنامه ها برای آسان کردن و کوتاه کردن این فرایند نیازی ندارند که شما لینک را از سایت مورد نظر کپی پیست کنید همان موقع که با مرورگر داخلی برنامه سایت را باز میکنید لینک دانلود را خود برنامه برمیدارد و شما کافیست دکمه شروع را بزنید.

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در آیفون

همچنین اگر میخواهید در گوشی آیفون خود موزیک دانلود کنید و گوش دهید میتوانید مطلب ۱۲ روش دانلود موزیک در آیفون (iOS) و همچنین مطلب معرفی ۹ تا از بهترین برنامه موزیک پلیر برای آیفون (iOS) را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند برنامه دانلودر فیلم برای آیفون پرداختیم. شما از کدام برنامه ها برای دانلود فیلم در آیفون استفاده کردید؟ شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا